Ik luister de afgelopen 2 weken niet meer naar mn wekker als ie gaat...quote:
Daarvoor ook al nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik luister de afgelopen 2 weken niet meer naar mn wekker als ie gaat...
Dus moet wat anders verzinnen....
daar wil ik juist uit Doosquote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist niet beter dat we in elkaars friend zone zaten hoor.
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ikquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat betekent het in de OP 'less = more'?
Oh echt zo'n verschrikkelijk nummerquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
'Take me to the magic of the moment, on a glory night'
Vind ik niet. Heerlijk nummer.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt zo'n verschrikkelijk nummer
Lieve Vencovleugel, met het lopen van parcour zul je toch altijd op sommige stukken tegen de wind in moeten lopenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik acht STING intelligent genoeg om met de wind mee te lopen.
Ja sorryquote:
Wat heeft mode dan weer met het Singlestopic te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ik
de scorpions draaien zich om in het graf heur... jeweetsquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef STING het volgende:
Sorry, kon ff niets anders bedenken. Endorfines, jeweets
Check, maar daarvoor moet je wel uit de friendszone.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Naar mijn weten wil je juist in die doos..
Ahaaa dus jij draait niet met alle winden mee?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef STING het volgende:
[..]
Lieve Vencovleugel, met het lopen van parcour zul je toch altijd op sommige stukken tegen de wind in moeten lopen
Ms was ie dan nooit meer thuisgekomen!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik acht STING intelligent genoeg om met de wind mee te lopen.
Daar moest ik aan denken toen ik de TT samenstelde ja, dat gefluitquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
de scorpions draaien zich om in het graf heur... jeweets
O hoe is het met Sander????quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor ook al niet![]()
Je had wel hier mee kunnen eten, Sander gaat weer koken
[..]
daar wil ik juist uit Doos
Geen idee, ik heb het er niet in gezet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heeft mode dan weer met het Singlestopic te maken?
Friends with benefits word je pas als je een potentieel geweest bent..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check, maar daarvoor moet je wel uit de friendszone.
Hoewel, kut ik vergeet mijn favoriete optie!Friends with Benefits
Laat maar MissB ik zit goed
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaaa dus jij draait niet met alle winden mee?
En nu douchenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms was ie dan nooit meer thuisgekomen!
T ging puur en alleen over make-upquote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ik
Ik wist niet we het erin gezet heeft. En de reden waarom is ook een beetje sneu hequote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ging puur en alleen over make-upik had t er zelf in gezet
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check, maar daarvoor moet je wel uit de friendszone.
Hoewel, kut ik vergeet mijn favoriete optie!Friends with Benefits
Laat maar MissB ik zit goed
Dat is echt helemaal niet leukquote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja anders komt terrorEvie die continu zegt: Eten Evie.. anorexiadoos.. ja goedzo nog een hap snol etc etc
[..]
Meer dan vorige week.,. hm meer dan een halve avondmaaltijd om de 2 dagen.. zou makkelijk moeten worden...
Hoeft nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Friends with benefits word je pas als je een potentieel geweest bent..
Friends with benefits..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Friends with benefits word je pas als je een potentieel geweest bent..
Binnenkort zit ik naast jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijf maar lekker zitten waar je zit idd
Of: we vinden elkaar tof, kunnen t goed vinden en zijn geil, maar willen geen relatiequote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Friends with benefits..
Je bent niet leuk genoeg om een relatie mee te starten, maar we doen vast er niemand kwaad mee.. al hoopt een van ons vast nog op meer.. om met elkaar te neuken
Och ik maak me geen zorgen hoor.quote:
Want?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och ik maak me geen zorgen hoor.
Het wordt nog ernstiger als je iemand erin tuimt met afspraken terwijl diegene probeert iets op te bouwen met een ander.. En dan keihard zegt dat het de afspraak is en je er niet met diegene en die ander tussen probeert te komenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of: we vinden elkaar tof, kunnen t goed vinden en zijn geil, maar willen geen relatie
Neuh, dan heb je minipuber om er tussen te zettenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar moet jij je zorgen om maken dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Het wordt nog ernstiger als je iemand erin tuimt met afspraken terwijl diegene probeert iets op te bouwen met een ander.. En dan keihard zegt dat het de afspraak is en je er niet met diegene en die ander tussen probeert te komen
Sjah dat werkt imo niet meer wanneer er meer is geweest. Dan blijft een van de twee altijd meer willen en sta je niet gelijk in je relatie tot elkaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of: we vinden elkaar tof, kunnen t goed vinden en zijn geil, maar willen geen relatie
Dat werkt bij mij meestal niet zo jongen, sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit veilig in het vriendenhokjequote:
Zou beneden iedereens peil moeten zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar dat is laag en beneden mijn niveau
kak hokjesquote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zit veilig in het vriendenhokje
Ja, die werkt erg afschrikwekkend blijkbaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, dan heb je minipuber om er tussen te zetten
Dat is sex met je ex, heel wat anders. Dat loopt vrijwel gegarandeerd een keer fout.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat werkt imo niet meer wanneer er meer is geweest. Dan blijft een van de twee altijd meer willen en sta je niet gelijk in je relatie tot elkaar.![]()
Kan als je beiden nooit het idee hebt gehad dat je een relatie wil, maar dan nog leert de geschiedenis van de mensheid dat er altijd iemand gekwetst gaat worden...
Jammerquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij meestal niet zo jongen, sorry
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar moet jij je zorgen om maken dan?
Als mensen je afrekenen om je kind, of bang zijn meer te willen of doen daarom, dan nemen ze jou als mens niet serieus genoeg, en zijn ze niet ok voor jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die werkt erg afschrikwekkend blijkbaar.
Ik snap het wel, eigenlijk. Een kind is niet niks.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Als mensen je afrekenen om je kind, of bang zijn meer te willen of doen daarom, dan nemen ze jou als mens niet serieus genoeg, en zijn ze niet ok voor je
Lijkt me...
Ach beter dan helemaal niet in een hokje te zitten.quote:
Hebben we al eens een heel gesprek over gehadquote:
Ja, ik snap wel dat het even slikken is hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Als mensen je afrekenen om je kind, of bang zijn meer te willen of doen daarom, dan nemen ze jou als mens niet serieus genoeg, en zijn ze niet ok voor je
Lijkt me...
Maar die waren toch juist zo handig volgens jou?quote:
Snap ik ook wel ergens, maar dan nogquote:Op zondag 6 februari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat het even slikken is hoor.
Jouw comfortzone de friendzonequote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Jammer dat er niets over friendszone in de TT stond, dan had ik nog een soort verkapt naamtopic gehad![]()
Als hij in het juiste hokje zit wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die waren toch juist zo handig volgens jou?
Uiteraard ben ik een package deal.. en natuurlijk is het jammer als een man er vanaf ziet vanwege hem. Maar het is niet onderhandelbaar hequote:
weet ikquote:Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben we al eens een heel gesprek over gehad
Nou dan, stokerdquote:
Moet t wel omde juiste hokjes gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die waren toch juist zo handig volgens jou?
Een kind zou voor mij echt een no-go zijn. En er zijn vast ook mannen die er zo over denken, can't blame them.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik een package deal.. en natuurlijk is het jammer als een man er vanaf ziet vanwege hem. Maar het is niet onderhandelbaar he
Je hapt zo lekkerquote:
Nee dat doe ik ook niet. Maar dat neemt niet weg dat het wel eens heel jammer zou kunnen zijn. Ik heb er zeker begrip voor hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kind zou voor mij echt een no-go zijn. En er zijn vast ook mannen die er zo over denken, can't blame them.
Ik heb ooit overwogen voor iemand met een kind te gaan.. enigste nadeel was dat de Afstand best groot was.. ongeveer 12 uur reizenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik een package deal.. en natuurlijk is het jammer als een man er vanaf ziet vanwege hem. Maar het is niet onderhandelbaar he
Hmmm, kids zijn bij mij zeker niet per definitie een no go. Als ze maar niet ouder dan ik zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kind zou voor mij echt een no-go zijn. En er zijn vast ook mannen die er zo over denken, can't blame them.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Tuurlijk is het jammer en ik doelde ook niet op jou persoonlijk, hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet. Maar dat neemt niet weg dat het wel eens heel jammer zou kunnen zijn. Ik heb er zeker begrip voor hoor
Oh dat weet ik hoor. Ik begrijp echt wel dat het heel wat is, serieus iets met iemand met een kind beginnen...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het jammer en ik doelde ook niet op jou persoonlijk, hoor
quote:
Wanneer was dat nog meer een discussie dan?quote:
jouw verhalen dat die om half 8 de kamer binnen komt helpt ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat weet ik hoor. Ik begrijp echt wel dat het heel wat is, serieus iets met iemand met een kind beginnen...
Dus het zal nooit wat worden tussen ons?quote:
Ja en?quote:
Goed van jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja he! Ik ben 'm wederom niet begonnen
Ja dat is waar, viel te verwachten natuurlijkquote:
Als je die parasiet nu niet had hequote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus het zal nooit wat worden tussen ons?
[..]
Ja en?
draait wel weer om jouquote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja he! Ik ben 'm wederom niet begonnen
Nee, om singles met kinderen in het algemeen. Tenminste, mijn opmerkingen wel.quote:
Kan ook niet echt anders aangezien zij nu hier op dit moment de enige single mom in het topic is.quote:
Mannen die afknappen op vrouwen met (een) kind(eren).quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om terug te lezen, waar hebben we het over?
Single mannen of vrouwen met kinderen, ja of nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
Vissticks van Kaptein Igloquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
damn, krijg ik ineens zin in nuquote:
Ah, dacht dat we dat gister al behandeld haddenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mannen die afknappen op vrouwen met (een) kind(eren).
Ik begrijp net dat de discussie herhaald wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, dacht dat we dat gister al behandeld hadden
So you must be a gay fishquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed gebakken of gefrituurd vind ik veel dingen lekker
Nou ja ze is er nog nietquote:
Alleen mannen willen, evolutionair gezien, geen energie verspillen aan de nazaat van een ander. Dat levert ze namelijk evolutionair nadeel op.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Biologisch gezien zijn vrouwen met kinderen aantrekkelijk.. Ze zijn nl. vruchtbaar
En als ze een geadopteerd kind hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Biologisch gezien zijn vrouwen met kinderen aantrekkelijk.. Ze zijn nl. vruchtbaar
Klopt, in theorie is iedereen gelukkigquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
In de natuur vermoorden mannetjes het nazaat van een ander mannetjequote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen mannen willen, evolutionair gezien, geen energie verspillen aan de nazaat van een ander. Dat levert ze namelijk evolutionair nadeel op.
Je bent me net voorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen mannen willen, evolutionair gezien, geen energie verspillen aan de nazaat van een ander. Dat levert ze namelijk evolutionair nadeel op.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw verhalen dat die om half 8 de kamer binnen komt helpt ook niet
geen enkele man zit er op te wachten om op te schrikken van een kind op t moment dat die de moeder van dat kind aan t beklimmen is![]()
South Park.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt vast uit 1 of andere film die ik niet ken dan
Een scharrel stel je vlgs mij sowieso niet aan je kind voor, lijkt mequote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt dat dat sowieso wel even duurt he, je stelt niet zomaar elke scharrel aan je kind voor
Als t niet anders kan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een scharrel stel je vlgs mij sowieso niet aan je kind voor, lijkt me
Dieren zijn ook niet monogaam, werkt bij ons ook meestal nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de natuur vermoorden mannetjes het nazaat van een ander mannetje
Voor mij zijn geestelijke en lichamelijke handicaps een deal breker. En drugsverslaafden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zijn naast kinderen nog meer dealbrekers? Handicap? Beperking? Ziekten? Verslaving?
Geen ruggengraat hebben, te dom zijn om te poepen, een manipulatieve ex hebben, waardoor je je laat manipuleren, liegen, de ander omlaag helpen... zowquote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zijn naast kinderen nog meer dealbrekers? Handicap? Beperking? Ziekten? Verslaving?
Zie de post boven jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Evie het volgende:
weet iemand nog een leuke film voor me om te kijken?
Het mag bij ons niet en is niet sociaal geaccepteerd. En er zijn monogame dieren in de natuur.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dieren zijn ook niet monogaam, werkt bij ons ook meestal niet
Oh poepen lukt me welquote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen ruggengraat hebben, te dom zijn om te poepen, een manipulatieve ex hebben, waardoor je je laat manipuleren, liegen, de ander omlaag helpen... zow
Ik sta nog, wat meer?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen ruggengraat hebben, te dom zijn om te poepen, een manipulatieve ex hebben, waardoor je je laat manipuleren, liegen, de ander omlaag helpen... zow
Nee idd, het kwam er een beetje krom uit, maar je snapt wel wat ik bedoelde.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een scharrel stel je vlgs mij sowieso niet aan je kind voor, lijkt me
Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrelquote:
Nee idd.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrel
Wat voor mij een dealbreker is zijn mensen die misbruik van een situatie maken en hun problemen ontkennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij zijn geestelijke en lichamelijke handicapten een deal breker. En drugsverslaafden.
Ik heb geen exquote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
We gaan in dezelfde vijver vissenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lichamelijk gehandicapt in bepaalde mate mag best, geestelijk kan ik niet tegen. en drugsverslaafd en een vrouw zonder passie is niets.
Maar daarnaast ontbreekt je ruggengraat en het poepen lukt dus ook niet echt al te goed?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor mij een dealbreker is zijn mensen die misbruik van een situatie maken en hun problemen ontkennen.
[..]
Ik heb geen exDaten?
Dan moet je geen scharrel nemen.quote:
En jullie zijn natuurlijk de enige twee bij die vijver.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan in dezelfde vijver vissengelukkig verschuif ik mijn locatie binnenkort
Laat ze maar in die waanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jullie zijn natuurlijk de enige twee bij die vijver.
Dat plan je dan gewoon in de weekends dat het kind er niet is inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrel
Detailsquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef STING het volgende:
[..]
Maar daarnaast ontbreekt je ruggengraat en het poepen lukt dus ook niet echt al te goed?
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vaderquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat plan je dan gewoon in de weekends dat het kind er niet is inderdaad
Welke lege vijver zitten ze nu weer aan dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
haha, hmmm.. eigenlijk ben ik de enige die de moeite van het vangen waard is natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vader
Jij was de visser. Toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, hmmm.. eigenlijk ben ik de enige die de moeite van het vangen waard is natuurlijk
Anders wordt het wel heel moeilijk inderdaad maar er blijven nog zat opties overquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vader
Of je scharrelt gewoon niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!
Broer en zus, etcquote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!
Dat wordt moeilijk als je niet voor altijd single wilt blijven.quote:
Sorry, maar ook vrouwen met kinderen willen weleens wat hoor..quote:
Je zult ze ongetwijfeld hebben, vrouwen die aan de lopende band random mannen mee naar huis nemen zonder rekening te houden met hun kind. Ik kan me er niets bij voorstellen iig.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zal denk ik per vrouw verschillen..
Dus jij zou rustig 16-18jr zonder sex kunnen? Veel plezierquote:
Ik zie een verschil tussen scharrelen en daten.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk als je niet voor altijd single wilt blijven.
Wie wilt er graag de rest van zijn leven single blijven?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk als je niet voor altijd single wilt blijven.
Er is ook een tussenweg, kind uit logeren dus, mamma uit logeren (quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zult ze ongetwijfeld hebben, vrouwen die aan de lopende band random mannen mee naar huis nemen zonder rekening te houden met hun kind. Ik kan me er niets bij voorstellen iig.
Je weet van te voren niet of de beurt goed zal zijn he.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Broer en zus, etc
Je moet er wat voor over hebben om een goeie beurt te krijgen
De enige ervaring die ik er mee heb is m'n tante, maar dan logeren m'n nichtjes bij m'n ouders ofzo..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zult ze ongetwijfeld hebben, vrouwen die aan de lopende band random mannen mee naar huis nemen zonder rekening te houden met hun kind. Ik kan me er niets bij voorstellen iig.
Zo moeilijk is dat nu ook weer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus jij zou rustig 16-18jr zonder sex kunnen? Veel plezier
nah, t is wel iets meer dan dat, of ben ik de enige daarinquote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen scharrelen en daten.
Bij die scharrel ga ik ervanuit dat een vent echt alleen maar langskomt om mama te doen.
Jij was toch geen maagd meer?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nu ook weer nietik hou het al bijna 28 jaar vol
Zandpad, Hardebollenstraat, Europalaanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nu ook weer nietik hou het al bijna 28 jaar vol
Oh, oke. Ik niet perse.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen scharrelen en daten.
Bij die scharrel ga ik ervanuit dat een vent echt alleen maar langskomt om mama te doen.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie wilt er graag de rest van zijn leven single blijven?
Niemand toch?
Sorry, heb het komende jaar iig genoeg liefdesverdriet om dat niet te doen, en ben momenteel verliefd op iemand andersquote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor mij een dealbreker is zijn mensen die misbruik van een situatie maken en hun problemen ontkennen.
[..]
Ik heb geen exDaten?
Sinds die ene keer sta ik weer droogquote:
Ik ben wanhopig maar zo wanhopig nu ook weer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zandpad, Hardebollenstraat, Europalaan
Maar je oma had geen kleine kinderen meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
Een huisvriend oid kan ook een scharrel zijn, merkt zo'n kind niks van![]()
Zo heb ik jaren lang een "ome Joop" gehad die bevriend was met mn oma
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan geen 28 jaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sinds die ene keer sta ik weer droog![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verliefd zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry, heb het komende jaar iig genoeg liefdesverdriet om dat niet te doen, en ben momenteel verliefd op iemand anders
Dan bel ik over een paar jaar. Als ik dan nog single benquote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry, heb het komende jaar iig genoeg liefdesverdriet om dat niet te doen, en ben momenteel verliefd op iemand anders
Als je gelukkiger zou zijn single als in een relatie waarom niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie wilt er graag de rest van zijn leven single blijven?
Niemand toch?
En...? heb je het hem ook al laten weten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
kom er ook vaak, kan me voorstellen dat het als meisje/vrouw niet prettig isquote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]Laatste wonen veel vrienden van me.. altijd vreselijk als je laat naar de bus loopt...
Alleen naar Visjesquote:
Erg afhankelijk van de dame in kwestiequote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je gelukkiger zou zijn single als in een relatie waarom niet.
We waren daar heel veel en hij kwam dan ook gewoon langs.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je oma had geen kleine kinderen meer.
Dat vind ik echt wel anders.
Mierenneuker (nofi) 26 jaar en daarna weer bijna 2 jaarquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
kan er niks mee al is het wederzijds...
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom er ook vaak, kan me voorstellen dat het als meisje/vrouw niet prettig is
[..]
Alleen naar Visjes![]()
Oh, nog steeds dat ene geval dusquote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
kan er niks mee al is het wederzijds...
Vind je oma wel weer iets anders dan je moederquote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We waren daar heel veel en hij kwam dan ook gewoon langs.
Nah, mn moeder wordt al 36 jaar geneukt door mn vaderquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind je oma wel weer iets anders dan je moeder
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, mn moeder wordt al 36 jaar geneukt door mn vader
Dan moet je er toch gewoon voor gaan? Wordt het niks, nou.... dan niet héquote:
Ik denk daar nooit aanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, mn moeder wordt al 36 jaar geneukt door mn vader
Ja, ik ben geborenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]Wat vreemd!
Heb je er erg onder geleden?
Dat ook maar ik denk ook dat je geluk niet daarvan af moet hangen of je nou single bent of in een relatie zit.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van de dame in kwestie
Had je gezegd ja, niet echt fijn zo'n tweestrijd van binnen, hij is leuk maar nee, toch niet waard.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Evie het volgende:
[..]
jup.. besloten dat ik m niet meer wil spreken of zien...
+1 ik heb al nare gedachten en MI's genoeg.quote:
Was het maar zo simpel...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je er toch gewoon voor gaan? Wordt het niks, nou.... dan niet hé
Neuh, doe ik ook niet. Ik heb het als single prima op dit momentquote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook maar ik denk ook dat je geluk niet daarvan af moet hangen of je nou single bent of in een relatie zit.
ik help je graag aan de MIquote:
Thnxquote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had je gezegd ja, niet echt fijn zo'n tweestrijd van binnen, hij is leuk maar nee, toch niet waard.
Sterkte idd.
Als de relatie al gecompliceerd is voordat is begonnen, moet je er niet aan beginnen neequote:
kan ook juist kut zijn als het wel wederzijds is...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het gewoon kut
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
kan ook juist kut zijn als het wel wederzijds is...
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Heel waarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het gewoon kut
Lang leve de mirtazapinequote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zoquote:
Doe maar nietquote:
Draai eens aan je tepel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zo
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.
Dan wil ik er ook eentje als ik lig te piekeren dat ik mijn gedachten op pauze kan zetten ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zo
Daarvan komt een ander gevoel opzettenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Draai eens aan je tepel.
Misschien werkt het
Dat is het vervelende van gevoelens he.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietgevoelloos zijn lijkt mij nog erger
Hm heeft beide wel zn charme.. jammer genoeg is pillen voor mijn lichaam een no go..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietgevoelloos zijn lijkt mij nog erger
Dat is onderdeel van de liefde, dus is liefde moeilijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of niet
De gedachtes en gevoelens erbij maken het moeilijk
Zie je! Het helpt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvan komt een ander gevoel opzetten
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Draai nog meer dan gaat dat ene gevoel wegquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvan komt een ander gevoel opzetten
Truequote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo simpel als dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het nooit. De gedachten en gevoelens zijn gewoon onderdeel van de liefde. Dus zoals ik al zei, liefde is moeilijk.quote:
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.quote:
Geen gevoelens hebben is nog erger.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van gevoelens he.
Werken 2 kanten op.
Ze kunnen je heel veel kracht geven, of je de afgrond in duwen
Ik pasquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm heeft beide wel zn charme.. jammer genoeg is pillen voor mijn lichaam een no go..
Als ik verliefd ben heeft dat altijd invloed op mijn leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.
Ik ben al 4 jaar verliefd op iemand die mij haat
Geen seconde dat het invloed heeft op mijn leven.
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben heeft dat altijd invloed op mijn leven.
Ik idd ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.
Nonsensquote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er net over dat dat dus niet altijd leuk is
Denk dat alle gevoelens die je hebt invloed hebben op je leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.
Ik ook. Als het goed gaat.quote:
Been there, done that.. maar dan uiteraard vrouwelijke versie daarvan..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beetje verliefd zijn op een kloothommel.. nee bedanktdie mag je houden
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beetje verliefd zijn op een kloothommel.. nee bedanktdie mag je houden
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Evie je moet gewoon verliefd worden op mij.een lieve en aardige jongeman Probleem opgelost
Niks hoor. Prima.quote:
We wachten tot jij je uitkleedt.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Verder weinig hier te beleven zo te zien..
Drankje erbij, dan is het goed te doenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks hoor. Prima.
En lekker na 1,5 dag lieve maar drukke monstertjes...
Doe er iets aan danquote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Haha, dus het spannendste vond jij dat ik verliefd zijn tof vond..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Vertel maar eens precies waar het fout gingquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dus het spannendste vond jij dat ik verliefd zijn tof vond..
hmmmm.. gaat iets mis ergens dan..
bij de linker hersenkwab van je. Die vond dat een leuk ietsquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel maar eens precies waar het fout ging
Ik mag het niet leuk vinden als jij verliefd bent?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
bij de linker hersenkwab van je. Die vond dat een leuk iets
Dat zal bestquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks hoor. Prima.
En lekker na 1,5 dag lieve maar drukke monstertjes...
dat vind ik heel tof dat je dat interesseert.. maar dat dat het meest spannende isquote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag het niet leuk vinden als jij verliefd bent?
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven als jijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat vind ik heel tof dat je dat interesseert.. maar dat dat het meest spannende is
ben jij ondertussen verliefd/verloofd/getrouwd?
Verjaardagscocktail en een klein blokje kaas doen een hoop.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drankje erbij, dan is het goed te doen
Dan ben ik toch echt de verkeerde...quote:
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verjaardagscocktail en een klein blokje kaas doen een hoop.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?
Het spijt mequote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt de verkeerde...
Stom! jij moet aan de vent vind ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven als jij
Niks van dat alles![]()
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...quote:
Heb je leuke vrienden?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stom! jij moet aan de vent vind ik.
Dat kan helemaal niet.quote:
EMquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...
Heb ik ook, maar dan in de koelkast. Amnesiaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?
Jullie zijn tov.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
EMMaak jij even mooie reclame voor ons single mama's!
Nou al ladder?quote:
Daar ga ik zaterdag naar toequote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan in de koelkast. AmnesiaDinsdag hopelijk Santa Maria halen. En Black Swan
En dat is niks voor mij?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Soort zoekt soort.. dus in hun doen en laten hebben ze wel wat van mij weg
Dan zit het wel snor.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.. dus in hun doen en laten hebben ze wel wat van mij weg
Een heel klein beetje stoned, meer niet. Jouw geheugen werkt niet meer zo goed.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...
Mijn geheugen is uitstekendquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heel klein beetje stoned, meer niet. Jouw geheugen werkt niet meer zo goed.
Tof! Darren Arronofsky!quote:
Vet! Moet echt een hoogtepunt zijn.quote:
Dus.. wanneer stel je ze aan me voorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, dat zei ik niet, dat mag jij beoordelen.
Held is het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |