ik help je graag aan de MIquote:
Thnxquote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had je gezegd ja, niet echt fijn zo'n tweestrijd van binnen, hij is leuk maar nee, toch niet waard.
Sterkte idd.
Als de relatie al gecompliceerd is voordat is begonnen, moet je er niet aan beginnen neequote:
kan ook juist kut zijn als het wel wederzijds is...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het gewoon kut
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
kan ook juist kut zijn als het wel wederzijds is...
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Heel waarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het gewoon kut
Lang leve de mirtazapinequote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zoquote:
Doe maar nietquote:
Draai eens aan je tepel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zo
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.
Dan wil ik er ook eentje als ik lig te piekeren dat ik mijn gedachten op pauze kan zetten ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zo
Daarvan komt een ander gevoel opzettenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Draai eens aan je tepel.
Misschien werkt het
Dat is het vervelende van gevoelens he.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietgevoelloos zijn lijkt mij nog erger
Hm heeft beide wel zn charme.. jammer genoeg is pillen voor mijn lichaam een no go..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietgevoelloos zijn lijkt mij nog erger
Dat is onderdeel van de liefde, dus is liefde moeilijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of niet
De gedachtes en gevoelens erbij maken het moeilijk
Zie je! Het helpt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvan komt een ander gevoel opzetten
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of niet
De gedachtes en gevoelens erbij maken het moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |