ik help je graag aan de MIquote:
Thnxquote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had je gezegd ja, niet echt fijn zo'n tweestrijd van binnen, hij is leuk maar nee, toch niet waard.
Sterkte idd.
Als de relatie al gecompliceerd is voordat is begonnen, moet je er niet aan beginnen neequote:
kan ook juist kut zijn als het wel wederzijds is...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het gewoon kut
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
kan ook juist kut zijn als het wel wederzijds is...
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Heel waarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het gewoon kut
Lang leve de mirtazapinequote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zoquote:
Doe maar nietquote:
Draai eens aan je tepel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zo
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.
Dan wil ik er ook eentje als ik lig te piekeren dat ik mijn gedachten op pauze kan zetten ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zo
Daarvan komt een ander gevoel opzettenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Draai eens aan je tepel.
Misschien werkt het
Dat is het vervelende van gevoelens he.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietgevoelloos zijn lijkt mij nog erger
Hm heeft beide wel zn charme.. jammer genoeg is pillen voor mijn lichaam een no go..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietgevoelloos zijn lijkt mij nog erger
Dat is onderdeel van de liefde, dus is liefde moeilijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of niet
De gedachtes en gevoelens erbij maken het moeilijk
Zie je! Het helpt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvan komt een ander gevoel opzetten
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Draai nog meer dan gaat dat ene gevoel wegquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvan komt een ander gevoel opzetten
Truequote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo simpel als dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het nooit. De gedachten en gevoelens zijn gewoon onderdeel van de liefde. Dus zoals ik al zei, liefde is moeilijk.quote:
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.quote:
Geen gevoelens hebben is nog erger.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van gevoelens he.
Werken 2 kanten op.
Ze kunnen je heel veel kracht geven, of je de afgrond in duwen
Ik pasquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm heeft beide wel zn charme.. jammer genoeg is pillen voor mijn lichaam een no go..
Als ik verliefd ben heeft dat altijd invloed op mijn leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.
Ik ben al 4 jaar verliefd op iemand die mij haat
Geen seconde dat het invloed heeft op mijn leven.
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben heeft dat altijd invloed op mijn leven.
Ik idd ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.
Nonsensquote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er net over dat dat dus niet altijd leuk is
Denk dat alle gevoelens die je hebt invloed hebben op je leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.
Ik ook. Als het goed gaat.quote:
Been there, done that.. maar dan uiteraard vrouwelijke versie daarvan..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beetje verliefd zijn op een kloothommel.. nee bedanktdie mag je houden
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beetje verliefd zijn op een kloothommel.. nee bedanktdie mag je houden
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Evie je moet gewoon verliefd worden op mij.een lieve en aardige jongeman Probleem opgelost
Niks hoor. Prima.quote:
We wachten tot jij je uitkleedt.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Verder weinig hier te beleven zo te zien..
Drankje erbij, dan is het goed te doenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks hoor. Prima.
En lekker na 1,5 dag lieve maar drukke monstertjes...
Doe er iets aan danquote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Haha, dus het spannendste vond jij dat ik verliefd zijn tof vond..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Vertel maar eens precies waar het fout gingquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dus het spannendste vond jij dat ik verliefd zijn tof vond..
hmmmm.. gaat iets mis ergens dan..
bij de linker hersenkwab van je. Die vond dat een leuk ietsquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel maar eens precies waar het fout ging
Ik mag het niet leuk vinden als jij verliefd bent?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
bij de linker hersenkwab van je. Die vond dat een leuk iets
Dat zal bestquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks hoor. Prima.
En lekker na 1,5 dag lieve maar drukke monstertjes...
dat vind ik heel tof dat je dat interesseert.. maar dat dat het meest spannende isquote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag het niet leuk vinden als jij verliefd bent?
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven als jijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat vind ik heel tof dat je dat interesseert.. maar dat dat het meest spannende is
ben jij ondertussen verliefd/verloofd/getrouwd?
Verjaardagscocktail en een klein blokje kaas doen een hoop.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drankje erbij, dan is het goed te doen
Dan ben ik toch echt de verkeerde...quote:
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verjaardagscocktail en een klein blokje kaas doen een hoop.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?
Het spijt mequote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt de verkeerde...
Stom! jij moet aan de vent vind ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven als jij
Niks van dat alles![]()
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...quote:
Heb je leuke vrienden?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stom! jij moet aan de vent vind ik.
Dat kan helemaal niet.quote:
EMquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...
Heb ik ook, maar dan in de koelkast. Amnesiaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?
Jullie zijn tov.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
EMMaak jij even mooie reclame voor ons single mama's!
Nou al ladder?quote:
Daar ga ik zaterdag naar toequote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan in de koelkast. AmnesiaDinsdag hopelijk Santa Maria halen. En Black Swan
En dat is niks voor mij?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Soort zoekt soort.. dus in hun doen en laten hebben ze wel wat van mij weg
Dan zit het wel snor.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.. dus in hun doen en laten hebben ze wel wat van mij weg
Een heel klein beetje stoned, meer niet. Jouw geheugen werkt niet meer zo goed.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...
Mijn geheugen is uitstekendquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heel klein beetje stoned, meer niet. Jouw geheugen werkt niet meer zo goed.
Tof! Darren Arronofsky!quote:
Vet! Moet echt een hoogtepunt zijn.quote:
Dus.. wanneer stel je ze aan me voorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, dat zei ik niet, dat mag jij beoordelen.
Held is het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |