Ja, ik snap wel dat het even slikken is hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Als mensen je afrekenen om je kind, of bang zijn meer te willen of doen daarom, dan nemen ze jou als mens niet serieus genoeg, en zijn ze niet ok voor je
Lijkt me...
Maar die waren toch juist zo handig volgens jou?quote:
Snap ik ook wel ergens, maar dan nogquote:Op zondag 6 februari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat het even slikken is hoor.
Jouw comfortzone de friendzonequote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Jammer dat er niets over friendszone in de TT stond, dan had ik nog een soort verkapt naamtopic gehad![]()
Als hij in het juiste hokje zit wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die waren toch juist zo handig volgens jou?
Uiteraard ben ik een package deal.. en natuurlijk is het jammer als een man er vanaf ziet vanwege hem. Maar het is niet onderhandelbaar hequote:
weet ikquote:Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben we al eens een heel gesprek over gehad
Nou dan, stokerdquote:
Moet t wel omde juiste hokjes gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die waren toch juist zo handig volgens jou?
Een kind zou voor mij echt een no-go zijn. En er zijn vast ook mannen die er zo over denken, can't blame them.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik een package deal.. en natuurlijk is het jammer als een man er vanaf ziet vanwege hem. Maar het is niet onderhandelbaar he
Je hapt zo lekkerquote:
Nee dat doe ik ook niet. Maar dat neemt niet weg dat het wel eens heel jammer zou kunnen zijn. Ik heb er zeker begrip voor hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kind zou voor mij echt een no-go zijn. En er zijn vast ook mannen die er zo over denken, can't blame them.
Ik heb ooit overwogen voor iemand met een kind te gaan.. enigste nadeel was dat de Afstand best groot was.. ongeveer 12 uur reizenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik een package deal.. en natuurlijk is het jammer als een man er vanaf ziet vanwege hem. Maar het is niet onderhandelbaar he
Hmmm, kids zijn bij mij zeker niet per definitie een no go. Als ze maar niet ouder dan ik zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kind zou voor mij echt een no-go zijn. En er zijn vast ook mannen die er zo over denken, can't blame them.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Tuurlijk is het jammer en ik doelde ook niet op jou persoonlijk, hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet. Maar dat neemt niet weg dat het wel eens heel jammer zou kunnen zijn. Ik heb er zeker begrip voor hoor
Oh dat weet ik hoor. Ik begrijp echt wel dat het heel wat is, serieus iets met iemand met een kind beginnen...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het jammer en ik doelde ook niet op jou persoonlijk, hoor
quote:
Wanneer was dat nog meer een discussie dan?quote:
jouw verhalen dat die om half 8 de kamer binnen komt helpt ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat weet ik hoor. Ik begrijp echt wel dat het heel wat is, serieus iets met iemand met een kind beginnen...
Dus het zal nooit wat worden tussen ons?quote:
Ja en?quote:
Goed van jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja he! Ik ben 'm wederom niet begonnen
Ja dat is waar, viel te verwachten natuurlijkquote:
Als je die parasiet nu niet had hequote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus het zal nooit wat worden tussen ons?
[..]
Ja en?
draait wel weer om jouquote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja he! Ik ben 'm wederom niet begonnen
Nee, om singles met kinderen in het algemeen. Tenminste, mijn opmerkingen wel.quote:
Kan ook niet echt anders aangezien zij nu hier op dit moment de enige single mom in het topic is.quote:
Mannen die afknappen op vrouwen met (een) kind(eren).quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om terug te lezen, waar hebben we het over?
Single mannen of vrouwen met kinderen, ja of nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
Vissticks van Kaptein Igloquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
damn, krijg ik ineens zin in nuquote:
Ah, dacht dat we dat gister al behandeld haddenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mannen die afknappen op vrouwen met (een) kind(eren).
Ik begrijp net dat de discussie herhaald wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, dacht dat we dat gister al behandeld hadden
So you must be a gay fishquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed gebakken of gefrituurd vind ik veel dingen lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |