quote:
Wanneer was dat nog meer een discussie dan?quote:
jouw verhalen dat die om half 8 de kamer binnen komt helpt ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat weet ik hoor. Ik begrijp echt wel dat het heel wat is, serieus iets met iemand met een kind beginnen...
Dus het zal nooit wat worden tussen ons?quote:
Ja en?quote:
Goed van jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja he! Ik ben 'm wederom niet begonnen
Ja dat is waar, viel te verwachten natuurlijkquote:
Als je die parasiet nu niet had hequote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus het zal nooit wat worden tussen ons?
[..]
Ja en?
draait wel weer om jouquote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja he! Ik ben 'm wederom niet begonnen
Nee, om singles met kinderen in het algemeen. Tenminste, mijn opmerkingen wel.quote:
Kan ook niet echt anders aangezien zij nu hier op dit moment de enige single mom in het topic is.quote:
Mannen die afknappen op vrouwen met (een) kind(eren).quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om terug te lezen, waar hebben we het over?
Single mannen of vrouwen met kinderen, ja of nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
Vissticks van Kaptein Igloquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
damn, krijg ik ineens zin in nuquote:
Ah, dacht dat we dat gister al behandeld haddenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mannen die afknappen op vrouwen met (een) kind(eren).
Ik begrijp net dat de discussie herhaald wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, dacht dat we dat gister al behandeld hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |