Ik luister de afgelopen 2 weken niet meer naar mn wekker als ie gaat...quote:
Daarvoor ook al nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik luister de afgelopen 2 weken niet meer naar mn wekker als ie gaat...
Dus moet wat anders verzinnen....
daar wil ik juist uit Doosquote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist niet beter dat we in elkaars friend zone zaten hoor.
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ikquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat betekent het in de OP 'less = more'?
Oh echt zo'n verschrikkelijk nummerquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
'Take me to the magic of the moment, on a glory night'
Vind ik niet. Heerlijk nummer.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt zo'n verschrikkelijk nummer
Lieve Vencovleugel, met het lopen van parcour zul je toch altijd op sommige stukken tegen de wind in moeten lopenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik acht STING intelligent genoeg om met de wind mee te lopen.
Ja sorryquote:
Wat heeft mode dan weer met het Singlestopic te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ik
de scorpions draaien zich om in het graf heur... jeweetsquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef STING het volgende:
Sorry, kon ff niets anders bedenken. Endorfines, jeweets
Check, maar daarvoor moet je wel uit de friendszone.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Naar mijn weten wil je juist in die doos..
Ahaaa dus jij draait niet met alle winden mee?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef STING het volgende:
[..]
Lieve Vencovleugel, met het lopen van parcour zul je toch altijd op sommige stukken tegen de wind in moeten lopen
Ms was ie dan nooit meer thuisgekomen!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik acht STING intelligent genoeg om met de wind mee te lopen.
Daar moest ik aan denken toen ik de TT samenstelde ja, dat gefluitquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
de scorpions draaien zich om in het graf heur... jeweets
O hoe is het met Sander????quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor ook al niet![]()
Je had wel hier mee kunnen eten, Sander gaat weer koken
[..]
daar wil ik juist uit Doos
Geen idee, ik heb het er niet in gezet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heeft mode dan weer met het Singlestopic te maken?
Friends with benefits word je pas als je een potentieel geweest bent..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check, maar daarvoor moet je wel uit de friendszone.
Hoewel, kut ik vergeet mijn favoriete optie!Friends with Benefits
Laat maar MissB ik zit goed
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaaa dus jij draait niet met alle winden mee?
En nu douchenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms was ie dan nooit meer thuisgekomen!
T ging puur en alleen over make-upquote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |