Momenteel ben ik een tam zondags bankhangaapje.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, zo een slinger aapjevet leuke beesten zijn dat.
maar vanavond komt de bonobo in je losquote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Momenteel ben ik een tam zondags bankhangaapje.
op zich vind ik het niet vreemd dat jij single bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mag ik dan wel met een Shotgun jagen, ja?
understatementquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op zich vind ik het niet vreemd dat jij single bent.
Ik snap het niet, ze gaan dan altijd spontaan liggen en staan niet meer opquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Pas maar op dat de gemeente niet met zout komt strooien. Trekt al het vocht weg als je wordt bereden.quote:
hier niet alles behalve..als je stilzit zweet je al als een gekquote:
Er was toch zout tekort?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op dat de gemeente niet met zout komt strooien. Trekt al het vocht weg als je wordt bereden.
Klutsje! Je nieuwe baan al goed gevierd dit weekend?quote:
Ik ben er echt ZO ontzettend blij mee!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klutsje! Je nieuwe baan al goed gevierd dit weekend?
En jij bent de schuldige met je permanente gladheid?quote:
MIquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel me net assepoester, op mijn knieën het kleed schrobben...
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn sommige studenten toch dom, we hebben opdrachten gekregen die we via discussionboard moeten beantwoorden, oftewel discussiëren en zo samen tot het volledige antwoord komen, wat doet iedereen die flikkert zijn eigen antwoorden in een word bestandje op discussionboard, zo is het hele idee weg en kan iemand die nog niks gedaan heeft overal een beetje van kopiëren, in eigen bewoordingen zetten en erop gooien
Huh, nu alweer?quote:
en dat doet dus niemand, iedereen flikkert onafhankelijk van elkaar iets eropquote:Het is een discussie forum, het wijst zich allemaal vanzelf maar zorg natuurlijk wel dat u eventueel geplaatste commentaren leest alvorens u uw bijdrage plaatst. Zo kunt u reageren op elkaars bijdrage.
Chili bevalt nog dus?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier niet alles behalve..als je stilzit zweet je al als een gekdus straks maar naar het strand
En terecht. Weinig dingen zo erg als nutteloos thuiszitten zonder inkomsten.quote:
quote:
jawel hoor, druk weekend gehad..en iedere dag lekker naar het strand...begin zelf al redelijk bruin te worden voor mijn doenquote:
Precies, en een baan als secretaresse/projectassistent, dus weer een stapje in de goeie richting.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht. Weinig dingen zo erg als nutteloos thuiszitten zonder inkomsten.
Definitief terug of voor een lang weekend oid?quote:
Lekker slimme studenten danquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat doet dus niemand, iedereen flikkert onafhankelijk van elkaar iets erop
Mega kut... kan niet zonder kan niet met..quote:
Je denkt dat de bezuinigingen zelfs ten koste van het begrijpendlezenvermogen van de studenten van tegenwoordig gaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Evie het volgende:
onderwijs van tegenwoordig.. denk dat al die bezuinigingsmaatregelen dit alleen nog maar gaan verergeren...
Liever nietquote:
Ik wil ook iedere dag naar 't strandquote:Op zondag 6 februari 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel hoor, druk weekend gehad..en iedere dag lekker naar het strand...begin zelf al redelijk bruin te worden voor mijn doen
Definitief en dan soms helpen in drukke periodenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Definitief terug of voor een lang weekend oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |