Momenteel ben ik een tam zondags bankhangaapje.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, zo een slinger aapjevet leuke beesten zijn dat.
maar vanavond komt de bonobo in je losquote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Momenteel ben ik een tam zondags bankhangaapje.
op zich vind ik het niet vreemd dat jij single bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mag ik dan wel met een Shotgun jagen, ja?
understatementquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op zich vind ik het niet vreemd dat jij single bent.
Ik snap het niet, ze gaan dan altijd spontaan liggen en staan niet meer opquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Pas maar op dat de gemeente niet met zout komt strooien. Trekt al het vocht weg als je wordt bereden.quote:
hier niet alles behalve..als je stilzit zweet je al als een gekquote:
Er was toch zout tekort?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op dat de gemeente niet met zout komt strooien. Trekt al het vocht weg als je wordt bereden.
Klutsje! Je nieuwe baan al goed gevierd dit weekend?quote:
Ik ben er echt ZO ontzettend blij mee!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klutsje! Je nieuwe baan al goed gevierd dit weekend?
En jij bent de schuldige met je permanente gladheid?quote:
MIquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel me net assepoester, op mijn knieën het kleed schrobben...
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn sommige studenten toch dom, we hebben opdrachten gekregen die we via discussionboard moeten beantwoorden, oftewel discussiëren en zo samen tot het volledige antwoord komen, wat doet iedereen die flikkert zijn eigen antwoorden in een word bestandje op discussionboard, zo is het hele idee weg en kan iemand die nog niks gedaan heeft overal een beetje van kopiëren, in eigen bewoordingen zetten en erop gooien
Huh, nu alweer?quote:
en dat doet dus niemand, iedereen flikkert onafhankelijk van elkaar iets eropquote:Het is een discussie forum, het wijst zich allemaal vanzelf maar zorg natuurlijk wel dat u eventueel geplaatste commentaren leest alvorens u uw bijdrage plaatst. Zo kunt u reageren op elkaars bijdrage.
Chili bevalt nog dus?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier niet alles behalve..als je stilzit zweet je al als een gekdus straks maar naar het strand
En terecht. Weinig dingen zo erg als nutteloos thuiszitten zonder inkomsten.quote:
quote:
jawel hoor, druk weekend gehad..en iedere dag lekker naar het strand...begin zelf al redelijk bruin te worden voor mijn doenquote:
Precies, en een baan als secretaresse/projectassistent, dus weer een stapje in de goeie richting.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht. Weinig dingen zo erg als nutteloos thuiszitten zonder inkomsten.
Definitief terug of voor een lang weekend oid?quote:
Lekker slimme studenten danquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat doet dus niemand, iedereen flikkert onafhankelijk van elkaar iets erop
Mega kut... kan niet zonder kan niet met..quote:
Je denkt dat de bezuinigingen zelfs ten koste van het begrijpendlezenvermogen van de studenten van tegenwoordig gaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Evie het volgende:
onderwijs van tegenwoordig.. denk dat al die bezuinigingsmaatregelen dit alleen nog maar gaan verergeren...
Liever nietquote:
Ik wil ook iedere dag naar 't strandquote:Op zondag 6 februari 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel hoor, druk weekend gehad..en iedere dag lekker naar het strand...begin zelf al redelijk bruin te worden voor mijn doen
Definitief en dan soms helpen in drukke periodenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Definitief terug of voor een lang weekend oid?
Was in mijn jaar ook de enige die een discussie startte en inging op de antwoorden van anderen.. is diep triest, maar zo zit het...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat doet dus niemand, iedereen flikkert onafhankelijk van elkaar iets erop
ga in Den Helder wonenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook iedere dag naar 't strand
Oeh, leuk om te zien dat ons gesprek daarover heeft geholpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
Precies, en een baan als secretaresse/projectassistent, dus weer een stapje in de goeie richting.
in maastricht doen ze aan PGO, probleem gestuurd onderwijs, which means studenten moeten alles zelf doen, ook in de werkgroepen wrordt een van de sutdenten aangewezen als gespreksleider etc, de docent is alleen aanwezig als we echt de verkeerde kant op lijken te gaan, idee erachter is door alles zelf te doen leer je meer dan zitten en luisteren. Tja beetje dubbel ene kant zie ik wel de voordelen andere zijde puur bezuiniging hoewel de docent er wel gewoon moet zijn, net als in Utrecht, alleen laat hij het meeste over aan de studentenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Evie het volgende:
[..]onderwijs van tegenwoordig.. denk dat al die bezuinigingsmaatregelen dit alleen nog maar gaan verergeren...
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Mega kut... kan niet zonder kan niet met..
Kan iig prima zonder braincontrolbitches.. euhm...
kut.. is daarop mijn antwoord
een schoon strandquote:
Dat nooitquote:
ach ik ga wel namens jouquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook iedere dag naar 't strand
Zo laf, 1 verneukt het en meteen is iedere man een lulquote:
Dat dus..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo laf, 1 verneukt het en meteen is iedere man een lul
Nou het zijn er wel meer dan 1 die het verneuken hoor...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo laf, 1 verneukt het en meteen is iedere man een lul
Liever aan de overkantquote:
Gladheid door nattigheid is wat anders dan gladheid door vorstquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij bent de schuldige met je permanente gladheid?
Wordt ik dan ook automatisch bruiner naar mate jij dat doet?quote:
Ken het idee.. Ergens is het idee positief, echter moet dit wel zwaar gecontroleerd worden en kan ik het niet anders zien dan een verkapte bezuiniging...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in maastricht doen ze aan PGO, probleem gestuurd onderwijs, which means studenten moeten alles zelf doen, ook in de werkgroepen wrordt een van de sutdenten aangewezen als gespreksleider etc, de docent is alleen aanwezig als we echt de verkeerde kant op lijken te gaan, idee erachter is door alles zelf te doen leer je meer dan zitten en luisteren. Tja beetje dubbel ene kant zie ik wel de voordelen andere zijde puur bezuiniging hoewel de docent er wel gewoon moet zijn, net als in Utrecht, alleen laat hij het meeste over aan de studenten
Wat heeft minipuber nu weer gedaan? *Zuchtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou het zijn er wel meer dan 1 die het verneuken hoor...
Graag gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maak je voor mij dan een zandkasteel?quote:
tja dan zou je toch even naar de zonnenban moetenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt ik dan ook automatisch bruiner naar mate jij dat doet?
Ik weet wel hoe ik liever mijn been breek.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
Gladheid door nattigheid is wat anders dan gladheid door vorst
Oh, waarom heb ik dan nog met al mn ex-n en dergelijke nog goed contactquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werkt niet. De mentaliteit van de meeste studenten is niet goed genoeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in maastricht doen ze aan PGO, probleem gestuurd onderwijs, which means studenten moeten alles zelf doen, ook in de werkgroepen wrordt een van de sutdenten aangewezen als gespreksleider etc, de docent is alleen aanwezig als we echt de verkeerde kant op lijken te gaan, idee erachter is door alles zelf te doen leer je meer dan zitten en luisteren. Tja beetje dubbel ene kant zie ik wel de voordelen andere zijde puur bezuiniging hoewel de docent er wel gewoon moet zijn, net als in Utrecht, alleen laat hij het meeste over aan de studenten
ja ik heb nu dus de stof gelezen en wilde me in de discussie mengen, die er niet is en sorry to say heb echt geen zin om 50 nagenoeg dezelfde wordbestandjes met de antwoorden te gaan doorlezenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Was in mijn jaar ook de enige die een discussie startte en inging op de antwoorden van anderen.. is diep triest, maar zo zit het...
Jij bent dan ook belanghebbende.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Evie het volgende:
Ken het idee.. Ergens is het idee positief, echter moet dit wel zwaar gecontroleerd worden en kan ik het niet anders zien dan een verkapte bezuiniging...
jij hebt een voorsprongquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja dan zou je toch even naar de zonnenban moeten
ik heb niet zo met zand, maar goed ik zal wel een kleintje makenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak je voor mij dan een zandkasteel?
Helemaal niks, die is lief!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft minipuber nu weer gedaan? *Zucht
Nee, maar het hele idee van je moet elkaar leren en alles zelf doen, slaat veelal de plank mis, omdat het wordt opgelegd door bezuiniging en dat zie je terug in de daadwerkelijke vorm van onderwijs.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je denkt dat de bezuinigingen zelfs ten koste van het begrijpendlezenvermogen van de studenten van tegenwoordig gaat?
Misschien een optie om zelf een discussie te starten?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik heb nu dus de stof gelezen en wilde me in de discussie mengen, die er niet is en sorry to say heb echt geen zin om 50 nagenoeg dezelfde wordbestandjes met de antwoorden te gaan doorlezen
Ik hou niet van zonnebankenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja dan zou je toch even naar de zonnenban moeten
Dat komt al stukken dichterbij de waarheid denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
Dat werkt niet. De mentaliteit van de meeste studenten is niet goed genoeg.
Hahaquote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb niet zo met zand, maar goed ik zal wel een kleintje maken
ja maar in praktijk zie ik geen verschil met Utrecht, ik bedoel de docent is aanwezig tijdens de werkgroep en hij krijgt echt niet per woord dat hij zegt betaald ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ken het idee.. Ergens is het idee positief, echter moet dit wel zwaar gecontroleerd worden en kan ik het niet anders zien dan een verkapte bezuiniging...
Ik zeg niet dat jullie allemaal zo zijn, maar wel veel. Te veel.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh, waarom heb ik dan nog met al mn ex-n en dergelijke nog goed contact
Je kan natuurlijk het beste geen been breken... Maar ik snap dat het breken wat sneller gebeurt als je ouder wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik liever mijn been breek.
Vertel dat mijn zusje.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht. Weinig dingen zo erg als nutteloos thuiszitten zonder inkomsten.
nouja het is dus de bedoeling dat de eerste persoon zegt volgens mij zijn deze artikelen van belang want, persoon 2 zegt ja maar dit is ook van belang etcquote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een optie om zelf een discussie te starten?
lol, ik studeer dan ook heel niet in utrecht meerquote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar in praktijk zie ik geen verschil met Utrecht, ik bedoel de docent is aanwezig tijdens de werkgroep en hij krijgt echt niet per woord dat hij zegt betaald ofzo
donkerbuin? Zwart?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, maar ik word ook niet zo snel bruin hor
Oke. Ik snap wat je bedoelt, dat zou ik inderdaad ook vertikken.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja het is dus de bedoeling dat de eerste persoon zegt volgens mij zijn deze artikelen van belang want, persoon 2 zegt ja maar dit is ook van belang etc
Nu staan er al tig verschillende antwoorden op, de 1 iets vollediger dan de ander, ik ga echt niet naar ieder persoon aanvullingen sturen ofzo
@ Tally's zusje: Niet is erger dan nutteloos thuiszitten zonder inkomstenquote:
Leukquote:
Ik heb er eentje die het niet verneuktquote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie allemaal zo zijn, maar wel veel. Te veel.
Dat krijg je er nog niet in met een hamer hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
@ Tally's zusje: Niet is erger dan nutteloos thuiszitten zonder inkomsten
Pas nou op, straks willen ze allemaal jouw vent hebben!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die het niet verneukt
En ik ben er zo blij mee
ze hebben gewoon de hele opdracht niet begrepen, heb het ook gepost, ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, ik bedoel ik heb de opdracht WEL begrepen dus ook geen zin me dom voor te doen en ook een wordbestandje erop te gooienquote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik snap wat je bedoelt, dat zou ik inderdaad ook vertikken.
quote:Ik zie dat iedereen hier onafhankelijk van elkaar zijn antwoorden op aan het zetten is, het was naar mijn idee de bedoeling dat er door de studenten gediscussieerd werd over de antwoorden zodat de studenten hier samen tot een volledig antwoord zouden komen, op deze manier is het voor andere studenten die niks hebben gedaan nog, erg makkelijk om de antwoorden van anderen een beetje te kopiëren en te plakken al dan niet omgezet in eigen bewoordingen
Graag gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie allemaal zo zijn, maar wel veel. Te veel.
Geen bord, maar betonnen muur voor d'r kop?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat krijg je er nog niet in met een hamer hoor
Dat het wordt ingegeven door bezuinigingen is echt een aanname. Onderwijs ontwikkelt, en dat is maar goed ook. Wil je zeggen dat je beter bent gebaat bij colleges waar je drie uur mag luisteren naar een monoloog van een professor en en dan één keer per trimester een tentamen mag doen waarvoor je vooral stampwerk moet verrichten?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef Evie het volgende:
Nee, maar het hele idee van je moet elkaar leren en alles zelf doen, slaat veelal de plank mis, omdat het wordt opgelegd door bezuiniging en dat zie je terug in de daadwerkelijke vorm van onderwijs.
Als je een discussie wilt voeren, zal je toch een figuur erbij moeten hebben die alles in de gaten houdt, eventueel kan sturen, en dat niet alleen over het internet moeten willen doen.
Die van mij is veel te blij met mequote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas nou op, straks willen ze allemaal jouw vent hebben!
Lijkt me voor nu een correcte oplossing.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze hebben gewoon de hele opdracht niet begrepen, heb het ook gepost, ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, ik bedoel ik heb de opdracht WEL begrepen dus ook geen zin me dom voor te doen en ook een wordbestandje erop te gooien
[..]
oh en de docent kijkt wel mee op DB voor de werkgroep en zal dan ook wle zeggen jullie gingen de verkeerde kant op bij die en die vraag want....en de vragen waar de studenten niet uitkomen op DB worden sowieso in de werkgroep behandelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
lol, ik studeer dan ook heel niet in utrecht meer
ik ook niet hoor...ben liever wit dan de zonnebank, vindt dat saaiquote:
ach dat ken ik. Ik wordt eerst super rood..en daarna begin ik een kleurtje te pakken alleen nu heb ik een of andere zonnebrandcreme cadeau gekregen waar ik niet zo rood mee word maar die helpt een soort lichtbruinig kleurtje op te bouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
donkerbuin? Zwart?![]()
Wij worden meestal rood
Een betonnen blok ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen bord, maar betonnen muur voor d'r kop?
Dus je eet nu achter je peecee? Of ben je gewoon keihard dikke 10 minuten te laat?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, zusje moet werken dus wij eten al om vijf uur
Kijk, zo kan het dus ookquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb bijna alleen maar positieve ervaringen met mannen.Mannen
.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die het niet verneukt
En ik ben er zo blij mee
quote:
Das lamequote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Een betonnen blok ja.
Die is echt niet wijs. Maar mag ik niet zeggen he. Tenminste niet tegen haar van mijn ouders
Die heeft verder geen goede redenen om thuis te zitten? Van mij mag ze, zolang ze dan ook maar zo volwassen is om geen gebruik te maken van zaken zoals uitkering. En zowel, dan weet ik meteen waarom waarom ik niet stem op partijen als de PvdA enzo.quote:
Ik wil ook zo'n kleurtjequote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ook niet hoor...ben liever wit dan de zonnebank, vindt dat saai![]()
[..]
ach dat ken ik. Ik wordt eerst super rood..en daarna begin ik een kleurtje te pakken alleen nu heb ik een of andere zonnebrandcreme cadeau gekregen waar ik niet zo rood mee word maar die helpt een soort lichtbruinig kleurtje op te bouwen
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja joh, ik weet het altijd prima te verneuken!
Dat helpt echt geen ene kut. Mijn zusje is nu goed bezig om de familie uit elkaar te trekken en ze heeft het zelf niet eens door.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das lame![]()
Mag een ander het wel zeggen?
Nee uitkering heeft ze niet. Ze houdt dr hand wel op bij mijn Oma, Tante en ouders.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft verder geen goede redenen om thuis te zitten? Van mij mag ze, zolang ze dan ook maar zo volwassen is om geen gebruik te maken van zaken zoals uitkering. En zowel, dan weet ik meteen waarom waarom ik niet stem op partijen als de PvdA enzo.
Weet je hoe lastig, als we dat zelf nieteens weten?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon niet! Hoe moeilijk kan het zijn?
Het zit gewoon in me.. Hoe moeilijk is het om nagelbijten af te leren, roken, of wat dan ook.. En daar zijn allemaal hulpmiddelen voor! hier niet!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon niet! Hoe moeilijk kan het zijn?
Das dan weer aardig kut ja..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat helpt echt geen ene kut. Mijn zusje is nu goed bezig om de familie uit elkaar te trekken en ze heeft het zelf niet eens door.
[..]
Nee uitkering heeft ze niet. Ze houdt dr hand wel op bij mijn Oma, Tante en ouders.
Tuurlijk wel, de juiste vrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het zit gewoon in me.. Hoe moeilijk is het om nagelbijten af te leren, roken, of wat dan ook.. En daar zijn allemaal hulpmiddelen voor! hier niet!
Aan mij zou ze een verkeerde hebben als oma, tante of ouder.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
Nee uitkering heeft ze niet. Ze houdt dr hand wel op bij mijn Oma, Tante en ouders.
Mja dan voel ik me weer schuldig omdat ik denk dat het is omdat ik nu veel aandacht krijg door de dikke buik en zij een stuk minder. Ja die heeft ook een dikke buik met niet gevuld met een parasietquote:
Vast niet en dan zullen ze het nog ontkennen enzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das lame![]()
Mag een ander het wel zeggen?
Aan mij ook. Mja.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan mij zou ze een verkeerde hebben als oma, tante of ouder.Maar goed, blijkbaar werkt het wel voor haar.
Vrouwen die hun ongeboren kind een parasiet noemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
Mja dan voel ik me weer schuldig omdat ik denk dat het is omdat ik nu veel aandacht krijg door de dikke buik en zij een stuk minder. Ja die heeft ook een dikke buik met niet gevuld met een parasietDas gewoon door het vreten
Zij verdient op die manier geen aandacht als je 't mij vraagt hoor..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan voel ik me weer schuldig omdat ik denk dat het is omdat ik nu veel aandacht krijg door de dikke buik en zij een stuk minder. Ja die heeft ook een dikke buik met niet gevuld met een parasietDas gewoon door het vreten
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Met alle respect voor je oma, tante en je ouders, maar zij houden 'het probleem' mooi in stand. Tot op zekere hoogte kun je het je zusje niet kwalijk nemen. Die maakt slechts gebruik van de omstandigheden die haar worden geboden. Je kan je mening hebben over hoe zij ermee omgaat, maar zij heeft voor zichzelf een manier gevonden om in haar onderhoud te voorzien.quote:
Niemand voor die manier aandachtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij verdient op die manier geen aandacht als je 't mij vraagt hoor..
Ik ben voor interactief leren. En op een manier die wel werkt en niet zo ziekelijk wordt ingegeven door bezuinigingen.. En ja.. van die colleges leer ik soms wel, maar die zijn veelal interactief bij ons..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het wordt ingegeven door bezuinigingen is echt een aanname. Onderwijs ontwikkelt, en dat is maar goed ook. Wil je zeggen dat je beter bent gebaat bij colleges waar je drie uur mag luisteren naar een monoloog van een professor en en dan één keer per trimester een tentamen mag doen waarvoor je vooral stampwerk moet verrichten?
quote:
Heeft ze nooit verdient wel altijd gekregen. Mijn zusje was vroeger altijd ziek. Kon ze toen niets aan doen, maar daardoor kreeg ze wel veel aandacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij verdient op die manier geen aandacht als je 't mij vraagt hoor..
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je aubergines al in huis?
Hoe oud is ze als ik vragen mag?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft ze nooit verdient wel altijd gekregen. Mijn zusje was vroeger altijd ziek. Kon ze toen niets aan doen, maar daardoor kreeg ze wel veel aandacht.
Heeft ze ook altijd gehad. En ik heb het idee dat ze op dit moment dingen zoekt om die aandacht naar zich terug te trekken omdat ze vind dat ik te veel aandacht krijg ofzo.
Dan verzint ze weer dingen door weg te lopen, ruzie te schoppen, schulden te maken en dat soort dingen.
Ik kan het alleen niet hard maken of hard op roepen want dan heb ik het gezeik. Dus houd ik me zo veel mogelijk afzijdig. Ik voel me er alleen best kut onder ook al heb ik er geen kut mee te maken
quote:
Ze is geen Huppel hoor.. Heb geen aubergines nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je aubergines al in huis?
Dat is wel te begrijpen ja, ik zou me er dan ook klote om voelen..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft ze nooit verdient wel altijd gekregen. Mijn zusje was vroeger altijd ziek. Kon ze toen niets aan doen, maar daardoor kreeg ze wel veel aandacht.
Heeft ze ook altijd gehad. En ik heb het idee dat ze op dit moment dingen zoekt om die aandacht naar zich terug te trekken omdat ze vind dat ik te veel aandacht krijg ofzo.
Dan verzint ze weer dingen door weg te lopen, ruzie te schoppen, schulden te maken en dat soort dingen.
Ik kan het alleen niet hard maken of hard op roepen want dan heb ik het gezeik. Dus houd ik me zo veel mogelijk afzijdig. Ik voel me er alleen best kut onder ook al heb ik er geen kut mee te maken
je kaapt em net voor me wegquote:Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe oud is ze als ik vragen mag?
quote:
Weet ikquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alle respect voor je oma, tante en je ouders, maar zij houden 'het probleem' mooi in stand. Tot op zekere hoogte kun je het je zusje niet kwalijk nemen. Die maakt slechts gebruik van de omstandigheden die haar worden geboden. Je kan je mening hebben over hoe zij ermee omgaat, maar zij heeft voor zichzelf een manier gevonden om in haar onderhoud te voorzien.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is geen Huppel hoor.. Heb geen aubergines nodig.
Mijn eerste studie heb ik gedaan tussen 1995 en 1999 en toen was er al volop sprake van interactief leren. Mijn tweede studie, een avondstudie, heb ik gedaan tussen 2002 en 2004 en die was helemaal opgebouwd rondom interactief leren.Dus nogmaals, ik weet niet waar jij nou continu beweert dat het opeens allemaal wordt ingegeven door bezuinigingen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Evie het volgende:
Ik ben voor interactief leren. En op een manier die wel werkt en niet zo ziekelijk wordt ingegeven door bezuinigingen.. En ja.. van die colleges leer ik soms wel, maar die zijn veelal interactief bij ons..
Huppel's schuldquote:
29. 2 jaar jonger dan ik. Maar gedraagt zich niet als een 29 jarig. Heeft wel iets achterstand.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe oud is ze als ik vragen mag?
Ja maar dan hoef je mij toch niet die vieze MI in te sleuren?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppel's schulddie heeft die MI in mijn hoofd gestopt
![]()
Tijn deelt graag allesquote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je mij toch niet die vieze MI in te sleuren?
Mjah, met wat jij zegt lijkt ze idd stukken jonger. En idd, ze doet het omdat het kan he, ze zou vast stukken volwassener en zelfstandiger kunnen zijn. Jammer dat jij er zo'n last van hebt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
29. 2 jaar jonger dan ik. Maar gedraagt zich niet als een 29 jarig. Heeft wel iets achterstand.
Het is geen debielMaar toch..
Sorry ik zou het niet meer doenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb wel vieze MI's van jou, maar dat zijn leukequote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh vertel eensquote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb wel vieze MI's van jou, maar dat zijn leuke
hij wel hequote:
Jaloers kreng ben je tochquote:
Je hebt interactief leren met begeleiding op een goede manier.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eerste studie heb ik gedaan tussen 1995 en 1999 en toen was er al volop sprake van interactief leren. Mijn tweede studie, een avondstudie, heb ik gedaan tussen 2002 en 2004 en die was helemaal opgebouwd rondom interactief leren.Dus nogmaals, ik weet niet waar jij nou continu beweert dat het opeens allemaal wordt ingegeven door bezuinigingen.
Studenten die de kantjes eraf lopen en docenten die totaal niet geschikt zijn voor hun vak zijn van alle tijden. Geen enkele lesvorm is daar tegen opgewassen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind de manier waarop t moet gaan prima, studenten gaan middels een discussionboard samen op zoek naar t antwoord, de docent meldt zich op de dag voor het college met: goed gedaan jullie hebben t volledige antwoord of met een ik mis dit en dat nog, en vervolgens wordt dat in de werkgroep verder behandelt, denk dat men daar sneller van leert dan jongens dit zijn de antwoorden, doei.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Evie het volgende:
Je hebt interactief leren met begeleiding op een goede manier.
En je hebt "interactief leren" zonder begeleiding, zonder controle behalve de toetsen, zonder sturing of correct werkend systeem.
Is niet zo leuk voor je als je wel echt iemand bent die ervoor wilt gaan en de rest niet meewerkt, zoals het punt waar MM nu tegenaan loopt...
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef AirwiN het volgende:
Studenten die de kantjes eraf lopen en docenten die totaal niet geschikt zijn voor hun vak zijn van alle tijden. Geen enkele lesvorm is daar tegen opgewassen.
Sjah.. kom samen tot het antwoord, maar als je er niet uitkomt of even advies nodig hebt is het erg fijn als er iemand met verstand van zaken is totwie de groep zich kan richten...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind de manier waarop t moet gaan prima, studenten gaan middels een discussionboard samen op zoek naar t antwoord, de docent meldt zich op de dag voor het college met: goed gedaan jullie hebben t volledige antwoord of met een ik mis dit en dat nog, en vervolgens wordt dat in de werkgroep verder behandelt, denk dat men daar sneller van leert dan jongens dit zijn de antwoorden, doei.
Elke keer als ze een goede baan heeft verneukt ze het. Ze had echt een prachtige baan. Geen kut hoeven doen bijna. En echt handen vol geld binnen halen. Bonussen waar je U tegen zegt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, met wat jij zegt lijkt ze idd stukken jonger. En idd, ze doet het omdat het kan he, ze zou vast stukken volwassener en zelfstandiger kunnen zijn. Jammer dat jij er zo'n last van hebt.
quote:
Januari 2012quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je haar afscheren
Kick ze dan van de studie.., controleer.. en hou de groepen zo groot dat een discussie daadwerkelijk nog nut heeft oid.quote:
Jeetje, wat een drama's... Maar denk jij dat ze het zelf allemaal donders goed beseft of is ze echt 'achter'? (dit klinkt heel lullig, maar zo bedoel ik het niet hoor)quote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Elke keer als ze een goede baan heeft verneukt ze het. Ze had echt een prachtige baan. Geen kut hoeven doen bijna. En echt handen vol geld binnen halen. Bonussen waar je U tegen zegt.
En toch nog verneuken door dat kleine beetje werk wat ze moest doen ook gewoon niet te doen
Nu ook leuke baan. Rijdt verstandelijk gehandicapten rond enzo. Heeft dr chauffeursbewijs gehaald. En nu ziek gemeld. Lijdt aan een depressie op eens. Zware medicijnen. Mag geen auto meer rijden.
Neemt de benen en gaat aantal weken bij dr vriend weg en zit dan een paar weken bij een crimineel in huisKomt bij mijn Oma alles op stelten zetten. Begrijpt niet dat zij zich dan zorgen maken. En gaat dan weer naar huis terug naar dr vriend
ja maar het is jammer dat het idee achter de opdracht dan zo totaal anders wordt opgepakt door de studenten, terwijl naar mijn idee, het idee erachter wel duidelijk is, ze willen juist NIET bij pgo dat standaard vragen beantwoorden en inleveren, nee er interactief mee bezig zijn, niet oh dit is de vraag, opzoeken en antwoord ingeven.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Studenten die de kantjes eraf lopen en docenten die totaal niet geschikt zijn voor hun vak zijn van alle tijden. Geen enkele lesvorm is daar tegen opgewassen.
Ik had als haar vriend zijnde gezegd dat ze niet meer terug hoefde te komenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Elke keer als ze een goede baan heeft verneukt ze het. Ze had echt een prachtige baan. Geen kut hoeven doen bijna. En echt handen vol geld binnen halen. Bonussen waar je U tegen zegt.
En toch nog verneuken door dat kleine beetje werk wat ze moest doen ook gewoon niet te doen
Nu ook leuke baan. Rijdt verstandelijk gehandicapten rond enzo. Heeft dr chauffeursbewijs gehaald. En nu ziek gemeld. Lijdt aan een depressie op eens. Zware medicijnen. Mag geen auto meer rijden.
Neemt de benen en gaat aantal weken bij dr vriend weg en zit dan een paar weken bij een crimineel in huisKomt bij mijn Oma alles op stelten zetten. Begrijpt niet dat zij zich dan zorgen maken. En gaat dan weer naar huis terug naar dr vriend
Ga dan zeuren bij Evie ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom aandacht te kort, dat weet je toch
[..]
Januari 2012
Dat had jij heel niet gezegd. Als jij een hitsig konijn in bed hebt kan ze alles maken bij jequote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had als haar vriend zijnde gezegd dat ze niet meer terug hoefde te komen
Helemaal mee eens. En het punt dat ik probeer te maken is dat het werken of falen van zo'n systeem losstaat van bezuinigingen. Dat heeft alles te maken met de juiste mensen op de juiste plek.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef Evie het volgende:
Kick ze dan van de studie.., controleer.. en hou de groepen zo groot dat een discussie daadwerkelijk nog nut heeft oid.
de docent gaat ruim 24uur voor het college zich erin mengen en zoals ik al zei kom je er niet uit, wordt t in de wg besproken, ik zie er het kwaad niet in? het moet ook niet zijn boehoe we weten t niet en dan meteen het antwoord op n presenteerblaadje krijgen van de docent, nee eerst zelf proberenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah.. kom samen tot het antwoord, maar als je er niet uitkomt of even advies nodig hebt is het erg fijn als er iemand met verstand van zaken is totwie de groep zich kan richten...
Je moet maar net de correcte tussenvorm hebben...
Ja maar ik denk dat het ook in stand wordt gehouden door iedereen. Lijkt me vreselijk als kleine man straks niet gewoon voor zichzelf kan zorgenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, nee hoor, dat zie je absoluut verkeerdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat had jij heel niet gezegd. Als jij een hitsig konijn in bed hebt kan ze alles maken bij je
Die heeft juist aandacht nodigquote:
Dan heeft peu maar gewoon pechquote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Hell no Evie verdient zelf even meer aandacht
Denk een beetje van beiden. In een ongecontroleerde setting kan iedere luie student makkelijker zn gang gaan, en niks daadwerkelijk zelf uitvoeren...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En het punt dat ik probeer te maken is dat het werken of falen van zo'n systeem losstaat van bezuinigingen. Dat heeft alles te maken met de juiste mensen op de juiste plek.
Ze is wel echt achter. Ze heeft doordat ze zo jong ziek was gewoon een hoop gemist en veel hulp overal mee gehad en sommige dingen gewoon niet geleerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een drama's... Maar denk jij dat ze het zelf allemaal donders goed beseft of is ze echt 'achter'? (dit klinkt heel lullig, maar zo bedoel ik het niet hoor)
Mja haar vriend is ook niet helemaal "schoon". Wat hij precies heeft gedaan weet ik niet wat niemand wil me dat vertellen maar dat hij iets heeft geflikt is een ding wat zeker is.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar...... het is toch je kind.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat het ook in stand wordt gehouden door iedereen. Lijkt me vreselijk als kleine man straks niet gewoon voor zichzelf kan zorgenOf het vertikt.
Het niet kunnen is dan niet zo erg.. Het niet willen is veel erger!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat het ook in stand wordt gehouden door iedereen. Lijkt me vreselijk als kleine man straks niet gewoon voor zichzelf kan zorgenOf het vertikt.
Eerst zelf doen!! O MM studenten zoals wij zijn een uitgestorven ras aan het raken..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de docent gaat ruim 24uur voor het college zich erin mengen en zoals ik al zei kom je er niet uit, wordt t in de wg besproken, ik zie er het kwaad niet in? het moet ook niet zijn boehoe we weten t niet en dan meteen het antwoord op n presenteerblaadje krijgen van de docent, nee eerst zelf proberen
Excuse me, maar ik vraag me even af wat het jou kan schelen hoe anderen hun antwoorden krijgen? Dat is ergens toch iets wat zij moeten weten?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de docent gaat ruim 24uur voor het college zich erin mengen en zoals ik al zei kom je er niet uit, wordt t in de wg besproken, ik zie er het kwaad niet in? het moet ook niet zijn boehoe we weten t niet en dan meteen het antwoord op n presenteerblaadje krijgen van de docent, nee eerst zelf proberen
Ja precies.. Maar goed, het is natuurlijk een verschil of het bewust is of dat het een soort van onkunde is...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar...... het is toch je kind.
Zo niet liefquote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heeft peu maar gewoon pech
er staat iedere student wordt geacht deel te nemen aan de discussie en nee ik verwacht niet dat de docent met een lijstje de namen gaat afstrepen die hij tegenkomt op t discussionboard, maar als je zelf actief deelneemt en je erin verdiept zal het tentamen je beter afgaan dan de mensen die zich nooit in de discussie hebben gemengdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk een beetje van beiden. In een ongecontroleerde setting kan iedere luie student makkelijker zn gang gaan, en niks daadwerkelijk zelf uitvoeren...
Zet maar bij de minpuntenquote:
Ik denk dat het een combinatie is.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies.. Maar goed, het is natuurlijk een verschil of het bewust is of dat het een soort van onkunde is...
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er staat iedere student wordt geacht deel te nemen aan de discussie en nee ik verwacht niet dat de docent met een lijstje de namen gaat afstrepen die hij tegenkomt op t discussionboard, maar als je zelf actief deelneemt en je erin verdiept zal het tentamen je beter afgaan dan de mensen die zich nooit in de discussie hebben gemengd
Dus als ik niet lief doe tegen alle mannen, ben ik meteen helemaal niet lief?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In welk land zitten wel lieve vrouwen?
check, je bent gewoon een trutquote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus als ik niet lief doe tegen alle mannen, ben ik meteen helemaal niet lief?
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie is.
Genoeg geklaagd
Je bent gewoon een keiharde bitchquote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus als ik niet lief doe tegen alle mannen, ben ik meteen helemaal niet lief?
stond er al lang, met stip.quote:
HEEY!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet ik al je minpunten op gaan schrijven? Daar gaan weer tropische regenwouden
Ja. Best wel. En normaal ben ik het zo kwijt en val ik er niemand mee last.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar af en toe best klaar mee bent...
quote:
Ja niet, makkelijker vrouwen zijn Engelse, maar ja... nuchtere in het noorden, ongelofelijke sekreten in t zuiden. en verwend in het oosten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In welk land zitten wel lieve vrouwen?
Fijn dat je het even kwijt kon dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Best wel. En normaal ben ik het zo kwijt en val ik er niemand mee last.
Maar op dit moment is het gewoon een druppel.
Ah, je kan dus wel nuanceren.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk een beetje van beiden. In een ongecontroleerde setting kan iedere luie student makkelijker zn gang gaan, en niks daadwerkelijk zelf uitvoeren...
Balkan, Sloveens bloedquote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja niet, makkelijker vrouwen zijn Engelse, maar ja... nuchtere in het noorden, ongelofelijke sekreten in t zuiden. en verwend in het oosten.
MB, jij kwam uit Zuid(oost) Europa toch?
het gaat mij om t punt dat studenten een opdracht totaal verkeerd interpreteren en zo het hele punt van de manier van studeren vernaggelen, ik wilde met de kennis die ik nu heb na te hebben gelezen mijn toevoegingen doen aan de opdracht, maar dat hoeft niet want iedereen heeft de vragen persoonlijk zitten beantwoorden, ik heb dat nog niet gedaan, dus wat kan ik doen dat OOK doen (is helemaal niet de bedoeling) endat dan zelf doen of gewoon beetje knippen en plakken uit de andere bijdragen, het is allemaal vrij zinloos gezien de bedoeling van de opdrachtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Excuse me, maar ik vraag me even af wat het jou kan schelen hoe anderen hun antwoorden krijgen? Dat is ergens toch iets wat zij moeten weten?
Ik moet je nog onder handen nemen hequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja niet, makkelijker vrouwen zijn Engelse, maar ja... nuchtere in het noorden, ongelofelijke sekreten in t zuiden. en verwend in het oosten.
Het land begint met een Squote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HEEY!Laag, héél laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HEEY!Zo snel gaat dat niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja ok, dus de hele keten van samenwerking valt in het water? Dit is een eenmalig iets of hoe loopt die studie verder?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat mij om t punt dat studenten een opdracht totaal verkeerd interpreteren en zo het hele punt van de manier van studeren vernaggelen, ik wilde met de kennis die ik nu heb na te hebben gelezen mijn toevoegingen doen aan de opdracht, maar dat hoeft niet want iedereen heeft de vragen persoonlijk zitten beantwoorden, ik heb dat nog niet gedaan, dus wat kan ik doen dat OOK doen (is helemaal niet de bedoeling) endat dan zelf doen of gewoon beetje knippen en plakken uit de andere bijdragen, het is allemaal vrij zinloos gezien de bedoeling van de opdracht
Maakt niet uit, t overheerst altijd.quote:
Zelfs de haagse helft?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet uit, t overheerst altijd.
Arme jijquote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet uit, t overheerst altijd.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, het is alweer even geleden dat ik geneukt heb he.. geef me eens ongelijk
Ja en? Voor mij ook alweer, gun mij ook gewoon een kansquote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het ook nog wel een tijdje duren schat ik zoquote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar 2 honden vechten om 1 been..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Voor mij ook alweer, gun mij ook gewoon een kans
Je weet toch wat ze zeggen, als je eenmaal in die friendzone zit...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb je gehad! een roadtrip met MissB in de auto en je hebt der niet op de motorkap gelegd? Kans gehad dusquote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik begin pas net en dit vak begint pas net, maar zoals ik al zei ik voel mij nu niet geroepen om ook een wordbestandje toe te voegen met antwoorden die er nu al in het meervoud van 10 staan, de docent zal er morgen wel tijdens de werkgroep op terug komen verwacht ikquote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ok, dus de hele keten van samenwerking valt in het water? Dit is een eenmalig iets of hoe loopt die studie verder?
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen, als je eenmaal in die friendzone zit...
Sssst niet verder verklappen (als ik me heel stellig eenzijdig zwart wit opstel probeer ik discussies te bewerkstelligenquote:
En dan ondertussen anaal gepakt worden door Babs zeker, nee daar bedank ik voorquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die heb je gehad! een roadtrip met MissB in de auto en je hebt der niet op de motorkap gelegd? Kans gehad dus
Ik gister eindelijk weer eensquote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Welke friends?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen, als je eenmaal in die friendzone zit...
ouwe hosselaar!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef PeuRac het volgende:
DM is heel irritant als je met meerdere mensen tegelijk DM't
Het is geen praktisch systeem dan neequote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef PeuRac het volgende:
quote:
quote:
Hehe, moet je goed opletten dat je de goede antwoord...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef PeuRac het volgende:
ooh shit, benoemde jij mij nu gewoon als een vriendquote:
Oh, moet dat zo... Waarom vertelt niemand mij dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet toch, als t ene chickie niet wil, dan gaan we gewoon door naar de volgende
Dat ook jaquote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, moet je goed opletten dat je de goede antwoord...
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh shit, benoemde jij mij nu gewoon als een vriend![]()
Nou, dat betwijfel ik.. Als man zijnde met sexuele opgekropte gevoelens in de friendszone zitten is oko niet altijd fijn hoor.quote:
jaquote:
Je handtekening verwijderenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja![]()
hoe kom ik daar uit en kan als "potentieeltje" gekwalificeerd worden?
Ach zelfs daar kom ik niet eensquote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, dat betwijfel ik.. Als man zijnde met sexuele opgekropte gevoelens in de friendszone zitten is oko niet altijd fijn hoor.
Da's toch niet mogelijk? * insert twilight zone muziekquote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja![]()
hoe kom ik daar uit en kan als "potentieeltje" gekwalificeerd worden?
quote:
Ben je nou nog niet door je Disney/Pixar verzameling heen?quote:
Alles is mogelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's toch niet mogelijk? * insert twilight zone muziek
Kut camera die t niet vast kan leggenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben te brak om mn hoofd om te draaien, maak is een foto en post die hier.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet door je Disney/Pixar verzameling heen?
hoeveel heb je er wel?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk nietMeer dan 52 disney films lukt zelfs mij niet in twee weken
Oke, we hebben ze niet alle 52
Geen idee. Dan zou ik moeten tellen. Disney heeft niet alleen tekenfilms gemaakt hequote:
Ik heb t over de classicsquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Dan zou ik moeten tellen. Disney heeft niet alleen tekenfilms gemaakt he
Alleen 52 Disney classics of zo. Maar die hebben we lang niet allemaal
Ik iig nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
Wie is er waarom gekwalificeerd als potentieeltje?
Oh, ik dacht dat iemand hier een potentieeltje uit had gekozenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik iig nietPeu en jofu ook niet gelukkig dat maakt het minder erg
Iedereen is toch een potentieeltje? alleen de een wat meer dan de anderquote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iemand hier een potentieeltje uit had gekozen
Alle vrouwen zijn in beginsel toch potentieel?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Peu had zichzelf blijkbaar die kwalificatie gegevenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
huh? Nee? Ik vroeg juist hoe ik daar aan kan komenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu had zichzelf blijkbaar die kwalificatie gegeven
Ah... Okequote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iedereen is toch een potentieeltje? alleen de een wat meer dan de ander
Kijk, dat is al weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu had zichzelf blijkbaar die kwalificatie gegeven
Is dat zo?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn in beginsel toch potentieel?
Same differencequote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh? Nee? Ik vroeg juist hoe ik daar aan kan komen
Ik weet het een paar schoenen kopenquote:
Zin kweken om een pizza op te eten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Evie het volgende:
jeej @ diepvriespizza.. nu nog zin kweken m op te gaan eten over 2 uur
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Evie het volgende:
jeej @ diepvriespizza.. nu nog zin kweken m op te gaan eten over 2 uur
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het een paar schoenen kopen
Nee, groot verschil en je ontwijkt mijn vraag, ik zou graag een antwoord ontvangen.quote:
Maar je doet het welquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, groot verschil en je ontwijkt mijn vraag, ik zou graag een antwoord ontvangen.
Ja anders komt terrorEvie die continu zegt: Eten Evie.. anorexiadoos.. ja goedzo nog een hap snol etc etcquote:
Meer dan vorige week.,. hm meer dan een halve avondmaaltijd om de 2 dagen.. zou makkelijk moeten worden...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gewoon maken en naast je neer zetten
(en meer op eten dan vorige week).
Of juist niet natuurlijk..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ging zeker een stuk sneller?
Wekker nog zetten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja anders komt terrorEvie die continu zegt: Eten Evie.. anorexiadoos.. ja goedzo nog een hap snol etc etc
[..]
Meer dan vorige week.,. hm meer dan een halve avondmaaltijd om de 2 dagen.. zou makkelijk moeten worden...
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ging zeker een stuk sneller?
Dat voornamelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |