Geen bord, maar betonnen muur voor d'r kop?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat krijg je er nog niet in met een hamer hoor
Dat het wordt ingegeven door bezuinigingen is echt een aanname. Onderwijs ontwikkelt, en dat is maar goed ook. Wil je zeggen dat je beter bent gebaat bij colleges waar je drie uur mag luisteren naar een monoloog van een professor en en dan één keer per trimester een tentamen mag doen waarvoor je vooral stampwerk moet verrichten?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef Evie het volgende:
Nee, maar het hele idee van je moet elkaar leren en alles zelf doen, slaat veelal de plank mis, omdat het wordt opgelegd door bezuiniging en dat zie je terug in de daadwerkelijke vorm van onderwijs.
Als je een discussie wilt voeren, zal je toch een figuur erbij moeten hebben die alles in de gaten houdt, eventueel kan sturen, en dat niet alleen over het internet moeten willen doen.
Die van mij is veel te blij met mequote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas nou op, straks willen ze allemaal jouw vent hebben!
Lijkt me voor nu een correcte oplossing.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze hebben gewoon de hele opdracht niet begrepen, heb het ook gepost, ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, ik bedoel ik heb de opdracht WEL begrepen dus ook geen zin me dom voor te doen en ook een wordbestandje erop te gooien
[..]
oh en de docent kijkt wel mee op DB voor de werkgroep en zal dan ook wle zeggen jullie gingen de verkeerde kant op bij die en die vraag want....en de vragen waar de studenten niet uitkomen op DB worden sowieso in de werkgroep behandelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
lol, ik studeer dan ook heel niet in utrecht meer
ik ook niet hoor...ben liever wit dan de zonnebank, vindt dat saaiquote:
ach dat ken ik. Ik wordt eerst super rood..en daarna begin ik een kleurtje te pakken alleen nu heb ik een of andere zonnebrandcreme cadeau gekregen waar ik niet zo rood mee word maar die helpt een soort lichtbruinig kleurtje op te bouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
donkerbuin? Zwart?![]()
Wij worden meestal rood
Een betonnen blok ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen bord, maar betonnen muur voor d'r kop?
Dus je eet nu achter je peecee? Of ben je gewoon keihard dikke 10 minuten te laat?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, zusje moet werken dus wij eten al om vijf uur
Kijk, zo kan het dus ookquote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb bijna alleen maar positieve ervaringen met mannen.Mannen
.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die het niet verneukt
En ik ben er zo blij mee
quote:
Das lamequote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Een betonnen blok ja.
Die is echt niet wijs. Maar mag ik niet zeggen he. Tenminste niet tegen haar van mijn ouders
Die heeft verder geen goede redenen om thuis te zitten? Van mij mag ze, zolang ze dan ook maar zo volwassen is om geen gebruik te maken van zaken zoals uitkering. En zowel, dan weet ik meteen waarom waarom ik niet stem op partijen als de PvdA enzo.quote:
Ik wil ook zo'n kleurtjequote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ook niet hoor...ben liever wit dan de zonnebank, vindt dat saai![]()
[..]
ach dat ken ik. Ik wordt eerst super rood..en daarna begin ik een kleurtje te pakken alleen nu heb ik een of andere zonnebrandcreme cadeau gekregen waar ik niet zo rood mee word maar die helpt een soort lichtbruinig kleurtje op te bouwen
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja joh, ik weet het altijd prima te verneuken!
Dat helpt echt geen ene kut. Mijn zusje is nu goed bezig om de familie uit elkaar te trekken en ze heeft het zelf niet eens door.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das lame![]()
Mag een ander het wel zeggen?
Nee uitkering heeft ze niet. Ze houdt dr hand wel op bij mijn Oma, Tante en ouders.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft verder geen goede redenen om thuis te zitten? Van mij mag ze, zolang ze dan ook maar zo volwassen is om geen gebruik te maken van zaken zoals uitkering. En zowel, dan weet ik meteen waarom waarom ik niet stem op partijen als de PvdA enzo.
Weet je hoe lastig, als we dat zelf nieteens weten?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon niet! Hoe moeilijk kan het zijn?
Het zit gewoon in me.. Hoe moeilijk is het om nagelbijten af te leren, roken, of wat dan ook.. En daar zijn allemaal hulpmiddelen voor! hier niet!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon niet! Hoe moeilijk kan het zijn?
Das dan weer aardig kut ja..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat helpt echt geen ene kut. Mijn zusje is nu goed bezig om de familie uit elkaar te trekken en ze heeft het zelf niet eens door.
[..]
Nee uitkering heeft ze niet. Ze houdt dr hand wel op bij mijn Oma, Tante en ouders.
Tuurlijk wel, de juiste vrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het zit gewoon in me.. Hoe moeilijk is het om nagelbijten af te leren, roken, of wat dan ook.. En daar zijn allemaal hulpmiddelen voor! hier niet!
Aan mij zou ze een verkeerde hebben als oma, tante of ouder.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
Nee uitkering heeft ze niet. Ze houdt dr hand wel op bij mijn Oma, Tante en ouders.
Mja dan voel ik me weer schuldig omdat ik denk dat het is omdat ik nu veel aandacht krijg door de dikke buik en zij een stuk minder. Ja die heeft ook een dikke buik met niet gevuld met een parasietquote:
Vast niet en dan zullen ze het nog ontkennen enzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das lame![]()
Mag een ander het wel zeggen?
Aan mij ook. Mja.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan mij zou ze een verkeerde hebben als oma, tante of ouder.Maar goed, blijkbaar werkt het wel voor haar.
Vrouwen die hun ongeboren kind een parasiet noemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
Mja dan voel ik me weer schuldig omdat ik denk dat het is omdat ik nu veel aandacht krijg door de dikke buik en zij een stuk minder. Ja die heeft ook een dikke buik met niet gevuld met een parasietDas gewoon door het vreten
Zij verdient op die manier geen aandacht als je 't mij vraagt hoor..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan voel ik me weer schuldig omdat ik denk dat het is omdat ik nu veel aandacht krijg door de dikke buik en zij een stuk minder. Ja die heeft ook een dikke buik met niet gevuld met een parasietDas gewoon door het vreten
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Met alle respect voor je oma, tante en je ouders, maar zij houden 'het probleem' mooi in stand. Tot op zekere hoogte kun je het je zusje niet kwalijk nemen. Die maakt slechts gebruik van de omstandigheden die haar worden geboden. Je kan je mening hebben over hoe zij ermee omgaat, maar zij heeft voor zichzelf een manier gevonden om in haar onderhoud te voorzien.quote:
Niemand voor die manier aandachtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij verdient op die manier geen aandacht als je 't mij vraagt hoor..
Ik ben voor interactief leren. En op een manier die wel werkt en niet zo ziekelijk wordt ingegeven door bezuinigingen.. En ja.. van die colleges leer ik soms wel, maar die zijn veelal interactief bij ons..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het wordt ingegeven door bezuinigingen is echt een aanname. Onderwijs ontwikkelt, en dat is maar goed ook. Wil je zeggen dat je beter bent gebaat bij colleges waar je drie uur mag luisteren naar een monoloog van een professor en en dan één keer per trimester een tentamen mag doen waarvoor je vooral stampwerk moet verrichten?
quote:
Heeft ze nooit verdient wel altijd gekregen. Mijn zusje was vroeger altijd ziek. Kon ze toen niets aan doen, maar daardoor kreeg ze wel veel aandacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij verdient op die manier geen aandacht als je 't mij vraagt hoor..
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je aubergines al in huis?
Hoe oud is ze als ik vragen mag?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft ze nooit verdient wel altijd gekregen. Mijn zusje was vroeger altijd ziek. Kon ze toen niets aan doen, maar daardoor kreeg ze wel veel aandacht.
Heeft ze ook altijd gehad. En ik heb het idee dat ze op dit moment dingen zoekt om die aandacht naar zich terug te trekken omdat ze vind dat ik te veel aandacht krijg ofzo.
Dan verzint ze weer dingen door weg te lopen, ruzie te schoppen, schulden te maken en dat soort dingen.
Ik kan het alleen niet hard maken of hard op roepen want dan heb ik het gezeik. Dus houd ik me zo veel mogelijk afzijdig. Ik voel me er alleen best kut onder ook al heb ik er geen kut mee te maken
quote:
Ze is geen Huppel hoor.. Heb geen aubergines nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je aubergines al in huis?
Dat is wel te begrijpen ja, ik zou me er dan ook klote om voelen..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft ze nooit verdient wel altijd gekregen. Mijn zusje was vroeger altijd ziek. Kon ze toen niets aan doen, maar daardoor kreeg ze wel veel aandacht.
Heeft ze ook altijd gehad. En ik heb het idee dat ze op dit moment dingen zoekt om die aandacht naar zich terug te trekken omdat ze vind dat ik te veel aandacht krijg ofzo.
Dan verzint ze weer dingen door weg te lopen, ruzie te schoppen, schulden te maken en dat soort dingen.
Ik kan het alleen niet hard maken of hard op roepen want dan heb ik het gezeik. Dus houd ik me zo veel mogelijk afzijdig. Ik voel me er alleen best kut onder ook al heb ik er geen kut mee te maken
je kaapt em net voor me wegquote:Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe oud is ze als ik vragen mag?
quote:
Weet ikquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alle respect voor je oma, tante en je ouders, maar zij houden 'het probleem' mooi in stand. Tot op zekere hoogte kun je het je zusje niet kwalijk nemen. Die maakt slechts gebruik van de omstandigheden die haar worden geboden. Je kan je mening hebben over hoe zij ermee omgaat, maar zij heeft voor zichzelf een manier gevonden om in haar onderhoud te voorzien.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is geen Huppel hoor.. Heb geen aubergines nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |