Ach zelfs daar kom ik niet eensquote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, dat betwijfel ik.. Als man zijnde met sexuele opgekropte gevoelens in de friendszone zitten is oko niet altijd fijn hoor.
Da's toch niet mogelijk? * insert twilight zone muziekquote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja![]()
hoe kom ik daar uit en kan als "potentieeltje" gekwalificeerd worden?
quote:
Ben je nou nog niet door je Disney/Pixar verzameling heen?quote:
Alles is mogelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's toch niet mogelijk? * insert twilight zone muziek
Kut camera die t niet vast kan leggenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben te brak om mn hoofd om te draaien, maak is een foto en post die hier.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet door je Disney/Pixar verzameling heen?
hoeveel heb je er wel?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk nietMeer dan 52 disney films lukt zelfs mij niet in twee weken
Oke, we hebben ze niet alle 52
Geen idee. Dan zou ik moeten tellen. Disney heeft niet alleen tekenfilms gemaakt hequote:
Ik heb t over de classicsquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Dan zou ik moeten tellen. Disney heeft niet alleen tekenfilms gemaakt he
Alleen 52 Disney classics of zo. Maar die hebben we lang niet allemaal
Ik iig nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
Wie is er waarom gekwalificeerd als potentieeltje?
Oh, ik dacht dat iemand hier een potentieeltje uit had gekozenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik iig nietPeu en jofu ook niet gelukkig dat maakt het minder erg
Iedereen is toch een potentieeltje? alleen de een wat meer dan de anderquote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iemand hier een potentieeltje uit had gekozen
Alle vrouwen zijn in beginsel toch potentieel?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Peu had zichzelf blijkbaar die kwalificatie gegevenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
huh? Nee? Ik vroeg juist hoe ik daar aan kan komenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu had zichzelf blijkbaar die kwalificatie gegeven
Ah... Okequote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iedereen is toch een potentieeltje? alleen de een wat meer dan de ander
Kijk, dat is al weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu had zichzelf blijkbaar die kwalificatie gegeven
Is dat zo?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn in beginsel toch potentieel?
Same differencequote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh? Nee? Ik vroeg juist hoe ik daar aan kan komen
Ik weet het een paar schoenen kopenquote:
Zin kweken om een pizza op te eten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Evie het volgende:
jeej @ diepvriespizza.. nu nog zin kweken m op te gaan eten over 2 uur
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Evie het volgende:
jeej @ diepvriespizza.. nu nog zin kweken m op te gaan eten over 2 uur
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het een paar schoenen kopen
Nee, groot verschil en je ontwijkt mijn vraag, ik zou graag een antwoord ontvangen.quote:
Maar je doet het welquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, groot verschil en je ontwijkt mijn vraag, ik zou graag een antwoord ontvangen.
Ja anders komt terrorEvie die continu zegt: Eten Evie.. anorexiadoos.. ja goedzo nog een hap snol etc etcquote:
Meer dan vorige week.,. hm meer dan een halve avondmaaltijd om de 2 dagen.. zou makkelijk moeten worden...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gewoon maken en naast je neer zetten
(en meer op eten dan vorige week).
Of juist niet natuurlijk..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ging zeker een stuk sneller?
Wekker nog zetten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja anders komt terrorEvie die continu zegt: Eten Evie.. anorexiadoos.. ja goedzo nog een hap snol etc etc
[..]
Meer dan vorige week.,. hm meer dan een halve avondmaaltijd om de 2 dagen.. zou makkelijk moeten worden...
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ging zeker een stuk sneller?
Dat voornamelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |