Ah... Okequote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iedereen is toch een potentieeltje? alleen de een wat meer dan de ander
Kijk, dat is al weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu had zichzelf blijkbaar die kwalificatie gegeven
Is dat zo?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn in beginsel toch potentieel?
Same differencequote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh? Nee? Ik vroeg juist hoe ik daar aan kan komen
Ik weet het een paar schoenen kopenquote:
Zin kweken om een pizza op te eten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Evie het volgende:
jeej @ diepvriespizza.. nu nog zin kweken m op te gaan eten over 2 uur
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Evie het volgende:
jeej @ diepvriespizza.. nu nog zin kweken m op te gaan eten over 2 uur
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het een paar schoenen kopen
Nee, groot verschil en je ontwijkt mijn vraag, ik zou graag een antwoord ontvangen.quote:
Maar je doet het welquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, groot verschil en je ontwijkt mijn vraag, ik zou graag een antwoord ontvangen.
Ja anders komt terrorEvie die continu zegt: Eten Evie.. anorexiadoos.. ja goedzo nog een hap snol etc etcquote:
Meer dan vorige week.,. hm meer dan een halve avondmaaltijd om de 2 dagen.. zou makkelijk moeten worden...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gewoon maken en naast je neer zetten
(en meer op eten dan vorige week).
Of juist niet natuurlijk..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ging zeker een stuk sneller?
Wekker nog zetten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja anders komt terrorEvie die continu zegt: Eten Evie.. anorexiadoos.. ja goedzo nog een hap snol etc etc
[..]
Meer dan vorige week.,. hm meer dan een halve avondmaaltijd om de 2 dagen.. zou makkelijk moeten worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |