Ik luister de afgelopen 2 weken niet meer naar mn wekker als ie gaat...quote:
Daarvoor ook al nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik luister de afgelopen 2 weken niet meer naar mn wekker als ie gaat...
Dus moet wat anders verzinnen....
daar wil ik juist uit Doosquote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist niet beter dat we in elkaars friend zone zaten hoor.
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ikquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat betekent het in de OP 'less = more'?
Oh echt zo'n verschrikkelijk nummerquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
'Take me to the magic of the moment, on a glory night'
Vind ik niet. Heerlijk nummer.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt zo'n verschrikkelijk nummer
Lieve Vencovleugel, met het lopen van parcour zul je toch altijd op sommige stukken tegen de wind in moeten lopenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik acht STING intelligent genoeg om met de wind mee te lopen.
Ja sorryquote:
Wat heeft mode dan weer met het Singlestopic te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ik
de scorpions draaien zich om in het graf heur... jeweetsquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef STING het volgende:
Sorry, kon ff niets anders bedenken. Endorfines, jeweets
Check, maar daarvoor moet je wel uit de friendszone.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Naar mijn weten wil je juist in die doos..
Ahaaa dus jij draait niet met alle winden mee?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef STING het volgende:
[..]
Lieve Vencovleugel, met het lopen van parcour zul je toch altijd op sommige stukken tegen de wind in moeten lopen
Ms was ie dan nooit meer thuisgekomen!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik acht STING intelligent genoeg om met de wind mee te lopen.
Daar moest ik aan denken toen ik de TT samenstelde ja, dat gefluitquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
de scorpions draaien zich om in het graf heur... jeweets
O hoe is het met Sander????quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor ook al niet![]()
Je had wel hier mee kunnen eten, Sander gaat weer koken
[..]
daar wil ik juist uit Doos
Geen idee, ik heb het er niet in gezet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heeft mode dan weer met het Singlestopic te maken?
Friends with benefits word je pas als je een potentieel geweest bent..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check, maar daarvoor moet je wel uit de friendszone.
Hoewel, kut ik vergeet mijn favoriete optie!Friends with Benefits
Laat maar MissB ik zit goed
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaaa dus jij draait niet met alle winden mee?
En nu douchenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms was ie dan nooit meer thuisgekomen!
T ging puur en alleen over make-upquote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het modebeeld is momenteel vooral less is more. Al komt er een verandering aan geloof ik
Ik wist niet we het erin gezet heeft. En de reden waarom is ook een beetje sneu hequote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ging puur en alleen over make-upik had t er zelf in gezet
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check, maar daarvoor moet je wel uit de friendszone.
Hoewel, kut ik vergeet mijn favoriete optie!Friends with Benefits
Laat maar MissB ik zit goed
Dat is echt helemaal niet leukquote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja anders komt terrorEvie die continu zegt: Eten Evie.. anorexiadoos.. ja goedzo nog een hap snol etc etc
[..]
Meer dan vorige week.,. hm meer dan een halve avondmaaltijd om de 2 dagen.. zou makkelijk moeten worden...
Hoeft nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Friends with benefits word je pas als je een potentieel geweest bent..
Friends with benefits..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Friends with benefits word je pas als je een potentieel geweest bent..
Binnenkort zit ik naast jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijf maar lekker zitten waar je zit idd
Of: we vinden elkaar tof, kunnen t goed vinden en zijn geil, maar willen geen relatiequote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Friends with benefits..
Je bent niet leuk genoeg om een relatie mee te starten, maar we doen vast er niemand kwaad mee.. al hoopt een van ons vast nog op meer.. om met elkaar te neuken
Och ik maak me geen zorgen hoor.quote:
Want?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och ik maak me geen zorgen hoor.
Het wordt nog ernstiger als je iemand erin tuimt met afspraken terwijl diegene probeert iets op te bouwen met een ander.. En dan keihard zegt dat het de afspraak is en je er niet met diegene en die ander tussen probeert te komenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of: we vinden elkaar tof, kunnen t goed vinden en zijn geil, maar willen geen relatie
Neuh, dan heb je minipuber om er tussen te zettenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar moet jij je zorgen om maken dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Het wordt nog ernstiger als je iemand erin tuimt met afspraken terwijl diegene probeert iets op te bouwen met een ander.. En dan keihard zegt dat het de afspraak is en je er niet met diegene en die ander tussen probeert te komen
Sjah dat werkt imo niet meer wanneer er meer is geweest. Dan blijft een van de twee altijd meer willen en sta je niet gelijk in je relatie tot elkaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of: we vinden elkaar tof, kunnen t goed vinden en zijn geil, maar willen geen relatie
Dat werkt bij mij meestal niet zo jongen, sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit veilig in het vriendenhokjequote:
Zou beneden iedereens peil moeten zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar dat is laag en beneden mijn niveau
kak hokjesquote:Op zondag 6 februari 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zit veilig in het vriendenhokje
Ja, die werkt erg afschrikwekkend blijkbaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, dan heb je minipuber om er tussen te zetten
Dat is sex met je ex, heel wat anders. Dat loopt vrijwel gegarandeerd een keer fout.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat werkt imo niet meer wanneer er meer is geweest. Dan blijft een van de twee altijd meer willen en sta je niet gelijk in je relatie tot elkaar.![]()
Kan als je beiden nooit het idee hebt gehad dat je een relatie wil, maar dan nog leert de geschiedenis van de mensheid dat er altijd iemand gekwetst gaat worden...
Jammerquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij meestal niet zo jongen, sorry
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar moet jij je zorgen om maken dan?
Als mensen je afrekenen om je kind, of bang zijn meer te willen of doen daarom, dan nemen ze jou als mens niet serieus genoeg, en zijn ze niet ok voor jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die werkt erg afschrikwekkend blijkbaar.
Ik snap het wel, eigenlijk. Een kind is niet niks.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Als mensen je afrekenen om je kind, of bang zijn meer te willen of doen daarom, dan nemen ze jou als mens niet serieus genoeg, en zijn ze niet ok voor je
Lijkt me...
Ach beter dan helemaal niet in een hokje te zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |