ik help je graag aan de MIquote:
Thnxquote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had je gezegd ja, niet echt fijn zo'n tweestrijd van binnen, hij is leuk maar nee, toch niet waard.
Sterkte idd.
Als de relatie al gecompliceerd is voordat is begonnen, moet je er niet aan beginnen neequote:
kan ook juist kut zijn als het wel wederzijds is...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het gewoon kut
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
kan ook juist kut zijn als het wel wederzijds is...
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Heel waarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het gewoon kut
Lang leve de mirtazapinequote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zoquote:
Doe maar nietquote:
Draai eens aan je tepel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zo
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde is moeilijk. Soms zou ik willen dat ik het uit kon schakelen.
Dan wil ik er ook eentje als ik lig te piekeren dat ik mijn gedachten op pauze kan zetten ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er dan weer geen medicijnen voor slikken. Gewoon een knopje of zo
Daarvan komt een ander gevoel opzettenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Draai eens aan je tepel.
Misschien werkt het
Dat is het vervelende van gevoelens he.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietgevoelloos zijn lijkt mij nog erger
Hm heeft beide wel zn charme.. jammer genoeg is pillen voor mijn lichaam een no go..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietgevoelloos zijn lijkt mij nog erger
Dat is onderdeel van de liefde, dus is liefde moeilijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liefde is niet moeilijk, of je gaat ervoor of niet
De gedachtes en gevoelens erbij maken het moeilijk
Zie je! Het helpt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvan komt een ander gevoel opzetten
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Draai nog meer dan gaat dat ene gevoel wegquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvan komt een ander gevoel opzetten
Truequote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo simpel als dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het nooit. De gedachten en gevoelens zijn gewoon onderdeel van de liefde. Dus zoals ik al zei, liefde is moeilijk.quote:
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.quote:
Geen gevoelens hebben is nog erger.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van gevoelens he.
Werken 2 kanten op.
Ze kunnen je heel veel kracht geven, of je de afgrond in duwen
Ik pasquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm heeft beide wel zn charme.. jammer genoeg is pillen voor mijn lichaam een no go..
Als ik verliefd ben heeft dat altijd invloed op mijn leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.
Ik ben al 4 jaar verliefd op iemand die mij haat
Geen seconde dat het invloed heeft op mijn leven.
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben heeft dat altijd invloed op mijn leven.
Ik idd ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.
Nonsensquote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er net over dat dat dus niet altijd leuk is
Denk dat alle gevoelens die je hebt invloed hebben op je leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn.
Ik ook. Als het goed gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |