So you must be a gay fishquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed gebakken of gefrituurd vind ik veel dingen lekker
Nou ja ze is er nog nietquote:
Alleen mannen willen, evolutionair gezien, geen energie verspillen aan de nazaat van een ander. Dat levert ze namelijk evolutionair nadeel op.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Biologisch gezien zijn vrouwen met kinderen aantrekkelijk.. Ze zijn nl. vruchtbaar
En als ze een geadopteerd kind hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Biologisch gezien zijn vrouwen met kinderen aantrekkelijk.. Ze zijn nl. vruchtbaar
Klopt, in theorie is iedereen gelukkigquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
In de natuur vermoorden mannetjes het nazaat van een ander mannetjequote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen mannen willen, evolutionair gezien, geen energie verspillen aan de nazaat van een ander. Dat levert ze namelijk evolutionair nadeel op.
Je bent me net voorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen mannen willen, evolutionair gezien, geen energie verspillen aan de nazaat van een ander. Dat levert ze namelijk evolutionair nadeel op.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw verhalen dat die om half 8 de kamer binnen komt helpt ook niet
geen enkele man zit er op te wachten om op te schrikken van een kind op t moment dat die de moeder van dat kind aan t beklimmen is![]()
South Park.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt vast uit 1 of andere film die ik niet ken dan
Een scharrel stel je vlgs mij sowieso niet aan je kind voor, lijkt mequote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt dat dat sowieso wel even duurt he, je stelt niet zomaar elke scharrel aan je kind voor
Als t niet anders kan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een scharrel stel je vlgs mij sowieso niet aan je kind voor, lijkt me
Dieren zijn ook niet monogaam, werkt bij ons ook meestal nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de natuur vermoorden mannetjes het nazaat van een ander mannetje
Voor mij zijn geestelijke en lichamelijke handicaps een deal breker. En drugsverslaafden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zijn naast kinderen nog meer dealbrekers? Handicap? Beperking? Ziekten? Verslaving?
Geen ruggengraat hebben, te dom zijn om te poepen, een manipulatieve ex hebben, waardoor je je laat manipuleren, liegen, de ander omlaag helpen... zowquote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zijn naast kinderen nog meer dealbrekers? Handicap? Beperking? Ziekten? Verslaving?
Zie de post boven jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Evie het volgende:
weet iemand nog een leuke film voor me om te kijken?
Het mag bij ons niet en is niet sociaal geaccepteerd. En er zijn monogame dieren in de natuur.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dieren zijn ook niet monogaam, werkt bij ons ook meestal niet
Oh poepen lukt me welquote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen ruggengraat hebben, te dom zijn om te poepen, een manipulatieve ex hebben, waardoor je je laat manipuleren, liegen, de ander omlaag helpen... zow
Ik sta nog, wat meer?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen ruggengraat hebben, te dom zijn om te poepen, een manipulatieve ex hebben, waardoor je je laat manipuleren, liegen, de ander omlaag helpen... zow
Nee idd, het kwam er een beetje krom uit, maar je snapt wel wat ik bedoelde.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een scharrel stel je vlgs mij sowieso niet aan je kind voor, lijkt me
Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrelquote:
Nee idd.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrel
Wat voor mij een dealbreker is zijn mensen die misbruik van een situatie maken en hun problemen ontkennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij zijn geestelijke en lichamelijke handicapten een deal breker. En drugsverslaafden.
Ik heb geen exquote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
We gaan in dezelfde vijver vissenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lichamelijk gehandicapt in bepaalde mate mag best, geestelijk kan ik niet tegen. en drugsverslaafd en een vrouw zonder passie is niets.
Maar daarnaast ontbreekt je ruggengraat en het poepen lukt dus ook niet echt al te goed?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor mij een dealbreker is zijn mensen die misbruik van een situatie maken en hun problemen ontkennen.
[..]
Ik heb geen exDaten?
Dan moet je geen scharrel nemen.quote:
En jullie zijn natuurlijk de enige twee bij die vijver.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan in dezelfde vijver vissengelukkig verschuif ik mijn locatie binnenkort
Laat ze maar in die waanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jullie zijn natuurlijk de enige twee bij die vijver.
Dat plan je dan gewoon in de weekends dat het kind er niet is inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrel
Detailsquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef STING het volgende:
[..]
Maar daarnaast ontbreekt je ruggengraat en het poepen lukt dus ook niet echt al te goed?
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vaderquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat plan je dan gewoon in de weekends dat het kind er niet is inderdaad
Welke lege vijver zitten ze nu weer aan dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
haha, hmmm.. eigenlijk ben ik de enige die de moeite van het vangen waard is natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vader
Jij was de visser. Toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, hmmm.. eigenlijk ben ik de enige die de moeite van het vangen waard is natuurlijk
Anders wordt het wel heel moeilijk inderdaad maar er blijven nog zat opties overquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vader
Of je scharrelt gewoon niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!
Broer en zus, etcquote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!
Dat wordt moeilijk als je niet voor altijd single wilt blijven.quote:
Sorry, maar ook vrouwen met kinderen willen weleens wat hoor..quote:
Je zult ze ongetwijfeld hebben, vrouwen die aan de lopende band random mannen mee naar huis nemen zonder rekening te houden met hun kind. Ik kan me er niets bij voorstellen iig.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zal denk ik per vrouw verschillen..
Dus jij zou rustig 16-18jr zonder sex kunnen? Veel plezierquote:
Ik zie een verschil tussen scharrelen en daten.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk als je niet voor altijd single wilt blijven.
Wie wilt er graag de rest van zijn leven single blijven?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk als je niet voor altijd single wilt blijven.
Er is ook een tussenweg, kind uit logeren dus, mamma uit logeren (quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zult ze ongetwijfeld hebben, vrouwen die aan de lopende band random mannen mee naar huis nemen zonder rekening te houden met hun kind. Ik kan me er niets bij voorstellen iig.
Je weet van te voren niet of de beurt goed zal zijn he.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Broer en zus, etc
Je moet er wat voor over hebben om een goeie beurt te krijgen
De enige ervaring die ik er mee heb is m'n tante, maar dan logeren m'n nichtjes bij m'n ouders ofzo..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zult ze ongetwijfeld hebben, vrouwen die aan de lopende band random mannen mee naar huis nemen zonder rekening te houden met hun kind. Ik kan me er niets bij voorstellen iig.
Zo moeilijk is dat nu ook weer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus jij zou rustig 16-18jr zonder sex kunnen? Veel plezier
nah, t is wel iets meer dan dat, of ben ik de enige daarinquote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen scharrelen en daten.
Bij die scharrel ga ik ervanuit dat een vent echt alleen maar langskomt om mama te doen.
Jij was toch geen maagd meer?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nu ook weer nietik hou het al bijna 28 jaar vol
Zandpad, Hardebollenstraat, Europalaanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nu ook weer nietik hou het al bijna 28 jaar vol
Oh, oke. Ik niet perse.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen scharrelen en daten.
Bij die scharrel ga ik ervanuit dat een vent echt alleen maar langskomt om mama te doen.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie wilt er graag de rest van zijn leven single blijven?
Niemand toch?
Sorry, heb het komende jaar iig genoeg liefdesverdriet om dat niet te doen, en ben momenteel verliefd op iemand andersquote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor mij een dealbreker is zijn mensen die misbruik van een situatie maken en hun problemen ontkennen.
[..]
Ik heb geen exDaten?
Sinds die ene keer sta ik weer droogquote:
Ik ben wanhopig maar zo wanhopig nu ook weer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zandpad, Hardebollenstraat, Europalaan
Maar je oma had geen kleine kinderen meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
Een huisvriend oid kan ook een scharrel zijn, merkt zo'n kind niks van![]()
Zo heb ik jaren lang een "ome Joop" gehad die bevriend was met mn oma
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan geen 28 jaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sinds die ene keer sta ik weer droog![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verliefd zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry, heb het komende jaar iig genoeg liefdesverdriet om dat niet te doen, en ben momenteel verliefd op iemand anders
Dan bel ik over een paar jaar. Als ik dan nog single benquote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry, heb het komende jaar iig genoeg liefdesverdriet om dat niet te doen, en ben momenteel verliefd op iemand anders
Als je gelukkiger zou zijn single als in een relatie waarom niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie wilt er graag de rest van zijn leven single blijven?
Niemand toch?
En...? heb je het hem ook al laten weten?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
kom er ook vaak, kan me voorstellen dat het als meisje/vrouw niet prettig isquote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]Laatste wonen veel vrienden van me.. altijd vreselijk als je laat naar de bus loopt...
Alleen naar Visjesquote:
Erg afhankelijk van de dame in kwestiequote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je gelukkiger zou zijn single als in een relatie waarom niet.
We waren daar heel veel en hij kwam dan ook gewoon langs.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je oma had geen kleine kinderen meer.
Dat vind ik echt wel anders.
Mierenneuker (nofi) 26 jaar en daarna weer bijna 2 jaarquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
kan er niks mee al is het wederzijds...
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom er ook vaak, kan me voorstellen dat het als meisje/vrouw niet prettig is
[..]
Alleen naar Visjes![]()
Oh, nog steeds dat ene geval dusquote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
kan er niks mee al is het wederzijds...
Vind je oma wel weer iets anders dan je moederquote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We waren daar heel veel en hij kwam dan ook gewoon langs.
Nah, mn moeder wordt al 36 jaar geneukt door mn vaderquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind je oma wel weer iets anders dan je moeder
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, mn moeder wordt al 36 jaar geneukt door mn vader
Dan moet je er toch gewoon voor gaan? Wordt het niks, nou.... dan niet héquote:
Ik denk daar nooit aanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, mn moeder wordt al 36 jaar geneukt door mn vader
Ja, ik ben geborenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]Wat vreemd!
Heb je er erg onder geleden?
Dat ook maar ik denk ook dat je geluk niet daarvan af moet hangen of je nou single bent of in een relatie zit.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van de dame in kwestie
Had je gezegd ja, niet echt fijn zo'n tweestrijd van binnen, hij is leuk maar nee, toch niet waard.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Evie het volgende:
[..]
jup.. besloten dat ik m niet meer wil spreken of zien...
+1 ik heb al nare gedachten en MI's genoeg.quote:
Was het maar zo simpel...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je er toch gewoon voor gaan? Wordt het niks, nou.... dan niet hé
Neuh, doe ik ook niet. Ik heb het als single prima op dit momentquote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook maar ik denk ook dat je geluk niet daarvan af moet hangen of je nou single bent of in een relatie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |