Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrelquote:
Nee idd.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrel
Wat voor mij een dealbreker is zijn mensen die misbruik van een situatie maken en hun problemen ontkennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij zijn geestelijke en lichamelijke handicapten een deal breker. En drugsverslaafden.
Ik heb geen exquote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen ruggengraat hebben, te dom zijn om te poepen, een manipulatieve ex hebben, waardoor je je laat manipuleren, liegen, de ander omlaag helpen... zow
We gaan in dezelfde vijver vissenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lichamelijk gehandicapt in bepaalde mate mag best, geestelijk kan ik niet tegen. en drugsverslaafd en een vrouw zonder passie is niets.
Maar daarnaast ontbreekt je ruggengraat en het poepen lukt dus ook niet echt al te goed?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor mij een dealbreker is zijn mensen die misbruik van een situatie maken en hun problemen ontkennen.
[..]
Ik heb geen exDaten?
Dan moet je geen scharrel nemen.quote:
En jullie zijn natuurlijk de enige twee bij die vijver.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan in dezelfde vijver vissengelukkig verschuif ik mijn locatie binnenkort
Laat ze maar in die waanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jullie zijn natuurlijk de enige twee bij die vijver.
Dat plan je dan gewoon in de weekends dat het kind er niet is inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan een kwestie van keuzes maken. Ik zou me iig kunnen voorstellen dat een alleenstaande moeder niet zomaar haar kind voorstelt aan een scharrel
Detailsquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef STING het volgende:
[..]
Maar daarnaast ontbreekt je ruggengraat en het poepen lukt dus ook niet echt al te goed?
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vaderquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat plan je dan gewoon in de weekends dat het kind er niet is inderdaad
Welke lege vijver zitten ze nu weer aan dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
haha, hmmm.. eigenlijk ben ik de enige die de moeite van het vangen waard is natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vader
Jij was de visser. Toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, hmmm.. eigenlijk ben ik de enige die de moeite van het vangen waard is natuurlijk
Anders wordt het wel heel moeilijk inderdaad maar er blijven nog zat opties overquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat er uberhaupt een roulatie is met de betreffende vader
Of je scharrelt gewoon niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!
Broer en zus, etcquote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders gewoon bij opa en oma logeren, opgelost slotje!
Dat wordt moeilijk als je niet voor altijd single wilt blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |