quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Evie je moet gewoon verliefd worden op mij.een lieve en aardige jongeman Probleem opgelost
Niks hoor. Prima.quote:
We wachten tot jij je uitkleedt.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Verder weinig hier te beleven zo te zien..
Drankje erbij, dan is het goed te doenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks hoor. Prima.
En lekker na 1,5 dag lieve maar drukke monstertjes...
Doe er iets aan danquote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Haha, dus het spannendste vond jij dat ik verliefd zijn tof vond..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Vertel maar eens precies waar het fout gingquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dus het spannendste vond jij dat ik verliefd zijn tof vond..
hmmmm.. gaat iets mis ergens dan..
bij de linker hersenkwab van je. Die vond dat een leuk ietsquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel maar eens precies waar het fout ging
Ik mag het niet leuk vinden als jij verliefd bent?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
bij de linker hersenkwab van je. Die vond dat een leuk iets
Dat zal bestquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks hoor. Prima.
En lekker na 1,5 dag lieve maar drukke monstertjes...
dat vind ik heel tof dat je dat interesseert.. maar dat dat het meest spannende isquote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag het niet leuk vinden als jij verliefd bent?
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven als jijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat vind ik heel tof dat je dat interesseert.. maar dat dat het meest spannende is
ben jij ondertussen verliefd/verloofd/getrouwd?
Verjaardagscocktail en een klein blokje kaas doen een hoop.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drankje erbij, dan is het goed te doen
Dan ben ik toch echt de verkeerde...quote:
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verjaardagscocktail en een klein blokje kaas doen een hoop.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?
Het spijt mequote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt de verkeerde...
Stom! jij moet aan de vent vind ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven als jij
Niks van dat alles![]()
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...quote:
Heb je leuke vrienden?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stom! jij moet aan de vent vind ik.
Dat kan helemaal niet.quote:
EMquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...
Heb ik ook, maar dan in de koelkast. Amnesiaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je het nou eindelijk eens over echte kaas?
Jullie zijn tov.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
EMMaak jij even mooie reclame voor ons single mama's!
Nou al ladder?quote:
Daar ga ik zaterdag naar toequote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan in de koelkast. AmnesiaDinsdag hopelijk Santa Maria halen. En Black Swan
En dat is niks voor mij?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Soort zoekt soort.. dus in hun doen en laten hebben ze wel wat van mij weg
Dan zit het wel snor.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.. dus in hun doen en laten hebben ze wel wat van mij weg
Een heel klein beetje stoned, meer niet. Jouw geheugen werkt niet meer zo goed.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, supergrappig (dansen op Prodigy - No Good, opmerken dat The Fountain zo'n mooie muziek heeft, gebiologeerd door de WInAmpvisuals, lekker Wii-en en Delans jochie die al mijn stenen wilde zien...
Mijn geheugen is uitstekendquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heel klein beetje stoned, meer niet. Jouw geheugen werkt niet meer zo goed.
Tof! Darren Arronofsky!quote:
Vet! Moet echt een hoogtepunt zijn.quote:
Dus.. wanneer stel je ze aan me voorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, dat zei ik niet, dat mag jij beoordelen.
Held is het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |