quote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkIk ga later als ik groot ben (
) ook een beetje afgezonderd wonen.
Storen aan mensen doe ik me trouwens niet zo héél gauw. Maar ik hou van rust en zoek de drukte liever zelf op!
Ik vroeg me al af waar dat argument bleef.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef sigme het volgende:
Iemand die ervoor kiest niet gehinderd te willen worden door andere mensen, moet maar in een hutje op de hei gaan wonen.
Nee. In de stad gaan wonen is ervoor kíezen andere mensen binnen gehoor- reuk en zichtafstand te hebben, 24 uur per dag. Met alle voor- en nadelen. Als je dat overlast vínd, kies je daar toch zelf voor.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar dat argument bleef.
Maar dat zou een gedwongen keuze zijn als gevolg op andermans keuzes om wel overlast te veroorzaken.
Nee hoor, tegen de normale stadsgeluiden heb ik echt niets, dat vind ik ook geen overlast. Een kind dat mij wakker maakt op onchristelijke tijden wel. En als het ziek is en moet huilen zal ik er van balen, maar heus niet gaan klagen. Maar als ze de verwarmingsbuis als drumstel gebruiken onder het slaken van luide kreten, dan zou ik daar wel wat van zeggen ja, als dat meer dan eens gebeurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. In de stad gaan wonen is ervoor kíezen andere mensen binnen gehoor- reuk en zichtafstand te hebben, 24 uur per dag. Met alle voor- en nadelen. Als je dat overlast vínd, kies je daar toch zelf voor.
En op het platteland wonen brengt weer andere nadelen met zich mee, waar je ongetwijfeld ook over zult klagen: de haan van de buren, niet even spontaan boodschappen kunnen doen, stank van boerderijen, geen bushalte / treinstation in de buurt...quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. In de stad gaan wonen is ervoor kíezen andere mensen binnen gehoor- reuk en zichtafstand te hebben, 24 uur per dag. Met alle voor- en nadelen. Als je dat overlast vínd, kies je daar toch zelf voor.
Zondagochtend om half 8 is juist een heel christelijke tijd, aangezien men zich dan opmaakt om naar de kerk te gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen de normale stadsgeluiden heb ik echt niets, dat vind ik ook geen overlast. Een kind dat mij wakker maakt op onchristelijke tijden wel. En als het ziek is en moet huilen zal ik er van balen, maar heus niet gaan klagen. Maar als ze de verwarmingsbuis als drumstel gebruiken onder het slaken van luide kreten, dan zou ik daar wel wat van zeggen ja, als dat meer dan eens gebeurt.
Tsja. Ik vind het niet onredelijk dat jij dan je huis wat beter isoleert.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen de normale stadsgeluiden heb ik echt niets, dat vind ik ook geen overlast. Een kind dat mij wakker maakt op onchristelijke tijden wel. En als het ziek is en moet huilen zal ik er van balen, maar heus niet gaan klagen. Maar als ze de verwarmingsbuis als drumstel gebruiken onder het slaken van luide kreten, dan zou ik daar wel wat van zeggen ja, als dat meer dan eens gebeurt.
Ik dacht dat het juist heel christelijk was om met de kippen erin en eruit te gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je ervanuit gaat dat je 6 km/h wandelt, kom je uit op 10,7 km/h rennenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als jij incl wandelminuten op 8.9 uitkomt loop je best snelenig idee wat je gemiddelde hardloopsnelheid is? Ik tel altijd alleen de hardloopminuten mee want dat wandelen trekt de snelheid zo omlaag. Maar goed, ook dan krijg je geen perfect beeld van wat je gemiddelde hardloopsnelheid nou is want een duurloop is weer anders dan een loop met wandelpauzes :p
Morgen voor het eerst 30 min. Ben zeer benieuwd!
Dat heb ik toevallig gedaan. Ik heb dan ook geen last van jengelende kinderen. (Behalve zomers als ze buiten in de tuin zijn vanaf 9 uur. Maar ik ben wel redelijk. Ik heb daar last van, maar ik zie in dat spelende kinderen op dat tijdstip niet asociaal is, dus ik zal daar niets van zeggen)quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het niet onredelijk dat jij dan je huis wat beter isoleert.
Wij komen uit een gehorig huurhuis en we hebben op een gegeven moment inderdaad alles dubbel geisoleerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
dus omdat de buren van co hun kinderen niet in bedwang kunnen houden (en dan gaat het over écht asociaal krijsen, niet gewone normale geluiden die je van je buren inderdaad maar te tolereren hebt) moet ZIJ haar huis beter isoleren?
En waarom vind je dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef sigme het volgende:
Verder vind ik het argument dat mensen kiezen voor kinderen, gehandicapte kinderen, ongezondheid en meer van dat soort, zo asociaal dat ik vind dat mensen die dat vinden, wel naar een héél klein hutje op een héle drukke wei verbannen mogen worden. Ergens naar de randstad ofzo.
Dat vind ik pas een enge gedachtequote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En waarom vind je dat?.
Ik vind dat dat verhaal wb kiezen voor kinderen aan twee kanten snijdt. Enerzijds zijn die kinderen de toekomst, dus moeten we mensen die kinderen willen niet ontmoedigen ze te krijgen.
Anderzijds zijn er een hoop jonge moeders die niet per se al kinderen hadden gewild (of wel, maar er niet goed over nagedacht hebben), waarvan wij met z'n allen voor het leefonderhoud moeten opdraaien, omdat ze geen opleiding kunnen afmaken en/of in de steek zijn gelaten door hun partner.
Het is jammer dat de optie 'kinderen krijgen' niet door een professional kan worden aangezet in je lijf. Dat je eerst een heel traject moet doorlopen, waarbij onder andere je financiële positie en volwassenheid worden onderzocht, voordat het knopje wordt aangezet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik inderdaad naar een vrijstaand huis op het platteland verhuisd omdat ik graag rust om me heen heb. Maar goed, hier heb je dan weer vliegen die net zo irritant zijn als scootertjes
Nee, 45 minuten is m'n (voorlopige) einddoel, maar ik zie mezelf in de praktijk op de langere termijn niet langer dan 30 minuten achtereen rennen (omdat ik op den duur ook andere dingen te doen hebquote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist heel christelijk was om met de kippen erin en eruit te gaanUitslapen is hedonistisch enzo
[..]
Als je ervanuit gaat dat je 6 km/h wandelt, kom je uit op 10,7 km/h rennenMaar die verhouding zal nog wel veranderen als je langer achtereen gaat rennen inderdaad
![]()
Succes morgen! Is 30 minuten achtereen je einddoel?
Jaiks ja ik ook al kan ik me voorstellen dat het soms nodig is.quote:
En het is niet eens science fiction, want ik las gisteren dat bepaalde artsen en rechters (? dacht ik) willen dat ouders die bewezen hebben geen kinderen te kunnen opvoeden een zogenaamde prikpil krijgen, zodat ze niet nog meer kinderen kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaiks ja ik ook al kan ik me voorstellen dat het soms nodig is.
Mijn zus koopt ook nieuwe kleren voor zichzelf van de kinderbijslag iddquote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef neen het volgende:
He, maareh.... kinderbijslag. Dat is toch bedoelt voor de kinderen? Die ook niet bepaald kunnen kiezen of ze wel of niet geboren willen worden.
Want als het voor de ouders is om leuke dingen mee te doen wordt ik per direct wel katholiek ofzo.
Echt asociaal krijsen is een ander verhaal natuurlijk, daar is een corrigerende tik / vermaning op z'n plek. Maar ik denk dat je in een slecht geïsoleerd huis ook al last hebt van normale speelgeluiden.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
dus omdat de buren van co hun kinderen niet in bedwang kunnen houden (en dan gaat het over écht asociaal krijsen, niet gewone normale geluiden die je van je buren inderdaad maar te tolereren hebt) moet ZIJ haar huis beter isoleren?
Ja ook gezien in de krantquote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En het is niet eens science fiction, want ik las gisteren dat bepaalde artsen en rechters (? dacht ik) willen dat ouders die bewezen hebben geen kinderen te kunnen opvoeden een zogenaamde prikpil krijgen, zodat ze niet nog meer kinderen kunnen krijgen.
Het zou op dit moment opgaan voor enkele tientallen ouders.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt asociaal krijsen is een ander verhaal natuurlijk, daar is een corrigerende tik / vermaning op z'n plek. Maar ik denk dat je in een slecht geïsoleerd huis ook al last hebt van normale speelgeluiden.
Het ging er volgens mij ook vooral om dat Co last heeft op het moment dat zij nog wil slapen. Ouders moeten hun kinderen gewoon tot 10 uur vastbinden op bed met een prop in hun mond.
Wij gebruiken het om de niet-gesubsidieerde kinderopvang van te betalenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef neen het volgende:
He, maareh.... kinderbijslag. Dat is toch bedoelt voor de kinderen? Die ook niet bepaald kunnen kiezen of ze wel of niet geboren willen worden.
Het ging er niet om dat ik last had. Ik was vol medeleven omdat Syreen er mee te maken had, maar die zegt net dat ze het niet zo erg vindt. Dus misschien kunnen we nu weer wat anders doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt asociaal krijsen is een ander verhaal natuurlijk, daar is een corrigerende tik / vermaning op z'n plek. Maar ik denk dat je in een slecht geïsoleerd huis ook al last hebt van normale speelgeluiden.
Het ging er volgens mij ook vooral om dat Co last heeft op het moment dat zij nog wil slapen. Ouders moeten hun kinderen gewoon tot 10 uur vastbinden op bed met een prop in hun mond.
Daar ben ik het niet mee eens. Je zal er maar last van hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef sigme het volgende:
Het hele idee van een samenleving is nou net dat de hele groep samenleeft, inclusief lastige kinderen, lastige ouderen, vervelende jongeren, gehandicapten en de hele reutemeteut.
De enkeling die roept dat anderen zelf kiezen voor kinderen en meent van dat kind compleet verschoont te mogen blijven, hoort wat mij betreft niet bij de samenleving.
Ik hou helemaal niet van kinderen. Maar ze horen erbij. Ook de slecht opgevoede exemplaren.
Die was leuk ja! Veel plezier!!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de bus op weg naar Amsterdam! Gaan naar de tentoonstelling Reclame Klassiekers in de Beurs van Berlage.
Daar woon jij toch ookquote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef sigme het volgende:
Iemand die ervoor kiest niet gehinderd te willen worden door andere mensen, moet maar in een hutje op de hei gaan wonen.
Wilders staat tot samenleving zoals een ingegroeide teennagel staat tot mijn linker achterpoot. Onaangenaam, bij tijd en wijle pijnlijk, hoort er eigenlijk niet maar kan gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Goodbye het volgende:
Iedereen hoort er bij! Ook Wilders, dus wel een beetje lief zijn voor 'm hè
Hahaha, die ga ik in mijn sig nemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wilders staat tot samenleving zoals een ingegroeide teennagel staat tot mijn linker achterpoot. Onaangenaam, bij tijd en wijle pijnlijk, hoort er eigenlijk niet maar kan gebeuren
Ik denk dat sigme hier precies om deze reden ook voor gekozen heeft om op een hutje op de hei te gaan wonen.quote:
Sjuust. Vanaf hier kan ik reuze veel houden van de mensheid.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat sigme hier precies om deze reden ook voor gekozen heeft om op een hutje op de hei te gaan wonen.
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
er staan twee mega-appeltaarten in de oven
njammie. Doe jij daar ook kaneel in? Dan vind ik het heerlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
er staan twee mega-appeltaarten in de oven
Je hebt Sarabi gedeletet!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:27 schreef Ewelina het volgende:
Goed, 't is niet zo'n mooie quote, maar hij staat er wel. Moest hem inkortenIk hoop dat je ermee kunt leven Maria?
Ik heb hem nog wel in een word-bestandje staan? Je mag hem overnemen als je wil?quote:
Sarabi overnemenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel in een word-bestandje staan? Je mag hem overnemen als je wil?
Die horen toch ook niet in een appeltaart hé.quote:
Dan laat ik hem staan. Ik vind het een prachtige vergelijking!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind hem prachtig heur!
*gekwoot is**stoer*
Het illustreert ook dat je veel van je beestjes houdtquote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik had vannacht een kutdroom die eigenlijk ook wel weer een beetje grappig is, aangezien 'ie illustreert wat een computernerd ik ben
Ik droomde over Taco () en die was gewond. Maar intussen was het een computerspelletje, want ik zag rechtsbovenin een icoontje van een doodbloedende Taco en het was mijn opdracht om ergens een reismandje vandaan te halen om met hem naar de dierenarts te gaan.
En toch moest ik huilen toen ik wakker werd.
Ja, ik droomde in Groningen ook regelmatig dat er iets met mijn katjes was en dan was ik helemaal blij als ik wakker werd en zag dat alles goed wasquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het illustreert ook dat je veel van je beestjes houdtBah, nare droom. Ik droom weleens dat ik mijn poezen kwijt ben en dan word ik in paniek wakker
ik ga het niet doenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Er staat al S/36 in de TT, en toch klik ik he![]()
Je draagt wel eens rokken tegenwoordig, toch? Is de bovenste niets voor jou?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga het niet doen![]()
hm.. douche
Die bovenste isquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je draagt wel eens rokken tegenwoordig, toch? Is de bovenste niets voor jou?
quote:
Ik wilde net zeggen dat ze een minja is, maar de r en de n naast elkaar lees ik als een mquote:
Je bent het vast niet kwijt, *adem in, adem uit*quote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck. Fuck fuck fuck. Waar is m'n verslag waar ik al weken aan werk gebleven?
Ja, wel dus. In een verkeerde map opgeslagen, die map deze week voor het eerst in jaren eens naar de prullenbak verplaatst, prullenbak geleegd.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent het vast niet kwijt, *adem in, adem uit*![]()
En welkom MarMar, je instelling klinkt goeden een
voor de 30 kilo die je al kwijt bent!
Was het wel leuk? Ik ga volgende week vrijdag met de datequote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gratis tip: ga doordeweeks, het is echt TE druk.
Oh nee!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, wel dus. In een verkeerde map opgeslagen, die map deze week voor het eerst in jaren eens naar de prullenbak verplaatst, prullenbak geleegd.
Restorationprogje werkt ook niet.
Sukkel..
O Jezus, dat is echt kut... Op internet zijn wel programmaatjes te vinden waarmee je verwijderde bestanden kunt terughalen (het is mij eens gelukt met foto's), maar die halen niet álles terug, dus wellicht heb je de pech dat het bestand in kwestie niet wordt teruggehaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, wel dus. In een verkeerde map opgeslagen, die map deze week voor het eerst in jaren eens naar de prullenbak verplaatst, prullenbak geleegd.
Restorationprogje werkt ook niet.
Sukkel..
Was het wel leuk verder? En waar was het precies?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gratis tip: ga doordeweeks, het is echt TE druk.
Het eerste wat overal staat (en het eerste wat Baardmans zei) is dat je direct moet stoppen met andere dingen doen, maar ik heb het van de week al verwijderd...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
@ DaD: hier wordt een progje genoemd: http://www.aumha.org/a/recover.php (lees wel de tekst even)
Wil niet zeggen dat het meteen kansloos is.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het eerste wat overal staat (en het eerste wat Baardmans zei) is dat je direct moet stoppen met andere dingen doen, maar ik heb het van de week al verwijderd...
Ja, ik ben ook aan het proberen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het meteen kansloos is.
Ik heb foto's teruggehaald (met een ander progje) die ik jaren eerder al verwijderd had.
Je kunt het gewoon proberen: baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
Ik hoop dat het luktquote:Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook aan het proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu eerst eens bijlezen!
Ik ben heel hard voor je aan het duimen! Ontzettend rot dit!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe eens duimen, allemaal?
Nog een halve pagina aanvullen en het was afgeweest..
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
sjeesis, wat hebben jullie vanmorgen gekletst!
Ik ben blij vandaag...Zonder specifieke reden.
Gezellig gebrunched, het zonnetje schijnt. Daarna nog even door de stad gelopen, een lekkere comfortable warme trui gekocht, daarna naar huis gewandeld, pitstop voor de WC en daarna doorgewandeld naar het winkelcentrum hierachter, en een rokje gescoord..Nu heb ik koekjesdeeg gemaakt, en zit ik met een laptop en een tijdschrift op de bank, en hoeft er niets meer vandaag. Heerlijk!Wat heerlijk zo'n dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu eerst eens bijlezen!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
oooh, kut. Balen zeg!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een versie van 4 pagina's, maar dat zijn er dus 16 minder dan wat ik vorige week allemaal nog gedaan heb... Heb er alleen thuis aan gewerkt en dus niet meer naar mezelf gemaild of zo.
Echt. Fuck.
Oja... respect voor je verloren kg!!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef MarMar het volgende:
Thx voor het welkom allemaal en * MarMar duimt ook even mee voor DaD!
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben heel hard voor je aan het duimen! Ontzettend rot dit!
[..]
Wat heerlijk zo'n dag.
Nou ladies, er zijn er meer die zo'n effect van de nuvaring hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik veranderde zonder reden écht in een depressief vogeltje. Had nergens zin in, de hele dag het gevoel dat ik moest huilen en na 3 weken begon ik zelfs spontaan te huilen![]()
Nadat ik 'm eruit had gehaald had ik het idee dat het binnen een aantal dagen weer aan het opklaren was... Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het zeker weten de nuvaring was, maar had wel het sterke vermoeden![]()
Voor mij niet meer dat ding
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben heel hard voor je aan het duimen! Ontzettend rot dit!
[..]
Wat heerlijk zo'n dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nou ladies, er zijn er meer die zo'n effect van de nuvaring hadden.
Ik veranderde zonder reden écht in een depressief vogeltje. Had nergens zin in, de hele dag het gevoel dat ik moest huilen en na 3 weken begon ik zelfs spontaan te huilen![]()
Nadat ik 'm eruit had gehaald had ik het idee dat het binnen een aantal dagen weer aan het opklaren was... Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het zeker weten de nuvaring was, maar had wel het sterke vermoeden![]()
Voor mij niet meer dat ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor anticonceptie gebruik jij nu Cali?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
gemiddeld lijstje:
schaaltje fruit n fibre met melk
een appel
2 beschuitjes met kaas en komkommer
bord vol groente met half vleesje en hooguit 1 aardappel, liever rijst oid.
een mandarijn
en ik drink eigenlijk alleen koffie thee en water en dagelijks 1 glas melk.![]()
Oh my, ik ben de site van het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd even aan het bekijken en de teksten staan bol van de d/t-fouten en Engelse ziekte. Ze kunnen mij dus wel gebruiken
![]()
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Da's nog geen 800 kcal en je mocht 1400 toch? Kan je mooi nog wat extra etenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef MarMar het volgende:
gemiddeld lijstje:
schaaltje fruit n fibre met melk
een appel
2 beschuitjes met kaas en komkommer
bord vol groente met half vleesje en hooguit 1 aardappel, liever rijst oid.
een mandarijn
en ik drink eigenlijk alleen koffie thee en water en dagelijks 1 glas melk.
Dit gezegd hebbende: kom chipito's, zo lekker!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor anticonceptie gebruik jij nu Cali?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Rituals het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spuit elf geeft modder![]()
![]()
Liever condooms dan me kut voelen. Gelukkig is Baardmans het daarmee eens.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
De Duutser is nogal panisch. Alleen condooms vind hij te weinig bescherming. En dan gaat hij ook altijd heel snel z'n handen wassen enzo...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Liever condooms dan me kut voelen. Gelukkig is Baardmans het daarmee eens.
Maar, ik ben het met je eens. Ik voel me niet depressief, maar ik heb vaak zo'n mwah gevoel. En ik merk dat ik dat nu niet heb. Maar, dat kan dus ook heel erg goed door de zon komen...![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spuit elf geeft modder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Ben ook kasten aan het opruimen geslagen nu jullie zo goed het voorbeeld geven
Ow enne Mirena![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:07 schreef Rituals het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou geen nieuwe ring indoen, een tube zaaddodende pasta kopen, en condooms gebruiken. Hoppa. Baardmans is eerder iets te onvoorzichtig, af en toe.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De Duutser is nogal panisch. Alleen condooms vind hij te weinig bescherming. En dan gaat hij ook altijd heel snel z'n handen wassen enzo...
Maar, ik ben het met je eens. Ik voel me niet depressief, maar ik heb vaak zo'n mwah gevoel. En ik merk dat ik dat nu niet heb. Maar, dat kan dus ook heel erg goed door de zon komen....
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ik ben meestal wel te spreken over die ring, maar nu even niet, ik heb last van hoofdpijn en borsten die groter zijn dan normaal (da's op zich niet heel erg) maar ook gevoeliger en dat vind ik vervelend. Ik heb wel een paar dagen per maand dat ik duidelijk onder invloed ben van hormonen, maar dat heb ik ook zonder anticonceptie. En ik vind condooms echt heel naar.
DaD wat naar van je verloren bestand!! VMW had altijd manieren om dingen terug te vinden, helaas heb ik niet onthouden wat precies. Misschien kan je haar PMen?![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Rituals, één woord: Aleve.
Of: naproxen. Werkte briljant bij mij.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Er loopt een scan die al meer dan 6000 bestanden heeft gevonden, moet alleen wachten tot 'ie klaar is voor ik kan kijken of de goede erbij zit.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Damn, ik heb véél te lang naar tekst zitten kijken vandaag en lees alles verkeerd. Dat komt nogal op rare combinaties in zinnen met dingen als kloten met condooms / me kut voelen.
Maar.. ik heb ál m'n nakijkwerk af20 SE's V6 en 60 grote repetities V4 én een studiewijzer 2HAVO gemaakt (dat moest eigenlijk al een week geleden af, maar soit
).
Dus ga ik nu wat lekkers eten. Mijn lijstje van vandaag:
O: Eitje, boterham kaas/komkommer, boterham jam, thee
L: Twee boterhammen rookvlees/komkommer, optimel
T: Kwark met sinaasappel en kiwi en banaan
D: Stoofvlees met bloemkool en frietjes
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 16:19:04 ]![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of: naproxen. Werkte briljant bij mij.
Ja? Misschien fiets ik zo nog even naar de stad dan! Ik heb toevallig twee weken geleden ibuprofen genomen vanwege een getrokken verstandskies (hielp goed!), maar verder slik ik nooit pijnstillers, dus ik weet niet zo goed wat werkt bij mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of: naproxen. Werkte briljant bij mij.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Duim duim!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er loopt een scan die al meer dan 6000 bestanden heeft gevonden, moet alleen wachten tot 'ie klaar is voor ik kan kijken of de goede erbij zit.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er loopt een scan die al meer dan 6000 bestanden heeft gevonden, moet alleen wachten tot 'ie klaar is voor ik kan kijken of de goede erbij zit.Meeduimt
![]()
![]()
Ik zondig wel iets met soms es suiker in de koffiequote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's nog geen 800 kcal en je mocht 1400 toch? Kan je mooi nog wat extra eten
Dit gezegd hebbende: kom chipito's, zo lekker!en de 1400 is voor normaal, waar het bij de bewegende/lopende etc. vrouw ongeveer 2000 is. Ik doe dus eigenlijk niets anders dan zitten, al dan niet op een bewegend iets
![]()
![]()
D&D, ik duim voor je mee.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
naproxen krijg je niet bij de drogistquote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja? Misschien fiets ik zo nog even naar de stad dan! Ik heb toevallig twee weken geleden ibuprofen genomen vanwege een getrokken verstandskies (hielp goed!), maar verder slik ik nooit pijnstillers, dus ik weet niet zo goed wat werkt bij mij.en aleve... ik weet niet hoe krenterig ik ben ten opzichte van de rest hier, maar gewone ibuprofen is wel een heel stuk goedkoper!
![]()
Ik duim mee!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er loopt een scan die al meer dan 6000 bestanden heeft gevonden, moet alleen wachten tot 'ie klaar is voor ik kan kijken of de goede erbij zit.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Nou ja zeg. Op nu.nl staat dat er een nieuwe mobiele aanbieder is, speciaal voor vrouwen. Zonder gedoe.
Bieden ze een sim-only aan voor 18 euro per maand, waarbij je maar liefst 75 belminuten of smsjes krijgtDenken die marketingkerels echt dat vrouwen idioten zijn
![]()
![]()
Ik betaal een tientje p/m en heb daarvoor 400 belminuten en 200 smsjes...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja zeg. Op nu.nl staat dat er een nieuwe mobiele aanbieder is, speciaal voor vrouwen. Zonder gedoe.
Bieden ze een sim-only aan voor 18 euro per maand, waarbij je maar liefst 75 belminuten of smsjes krijgtDenken die marketingkerels echt dat vrouwen idioten zijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
DaD is hij al klaar??Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Er zit wel internet bij hè? (niet onbeperkt, maar toch).quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb geen idee of dit een beetje redelijk is tov andere aanbieders (ook geen zin om dat op te gaan zoeken), maar Vodafone richt zich hiermee wel op RTL4-miepjes en dat zijn doorgaans niet de meest snuggere vrouwen.Niet meer actief op Fok!![]()
Oh sim only, zie ik nu. Ja dat kan véééél goedkoper. Ik heb Vodafone sim only 300 belminuten/sms en 1gb internet voor 12,95, KPN: 100 belminuten/sms + onbeperkt internet voor 12,50 en ook BEN is vrij goedkoop. 18 euro voor zo weinig is aan de dure kant.Niet meer actief op Fok!![]()
jawel toch? ik weet dat er recentelijk wel wat dingen veranderd zijn mbt pijnstillers in de drogist, maar ik zag het volgens mij een paar weken terug nog liggen in de kruidvat, gewoon van hun eigen merk. Ik vind het zo stom trouwens dat kruidvat en etos geen huismerk aspirine hebben, alleen stomme dure van bayerquote:Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
naproxen krijg je niet bij de drogisten aleve... ik weet niet hoe krenterig ik ben ten opzichte van de rest hier, maar gewone ibuprofen is wel een heel stuk goedkoper!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Mocht iemand interesse hebben: [TK] Dameskleding S/36 plus laarzen en Herenkleding M bieden magheb nl echt geen idee wat te vragen..
Hey, al lang goed dat je bent gaan lopen!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef neen het volgende:
Lopen ging kut, morgen nog een poging ofzo. Mooi man. Echt waardeloos.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Heb je het nog teruggevonden DaD?
Honger!!!!
Zakje chips, paar koekjes, blokjes choco...
Nog 10 min dan mag ik echt gaan eten... pfffNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik ben benieuwd of DaD al resultaat heeft.
En nu ga ik eens koken voor Nachtwacht aan z'n stinkpannenkoeken gaat beginnen.
Ding is nog steeds bezig.. Ik ga zo waarschijnlijk 5 jaar oude foto's terugvinden en dan niet m'n verslag, wedden?
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ik vrees het ookquote:Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ding is nog steeds bezig.. Ik ga zo waarschijnlijk 5 jaar oude foto's terugvinden en dan niet m'n verslag, wedden?
.
Kun je trouwens helemaal niks zien als terwijl 'ie bezig is?Niet meer actief op Fok!![]()
Zal ik nog gaan hardlopen...?
het is wel een hele aangename temperatuur.. maar ik heb ook honger en zin om te gaan eten
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Ik word doodgezwegen door het vriendjeMeestal ben ik de drama queen in dit huishouden, maar hij heeft de rol even van me over genomen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Mn digitennekastje en kaartje maken niet goed contact.
Het zit al vol plakbandjes en nog heeft ie regelmatig geen signaal!Oh jee! Weet je hoe het komt?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik word doodgezwegen door het vriendjeMeestal ben ik de drama queen in dit huishouden, maar hij heeft de rol even van me over genomen
![]()
Oh ja hoor, we hadden een klein meningsverschil netquote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn digitennekastje en kaartje maken niet goed contact :-(.
Het zit al vol plakbandjes en nog heeft ie regelmatig geen signaal!
[..]
Oh jee! Weet je hoe het komt?Ik ben er al weer overheen, dus ik ga hem zo wel even opzoeken!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Oh hij is even van de Mr perfectquote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
rol af
Nieuwe aanvragenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn digitennekastje en kaartje maken niet goed contact.
Het zit al vol plakbandjes en nog heeft ie regelmatig geen signaal!
[..]
Oh jee! Weet je hoe het komt?
Ooooh wat is het soms toch heerlijk om lekker onredelijk te doen.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Ligt het aan mij of is de lucht buiten echt paars?[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Hier ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Ewelina het volgende:
Ligt het aan mij of is de lucht buiten echt paars?crap in = crap out![]()
nee, hier heb ik ook paarse luchtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Ewelina het volgende:
Ligt het aan mij of is de lucht buiten echt paars?Werewolf![]()
Nope, viel ons ook op!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Ewelina het volgende:
Ligt het aan mij of is de lucht buiten echt paars?
Watte Swietje?
Zuurkoolovenschotel op, met zijn tweeen (2 pakjes zuurkool, 500 gr aardappelen, 8 schijven ananas,2 tomaten met mozzarella en 3 tartaartjes)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Lekker! Met banaan en appel en kaneel ipv ananas, mozarella en tomaat is ie ook lekker.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, viel ons ook op!
Watte Swietje?
Zuurkoolovenschotel op, met zijn tweeen (2 pakjes zuurkool, 500 gr aardappelen, 8 schijven ananas,2 tomaten met mozzarella en 3 tartaartjes)[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Ik ben heul boos omdat het nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duurt voor we gaan eten en ik HEEL erg honger heb maar dat mens wat zich een moeder noemt vind dat ik maar wacht tot het eten.En eigenlijk heeft ze gelijk want het duurt nog maar 10 minuten maar ik heb gewoon honger en wil NU eten.
wohooo, ik heb me compleet aan m'n lijstje gehouden.
ik maak de wrap altijd met kip krokant en groentjes (augurkjes)
Werewolf![]()
In plaats van drie boterhammen met pindakaas en twee sinaasappels heb ik vandaag zes (!) beschuiten met hagelslag en twee boterhammen met gebakken ei met spek gegeten. Gelukkig is de hagelslag nu op, is die rage ook weer voorbij
.
De sinaasappels komen er nog wel bij straks bij BZV.
Ja, als je een abonnement neemtquote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef Perruche het volgende:
Is er eigenlijk een negeer knop in fok?.
Waarom wil je mij negeren?.
En heb jij je scriptie teruggevonden?.
Ik wil jou niet negeren![]()
ja ik heb hem teruggevonden middels een programma, naam vergeten maar werkte echt super!![]()
heb je wel gelopen dan, anders mag je geen gebakken ei met spek he!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
In plaats van drie boterhammen met pindakaas en twee sinaasappels heb ik vandaag zes (!) beschuiten met hagelslag en twee boterhammen met gebakken ei met spek gegeten. Gelukkig is de hagelslag nu op, is die rage ook weer voorbij
.
De sinaasappels komen er nog wel bij straks bij BZV.
Lijstje:
O1: 3 wafels met jam
B: 30 minuten wandelen
O2: beetje salade, wat pastasalade, gekookt ei, stukje pizza (kleeeein stukje!)
B: uur wandelen
T: wat chocaltechip cookie deeg
D: cassoulet met spekjes, worstje, wortel en ui. Vers brood en salade
T: chocolate chip cookie! (of 3 of 4)![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je wel gelopen dan, anders mag je geen gebakken ei met spek he!.
Morgen loop ik het eraf.
![]()
eerste keer zonder lange mouwen gelopen, onder de mooie paarse lucht en zonsondergang!
En 7 km, verste van dit jaar
Met 11,2 km zie ik net, das best hard!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Maria, gefeliciteerd met jullie jubileum!![]()
En DaD, wat balen, ik hoop dat het lukt. Net als Perruche heb ik ook ooit mijn scriptie verloren en helaas nooit meer teruggevonden (daarom afgestudeerd met een 6,5), maar dat gaat jou vast niet gebeuren!
Vandaag kwam ik onverwachts vroeg thuis van thee drinken met vriendinnen en daardoor betrapte ik mijn vriendje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O/L: havermout
T: plakje cake bij de thee
T: een pootje van een chocoletter H
D: stamppot andijvie met spekjes en een rundersaucijsje (correctie-voorstel: rundersperma)
T: waarschijnlijk nog wel iets ongezonds![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef anna82 het volgende:
Maria, gefeliciteerd met jullie jubileum!![]()
En DaD, wat balen, ik hoop dat het lukt. Net als Perruche heb ik ook ooit mijn scriptie verloren en helaas nooit meer teruggevonden (daarom afgestudeerd met een 6,5), maar dat gaat jou vast niet gebeuren!
Vandaag kwam ik onverwachts vroeg thuis van thee drinken met vriendinnen en daardoor betrapte ik mijn vriendje opEigenlijk verwachtte ik iets anders aan te zullen treffen in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O/L: havermout
T: plakje cake bij de thee
T: een pootje van een chocoletter H
D: stamppot andijvie met spekjes en een rundersaucijsje (correctie-voorstel: rundersperma)
T: waarschijnlijk nog wel iets ongezonds![]()
.
OMG, wow!!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef _Calimero_ het volgende:
eerste keer zonder lange mouwen gelopen, onder de mooie paarse lucht en zonsondergang!
En 7 km, verste van dit jaar
Met 11,2 km zie ik net, das best hard!
Oja, gefeliciteerd Maria met jullie 8 jarig samenzijntof
Anna, wat een kutlijst.. sorry
Haha, de suspense!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eigenlijk verwachtte ik iets anders aan te zullen treffen in de spoiler![]()
.
Ik moest daar trouwens wel aan denken toen ik naar huis reed. Niet dat ik daar bang voor ben, absoluut niet, maar ik zag mezelf al wel kordaat hem ons huis uit bonjouren.![]()
oh ja, avondeten.. eens kijken wat ik in de voorraadkast en vriezer en koelkast kan vinden!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Daglijstje
o. 5 crackers met magere smeerkaas (3) en chocoladesmeerkaas (ja, maar wel heel erg lekker )
t. kiwi
l. 1,5 gehaktbal + 3 opscheplepels bloemkool
t. klein stukje choco + 2 stukjes currywurst + beker automatenchocomel
s. uurtje schaatsen
d. bak brinta + cracker met smeerkaas + glaasje brandy
Hmm, geen wonder dat ik me wat slap voel. Dacht dat ik veel meer had gegeten.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
15.00 gr chocolade, letter puur 85 1.05 7.65 5.55 0.00
1.00 stuk knappertjes 23 0.40 4.10 0.45 0.00
4.00 schijf ananas, schijven op sap 97 0.56 21.70 0.14 0.00
450.00 gr kwark, mager 194 33.75 14.85 0.45 0.00
700.00 gr wijnzuurkool, gekookt 315 7.00 17.50 24.50 0.00
100.00 gr aardappel, gebakken 126 2.00 17.00 5.50 0.00
2.00 stuk brood, fijn volkoren sesam 147 7.70 25.90 1.05 0.00
1.00 Sinaasappel sinaasappel 108 2.40 26.40 0.00 0.00
2.00 stuk beschuit, volkoren 96 3.53 15.84 2.11 0.00
3.00 stuk knappertjes 68 1.20 12.30 1.35 0.00
1.00 Hele appel, elstar 54 0.00 13.20 0.00 0.00
3.00 plakje ham, achterham 31 6.00 0.30 0.60 0.00
1.00 plak kaas, 30+ 81 8.40 0.00 5.40 0.00
1.00 stuk tartaar, runder gebakken 170 23.04 1.08 8.19 0.00
40.00 gr nibb-it, rings 196 1.40 26.00 9.60 0.00
Kilocalorieën 1793 393 815 584 0
Plus nog een peer van 100 kcal.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Choco met kaas? (of is het een andere benaming voor chocopasta? Denk aan peanutbutter vs pindakaas ipv pindaboter)Niet meer actief op Fok!![]()
Chocoladesmeerkaas? Ik heb er ranzige associaties bij. Geen chocopasta?[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Nee, echt chocosmeerkaas. In Duitsland verkopen ze iets dat Frischkäse heet en wat heel fris en verder neutraal van smaak is. Dat vermengd met ''chocolade'' en suiker vermoed ik. Verrassend lekker.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik denk dat alleen het woord Käse me zou weerhouden om het spul uberhaupt te kopen, laat staan te proeven
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
frischkase is roomkaas toch? in dat geval kan ik het me best voorstellen eigenlijk!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
en goeie lijst uniek! ik verbaas me er soms toch nog over hoeveel je wel niet kunt eten voor 1800 kcal!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
uiteindelijke lijst van vandaag:
O fruitnfiber met melk en KOFFIE
t koffie
L twee beschuitjes met kaas en komkommer
t koffie
D halve gehaktbal (koe), witlof en sperzieboontjes
nu: babythee (thee met een beetje melk en een beetje suiker)![]()
Nooit roomkaas gehad. Moet ik daarbij aan iets mascarpone-achtigs denken?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Blurred86 het volgende:
frischkase is roomkaas toch? in dat geval kan ik het me best voorstellen eigenlijk!
Dat is natuurlijk heel andere kaas dan Goudse kaas.Niet meer actief op Fok!![]()
Da's max 600.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef MarMar het volgende:
t koffie
t koffie
nu: babythee (thee met een beetje melk en een beetje suiker)
Jij moet het dubbele..
Nog wat fruit en een paar handjes noten?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
volgens mij is mascarpone een soort roomkaas ja.. 'gewone' roomkaas is philadephia bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit roomkaas gehad. Moet ik daarbij aan iets mascarpone-achtigs denken?
Dat is natuurlijk heel andere kaas dan Goudse kaas.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Mijn lijstje dan ook maar..
O:![]()
L: boterham met halve gehaktbal, halfvolle melk
T: mandarijn
D: kofta (3 gehaktballen) met rijst, rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperste sinaasappelsap"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Kaas
ja godver, dat jullie in een rolstoel zitten wil nog niet zeggen dat...
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. laat maar ...
Vooral niet voor jezelf zorgen hoor, sjongeNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Sorry, bij alle sociale discussies over geld enzo, dat doet mij niks maar als mensen zichzelf niet goed verzorgen met alle smoesjes dan ga ik ploffen
![]()
Grieks op en vakantie voorbij, althans morgen thuiswerken en dat is maar goed ook met keelontsteking. Ben ieg lekker rustig
Heb voor morgen 3 salades en yoghurt moet niet aan brood denken
Jij bent gek!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kokoskaas lijkt me ook een heerlijke combi trouwens!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik snap hem nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry, bij alle sociale discussies over geld enzo, dat doet mij niks maar als mensen zichzelf niet goed verzorgen met alle smoesjes dan ga ik ploffen
Cheesecake met kokos lijkt me echtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kokoskaas lijkt me ook een heerlijke combi trouwens!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik, je hebt me toch een beetje aangestoken!Zo hoort het!
.
Wat wil je ermee doen?quote:. Prepaid internetten schijnt nogal snel in de papieren te lopen.
Ik kan niet eens iets over internet vinden daar? (alleen dat het mogelijk is, maar wat het kost als je prepaid internet wilt?)Niet meer actief op Fok!![]()
Wat zou ik volgens jou dan moeten doen Uniek?
'Normaal' eten en vierkant worden? Geen zin in."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Ik heb dus een sim-only abonnementquote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]Zo hoort het!
.
[..]
Wat wil je ermee doen?. Prepaid internetten schijnt nogal snel in de papieren te lopen.
Dus m'n oude kaartje gaat dan in dat nieuwe toestel (als ik het doe).
![]()
kom op 850, maar idd, kan nog wel wat bijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's max 600.
Jij moet het dubbele..
Nog wat fruit en een paar handjes noten?![]()
![]()
Oh zoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb dus een sim-only abonnementDus m'n oude kaartje gaat dan in dat nieuwe toestel (als ik het doe).
. Eerst even sim-lockvrij maken dus
. Heb je nu een abonnement waarmee je kunt internetten?
Ritme.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Swietje het volgende:
Wat zou ik volgens jou dan moeten doen Uniek?
'Normaal' eten en vierkant worden? Geen zin in.
Ik zeg niks over normaal eten, maar onder de 1000 is gewoon niet gezond en dat gebeurd regelmatig.
En ik weet het, je moeder doet moeilijk enzo.
Kan je voor jezelf niet wat structuur in brengen?
Mar, 850.. ok.. en goed ja. wat extra's.
Wat zit ik vol van m'n zuurkoolstamp!jupquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo. Eerst even sim-lockvrij maken dus
. Heb je nu een abonnement waarmee je kunt internetten?
en simlockvrij maken hoeft niet, heb al t-mobile.
![]()
Als ik boven de 1000 ga zitten kom ik aan en dat is niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ritme.
Ik zeg niks over normaal eten, maar onder de 1000 is gewoon niet gezond en dat gebeurd regelmatig.."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
lol meh ik ontbijt tenminstequote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
ja godver, dat jullie in een rolstoel zitten wil nog niet zeggen dat...
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. laat maar ...
Vooral niet voor jezelf zorgen hoor, sjongeen ik ga nu een appel eten en dan neem ik straks nog een zelfgebakken koekje bij de thee goed?
![]()
![]()
Naproxen haal je gewoon bij de kruidvat? Daar heb ik mijn strip tenminste vandaanquote:Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
naproxen krijg je niet bij de drogisten aleve... ik weet niet hoe krenterig ik ben ten opzichte van de rest hier, maar gewone ibuprofen is wel een heel stuk goedkoper!
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Ik blijf de hele tijd maar honger hebben en ik heb al zoveel gegeten vandaag.Niet meer actief op Fok!![]()
Denk dat ontbijt, ookal is het een lichte, misschien wel helpt. 's Ochtens meteen ff je motor op gang brengen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Swietje het volgende:
[..]
Als ik boven de 1000 ga zitten kom ik aan en dat is niet mijn bedoeling.![]()
my mistake, tegenwoordig wel inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Naproxen haal je gewoon bij de kruidvat? Daar heb ik mijn strip tenminste vandaan.
En ik moet echt zo'n borstelding halen morgen voor in de brievenbus, want hij klettert enorm de hele tijd met die wind![]()
![]()
Lieve Swietje. Als je ze doorgaat kom je over 2 jaar al aan van 800 kcal en over 5 jaar van 600 kcal. Hoe kom je dan aan je voedingsstoffen? Ik snap dat je niet veel kan eten,maar veel meer groente eten kan je wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Swietje het volgende:
[..]
Als ik boven de 1000 ga zitten kom ik aan en dat is niet mijn bedoeling.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Lijstje van deze zondag?
OL: 4 weekendbolletjes, 3 met roerei en 1 met hagelslag 2 bekers melk
T: koffie, sinaasappelsap, appel
D: anderhalf bord aardappels/spinazie en een karbonade
T: koffie
Sukkel? Ik dacht het wel ja.het lijkt niet wat het is![]()
Maar ik slaap op zondag altijd extreem lang uit omdat ik dan moet bij tanken om de rest van de week weer door te kunnen komen. Dus voor 14u ben ik niet wakker. Ik heb een enorme energie beperking door mijn spierziekte dus ik weet niet hoe ik dan moet ontbijten terwijl ik slaap?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Denk dat ontbijt, ookal is het een lichte, misschien wel helpt. 's Ochtens meteen ff je motor op gang brengen.
Jij hebt ook al in geen maanden normaal gegeten neen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef neen het volgende:
Lijstje van deze zondag?
OL: 4 weekendbolletjes, 3 met roerei en 1 met hagelslag 2 bekers melk
T: koffie, sinaasappelsap, appel
D: anderhalf bord aardappels/spinazie en een karbonade
T: koffie
Sukkel? Ik dacht het wel ja.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ze hadden het al bij de kruidvat toen ik voor de eerste keer ongesteld werd. Een jaar of 9 geleden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
my mistake, tegenwoordig wel inderdaad.
En ik moet echt zo'n borstelding halen morgen voor in de brievenbus, want hij klettert enorm de hele tijd met die windOp maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
als je net wakker bent, mag je het rustig ontbijt noemen van me, ook als het 14 uur isquote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Maar ik slaap op zondag altijd extreem lang uit omdat ik dan moet bij tanken om de rest van de week weer door te kunnen komen. Dus voor 14u ben ik niet wakker. Ik heb een enorme energie beperking door mijn spierziekte dus ik weet niet hoe ik dan moet ontbijten terwijl ik slaap?![]()
![]()
Even een vraag: is er, ook al zit je in een rolstoel, wel iets mogelijk om aan beweging te doen? Het scheelt zoveel, ook voor je humeur (en spijsvertering!)!
Ik moet zelf ook weer wat meer bewegen, de laatste tijd is het alleen maar innemen. Het is ongelooflijk, hoeveel biertjes je van de kinderbijslag kan kopen!![]()
![]()
Er staan toch geen hoeveelheden bij mijn eten? Dus je weet ook niet hoeveel rauwkostsalade ik eet of hoeveel paprika en tomaat er bijvoorbeeld er in mijn avondeten zit... dus helemaal eerlijk is dat ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieve Swietje. Als je ze doorgaat kom je over 2 jaar al aan van 800 kcal en over 5 jaar van 600 kcal. Hoe kom je dan aan je voedingsstoffen? Ik snap dat je niet veel kan eten,maar veel meer groente eten kan je wel."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Hoi, en welkom. Ik vind dat je heeeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef MarMar het volgende:
t koffie
t koffie
nu: babythee (thee met een beetje melk en een beetje suiker)![]()
Hoi! Ik vind dat je heeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Swietje het volgende:
Mijn lijstje dan ook maar..
O:![]()
L: boterham met halve gehaktbal, halfvolle melk
T: mandarijn
D: kofta (3 gehaktballen) met rijst, rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperste sinaasappelsap![]()
De enige sport die ik kan uitoefenen is rolstoelhockey in een elektrische rolstoel en dan beweeg ik alleen mijn linkerarm. Joepie.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Laureline het volgende:
Even een vraag: is er, ook al zit je in een rolstoel, wel iets mogelijk om aan beweging te doen? Het scheelt zoveel, ook voor je humeur (en spijsvertering!)!
Ik moet zelf ook weer wat meer bewegen, de laatste tijd is het alleen maar innemen. Het is ongelooflijk, hoeveel biertjes je van de kinderbijslag kan kopen!
Als ik meer zou kunnen sporten zou ik het wel doen.. maar helaas. Vroeger reed ik ook paard, maar dat gaat nu niet meer.
Dat vind ik zelf ook heel erg jammer
Mijn lijstje (jaja weekend en ik post het toch maar)
O: 3 boterhammen (2x grillworst 1x tomaat)
B: 1 uur wandelen
T: punt rijstevlaai, 75 gram chips
D: 500 ml tomatensoep![]()
Nee. Maar ik neem aan dat het ook geen borden vol zijn, maar gewoon 1 bord, met gehaktballetjes, salade en rijst.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Swietje het volgende:
[..]
Er staan toch geen hoeveelheden bij mijn eten? Dus je weet ook niet hoeveel rauwkostsalade ik eet of hoeveel paprika en tomaat er bijvoorbeeld er in mijn avondeten zit... dus helemaal eerlijk is dat ook niet.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Jij bent vandaag niet de snelste Jeager
Kun je geen gewichtjes heffen thuis?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Swietje het volgende:
[..]
De enige sport die ik kan uitoefenen is rolstoelhockey in een elektrische rolstoel en dan beweeg ik alleen mijn linkerarm. Joepie.
Als ik meer zou kunnen sporten zou ik het wel doen.. maar helaas. Vroeger reed ik ook paard, maar dat gaat nu niet meer.
Dat vind ik zelf ook heel erg jammer[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Maar 1 kg rauwkost is nog geen 120 kcal
Perruche! foei, de avond is nog niet over, nootttttttttttttttjesssssssssss
Nee, ik was aan het eten! Ik heb trouwens goddelijk gegeten! Een stoofpotje van bonen (verschillende witte bonen), varkensworstjes, wortel en ui in rode wijn, met wat gezeefde tomaten en kruiden. Daarbij vers brood en een salade met honing/sinaasappeldressing....quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij bent vandaag niet de snelste Jeager![]()
Voor lunch morgen mee naar het werk heb ik nog meer van die stoofpot, en 2 zelfgebakken broodjes nog....![]()
![]()
Dat heb ik een tijdje gedaan maar het kost te veel energie en dan krijg ik heel erg pijn. Langzaam opbouwen helpt ook niet. Het zou alleen maar overbelasting veroorzaken volgens mijn fysio.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je geen gewichtjes heffen thuis?"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Die van mij:
O: dubbele boterham chocopasta
S: Evy 8 + 9
T: 4 chocoladekoekjes![]()
L: linzen-currysoep
T: tomaat, appel, dropje
D: zuurkoolstamp met worst
T: peersorbetijs![]()
Nog even één hoe het niet moet (al zal je mij werkelijk nooit betrappen op te weinig eten):
O: grapefruitsap, frambozen met yoghurt
T: 2 cappuccino
L: half wit stokbrood met gesmolten oude kaas, ham, uien en peper
T: mandarijnen, 50 gram pure chocolade, cola light, katjang pedis
D: boerenkool met sambal en halve rookworst
T: witte wijn (Grüner Veldliner) met toastjes filet americain en stinkbrie, katjang pedis, kwark met vanilleyoghurt
Ik moet ook weer eens wat beweging gaan inbouwen in m'n ritme, het blijft nu ook wat langer licht, dat is wel handig voor hardlopen! Al zou ik vandaag niet gedurfd hebben, alles waait om in het bos hier...![]()
Hoi! Ik vind dat je heeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje (jaja weekend en ik post het toch maar)
O: 3 boterhammen (2x grillworst 1x tomaat)
B: 1 uur wandelen
T: punt rijstevlaai, 75 gram chips
D: 500 ml tomatensoep![]()
Wat kun en mag je wel?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje gedaan maar het kost te veel energie en dan krijg ik heel erg pijn. Langzaam opbouwen helpt ook niet. Het zou alleen maar overbelasting veroorzaken volgens mijn fysio.
En het paardrijden wat is daarmee gebeurd? Lukt het niet meer?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Hoi! Ik vind dat je een heel fijn lijstje hebt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij:
O: dubbele boterham chocopasta
S: Evy 8 + 9
T: 4 chocoladekoekjes![]()
L: linzen-currysoep
T: tomaat, appel, dropje
D: zuurkoolstamp met worst
T: peersorbetijs![]()
nou ik wilde het even rustig aan doe qua kcal, ik voel me alweer vet genoeg en er zijn bijna geen dagen dat ik onder de 1800 kcal zitquote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar 1 kg rauwkost is nog geen 120 kcal
Perruche! foei, de avond is nog niet over, nootttttttttttttttjesssssssssss![]()
k wil wel nog iets groentigs bij m'n D doen, behalve de tomatensoep.
Oh ik weet het al. Ik doe gewoon tomatensoep, en dan blokjes kaas, wat olijven en stukjes wortel enzo![]()
![]()
Daar bereik je ook niks mee (ja gespierde armen, whooh).quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je geen gewichtjes heffen thuis?Niet meer actief op Fok!![]()
Kun je niet vragen wat je evt wel zou kunnen doen aan beweging dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje gedaan maar het kost te veel energie en dan krijg ik heel erg pijn. Langzaam opbouwen helpt ook niet. Het zou alleen maar overbelasting veroorzaken volgens mijn fysio.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Njah ik denk dat als ik een halve zak chips heb weggestouwd dat ik dan niets meer kan eten.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoi! Ik vind dat je heeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!
Edit; er moet nog fruitsmoothie bij van de hema. Volgens eetmeter zit ik nu op 1200 kcal.
![]()
Verbrand je dan geen calorien van beweging?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar bereik je ook niks mee (ja gespierde armen, whooh).
Ik weet trouwens niet of swietje wel spieren kan opbouwen.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij hebt ook al in geen maanden normaal gegeten neen.het lijkt niet wat het is![]()
O: 2 boterhammen met filet americain
T: 200 gram hollandse groenten
T: vlaflip (grote kom)
D: pasta bolognese
Hmm. Best weinig eigenlijk. Mik er vanavond nog wel een boterham in.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
You're rite, wel erg weinig vandaag, ik doe er nog even wat bij. Hou er wel rekening mee dat ik mn koffie eigenlijk altijd met een schepje suiker doe en capuccinno ook gewoon koffie noemquote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoi, en welkom. Ik vind dat je heeeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!dat scheelt al iets.
Mijn goal is om tussen de 1000 en de 1250 per dag te zitten en straks dan weer langzaam op te bouwen. Zal dus wel blijven hangen rond de 1400, das omdat ik inderdaad niet kan sporten en dat is dan de adh voor mij.
Zodra ik iets ga doen ontsteken/luxeren/verdraaien gewrichten, (zelfs in water) no fun. Probeer wel ietsjes te blijven wiebelen om iig de bloedsomloop wat op gang te houden, maar veel meer dan dat zit er niet in.![]()
Dank het niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Verbrand je dan geen calorien van beweging?
Ik weet trouwens niet of swietje wel spieren kan opbouwen.
Ik vind gewichtheffen ook geen sport trouwens. Voor sport moet je toch echt wel met je hele lijf in beweging komen imho.Niet meer actief op Fok!![]()
dat schepje suiker doet ook geen wonderen natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
You're rite, wel erg weinig vandaag, ik doe er nog even wat bij. Hou er wel rekening mee dat ik mn koffie eigenlijk altijd met een schepje suiker doe en capuccinno ook gewoon koffie noemdat scheelt al iets.
Mijn goal is om tussen de 1000 en de 1250 per dag te zitten en straks dan weer langzaam op te bouwen. Zal dus wel blijven hangen rond de 1400, das omdat ik inderdaad niet kan sporten en dat is dan de adh voor mij.
Zodra ik iets ga doen ontsteken/luxeren/verdraaien gewrichten, (zelfs in water) no fun. Probeer wel ietsjes te blijven wiebelen om iig de bloedsomloop wat op gang te houden, maar veel meer dan dat zit er niet in.
Zit jij trouwens ook in een rolstoel, begrijp ik dat goed? Ik snap dat je dan veel minder verbruikt, en dus ook minder eet...Maar pas er op dat je niet te weinig gaat eten....![]()
Ik mag zwemmen, maar ik kan alleen drijven met allerlei hulpstukken, dus dat heeft als sport geen functie. En de druk van het water maakt me benauwd dus kost ook veel energie.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat kun en mag je wel?
En het paardrijden wat is daarmee gebeurd? Lukt het niet meer?
Rolstoelhockey in een elektrische rolstoel doe ik dus al. Handbewogen rolstoel lukt niet.
Paardrijden lukt niet meer omdat mijn heup uit de kom is en deze heel veel pijnklachten veroorzaakt. Op 't laatst zat ik jankend op het paard van de pijn en ze kunnen er voorlopig niet aan opereren want ze weten niet wat ze moeten doen.
Ja, maar kijk nu naar Uniek! Die is heeel erg veel gewicht kwijt geraakt door te wandelen en bergen groente en fruit te eten...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank het niet.
Ik vind gewichtheffen ook geen sport trouwens. Voor sport moet je toch echt wel met je hele lijf in beweging komen imho.![]()
![]()
Idioot is het ook dat gewichtheffers vaak geen conditie hebben, want met cardiotraining verbrand je teveel energie en dan word je niet zo groot meerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank het niet.
Ik vind gewichtheffen ook geen sport trouwens. Voor sport moet je toch echt wel met je hele lijf in beweging komen imho.![]()
![]()
Ik kan me je frustratie niet eens voorstellen. Het lijkt me zo kut als je lijf niet meewerkt...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ik mag zwemmen, maar ik kan alleen drijven met allerlei hulpstukken, dus dat heeft als sport geen functie. En de druk van het water maakt me benauwd dus kost ook veel energie.
Rolstoelhockey in een elektrische rolstoel doe ik dus al. Handbewogen rolstoel lukt niet.
Paardrijden lukt niet meer omdat mijn heup uit de kom is en deze heel veel pijnklachten veroorzaakt. Op 't laatst zat ik jankend op het paard van de pijn en ze kunnen er voorlopig niet aan opereren want ze weten niet wat ze moeten doen.![]()
![]()
Ik heb niet gezegd dat wandelen geen sport is, wel?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, maar kijk nu naar Uniek! Die is heeel erg veel gewicht kwijt geraakt door te wandelen en bergen groente en fruit te eten....
Jeetjequote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ik mag zwemmen, maar ik kan alleen drijven met allerlei hulpstukken, dus dat heeft als sport geen functie. En de druk van het water maakt me benauwd dus kost ook veel energie.
Paardrijden lukt niet meer omdat mijn heup uit de kom is en deze heel veel pijnklachten veroorzaakt. Op 't laatst zat ik jankend op het paard van de pijn en ze kunnen er voorlopig niet aan opereren want ze weten niet wat ze moeten doen.ik weet even niet wat te zeggen
![]()
Het niet effectief kunnen sporten vind ik nog wel het ergste van alles dus neem maar van mij aan dat ik echt alle mogelijke opties wel heb geprobeerd/besproken."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Ik vind wandelen geen sport. Maar wel een beweging, net als gewicht heffen, etc. Elke beweging is meegenomen, denk ik altijd maar..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat wandelen geen sport is, wel?.
![]()
Nouja, als je het goed doet train je elke spiergroep. En je wordt er dan wel strakker/sterker van. Ik zie het wel als een sport. Net als yoga/pilates. Niet het type sport dat je doet om af te vallen of een conditie te krijgen, maar wel het type waarvan je strak wordt en lekker in je lijf gaat zitten.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank het niet.
Ik vind gewichtheffen ook geen sport trouwens. Voor sport moet je toch echt wel met je hele lijf in beweging komen imho.
@swietje: wat frustrerend he.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Ik vind wandelen alleen een sport als je het in een behoorlijk tempo doet (dus ook zweten, zweten is goed!) en het regelmatig doet en niet om van huis naar de supermarkt te lopenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind wandelen geen sport. Maar wel een beweging, net als gewicht heffen, etc. Elke beweging is meegenomen, denk ik altijd maar...
Zoals Uniek het doet vind ik het een sport. En door al dat gewandel van haar kan ze ook nog eens sneller hardlopen dan ik
.
Heel frustrerend. Voor al als ik hier dan soms al die hardloop verhalen lees.. waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat jullie daar niet over mogen praten ofzo.. maar voor mij is dat wel confronterend.
wandelen is absoluut geen sport, tis een hobbyEen hobby die veel vrije tijd kost
Swietje, vind het zo klote voor je, je familie werkt niet mee, jij wil wel heel graag maar, jij weet als geen ander, dat gezonde voeding voor je lichaam goed is.
Kan mij niet voorstellen hoe groot je frustratie is trouwens
Vriendin van mij doet wat sport betreft alleen aan zwemmen, want 'van andere sporten ga je zo zweten en ik haat zweten'. Als je zwemt zweet je ook hoor
.
Dan is hardlopen ook een hobbyquote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
wandelen is absoluut geen sport, tis een hobbyEen hobby die veel vrije tijd kost
.
En nu klinkt het net alsof je een sport per definitie niet leuk mag vinden. Sport kan ook een hobby zijn hoor
.
Jep. ook rolstoelert hier, al kan ik soms vijf stapjes met krukken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat schepje suiker doet ook geen wonderen natuurlijk.
Zit jij trouwens ook in een rolstoel, begrijp ik dat goed? Ik snap dat je dan veel minder verbruikt, en dus ook minder eet...Maar pas er op dat je niet te weinig gaat eten....
Ik was ook van plan om langzaam weer kalorietjes op te bouwen, afvallen gaat hard zat momenteel en ik wil idd graag de verbranding goed op gang houden.
Klote dat je zo'n last hebt Swietje![]()
![]()
Dat geloof ik graag. Als wij dan piepen dat we te moe/lui zijn om te sporten zou jij ws haske graag willen sporten.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Swietje het volgende:
Heel frustrerend. Voor al als ik hier dan soms al die hardloop verhalen lees.. waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat jullie daar niet over mogen praten ofzo.. maar voor mij is dat wel confronterend.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
ik vind mijn wandelen naar het werk, elke dag een half uur heen en half uur terug, geen sport, maar beweging. Toch verbrand ik er extra kalorien door!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind wandelen alleen een sport als je het in een behoorlijk tempo doet (dus ook zweten, zweten is goed!) en het regelmatig doet en niet om van huis naar de supermarkt te lopen.
Zoals Uniek het doet vind ik het een sport. En door al dat gewandel van haar kan ze ook nog eens sneller hardlopen dan ik
.
![]()
Eensquote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind mijn wandelen naar het werk, elke dag een half uur heen en half uur terug, geen sport, maar beweging. Toch verbrand ik er extra kalorien door!.
MarMar, ik heb je blog net gelezen en het is een aangrijpend verhaalSterkte! En ik hoop dat er snel een diagnose voor je komt, het liefst met bijbehorende therapie.
![]()
mijn hobby is sporten hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan is hardlopen ook een hobby.
En nu klinkt het net alsof je een sport per definitie niet leuk mag vinden. Sport kan ook een hobby zijn hoor
.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Korte versie: een niet afgebouwd skelet. (mijn moeders versie: typisch je vader, die maakt nooit wat af!)quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Perruche het volgende:
marmar, als ik vragen mag, waarom zit je in een rolstoel? En kan je wel sporten enzo?
Hoe en wat precies zijn we (ik en een ploegje medici) nog in kaart aan het brengen. Hier en daar verzakt de boel en mn gewrichten zitten allemaal behoorlijk los. Een paar van de naampjes die er tot nu toe aan hangen: scoliose, heupdysplasie en wat het inhoudt is dat gewrichten uit de kom raken (knieschijven die naar de andere kant van mn been gaan en schouders die ik terug moet klappen enzo) verdraaien, te los zitten waardoor spieren teveel moeten compenseren en ik constant rondloop met een verzameling slijmbeursontsteking omdat gewrichten hierdoor eigenlijk altijd overbelast zijn.
Beetje dit idee:![]()
![]()
Balen dat je daar allemaal last van hebt MarMar.Helaas heb ik zelf van de meeste dingen die jij noemt ook last, alleen bij mij is er min of meer een verklaring voor.
wat een grapjas, die vader van je....![]()
Oh, ander onderwerp. Wie is hier M.E? Ik heb werkelijkwaar geen idee, en we zijn vrienden op facebook!![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
MarMar, ik heb je blog net gelezen en het is een aangrijpend verhaalSterkte! En ik hoop dat er snel een diagnose voor je komt, het liefst met bijbehorende therapie.
thx
![]()
Goed eten brengt altijd wel rust in de tent, heb ooit wel eens een tijdje goed gegeten.
Zoveel als vizor zou het bij mij nooit worden maar dagelijks zou ik met gemak toch wel tussen de 2000 en 2500 kcal moeten zitten eigenlijk.het lijkt niet wat het is![]()
Dat is de dame die naar Rome gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
wat een grapjas, die vader van je....![]()
Oh, ander onderwerp. Wie is hier M.E? Ik heb werkelijkwaar geen idee, en we zijn vrienden op facebook!.
Verwachte vervolgvraag: wie ging ook alweer naar Rome?.
Jij moet eens wat beter voor jezelf gaan zorgen. Misschien eens met iemand gaan praten, en een wat beter beeld van jezelf krijgen. Je verdient het! Soms zou ik willen dat ik je een hele grote schop onder je kont kon geven..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef neen het volgende:
Goed eten brengt altijd wel rust in de tent, heb ooit wel eens een tijdje goed gegeten.
Zoveel als vizor zou het bij mij nooit worden maar dagelijks zou ik met gemak toch wel tussen de 2000 en 2500 kcal moeten zitten eigenlijk.![]()
dat ja!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is de dame die naar Rome gaat.
Verwachte vervolgvraag: wie ging ook alweer naar Rome?.
![]()
ah, ja! Thanks!quote:phiew. ik was al bang dat het iemand was die ook op Mo's bruiloft was, en die ik helemaal vergeten ben....
![]()
Wow marmar, dat klinkt echt naar. Heb je dat al je hele leven of is het langzaam maar zeker gekomen?
Ik ga zo BZV kijken![]()
![]()
Ze was ook op Mo's bruiloft!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, ja! Thanks!phiew. ik was al bang dat het iemand was die ook op Mo's bruiloft was, en die ik helemaal vergeten ben....
Oew ja, BZV!![]()
Wat zal er vandaag gebeuren...
Ben ermee geboren, maar heb er de langste tijd vrij goed mee door kunnen lopen, pijn went. De rolstoel is pas twee en een half jaar in beeld.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Perruche het volgende:
Wow marmar, dat klinkt echt naar. Heb je dat al je hele leven of is het langzaam maar zeker gekomen?
Ik ga zo BZV kijken![]()
Nog 5 minuten jaquote:wij zijn echt erg..hebben het zelfs in Oostenrijk zitten kijken.
Mmm ga dan ook maar bzv kijken?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: