abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92405268
Het vorige deel:Slank #1328 - In korte broek afwassen met nieuwe liefdes bij rukwinden

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92405274
Hoi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92405317
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk :7 Ik ga later als ik groot ben ( :+ ) ook een beetje afgezonderd wonen.

Storen aan mensen doe ik me trouwens niet zo héél gauw. Maar ik hou van rust en zoek de drukte liever zelf op! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92405484
Iemand die ervoor kiest niet gehinderd te willen worden door andere mensen, moet maar in een hutje op de hei gaan wonen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92405494
quote:
3s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef sigme het volgende:
Iemand die ervoor kiest niet gehinderd te willen worden door andere mensen, moet maar in een hutje op de hei gaan wonen.
Ik vroeg me al af waar dat argument bleef. :+

Maar dat zou een gedwongen keuze zijn als gevolg op andermans keuze om wel overlast te veroorzaken. :P
pi_92405496
Stress stress stress, maar Baardmans geeft me een hoop digitale kusjes en hij komt hier vanavond voor me koken. O+.

Back to work!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92405559
Check mijn reactie die er al boven staat :7

Succes DaD! En wat heb je een lief vriendje! O+
pi_92405564
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af waar dat argument bleef. :+

Maar dat zou een gedwongen keuze zijn als gevolg op andermans keuzes om wel overlast te veroorzaken. :P
Nee. In de stad gaan wonen is ervoor kíezen andere mensen binnen gehoor- reuk en zichtafstand te hebben, 24 uur per dag. Met alle voor- en nadelen. Als je dat overlast vínd, kies je daar toch zelf voor.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 6 februari 2011 @ 12:37:43 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92405639
:W vanuit Amsterdam'

(slechte tvp)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92405660
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee. In de stad gaan wonen is ervoor kíezen andere mensen binnen gehoor- reuk en zichtafstand te hebben, 24 uur per dag. Met alle voor- en nadelen. Als je dat overlast vínd, kies je daar toch zelf voor.
Nee hoor, tegen de normale stadsgeluiden heb ik echt niets, dat vind ik ook geen overlast. Een kind dat mij wakker maakt op onchristelijke tijden wel. En als het ziek is en moet huilen zal ik er van balen, maar heus niet gaan klagen. Maar als ze de verwarmingsbuis als drumstel gebruiken onder het slaken van luide kreten, dan zou ik daar wel wat van zeggen ja, als dat meer dan eens gebeurt.
pi_92405667
Verder vind ik het argument dat mensen kiezen voor kinderen, gehandicapte kinderen, ongezondheid en meer van dat soort, zo asociaal dat ik vind dat mensen die dat vinden, wel naar een héél klein hutje op een héle drukke wei verbannen mogen worden. Ergens naar de randstad ofzo :D.
  zondag 6 februari 2011 @ 12:38:25 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92405673
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef sigme het volgende:

[..]

En op het platteland wonen brengt weer andere nadelen met zich mee, waar je ongetwijfeld ook over zult klagen: de haan van de buren, niet even spontaan boodschappen kunnen doen, stank van boerderijen, geen bushalte / treinstation in de buurt...

Je kunt ook redeneren dat je door het niet hebben van een auto gedwongen bent in de stad te gaan wonen, maar goed, dan kies je er zeker weer voor geen auto / rijbewijs te hebben :+.

Ad infinitum.

Wát je ook kiest, aan alles kleven zowel voordelen als nadelen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:38:53 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92405689
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee hoor, tegen de normale stadsgeluiden heb ik echt niets, dat vind ik ook geen overlast. Een kind dat mij wakker maakt op onchristelijke tijden wel. En als het ziek is en moet huilen zal ik er van balen, maar heus niet gaan klagen. Maar als ze de verwarmingsbuis als drumstel gebruiken onder het slaken van luide kreten, dan zou ik daar wel wat van zeggen ja, als dat meer dan eens gebeurt.
Zondagochtend om half 8 is juist een heel christelijke tijd, aangezien men zich dan opmaakt om naar de kerk te gaan :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92405700
quote:

[..]

Tsja. Ik vind het niet onredelijk dat jij dan je huis wat beter isoleert.
pi_92405760
Hutje op de hei O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 6 februari 2011 @ 12:41:33 #16
236335 neen
schone schijn
pi_92405794
He, maareh.... kinderbijslag. Dat is toch bedoelt voor de kinderen? Die ook niet bepaald kunnen kiezen of ze wel of niet geboren willen worden.

Want als het voor de ouders is om leuke dingen mee te doen wordt ik per direct wel katholiek ofzo.
het lijkt niet wat het is
pi_92405810
dus omdat de buren van co hun kinderen niet in bedwang kunnen houden (en dan gaat het over écht asociaal krijsen, niet gewone normale geluiden die je van je buren inderdaad maar te tolereren hebt) moet ZIJ haar huis beter isoleren? :')
Ja doei.
pi_92405833
quote:

[..]

Ik dacht dat het juist heel christelijk was om met de kippen erin en eruit te gaan :P Uitslapen is hedonistisch enzo :9
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als jij incl wandelminuten op 8.9 uitkomt loop je best snel :) enig idee wat je gemiddelde hardloopsnelheid is? Ik tel altijd alleen de hardloopminuten mee want dat wandelen trekt de snelheid zo omlaag. Maar goed, ook dan krijg je geen perfect beeld van wat je gemiddelde hardloopsnelheid nou is want een duurloop is weer anders dan een loop met wandelpauzes :p

Morgen voor het eerst 30 min. Ben zeer benieuwd!
Als je ervanuit gaat dat je 6 km/h wandelt, kom je uit op 10,7 km/h rennen :) Maar die verhouding zal nog wel veranderen als je langer achtereen gaat rennen inderdaad :)
Succes morgen! Is 30 minuten achtereen je einddoel?
pi_92405849
pi_92405923
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja. Ik vind het niet onredelijk dat jij dan je huis wat beter isoleert.
Dat heb ik toevallig gedaan. Ik heb dan ook geen last van jengelende kinderen. (Behalve zomers als ze buiten in de tuin zijn vanaf 9 uur. Maar ik ben wel redelijk. Ik heb daar last van, maar ik zie in dat spelende kinderen op dat tijdstip niet asociaal is, dus ik zal daar niets van zeggen)

Hoewel ik mijn huis heb geisoleerd, ben ik eigenlijk van mening dat in het geval van overlast veroorzakende kinderen het aan de ouders is om er wat aan te doen en dat op een manier die hun goeddunkt en isolatie kan dan een manier zijn. Je kinderen tot de orde roepen kan een andere zijn. Dat is aan jou. Leven en laten leven, wat Tink al zei. :)
pi_92405933
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
dus omdat de buren van co hun kinderen niet in bedwang kunnen houden (en dan gaat het over écht asociaal krijsen, niet gewone normale geluiden die je van je buren inderdaad maar te tolereren hebt) moet ZIJ haar huis beter isoleren? :')
Wij komen uit een gehorig huurhuis en we hebben op een gegeven moment inderdaad alles dubbel geisoleerd.
Kinderen van gescheiden ouders die iedere zaterdag en zondag krijsten en gilden omdat ze niet naar pappa wilden en vervolgens niet meer terug naar mamma wilden.
Dat hielp geen ene &%^#@# helaas daar het geluid door de balken/verbindingen tussen de woningen wordt overgedragen.
  zondag 6 februari 2011 @ 12:46:03 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92405998
Overigens ben ik inderdaad naar een vrijstaand huis op het platteland verhuisd omdat ik graag rust om me heen heb. Maar goed, hier heb je dan weer vliegen die net zo irritant zijn als scootertjes :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 6 februari 2011 @ 12:46:20 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406016
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef sigme het volgende:
Verder vind ik het argument dat mensen kiezen voor kinderen, gehandicapte kinderen, ongezondheid en meer van dat soort, zo asociaal dat ik vind dat mensen die dat vinden, wel naar een héél klein hutje op een héle drukke wei verbannen mogen worden. Ergens naar de randstad ofzo :D.
En waarom vind je dat? :).

Ik vind dat dat verhaal wb kiezen voor kinderen aan twee kanten snijdt. Enerzijds zijn die kinderen de toekomst, dus moeten we mensen die kinderen willen niet ontmoedigen ze te krijgen.

Anderzijds zijn er een hoop jonge moeders die niet per se al kinderen hadden gewild (of wel, maar er niet goed over nagedacht hebben), waarvan wij met z'n allen voor het leefonderhoud moeten opdraaien, omdat ze geen opleiding kunnen afmaken en/of in de steek zijn gelaten door hun partner.

Het is jammer dat de optie 'kinderen krijgen' niet door een professional kan worden aangezet in je lijf. Dat je eerst een heel traject moet doorlopen, waarbij onder andere je financiële positie en volwassenheid worden onderzocht, voordat het knopje wordt aangezet :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92406076
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En waarom vind je dat? :).

Ik vind dat dat verhaal wb kiezen voor kinderen aan twee kanten snijdt. Enerzijds zijn die kinderen de toekomst, dus moeten we mensen die kinderen willen niet ontmoedigen ze te krijgen.

Anderzijds zijn er een hoop jonge moeders die niet per se al kinderen hadden gewild (of wel, maar er niet goed over nagedacht hebben), waarvan wij met z'n allen voor het leefonderhoud moeten opdraaien, omdat ze geen opleiding kunnen afmaken en/of in de steek zijn gelaten door hun partner.

Het is jammer dat de optie 'kinderen krijgen' niet door een professional kan worden aangezet in je lijf. Dat je eerst een heel traject moet doorlopen, waarbij onder andere je financiële positie en volwassenheid worden onderzocht, voordat het knopje wordt aangezet :+.
Dat vind ik pas een enge gedachte _O-
pi_92406077
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik inderdaad naar een vrijstaand huis op het platteland verhuisd omdat ik graag rust om me heen heb. Maar goed, hier heb je dan weer vliegen die net zo irritant zijn als scootertjes :')
:D ben bang dat iedere herinnering aan ons vorige huis alles goed maakt wat er mis is aan dit huis/omgeving _O-
pi_92406108
Hmm ja. Vanochtend kwam ik weer een typisch geval tegen van 'that must be your sister, right', halfslapend en ongeïnteresseerd de wagen voor zich uit duwend...
  zondag 6 februari 2011 @ 12:48:13 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406111
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik dacht dat het juist heel christelijk was om met de kippen erin en eruit te gaan :P Uitslapen is hedonistisch enzo :9

[..]

Als je ervanuit gaat dat je 6 km/h wandelt, kom je uit op 10,7 km/h rennen :) Maar die verhouding zal nog wel veranderen als je langer achtereen gaat rennen inderdaad :)
Succes morgen! Is 30 minuten achtereen je einddoel?
Nee, 45 minuten is m'n (voorlopige) einddoel, maar ik zie mezelf in de praktijk op de langere termijn niet langer dan 30 minuten achtereen rennen (omdat ik op den duur ook andere dingen te doen heb :+), dus ergens is 30/5 km mijn einddoel en ga ik door voor de 45 omdat dat nu eenmaal het eindstation van mijn schema is :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92406133
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat vind ik pas een enge gedachte _O-
Jaiks ja ik ook al kan ik me voorstellen dat het soms nodig is.
  zondag 6 februari 2011 @ 12:50:08 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406187
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jaiks ja ik ook al kan ik me voorstellen dat het soms nodig is.
En het is niet eens science fiction, want ik las gisteren dat bepaalde artsen en rechters (? dacht ik) willen dat ouders die bewezen hebben geen kinderen te kunnen opvoeden een zogenaamde prikpil krijgen, zodat ze niet nog meer kinderen kunnen krijgen.

Het zou op dit moment opgaan voor enkele tientallen ouders.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:50:47 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406220
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef neen het volgende:
He, maareh.... kinderbijslag. Dat is toch bedoelt voor de kinderen? Die ook niet bepaald kunnen kiezen of ze wel of niet geboren willen worden.

Want als het voor de ouders is om leuke dingen mee te doen wordt ik per direct wel katholiek ofzo.
Mijn zus koopt ook nieuwe kleren voor zichzelf van de kinderbijslag idd :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:52:38 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406307
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Echt asociaal krijsen is een ander verhaal natuurlijk, daar is een corrigerende tik / vermaning op z'n plek. Maar ik denk dat je in een slecht geïsoleerd huis ook al last hebt van normale speelgeluiden.

Het ging er volgens mij ook vooral om dat Co last heeft op het moment dat zij nog wil slapen. Ouders moeten hun kinderen gewoon tot 10 uur vastbinden op bed met een prop in hun mond :+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:55:19 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92406432
Woh, drukte zo op de zondagmorgen/middag!

Ik zou echt niet op een hutje op de hei willen wonen, ik vind het veel te fijn om met een paar minuten bij de supermarkt te zijn als ik wat vergeten ben / het koud is :+ Dan neem ik mijn zo-nu-en-dan-brullende-bovenburen voor lief, want dat zijn ze ook wel, o.a. omdat ik bij tijd en wijle gratis empanadas krijg :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92406438
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En het is niet eens science fiction, want ik las gisteren dat bepaalde artsen en rechters (? dacht ik) willen dat ouders die bewezen hebben geen kinderen te kunnen opvoeden een zogenaamde prikpil krijgen, zodat ze niet nog meer kinderen kunnen krijgen.

Het zou op dit moment opgaan voor enkele tientallen ouders.
Ja ook gezien in de krant :Y
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt asociaal krijsen is een ander verhaal natuurlijk, daar is een corrigerende tik / vermaning op z'n plek. Maar ik denk dat je in een slecht geïsoleerd huis ook al last hebt van normale speelgeluiden.

Het ging er volgens mij ook vooral om dat Co last heeft op het moment dat zij nog wil slapen. Ouders moeten hun kinderen gewoon tot 10 uur vastbinden op bed met een prop in hun mond :+.
_O- als dat zou kunnen. Naja ik ben de la tokkies gewend en gillende kinderen daar zijn we dus allergisch voor :@
  zondag 6 februari 2011 @ 12:57:27 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406524
Maar goed, ik heb makkelijk praten, want ik heb nooit luidruchtige buren gehad en 's nachts / 's ochtends heb ik er ook geen last van :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:57:41 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92406536
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef neen het volgende:

Wij gebruiken het om de niet-gesubsidieerde kinderopvang van te betalen :+
pi_92406549
Het hele idee van een samenleving is nou net dat de hele groep samenleeft, inclusief lastige kinderen, lastige ouderen, vervelende jongeren, gehandicapten en de hele reutemeteut.

De enkeling die roept dat anderen zelf kiezen voor kinderen en meent van dat kind compleet verschoont te mogen blijven, hoort wat mij betreft niet bij de samenleving.

Ik hou helemaal niet van kinderen. Maar ze horen erbij. Ook de slecht opgevoede exemplaren.
pi_92406621
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het ging er niet om dat ik last had. Ik was vol medeleven omdat Syreen er mee te maken had, maar die zegt net dat ze het niet zo erg vindt. Dus misschien kunnen we nu weer wat anders doen. :P

Ik heb ooit mijn huis laten isoleren omdat ik erge last had van mijn bovenburen. Maar dat was niet hun fout. De huizen waren gewoon slecht geïsoleerd. Dus dat heb ik gedaan en nu hoor ik het niet meer zo erg als hij plast en woordelijk een gesprek volgen kan ik ook niet meer. Wel zo fijn! :Y
  zondag 6 februari 2011 @ 13:00:05 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92406642
Even ontopic dan maar...

O: boterham ham, beschuit kaas, beker melk
S: 1.50 uur wandelen
T: appel
L: dubbele boterham gegrilde tartaar met ijsbergsla, komkommer, tomaat, ui en curry, beschuit jam
T: 4 knappertjes, blokje choco, sinaasappel, mininuts
D: zuurkoolovenschotel
T: 200 vla, 250 kwark
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92406687
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef sigme het volgende:
Het hele idee van een samenleving is nou net dat de hele groep samenleeft, inclusief lastige kinderen, lastige ouderen, vervelende jongeren, gehandicapten en de hele reutemeteut.

De enkeling die roept dat anderen zelf kiezen voor kinderen en meent van dat kind compleet verschoont te mogen blijven, hoort wat mij betreft niet bij de samenleving.

Ik hou helemaal niet van kinderen. Maar ze horen erbij. Ook de slecht opgevoede exemplaren.
Daar ben ik het niet mee eens. Je zal er maar last van hebben.
pi_92406719
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de bus op weg naar Amsterdam! Gaan naar de tentoonstelling Reclame Klassiekers in de Beurs van Berlage :).
Die was leuk ja! Veel plezier!!
Worry is a misuse of imagination
pi_92406723
Iedereen hoort er bij! Ook Wilders, dus wel een beetje lief zijn voor 'm hè O+
pi_92406784
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef sigme het volgende:
Daar woon jij toch ook :+
Worry is a misuse of imagination
pi_92406861
Lijstje:

O: Special K mini breaks
T: banaan of koekje
M: boterham
T: ander stuk fruit
A: groentenwrap
N: cornetto classico
Werewolf
  zondag 6 februari 2011 @ 13:04:10 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92406868
quote:
12s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Goodbye het volgende:
Iedereen hoort er bij! Ook Wilders, dus wel een beetje lief zijn voor 'm hè O+
Wilders staat tot samenleving zoals een ingegroeide teennagel staat tot mijn linker achterpoot. Onaangenaam, bij tijd en wijle pijnlijk, hoort er eigenlijk niet maar kan gebeuren :')
pi_92406947
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wilders staat tot samenleving zoals een ingegroeide teennagel staat tot mijn linker achterpoot. Onaangenaam, bij tijd en wijle pijnlijk, hoort er eigenlijk niet maar kan gebeuren :')
Hahaha, die ga ik in mijn sig nemen.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:05:47 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92406968
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Daar woon jij toch ook :+
Ik denk dat sigme hier precies om deze reden ook voor gekozen heeft om op een hutje op de hei te gaan wonen.
pi_92407120
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk dat sigme hier precies om deze reden ook voor gekozen heeft om op een hutje op de hei te gaan wonen.
Sjuust. Vanaf hier kan ik reuze veel houden van de mensheid.

En nu ga ik koeievlaaien scheppen :W.
pi_92407207
er staan twee mega-appeltaarten in de oven *)
Ja doei.
pi_92407250
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker :9
pi_92407275
quote:
Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
njammie. Doe jij daar ook kaneel in? Dan vind ik het heerlijk.
Werewolf
pi_92407515
nee, en ook geen appels, bah...
Ja doei.
pi_92407804
M'n sig lukt niet ;(
pi_92407840
Goed, 't is niet zo'n mooie quote, maar hij staat er wel. Moest hem inkorten :') Ik hoop dat je ermee kunt leven Maria? :@
  zondag 6 februari 2011 @ 13:31:11 #54
236335 neen
schone schijn
pi_92407974
Oh Co., soms duurt het inderdaad even voor je een goed gps signaal hebt. Je kunt je route op internet nog wel aanpassen zodat het klopt.
Meestal doe ik als ik buiten de deur sta even positiebepaling bij Google maps. Runkeeper aan, muziekje erbij en lopen.

Zo ook weer, moet m'n schema maar even aanpassen ofzo want eigenlijk moet 3x per week wel om 10k te kunnen halen maar ik wil ook blijven voetballen.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:31:45 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92407991
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:27 schreef Ewelina het volgende:
Goed, 't is niet zo'n mooie quote, maar hij staat er wel. Moest hem inkorten :') Ik hoop dat je ermee kunt leven Maria? :@
Je hebt Sarabi gedeletet! :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92408041
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb hem nog wel in een word-bestandje staan? Je mag hem overnemen als je wil?
pi_92408073
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:')
  zondag 6 februari 2011 @ 13:35:57 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92408148
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Een appeltaart zonder appels! :o. Omfgwttfbbq! :o.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:36:00 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92408150
Ik vind hem prachtig heur!

*gekwoot is* 8-) *stoer*
  zondag 6 februari 2011 @ 13:36:43 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92408180
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb hem nog wel in een word-bestandje staan? Je mag hem overnemen als je wil?
Sarabi overnemen :'). No thanks!

En nu heb ik het gevoel dat ze hier zometeen komt posten: "Hoi :W Ik zie dat jullie het nog steeds over me hebben :D" :')
Niet meer actief op Fok!
pi_92408349
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Die horen toch ook niet in een appeltaart hé.
pi_92408362
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind hem prachtig heur!

*gekwoot is* 8-) *stoer*
Dan laat ik hem staan. Ik vind het een prachtige vergelijking!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:44:38 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92408464
Ik had vannacht een kutdroom die eigenlijk ook wel weer een beetje grappig is, aangezien 'ie illustreert wat een computernerd ik ben :')

Ik droomde over Taco ( :'( ) en die was gewond. Maar intussen was het een computerspelletje, want ik zag rechtsbovenin een icoontje van een doodbloedende Taco en het was mijn opdracht om ergens een reismandje vandaan te halen om met hem naar de dierenarts te gaan.

En toch moest ik huilen toen ik wakker werd ;(.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:48:07 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92408647
Aww.
The love you take is equal to the love you make.
pi_92408666
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik had vannacht een kutdroom die eigenlijk ook wel weer een beetje grappig is, aangezien 'ie illustreert wat een computernerd ik ben :')

Ik droomde over Taco ( :'( ) en die was gewond. Maar intussen was het een computerspelletje, want ik zag rechtsbovenin een icoontje van een doodbloedende Taco en het was mijn opdracht om ergens een reismandje vandaan te halen om met hem naar de dierenarts te gaan.

En toch moest ik huilen toen ik wakker werd ;(.
Het illustreert ook dat je veel van je beestjes houdt :* Bah, nare droom. Ik droom weleens dat ik mijn poezen kwijt ben en dan word ik in paniek wakker ;(
pi_92408680
  zondag 6 februari 2011 @ 13:52:44 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92408868
Er staat al S/36 in de TT, en toch klik ik he :') :D
  zondag 6 februari 2011 @ 13:54:02 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92408930
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het illustreert ook dat je veel van je beestjes houdt :* Bah, nare droom. Ik droom weleens dat ik mijn poezen kwijt ben en dan word ik in paniek wakker ;(
Ja, ik droomde in Groningen ook regelmatig dat er iets met mijn katjes was en dan was ik helemaal blij als ik wakker werd en zag dat alles goed was :).

Droom er nu gelukkig niet meer zo vaak over.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:54:30 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92408951
Ik spam hem overal en dus hier ook nog even:

Zooooooo lief! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92409091
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Er staat al S/36 in de TT, en toch klik ik he :') :D
ik ga het niet doen :') *)

hm.. douche O+
Ja doei.
pi_92409118
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ga het niet doen :') *)

hm.. douche O+
Je draagt wel eens rokken tegenwoordig, toch? Is de bovenste niets voor jou?
pi_92409151
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je draagt wel eens rokken tegenwoordig, toch? Is de bovenste niets voor jou?
Die bovenste is O+
pi_92409164
ik klik niet *) :P want ik pas daar vast niet in :P :')

*be strong*

over een tijdje pas ik er wel in *) en als hij er dan nog staat ga ik klikken :P
Ja doei.
pi_92409241
Die rok is een maat 36 maar valt veel groter.
pi_92409500
Ik ga niets aanschaffen, hoe leuk ook *be strong*
  zondag 6 februari 2011 @ 14:19:16 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92410003
Oh en ik heb trouwens een armbandje uit Nepal opgestuurd gekregen, van mn flatgenootje uit Leeds die met de kerstdagen naar huis was! Zo'n zilveren klemarmbandje met een turkooisje en twee amethystjes en wat patroontjes eromheen! Liefheid O+

En nu ga ik zo naar koopzondag, en even ergens lunchen denk ik :9
pi_92410018
oh ja, deze had ik ook nog :')
pi_92410035
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:19 schreef motorninja het volgende:
_O-
  zondag 6 februari 2011 @ 14:21:02 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92410068
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:19 schreef motorninja het volgende:
Wie ben jij nou weer dan? :?.
Niet meer actief op Fok!
pi_92410092
ik ben onzichtbaar, want ninja's zijn onzichtbaar!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:33:19 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92410592
Ninja's :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 6 februari 2011 @ 14:35:37 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92410701
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ninja's :9
Ik wilde net zeggen dat ze een minja is, maar de r en de n naast elkaar lees ik als een m :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:36:25 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92410739
Ik kom allerlei dubieuze plaatjes tegen als ik google op female ninja :P. En aangezien ik netjes ben opgevoed... ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92411246
Fuck. Fuck fuck fuck. Waar is m'n verslag waar ik al weken aan werk gebleven?
pi_92411393
*meldt*

Van in een rolstoel terecht komen en medicijntjes enzo wordt je NIET slank heb ik gemerkt.
Ben inmiddels wel alweer een kilo of 30 kwijt en wil er nog 8. Dan ben ik weer 75 met mijn 1.80 en dat vind ik denk ik wel prima. Ben van plan dit te halen voor de zomer, easy does it.

Heb inmiddels uitgezocht dat voor mijn "lifestyle" ergens rond de 1400 kcal dagelijks de norm zal zijn, dat dus als ik gewoon op gewicht wil blijven en daar zit ik nu dus nog ruim onder..
Ik merk wel dat het went.. als er een keer een verjaardag voorbij komt en ik heb zelf even niet de wilskracht zegt mijn maag gewoon GENOEG GEEN ZIN MEER!

En sjah, mijn trucjes: gewoon stom calorietjes tellen.. halve porties vlees, brood vaak vervangen door volkoren crackers of beschuit of vezelrijke cereals.. bij wijze van "snack" komkommer en tomaatjes en eens een keer op een voor mij positieve manier gebruik maken van mn koppigheid, daar komt het op neer. En als ik het af en toe even echt te moeilijk vind, laat ik het even los voor een dagje of twee, dan is het makkelijker vol te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door MarMar op 06-02-2011 14:59:32 ]
pi_92411545
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck. Fuck fuck fuck. Waar is m'n verslag waar ik al weken aan werk gebleven?
Je bent het vast niet kwijt, *adem in, adem uit* :*

En welkom MarMar, je instelling klinkt goed ^O^ en een _O_ voor de 30 kilo die je al kwijt bent!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:01:01 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92411658
Gratis tip: ga doordeweeks, het is echt TE druk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92411679
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je bent het vast niet kwijt, *adem in, adem uit* :*

En welkom MarMar, je instelling klinkt goed ^O^ en een _O_ voor de 30 kilo die je al kwijt bent!
Ja, wel dus. In een verkeerde map opgeslagen, die map deze week voor het eerst in jaren eens naar de prullenbak verplaatst, prullenbak geleegd.

Restorationprogje werkt ook niet.

Sukkel. :r .
pi_92411759
Oh DaD dat is echt heel klote! :o

Welkom MarMar :) Succes met de laatste kilootjes ^O^
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 6 februari 2011 @ 15:04:08 #90
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92411776
DaD -O- heb je het (of een oudere versie) ook niet misschien nog ergens op een usb-stick staan of in de outbox van je mail ofzo?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 6 februari 2011 @ 15:04:29 #91
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92411783
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het wel leuk? Ik ga volgende week vrijdag met de date O+.
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, wel dus. In een verkeerde map opgeslagen, die map deze week voor het eerst in jaren eens naar de prullenbak verplaatst, prullenbak geleegd.

Oh nee! :o En nu?

Welkom MarMar!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92411916
Ik heb nog een versie van 4 pagina's, maar dat zijn er dus 16 minder dan wat ik vorige week allemaal nog gedaan heb... Heb er alleen thuis aan gewerkt en dus niet meer naar mezelf gemaild of zo.

Echt. Fuck.
  zondag 6 februari 2011 @ 15:08:19 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92411941
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

O Jezus, dat is echt kut... Op internet zijn wel programmaatjes te vinden waarmee je verwijderde bestanden kunt terughalen (het is mij eens gelukt met foto's), maar die halen niet álles terug, dus wellicht heb je de pech dat het bestand in kwestie niet wordt teruggehaald.

Het is te proberen, though, want het zo zonde zijn als een verslag waar je weken aan gewerkt hebt ineens weg is :{.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:08:48 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92411961
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het wel leuk verder? En waar was het precies?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:09:53 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92412010
@ DaD: hier wordt een progje genoemd: http://www.aumha.org/a/recover.php (lees wel de tekst even :P)
Niet meer actief op Fok!
pi_92412085
Oh nee DaD! ;( zo frustrerend....

Ik eet curry-linzen-wortelsoep :9
pi_92412154
quote:
4s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
@ DaD: hier wordt een progje genoemd: http://www.aumha.org/a/recover.php (lees wel de tekst even :P)
Het eerste wat overal staat (en het eerste wat Baardmans zei) is dat je direct moet stoppen met andere dingen doen, maar ik heb het van de week al verwijderd...
  zondag 6 februari 2011 @ 15:15:01 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92412192
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het eerste wat overal staat (en het eerste wat Baardmans zei) is dat je direct moet stoppen met andere dingen doen, maar ik heb het van de week al verwijderd...
Wil niet zeggen dat het meteen kansloos is.

Ik heb foto's teruggehaald (met een ander progje) die ik jaren eerder al verwijderd had.

Je kunt het gewoon proberen: baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
Niet meer actief op Fok!
pi_92412331
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat het meteen kansloos is.

Ik heb foto's teruggehaald (met een ander progje) die ik jaren eerder al verwijderd had.

Je kunt het gewoon proberen: baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
Ja, ik ben ook aan het proberen.
pi_92412401
Oeh DaD :o. De grote schrik van iedereen die wel eens lange stukken op de computer schijft (dat, en het corrupt raken van het bestand. Dan ben je ook alles kwijt).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 6 februari 2011 @ 15:20:55 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92412415
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook aan het proberen.
Ik hoop dat het lukt ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92412610
Doe eens duimen, allemaal?

Nog een halve pagina aanvullen en het was afgeweest. ;( .
pi_92412623
sjeesis, wat hebben jullie vanmorgen gekletst!

Ik ben blij vandaag... O+ Zonder specifieke reden.

Gezellig gebrunched, het zonnetje schijnt. Daarna nog even door de stad gelopen, een lekkere comfortable warme trui gekocht, daarna naar huis gewandeld, pitstop voor de WC en daarna doorgewandeld naar het winkelcentrum hierachter, en een rokje gescoord..Nu heb ik koekjesdeeg gemaakt, en zit ik met een laptop en een tijdschrift op de bank, en hoeft er niets meer vandaag. Heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu eerst eens bijlezen!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:33:36 #104
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92412853
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe eens duimen, allemaal?

Nog een halve pagina aanvullen en het was afgeweest. ;( .
Ik ben heel hard voor je aan het duimen! Ontzettend rot dit!
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
sjeesis, wat hebben jullie vanmorgen gekletst!

Ik ben blij vandaag... O+ Zonder specifieke reden.

Gezellig gebrunched, het zonnetje schijnt. Daarna nog even door de stad gelopen, een lekkere comfortable warme trui gekocht, daarna naar huis gewandeld, pitstop voor de WC en daarna doorgewandeld naar het winkelcentrum hierachter, en een rokje gescoord..Nu heb ik koekjesdeeg gemaakt, en zit ik met een laptop en een tijdschrift op de bank, en hoeft er niets meer vandaag. Heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu eerst eens bijlezen!
Wat heerlijk zo'n dag O+.
SPOILER
  zondag 6 februari 2011 @ 15:39:30 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92413114
duim ook voor je Dad, het is anders wel heel erg zuur!

Fijn dat je lekker voelt Jeager, soms is dat zo :D
pi_92413224
Thx voor het welkom allemaal en * MarMar duimt ook even mee voor DaD!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:42:22 #107
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92413248
Ik duim ook DaD dat zijn zúlke klote dingen, als je je werk kwijtraakt!!

gisteravond belde de nrc-man dat ie bij mij in de straat fietste en toen hebben we de hele avond gekletst, filmpje gekeken en issie blijven slapen O+
En vroeg ie in bed 'als ik nu weer 2 dagen niet sms, raak je dan niet weer direct in paniek :') Hij moest er vorige keer wel om lachen, gelukkig...

Het is koopzondag dus ik ga nog even de stad in *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92413252
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een versie van 4 pagina's, maar dat zijn er dus 16 minder dan wat ik vorige week allemaal nog gedaan heb... Heb er alleen thuis aan gewerkt en dus niet meer naar mezelf gemaild of zo.

Echt. Fuck.
oooh, kut. Balen zeg!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:42:46 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92413273
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef MarMar het volgende:
Thx voor het welkom allemaal en * MarMar duimt ook even mee voor DaD!
Oja... respect voor je verloren kg!!
Heb je ook een lijstje van wat je zo ongeveer eet?
  zondag 6 februari 2011 @ 15:44:05 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92413331
  zondag 6 februari 2011 @ 15:44:07 #111
277802 _Calimero_
pi_92413336
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Nou ladies, er zijn er meer die zo'n effect van de nuvaring hadden.
Ik veranderde zonder reden écht in een depressief vogeltje. Had nergens zin in, de hele dag het gevoel dat ik moest huilen en na 3 weken begon ik zelfs spontaan te huilen :')
Nadat ik 'm eruit had gehaald had ik het idee dat het binnen een aantal dagen weer aan het opklaren was... Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het zeker weten de nuvaring was, maar had wel het sterke vermoeden :Y
Voor mij niet meer dat ding :N
pi_92413347
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 6 februari 2011 @ 15:44:53 #113
277802 _Calimero_
pi_92413374
lijstje vandaag:

O: half afbak stokbroodje met gebakken ei en kaas
L: 2x brood (houmous en kaas)
T: ??
D: pasta met spinazie, pesto, pijnboompitjes
pi_92413382
Ban de ring.
  zondag 6 februari 2011 @ 15:51:17 #115
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92413661
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nou ladies, er zijn er meer die zo'n effect van de nuvaring hadden.
Ik veranderde zonder reden écht in een depressief vogeltje. Had nergens zin in, de hele dag het gevoel dat ik moest huilen en na 3 weken begon ik zelfs spontaan te huilen :')
Nadat ik 'm eruit had gehaald had ik het idee dat het binnen een aantal dagen weer aan het opklaren was... Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het zeker weten de nuvaring was, maar had wel het sterke vermoeden :Y
Voor mij niet meer dat ding :N
SPOILER
Wat voor anticonceptie gebruik jij nu Cali?

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92413669
gemiddeld lijstje:

schaaltje fruit n fibre met melk
een appel
2 beschuitjes met kaas en komkommer
bord vol groente met half vleesje en hooguit 1 aardappel, liever rijst oid.
een mandarijn

en ik drink eigenlijk alleen koffie thee en water en dagelijks 1 glas melk.
  zondag 6 februari 2011 @ 15:52:55 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92413726
Oh my, ik ben de site van het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd even aan het bekijken en de teksten staan bol van de d/t-fouten en Engelse ziekte :'). Ze kunnen mij dus wel gebruiken ^O^ :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:56:34 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92413883
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef MarMar het volgende:
gemiddeld lijstje:

schaaltje fruit n fibre met melk
een appel
2 beschuitjes met kaas en komkommer
bord vol groente met half vleesje en hooguit 1 aardappel, liever rijst oid.
een mandarijn

en ik drink eigenlijk alleen koffie thee en water en dagelijks 1 glas melk.
Da's nog geen 800 kcal en je mocht 1400 toch? Kan je mooi nog wat extra eten :9

Dit gezegd hebbende: kom chipito's, zo lekker!
pi_92414067
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Rituals het volgende:

[..]

SPOILER
Wat voor anticonceptie gebruik jij nu Cali?

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92414084
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Rituals het volgende:

SPOILER
SPOILER
spuit elf geeft modder :P
pi_92414209
Liever condooms dan me kut voelen. Gelukkig is Baardmans het daarmee eens.
pi_92414327
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Liever condooms dan me kut voelen. Gelukkig is Baardmans het daarmee eens.
De Duutser is nogal panisch. Alleen condooms vind hij te weinig bescherming. En dan gaat hij ook altijd heel snel z'n handen wassen enzo...

Maar, ik ben het met je eens. Ik voel me niet depressief, maar ik heb vaak zo'n mwah gevoel. En ik merk dat ik dat nu niet heb. Maar, dat kan dus ook heel erg goed door de zon komen...
  zondag 6 februari 2011 @ 16:07:06 #123
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92414403
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
spuit elf geeft modder :P
SPOILER
pi_92414535
Ben ook kasten aan het opruimen geslagen nu jullie zo goed het voorbeeld geven :P

Ow enne Mirena :Y ^O^
pi_92414544
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:07 schreef Rituals het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_92414562
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

De Duutser is nogal panisch. Alleen condooms vind hij te weinig bescherming. En dan gaat hij ook altijd heel snel z'n handen wassen enzo...

Maar, ik ben het met je eens. Ik voel me niet depressief, maar ik heb vaak zo'n mwah gevoel. En ik merk dat ik dat nu niet heb. Maar, dat kan dus ook heel erg goed door de zon komen...
Ik zou geen nieuwe ring indoen, een tube zaaddodende pasta kopen, en condooms gebruiken. Hoppa. Baardmans is eerder iets te onvoorzichtig, af en toe. :@.
pi_92414586
Ik ben meestal wel te spreken over die ring, maar nu even niet, ik heb last van hoofdpijn en borsten die groter zijn dan normaal (da's op zich niet heel erg) maar ook gevoeliger en dat vind ik vervelend. Ik heb wel een paar dagen per maand dat ik duidelijk onder invloed ben van hormonen, maar dat heb ik ook zonder anticonceptie. En ik vind condooms echt heel naar.

DaD wat naar van je verloren bestand!! VMW had altijd manieren om dingen terug te vinden, helaas heb ik niet onthouden wat precies. Misschien kan je haar PMen?
  zondag 6 februari 2011 @ 16:13:46 #128
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92414667
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92414797
Rituals, één woord: Aleve.

Of: naproxen. Werkte briljant bij mij.
pi_92414853
Er loopt een scan die al meer dan 6000 bestanden heeft gevonden, moet alleen wachten tot 'ie klaar is voor ik kan kijken of de goede erbij zit.
pi_92414905
Damn, ik heb véél te lang naar tekst zitten kijken vandaag en lees alles verkeerd. Dat komt nogal op rare combinaties in zinnen met dingen als kloten met condooms / me kut voelen :').

Maar.. ik heb ál m'n nakijkwerk af *O* 20 SE's V6 en 60 grote repetities V4 én een studiewijzer 2HAVO gemaakt (dat moest eigenlijk al een week geleden af, maar soit :{ ).

Dus ga ik nu wat lekkers eten. Mijn lijstje van vandaag:

O: Eitje, boterham kaas/komkommer, boterham jam, thee
L: Twee boterhammen rookvlees/komkommer, optimel
T: Kwark met sinaasappel en kiwi en banaan :9
D: Stoofvlees met bloemkool en frietjes

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 16:19:04 ]
pi_92414984
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

^O^
  zondag 6 februari 2011 @ 16:20:42 #133
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92415009
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ja? Misschien fiets ik zo nog even naar de stad dan! Ik heb toevallig twee weken geleden ibuprofen genomen vanwege een getrokken verstandskies (hielp goed!), maar verder slik ik nooit pijnstillers, dus ik weet niet zo goed wat werkt bij mij.
  zondag 6 februari 2011 @ 16:22:03 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92415067
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er loopt een scan die al meer dan 6000 bestanden heeft gevonden, moet alleen wachten tot 'ie klaar is voor ik kan kijken of de goede erbij zit.
Duim duim!
Niet meer actief op Fok!
pi_92415094
quote:
*O* Meeduimt *O*
pi_92415192
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's nog geen 800 kcal en je mocht 1400 toch? Kan je mooi nog wat extra eten :9

Dit gezegd hebbende: kom chipito's, zo lekker!
Ik zondig wel iets met soms es suiker in de koffie ;) en de 1400 is voor normaal, waar het bij de bewegende/lopende etc. vrouw ongeveer 2000 is. Ik doe dus eigenlijk niets anders dan zitten, al dan niet op een bewegend iets ;)
pi_92415287
D&D, ik duim voor je mee ^O^.
pi_92415382
Oeh! hopen dat het goed gaat DaD!
pi_92415476
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja? Misschien fiets ik zo nog even naar de stad dan! Ik heb toevallig twee weken geleden ibuprofen genomen vanwege een getrokken verstandskies (hielp goed!), maar verder slik ik nooit pijnstillers, dus ik weet niet zo goed wat werkt bij mij.
naproxen krijg je niet bij de drogist :) en aleve... ik weet niet hoe krenterig ik ben ten opzichte van de rest hier, maar gewone ibuprofen is wel een heel stuk goedkoper!
pi_92415541
quote:
Ik duim mee!
pi_92416040
Nou ja zeg. Op nu.nl staat dat er een nieuwe mobiele aanbieder is, speciaal voor vrouwen. Zonder gedoe.

Bieden ze een sim-only aan voor 18 euro per maand, waarbij je maar liefst 75 belminuten of smsjes krijgt 8)7 Denken die marketingkerels echt dat vrouwen idioten zijn ;(
pi_92416076
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja zeg. Op nu.nl staat dat er een nieuwe mobiele aanbieder is, speciaal voor vrouwen. Zonder gedoe.

Bieden ze een sim-only aan voor 18 euro per maand, waarbij je maar liefst 75 belminuten of smsjes krijgt 8)7 Denken die marketingkerels echt dat vrouwen idioten zijn ;(
Ik betaal een tientje p/m en heb daarvoor 400 belminuten en 200 smsjes... :X
pi_92416499
DaD is hij al klaar??
  zondag 6 februari 2011 @ 16:52:13 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92416516
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

Er zit wel internet bij hè? (niet onbeperkt, maar toch).

Ik heb geen idee of dit een beetje redelijk is tov andere aanbieders (ook geen zin om dat op te gaan zoeken), maar Vodafone richt zich hiermee wel op RTL4-miepjes en dat zijn doorgaans niet de meest snuggere vrouwen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 16:55:27 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92416667
Oh sim only, zie ik nu. Ja dat kan véééél goedkoper. Ik heb Vodafone sim only 300 belminuten/sms en 1gb internet voor 12,95, KPN: 100 belminuten/sms + onbeperkt internet voor 12,50 en ook BEN is vrij goedkoop. 18 euro voor zo weinig is aan de dure kant.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 17:08:31 #146
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92417230
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

naproxen krijg je niet bij de drogist :) en aleve... ik weet niet hoe krenterig ik ben ten opzichte van de rest hier, maar gewone ibuprofen is wel een heel stuk goedkoper!
jawel toch? ik weet dat er recentelijk wel wat dingen veranderd zijn mbt pijnstillers in de drogist, maar ik zag het volgens mij een paar weken terug nog liggen in de kruidvat, gewoon van hun eigen merk. Ik vind het zo stom trouwens dat kruidvat en etos geen huismerk aspirine hebben, alleen stomme dure van bayer }:|
  zondag 6 februari 2011 @ 17:12:23 #147
236335 neen
schone schijn
pi_92417401
Lopen ging kut, morgen nog een poging ofzo. Mooi man. Echt waardeloos.
pi_92417409
Mocht iemand interesse hebben: [TK] Dameskleding S/36 plus laarzen en Herenkleding M bieden mag ;) heb nl echt geen idee wat te vragen..
  zondag 6 februari 2011 @ 17:14:55 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92417490
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef neen het volgende:
Lopen ging kut, morgen nog een poging ofzo. Mooi man. Echt waardeloos.
Hey, al lang goed dat je bent gaan lopen! O+
  zondag 6 februari 2011 @ 17:20:27 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92417680
Heb je het nog teruggevonden DaD?

Honger!!!!
Zakje chips, paar koekjes, blokjes choco...
Nog 10 min dan mag ik echt gaan eten... pfff
pi_92417721
:W geen lijstje want crap :P
  zondag 6 februari 2011 @ 17:25:03 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92417876
Ik ben benieuwd of DaD al resultaat heeft.

En nu ga ik eens koken voor Nachtwacht aan z'n stinkpannenkoeken gaat beginnen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92417932
Ding is nog steeds bezig. :'). Ik ga zo waarschijnlijk 5 jaar oude foto's terugvinden en dan niet m'n verslag, wedden?
  zondag 6 februari 2011 @ 17:31:13 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92418129
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ding is nog steeds bezig. :'). Ik ga zo waarschijnlijk 5 jaar oude foto's terugvinden en dan niet m'n verslag, wedden?
Ik vrees het ook :').

Kun je trouwens helemaal niks zien als terwijl 'ie bezig is?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 17:31:21 #155
277802 _Calimero_
pi_92418137
Zal ik nog gaan hardlopen...?
het is wel een hele aangename temperatuur.. maar ik heb ook honger en zin om te gaan eten :@
pi_92418193
Ik word doodgezwegen door het vriendje _O- Meestal ben ik de drama queen in dit huishouden, maar hij heeft de rol even van me over genomen :P
pi_92418258
whehe emancipatie Goodbye
pi_92418468
Mn digitennekastje en kaartje maken niet goed contact :( .
Het zit al vol plakbandjes en nog heeft ie regelmatig geen signaal!
quote:
Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik word doodgezwegen door het vriendje _O- Meestal ben ik de drama queen in dit huishouden, maar hij heeft de rol even van me over genomen :P
Oh jee! Weet je hoe het komt?
pi_92418495
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn digitennekastje en kaartje maken niet goed contact :-(.

[..]

Oh ja hoor, we hadden een klein meningsverschil net :P Ik ben er al weer overheen, dus ik ga hem zo wel even opzoeken!
pi_92418536
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
Oh hij is even van de Mr perfect ;) rol af :o
pi_92418546
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn digitennekastje en kaartje maken niet goed contact :( .

[..]

Nieuwe aanvragen :Y
pi_92418815
Ooooh wat is het soms toch heerlijk om lekker onredelijk te doen. })
pi_92418945
Ligt het aan mij of is de lucht buiten echt paars?
  Vis een optie? zondag 6 februari 2011 @ 17:54:35 #164
70532 loveli
N
pi_92418981
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Ewelina het volgende:
Hier ook!
crap in = crap out
pi_92418988
quote:
nee, hier heb ik ook paarse lucht
Werewolf
  zondag 6 februari 2011 @ 17:55:32 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92419024
quote:
Nope, viel ons ook op!

Watte Swietje?

Zuurkoolovenschotel op, met zijn tweeen (2 pakjes zuurkool, 500 gr aardappelen, 8 schijven ananas,2 tomaten met mozzarella en 3 tartaartjes)
pi_92419030
quote:
Op zondag 6 februari 2011 17:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nieuwe aanvragen :Y
Ohja :)

Straks ga ik lekker zuurkoolstamp maken, past wel bij een dag als deze.
pi_92419073
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nope, viel ons ook op!

Watte Swietje?

Zuurkoolovenschotel op, met zijn tweeen (2 pakjes zuurkool, 500 gr aardappelen, 8 schijven ananas,2 tomaten met mozzarella en 3 tartaartjes)
Lekker! Met banaan en appel en kaneel ipv ananas, mozarella en tomaat is ie ook lekker.
pi_92419085
Ik ben heul boos omdat het nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duurt voor we gaan eten en ik HEEL erg honger heb maar dat mens wat zich een moeder noemt vind dat ik maar wacht tot het eten. :( En eigenlijk heeft ze gelijk want het duurt nog maar 10 minuten maar ik heb gewoon honger en wil NU eten. })
pi_92419090
wohooo, ik heb me compleet aan m'n lijstje gehouden.

ik maak de wrap altijd met kip krokant en groentjes (augurkjes) ;)
Werewolf
  zondag 6 februari 2011 @ 17:59:39 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92419173
In plaats van drie boterhammen met pindakaas en twee sinaasappels heb ik vandaag zes (!) beschuiten met hagelslag en twee boterhammen met gebakken ei met spek gegeten :'). Gelukkig is de hagelslag nu op, is die rage ook weer voorbij :P.

De sinaasappels komen er nog wel bij straks bij BZV :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_92419286
Is er eigenlijk een negeer knop in fok?
pi_92419309
DaD ik heb hetzelfde met m'n scriptie gehad :o

Heb je alles terug kunnen vinden?
  zondag 6 februari 2011 @ 18:06:47 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92419464
quote:
3s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef Perruche het volgende:
Is er eigenlijk een negeer knop in fok?
Ja, als je een abonnement neemt :P.

Waarom wil je mij negeren? :'(.

En heb jij je scriptie teruggevonden? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92419647
Ik wil jou niet negeren :P

ja ik heb hem teruggevonden middels een programma, naam vergeten maar werkte echt super!
pi_92419834
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
In plaats van drie boterhammen met pindakaas en twee sinaasappels heb ik vandaag zes (!) beschuiten met hagelslag en twee boterhammen met gebakken ei met spek gegeten :'). Gelukkig is de hagelslag nu op, is die rage ook weer voorbij :P.

De sinaasappels komen er nog wel bij straks bij BZV :9.
heb je wel gelopen dan, anders mag je geen gebakken ei met spek he!

Lijstje:
O1: 3 wafels met jam
B: 30 minuten wandelen
O2: beetje salade, wat pastasalade, gekookt ei, stukje pizza (kleeeein stukje!)
B: uur wandelen
T: wat chocaltechip cookie deeg
D: cassoulet met spekjes, worstje, wortel en ui. Vers brood en salade
T: chocolate chip cookie! (of 3 of 4)
  zondag 6 februari 2011 @ 18:16:30 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92419879
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heb je wel gelopen dan, anders mag je geen gebakken ei met spek he!
:D.

Morgen loop ik het eraf ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92420261
ik heb nog een ijsje tegoed muhahaha
Werewolf
  zondag 6 februari 2011 @ 18:29:29 #179
277802 _Calimero_
pi_92420423
:o eerste keer zonder lange mouwen gelopen, onder de mooie paarse lucht en zonsondergang!
En 7 km, verste van dit jaar *O*
Met 11,2 km zie ik net, das best hard!
pi_92420477
Maria, gefeliciteerd met jullie jubileum! O+

En DaD, wat balen, ik hoop dat het lukt. Net als Perruche heb ik ook ooit mijn scriptie verloren en helaas nooit meer teruggevonden (daarom afgestudeerd met een 6,5), maar dat gaat jou vast niet gebeuren!

Vandaag kwam ik onverwachts vroeg thuis van thee drinken met vriendinnen en daardoor betrapte ik mijn vriendje op

SPOILER
O/L: havermout
T: plakje cake bij de thee
T: een pootje van een chocoletter H
D: stamppot andijvie met spekjes en een rundersaucijsje (correctie-voorstel: rundersperma)
T: waarschijnlijk nog wel iets ongezonds
  zondag 6 februari 2011 @ 18:34:18 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92420624
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef anna82 het volgende:
Maria, gefeliciteerd met jullie jubileum! O+

En DaD, wat balen, ik hoop dat het lukt. Net als Perruche heb ik ook ooit mijn scriptie verloren en helaas nooit meer teruggevonden (daarom afgestudeerd met een 6,5), maar dat gaat jou vast niet gebeuren!

Vandaag kwam ik onverwachts vroeg thuis van thee drinken met vriendinnen en daardoor betrapte ik mijn vriendje op

SPOILER
O/L: havermout
T: plakje cake bij de thee
T: een pootje van een chocoletter H
D: stamppot andijvie met spekjes en een rundersaucijsje (correctie-voorstel: rundersperma)
T: waarschijnlijk nog wel iets ongezonds
Eigenlijk verwachtte ik iets anders aan te zullen treffen in de spoiler :X :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 18:37:03 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92420749
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef _Calimero_ het volgende:
:o eerste keer zonder lange mouwen gelopen, onder de mooie paarse lucht en zonsondergang!
En 7 km, verste van dit jaar *O*
Met 11,2 km zie ik net, das best hard!
OMG, wow!! _O_

Oja, gefeliciteerd Maria met jullie 8 jarig samenzijn *O* tof

Anna, wat een kutlijst.. sorry :D
pi_92420786
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eigenlijk verwachtte ik iets anders aan te zullen treffen in de spoiler :X :').
Haha, de suspense! ;)

Ik moest daar trouwens wel aan denken toen ik naar huis reed. Niet dat ik daar bang voor ben, absoluut niet, maar ik zag mezelf al wel kordaat hem ons huis uit bonjouren.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:41:13 #184
277802 _Calimero_
pi_92420971
zo en nu ga ik lekker een berg pasta koken! :9~
  zondag 6 februari 2011 @ 18:43:37 #185
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92421117
oh ja, avondeten.. eens kijken wat ik in de voorraadkast en vriezer en koelkast kan vinden!
  zondag 6 februari 2011 @ 18:53:17 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92421589
Daglijstje
o. 5 crackers met magere smeerkaas (3) en chocoladesmeerkaas (ja :') , maar wel heel erg lekker )
t. kiwi
l. 1,5 gehaktbal + 3 opscheplepels bloemkool
t. klein stukje choco + 2 stukjes currywurst + beker automatenchocomel
s. uurtje schaatsen
d. bak brinta + cracker met smeerkaas + glaasje brandy

Hmm, geen wonder dat ik me wat slap voel. Dacht dat ik veel meer had gegeten.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:55:10 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92421705
15.00 gr chocolade, letter puur 85 1.05 7.65 5.55 0.00
1.00 stuk knappertjes 23 0.40 4.10 0.45 0.00
4.00 schijf ananas, schijven op sap 97 0.56 21.70 0.14 0.00
450.00 gr kwark, mager 194 33.75 14.85 0.45 0.00
700.00 gr wijnzuurkool, gekookt 315 7.00 17.50 24.50 0.00
100.00 gr aardappel, gebakken 126 2.00 17.00 5.50 0.00
2.00 stuk brood, fijn volkoren sesam 147 7.70 25.90 1.05 0.00
1.00 Sinaasappel sinaasappel 108 2.40 26.40 0.00 0.00
2.00 stuk beschuit, volkoren 96 3.53 15.84 2.11 0.00
3.00 stuk knappertjes 68 1.20 12.30 1.35 0.00
1.00 Hele appel, elstar 54 0.00 13.20 0.00 0.00
3.00 plakje ham, achterham 31 6.00 0.30 0.60 0.00
1.00 plak kaas, 30+ 81 8.40 0.00 5.40 0.00
1.00 stuk tartaar, runder gebakken 170 23.04 1.08 8.19 0.00
40.00 gr nibb-it, rings 196 1.40 26.00 9.60 0.00

Kilocalorieën 1793 393 815 584 0

Plus nog een peer van 100 kcal.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:00:20 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92421955
Choco met kaas? (of is het een andere benaming voor chocopasta? Denk aan peanutbutter vs pindakaas ipv pindaboter)
Niet meer actief op Fok!
pi_92421982
Chocoladesmeerkaas? Ik heb er ranzige associaties bij. Geen chocopasta?
  zondag 6 februari 2011 @ 19:02:31 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92422078
Nee, echt chocosmeerkaas. In Duitsland verkopen ze iets dat Frischkäse heet en wat heel fris en verder neutraal van smaak is. Dat vermengd met ''chocolade'' en suiker vermoed ik. Verrassend lekker.
pi_92422177
Ik denk dat alleen het woord Käse me zou weerhouden om het spul uberhaupt te kopen, laat staan te proeven :')
  zondag 6 februari 2011 @ 19:06:32 #192
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92422281
frischkase is roomkaas toch? in dat geval kan ik het me best voorstellen eigenlijk!
  zondag 6 februari 2011 @ 19:07:48 #193
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92422347
en goeie lijst uniek! ik verbaas me er soms toch nog over hoeveel je wel niet kunt eten voor 1800 kcal!
pi_92422412
uiteindelijke lijst van vandaag:

O fruitnfiber met melk en KOFFIE
t koffie :)
L twee beschuitjes met kaas en komkommer
t koffie
D halve gehaktbal (koe), witlof en sperzieboontjes
nu: babythee (thee met een beetje melk en een beetje suiker)
  zondag 6 februari 2011 @ 19:09:18 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92422425
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Blurred86 het volgende:
frischkase is roomkaas toch? in dat geval kan ik het me best voorstellen eigenlijk!
Nooit roomkaas gehad. Moet ik daarbij aan iets mascarpone-achtigs denken?

Dat is natuurlijk heel andere kaas dan Goudse kaas.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 19:13:17 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92422582
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef MarMar het volgende:

t koffie
Da's max 600.
Jij moet het dubbele..
Nog wat fruit en een paar handjes noten?
  zondag 6 februari 2011 @ 19:14:16 #197
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92422629
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nooit roomkaas gehad. Moet ik daarbij aan iets mascarpone-achtigs denken?

Dat is natuurlijk heel andere kaas dan Goudse kaas.
volgens mij is mascarpone een soort roomkaas ja.. 'gewone' roomkaas is philadephia bijvoorbeeld.
pi_92422668
Mijn lijstje dan ook maar..

O: :z
L: boterham met halve gehaktbal, halfvolle melk
T: mandarijn
D: kofta (3 gehaktballen) met rijst, rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperste sinaasappelsap
  zondag 6 februari 2011 @ 19:15:20 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92422681
Kaas ):O
  zondag 6 februari 2011 @ 19:16:45 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92422731
ja godver, dat jullie in een rolstoel zitten wil nog niet zeggen dat...
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. laat maar ...
Vooral niet voor jezelf zorgen hoor, sjonge
  zondag 6 februari 2011 @ 19:16:46 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92422732
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaas ):O
Kokoskaas lijkt me ook een heerlijke combi trouwens!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 19:17:55 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92422791
Sorry, bij alle sociale discussies over geld enzo, dat doet mij niks maar als mensen zichzelf niet goed verzorgen met alle smoesjes dan ga ik ploffen :')
pi_92422810
Vik, je hebt me toch een beetje aangestoken!
Dit androiddingetje lijkt me wel wat :@
pi_92422811
:9 Grieks op en vakantie voorbij, althans morgen thuiswerken en dat is maar goed ook met keelontsteking. Ben ieg lekker rustig :D

Heb voor morgen 3 salades en yoghurt moet niet aan brood denken :@
  zondag 6 februari 2011 @ 19:18:31 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92422825
quote:
12s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bent gek!
pi_92422832
:X
pi_92422850
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry, bij alle sociale discussies over geld enzo, dat doet mij niks maar als mensen zichzelf niet goed verzorgen met alle smoesjes dan ga ik ploffen :')
Ik snap hem niet :)
pi_92422879
quote:
12s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cheesecake met kokos lijkt me echt :9 ~O> :9
  zondag 6 februari 2011 @ 19:19:27 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92422884
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik, je hebt me toch een beetje aangestoken!
*O* Zo hoort het! :D.

quote:
Dit androiddingetje lijkt me wel wat :@
Wat wil je ermee doen? :). Prepaid internetten schijnt nogal snel in de papieren te lopen.

Ik kan niet eens iets over internet vinden daar? (alleen dat het mogelijk is, maar wat het kost als je prepaid internet wilt?)
Niet meer actief op Fok!
pi_92422892
Wat zou ik volgens jou dan moeten doen Uniek?
'Normaal' eten en vierkant worden? Geen zin in.
pi_92422947
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O* Zo hoort het! :D.

[..]

Wat wil je ermee doen? :). Prepaid internetten schijnt nogal snel in de papieren te lopen.
Ik heb dus een sim-only abonnement :P Dus m'n oude kaartje gaat dan in dat nieuwe toestel (als ik het doe).
pi_92423001
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's max 600.
Jij moet het dubbele..
Nog wat fruit en een paar handjes noten?
kom op 850, maar idd, kan nog wel wat bij :)
  zondag 6 februari 2011 @ 19:22:07 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92423013
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik heb dus een sim-only abonnement :P Dus m'n oude kaartje gaat dan in dat nieuwe toestel (als ik het doe).
Oh zo :). Eerst even sim-lockvrij maken dus ;). Heb je nu een abonnement waarmee je kunt internetten?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 19:22:38 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92423034
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Swietje het volgende:
Wat zou ik volgens jou dan moeten doen Uniek?
'Normaal' eten en vierkant worden? Geen zin in.
Ritme.
Ik zeg niks over normaal eten, maar onder de 1000 is gewoon niet gezond en dat gebeurd regelmatig.
En ik weet het, je moeder doet moeilijk enzo.
Kan je voor jezelf niet wat structuur in brengen?

Mar, 850.. ok.. en goed ja. wat extra's. :)
pi_92423066
Wat zit ik vol van m'n zuurkoolstamp!
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh zo :). Eerst even sim-lockvrij maken dus ;). Heb je nu een abonnement waarmee je kunt internetten?
jup :) en simlockvrij maken hoeft niet, heb al t-mobile.
pi_92423148
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ritme.
Ik zeg niks over normaal eten, maar onder de 1000 is gewoon niet gezond en dat gebeurd regelmatig..
Als ik boven de 1000 ga zitten kom ik aan en dat is niet mijn bedoeling.
pi_92423152
quote:
18s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
ja godver, dat jullie in een rolstoel zitten wil nog niet zeggen dat...
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. laat maar ...
Vooral niet voor jezelf zorgen hoor, sjonge
lol meh ik ontbijt tenminste :P en ik ga nu een appel eten en dan neem ik straks nog een zelfgebakken koekje bij de thee goed? :*
pi_92423190
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Naproxen haal je gewoon bij de kruidvat? Daar heb ik mijn strip tenminste vandaan :P.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:25:57 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92423193
Ik blijf de hele tijd maar honger hebben en ik heb al zoveel gegeten vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_92423196
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Swietje het volgende:

[..]

Denk dat ontbijt, ookal is het een lichte, misschien wel helpt. 's Ochtens meteen ff je motor op gang brengen.
pi_92423226
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Naproxen haal je gewoon bij de kruidvat? Daar heb ik mijn strip tenminste vandaan :P.
my mistake, tegenwoordig wel inderdaad.

En ik moet echt zo'n borstelding halen morgen voor in de brievenbus, want hij klettert enorm de hele tijd met die wind :(
  zondag 6 februari 2011 @ 19:26:59 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92423233
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Swietje het volgende:

[..]

Lieve Swietje. Als je ze doorgaat kom je over 2 jaar al aan van 800 kcal en over 5 jaar van 600 kcal. Hoe kom je dan aan je voedingsstoffen? Ik snap dat je niet veel kan eten,maar veel meer groente eten kan je wel.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:27:06 #223
236335 neen
schone schijn
pi_92423239
Lijstje van deze zondag? :')

OL: 4 weekendbolletjes, 3 met roerei en 1 met hagelslag 2 bekers melk
T: koffie, sinaasappelsap, appel
D: anderhalf bord aardappels/spinazie en een karbonade
T: koffie

Sukkel? Ik dacht het wel ja.
pi_92423253
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef MarMar het volgende:

[..]

Denk dat ontbijt, ookal is het een lichte, misschien wel helpt. 's Ochtens meteen ff je motor op gang brengen.
Maar ik slaap op zondag altijd extreem lang uit omdat ik dan moet bij tanken om de rest van de week weer door te kunnen komen. Dus voor 14u ben ik niet wakker. Ik heb een enorme energie beperking door mijn spierziekte dus ik weet niet hoe ik dan moet ontbijten terwijl ik slaap? :')
  zondag 6 februari 2011 @ 19:27:46 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92423276
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef neen het volgende:
Lijstje van deze zondag? :')

OL: 4 weekendbolletjes, 3 met roerei en 1 met hagelslag 2 bekers melk
T: koffie, sinaasappelsap, appel
D: anderhalf bord aardappels/spinazie en een karbonade
T: koffie

Sukkel? Ik dacht het wel ja.
Jij hebt ook al in geen maanden normaal gegeten neen.
pi_92423306
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

my mistake, tegenwoordig wel inderdaad.

En ik moet echt zo'n borstelding halen morgen voor in de brievenbus, want hij klettert enorm de hele tijd met die wind :(
Ze hadden het al bij de kruidvat toen ik voor de eerste keer ongesteld werd. Een jaar of 9 geleden.
pi_92423308
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Swietje het volgende:

[..]

Maar ik slaap op zondag altijd extreem lang uit omdat ik dan moet bij tanken om de rest van de week weer door te kunnen komen. Dus voor 14u ben ik niet wakker. Ik heb een enorme energie beperking door mijn spierziekte dus ik weet niet hoe ik dan moet ontbijten terwijl ik slaap? :')
als je net wakker bent, mag je het rustig ontbijt noemen van me, ook als het 14 uur is :*
pi_92423311
Even een vraag: is er, ook al zit je in een rolstoel, wel iets mogelijk om aan beweging te doen? Het scheelt zoveel, ook voor je humeur (en spijsvertering! :P )!

Ik moet zelf ook weer wat meer bewegen, de laatste tijd is het alleen maar innemen. Het is ongelooflijk, hoeveel biertjes je van de kinderbijslag kan kopen! c_/
pi_92423315
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lieve Swietje. Als je ze doorgaat kom je over 2 jaar al aan van 800 kcal en over 5 jaar van 600 kcal. Hoe kom je dan aan je voedingsstoffen? Ik snap dat je niet veel kan eten,maar veel meer groente eten kan je wel.
Er staan toch geen hoeveelheden bij mijn eten? Dus je weet ook niet hoeveel rauwkostsalade ik eet of hoeveel paprika en tomaat er bijvoorbeeld er in mijn avondeten zit... dus helemaal eerlijk is dat ook niet.
pi_92423338
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef MarMar het volgende:

t koffie
Hoi, en welkom. Ik vind dat je heeeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!
pi_92423370
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Swietje het volgende:
Mijn lijstje dan ook maar..

O: :z
L: boterham met halve gehaktbal, halfvolle melk
T: mandarijn
D: kofta (3 gehaktballen) met rijst, rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperste sinaasappelsap
Hoi! Ik vind dat je heeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!
pi_92423384
quote:
5s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Laureline het volgende:
Even een vraag: is er, ook al zit je in een rolstoel, wel iets mogelijk om aan beweging te doen? Het scheelt zoveel, ook voor je humeur (en spijsvertering! :P )!

Ik moet zelf ook weer wat meer bewegen, de laatste tijd is het alleen maar innemen. Het is ongelooflijk, hoeveel biertjes je van de kinderbijslag kan kopen! c_/
De enige sport die ik kan uitoefenen is rolstoelhockey in een elektrische rolstoel en dan beweeg ik alleen mijn linkerarm. Joepie.
Als ik meer zou kunnen sporten zou ik het wel doen.. maar helaas. Vroeger reed ik ook paard, maar dat gaat nu niet meer.
Dat vind ik zelf ook heel erg jammer :{
pi_92423394
Mijn lijstje (jaja weekend en ik post het toch maar)

O: 3 boterhammen (2x grillworst 1x tomaat)
B: 1 uur wandelen
T: punt rijstevlaai, 75 gram chips :@
D: 500 ml tomatensoep
  zondag 6 februari 2011 @ 19:30:39 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92423409
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Swietje het volgende:

[..]

Er staan toch geen hoeveelheden bij mijn eten? Dus je weet ook niet hoeveel rauwkostsalade ik eet of hoeveel paprika en tomaat er bijvoorbeeld er in mijn avondeten zit... dus helemaal eerlijk is dat ook niet.
Nee. Maar ik neem aan dat het ook geen borden vol zijn, maar gewoon 1 bord, met gehaktballetjes, salade en rijst.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:30:42 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92423413
Jij bent vandaag niet de snelste Jeager O+
pi_92423463
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Swietje het volgende:

[..]

De enige sport die ik kan uitoefenen is rolstoelhockey in een elektrische rolstoel en dan beweeg ik alleen mijn linkerarm. Joepie.
Als ik meer zou kunnen sporten zou ik het wel doen.. maar helaas. Vroeger reed ik ook paard, maar dat gaat nu niet meer.
Dat vind ik zelf ook heel erg jammer :{
Kun je geen gewichtjes heffen thuis?
  zondag 6 februari 2011 @ 19:32:20 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92423495
Maar 1 kg rauwkost is nog geen 120 kcal :P

Perruche! foei, de avond is nog niet over, nootttttttttttttttjesssssssssss :9
pi_92423531
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij bent vandaag niet de snelste Jeager O+
Nee, ik was aan het eten! Ik heb trouwens goddelijk gegeten! Een stoofpotje van bonen (verschillende witte bonen), varkensworstjes, wortel en ui in rode wijn, met wat gezeefde tomaten en kruiden. Daarbij vers brood en een salade met honing/sinaasappeldressing.... :9~

Voor lunch morgen mee naar het werk heb ik nog meer van die stoofpot, en 2 zelfgebakken broodjes nog.... :9~
pi_92423561
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijdje gedaan maar het kost te veel energie en dan krijg ik heel erg pijn. Langzaam opbouwen helpt ook niet. Het zou alleen maar overbelasting veroorzaken volgens mijn fysio.
pi_92423575
Die van mij:

O: dubbele boterham chocopasta
S: Evy 8 + 9
T: 4 chocoladekoekjes :{
L: linzen-currysoep
T: tomaat, appel, dropje
D: zuurkoolstamp met worst
T: peersorbetijs
pi_92423581
Nog even één hoe het niet moet (al zal je mij werkelijk nooit betrappen op te weinig eten):

O: grapefruitsap, frambozen met yoghurt
T: 2 cappuccino
L: half wit stokbrood met gesmolten oude kaas, ham, uien en peper
T: mandarijnen, 50 gram pure chocolade, cola light, katjang pedis
D: boerenkool met sambal en halve rookworst
T: witte wijn (Grüner Veldliner O+ ) met toastjes filet americain en stinkbrie, katjang pedis, kwark met vanilleyoghurt

Ik moet ook weer eens wat beweging gaan inbouwen in m'n ritme, het blijft nu ook wat langer licht, dat is wel handig voor hardlopen! Al zou ik vandaag niet gedurfd hebben, alles waait om in het bos hier...
pi_92423590
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje (jaja weekend en ik post het toch maar)

O: 3 boterhammen (2x grillworst 1x tomaat)
B: 1 uur wandelen
T: punt rijstevlaai, 75 gram chips :@
D: 500 ml tomatensoep
Hoi! Ik vind dat je heeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!
pi_92423597
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Swietje het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijdje gedaan maar het kost te veel energie en dan krijg ik heel erg pijn. Langzaam opbouwen helpt ook niet. Het zou alleen maar overbelasting veroorzaken volgens mijn fysio.
Wat kun en mag je wel?
En het paardrijden wat is daarmee gebeurd? Lukt het niet meer?
pi_92423601
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij:

O: dubbele boterham chocopasta
S: Evy 8 + 9
T: 4 chocoladekoekjes :{
L: linzen-currysoep
T: tomaat, appel, dropje
D: zuurkoolstamp met worst
T: peersorbetijs
Hoi! Ik vind dat je een heel fijn lijstje hebt!
pi_92423606
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar 1 kg rauwkost is nog geen 120 kcal :P

Perruche! foei, de avond is nog niet over, nootttttttttttttttjesssssssssss :9
nou ik wilde het even rustig aan doe qua kcal, ik voel me alweer vet genoeg en er zijn bijna geen dagen dat ik onder de 1800 kcal zit :P

k wil wel nog iets groentigs bij m'n D doen, behalve de tomatensoep.
Oh ik weet het al. Ik doe gewoon tomatensoep, en dan blokjes kaas, wat olijven en stukjes wortel enzo :9
  zondag 6 februari 2011 @ 19:35:27 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92423636
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daar bereik je ook niks mee (ja gespierde armen, whooh).
Niet meer actief op Fok!
pi_92423645
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Swietje het volgende:

[..]

Kun je niet vragen wat je evt wel zou kunnen doen aan beweging dan?
pi_92423664
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Njah ik denk dat als ik een halve zak chips heb weggestouwd dat ik dan niets meer kan eten.

Edit; er moet nog fruitsmoothie bij van de hema :9. Volgens eetmeter zit ik nu op 1200 kcal.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:37:16 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92423722
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar bereik je ook niks mee (ja gespierde armen, whooh).
Verbrand je dan geen calorien van beweging?
Ik weet trouwens niet of swietje wel spieren kan opbouwen.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:37:18 #250
236335 neen
schone schijn
pi_92423726
quote:
Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij hebt ook al in geen maanden normaal gegeten neen.
Klopt
pi_92423746
O: 2 boterhammen met filet americain
T: 200 gram hollandse groenten
T: vlaflip (grote kom)
D: pasta bolognese

Hmm. Best weinig eigenlijk. Mik er vanavond nog wel een boterham in.
pi_92423783
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoi, en welkom. Ik vind dat je heeeeeel erg weinig eet. Dit is nog geen 1000 kcal denk ik zo..even ruim gegokt!
You're rite, wel erg weinig vandaag, ik doe er nog even wat bij. Hou er wel rekening mee dat ik mn koffie eigenlijk altijd met een schepje suiker doe en capuccinno ook gewoon koffie noem ;) dat scheelt al iets.

Mijn goal is om tussen de 1000 en de 1250 per dag te zitten en straks dan weer langzaam op te bouwen. Zal dus wel blijven hangen rond de 1400, das omdat ik inderdaad niet kan sporten en dat is dan de adh voor mij.
Zodra ik iets ga doen ontsteken/luxeren/verdraaien gewrichten, (zelfs in water) no fun. Probeer wel ietsjes te blijven wiebelen om iig de bloedsomloop wat op gang te houden, maar veel meer dan dat zit er niet in.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:38:51 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92423814
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Verbrand je dan geen calorien van beweging?
Ik weet trouwens niet of swietje wel spieren kan opbouwen.
Dank het niet.

Ik vind gewichtheffen ook geen sport trouwens. Voor sport moet je toch echt wel met je hele lijf in beweging komen imho.
Niet meer actief op Fok!
pi_92423844
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

You're rite, wel erg weinig vandaag, ik doe er nog even wat bij. Hou er wel rekening mee dat ik mn koffie eigenlijk altijd met een schepje suiker doe en capuccinno ook gewoon koffie noem ;) dat scheelt al iets.

Mijn goal is om tussen de 1000 en de 1250 per dag te zitten en straks dan weer langzaam op te bouwen. Zal dus wel blijven hangen rond de 1400, das omdat ik inderdaad niet kan sporten en dat is dan de adh voor mij.
Zodra ik iets ga doen ontsteken/luxeren/verdraaien gewrichten, (zelfs in water) no fun. Probeer wel ietsjes te blijven wiebelen om iig de bloedsomloop wat op gang te houden, maar veel meer dan dat zit er niet in.
dat schepje suiker doet ook geen wonderen natuurlijk.

Zit jij trouwens ook in een rolstoel, begrijp ik dat goed? Ik snap dat je dan veel minder verbruikt, en dus ook minder eet...Maar pas er op dat je niet te weinig gaat eten....
pi_92423865
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat kun en mag je wel?
En het paardrijden wat is daarmee gebeurd? Lukt het niet meer?
Ik mag zwemmen, maar ik kan alleen drijven met allerlei hulpstukken, dus dat heeft als sport geen functie. En de druk van het water maakt me benauwd dus kost ook veel energie.
Rolstoelhockey in een elektrische rolstoel doe ik dus al. Handbewogen rolstoel lukt niet.
Paardrijden lukt niet meer omdat mijn heup uit de kom is en deze heel veel pijnklachten veroorzaakt. Op 't laatst zat ik jankend op het paard van de pijn en ze kunnen er voorlopig niet aan opereren want ze weten niet wat ze moeten doen. -O-
pi_92423883
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank het niet.

Ik vind gewichtheffen ook geen sport trouwens. Voor sport moet je toch echt wel met je hele lijf in beweging komen imho.
Ja, maar kijk nu naar Uniek! Die is heeel erg veel gewicht kwijt geraakt door te wandelen en bergen groente en fruit te eten... O+
pi_92423890
quote:

[..]

Dank het niet.

Idioot is het ook dat gewichtheffers vaak geen conditie hebben, want met cardiotraining verbrand je teveel energie en dan word je niet zo groot meer 8)7
pi_92423899
marmar, als ik vragen mag, waarom zit je in een rolstoel? En kan je wel sporten enzo?
pi_92423908
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ik mag zwemmen, maar ik kan alleen drijven met allerlei hulpstukken, dus dat heeft als sport geen functie. En de druk van het water maakt me benauwd dus kost ook veel energie.
Rolstoelhockey in een elektrische rolstoel doe ik dus al. Handbewogen rolstoel lukt niet.
Paardrijden lukt niet meer omdat mijn heup uit de kom is en deze heel veel pijnklachten veroorzaakt. Op 't laatst zat ik jankend op het paard van de pijn en ze kunnen er voorlopig niet aan opereren want ze weten niet wat ze moeten doen. -O-
Ik kan me je frustratie niet eens voorstellen. Het lijkt me zo kut als je lijf niet meewerkt... :*
  zondag 6 februari 2011 @ 19:41:32 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92423955
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, maar kijk nu naar Uniek! Die is heeel erg veel gewicht kwijt geraakt door te wandelen en bergen groente en fruit te eten... O+
Ik heb niet gezegd dat wandelen geen sport is, wel? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92423956
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Swietje het volgende:

[..]

Jeetje -O- ik weet even niet wat te zeggen :{ :*
pi_92423970
Het niet effectief kunnen sporten vind ik nog wel het ergste van alles dus neem maar van mij aan dat ik echt alle mogelijke opties wel heb geprobeerd/besproken.
pi_92423986
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat wandelen geen sport is, wel? :P.
Ik vind wandelen geen sport. Maar wel een beweging, net als gewicht heffen, etc. Elke beweging is meegenomen, denk ik altijd maar..
  zondag 6 februari 2011 @ 19:42:17 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92423987
Megakut idd, Swietje :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_92424031
quote:

[..]

Dank het niet.

Nouja, als je het goed doet train je elke spiergroep. En je wordt er dan wel strakker/sterker van. Ik zie het wel als een sport. Net als yoga/pilates. Niet het type sport dat je doet om af te vallen of een conditie te krijgen, maar wel het type waarvan je strak wordt en lekker in je lijf gaat zitten.

@swietje: wat frustrerend he -O-.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:43:34 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92424057
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind wandelen geen sport. Maar wel een beweging, net als gewicht heffen, etc. Elke beweging is meegenomen, denk ik altijd maar..
Ik vind wandelen alleen een sport als je het in een behoorlijk tempo doet (dus ook zweten, zweten is goed!) en het regelmatig doet en niet om van huis naar de supermarkt te lopen :').

Zoals Uniek het doet vind ik het een sport ^O^. En door al dat gewandel van haar kan ze ook nog eens sneller hardlopen dan ik :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_92424080
Heel frustrerend. Voor al als ik hier dan soms al die hardloop verhalen lees.. waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat jullie daar niet over mogen praten ofzo.. maar voor mij is dat wel confronterend. :{
  zondag 6 februari 2011 @ 19:44:19 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92424093
wandelen is absoluut geen sport, tis een hobby :Y Een hobby die veel vrije tijd kost :P

Swietje, vind het zo klote voor je, je familie werkt niet mee, jij wil wel heel graag maar, jij weet als geen ander, dat gezonde voeding voor je lichaam goed is.
Kan mij niet voorstellen hoe groot je frustratie is trouwens :*
  zondag 6 februari 2011 @ 19:44:23 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92424096
Vriendin van mij doet wat sport betreft alleen aan zwemmen, want 'van andere sporten ga je zo zweten en ik haat zweten' :'). Als je zwemt zweet je ook hoor :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 19:44:49 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92424119
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
wandelen is absoluut geen sport, tis een hobby :Y Een hobby die veel vrije tijd kost :P
Dan is hardlopen ook een hobby :P.

En nu klinkt het net alsof je een sport per definitie niet leuk mag vinden :P. Sport kan ook een hobby zijn hoor :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92424267
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat schepje suiker doet ook geen wonderen natuurlijk.

Zit jij trouwens ook in een rolstoel, begrijp ik dat goed? Ik snap dat je dan veel minder verbruikt, en dus ook minder eet...Maar pas er op dat je niet te weinig gaat eten....
Jep. ook rolstoelert hier, al kan ik soms vijf stapjes met krukken.
Ik was ook van plan om langzaam weer kalorietjes op te bouwen, afvallen gaat hard zat momenteel en ik wil idd graag de verbranding goed op gang houden.

Klote dat je zo'n last hebt Swietje :*
pi_92424321
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Swietje het volgende:
Heel frustrerend. Voor al als ik hier dan soms al die hardloop verhalen lees.. waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat jullie daar niet over mogen praten ofzo.. maar voor mij is dat wel confronterend. :{
Dat geloof ik graag. Als wij dan piepen dat we te moe/lui zijn om te sporten zou jij ws haske graag willen sporten.
pi_92424400
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind wandelen alleen een sport als je het in een behoorlijk tempo doet (dus ook zweten, zweten is goed!) en het regelmatig doet en niet om van huis naar de supermarkt te lopen :').

Zoals Uniek het doet vind ik het een sport ^O^. En door al dat gewandel van haar kan ze ook nog eens sneller hardlopen dan ik :{w.
ik vind mijn wandelen naar het werk, elke dag een half uur heen en half uur terug, geen sport, maar beweging. Toch verbrand ik er extra kalorien door!
  zondag 6 februari 2011 @ 19:49:54 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92424444
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind mijn wandelen naar het werk, elke dag een half uur heen en half uur terug, geen sport, maar beweging. Toch verbrand ik er extra kalorien door!
Eens :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92424601
MarMar, ik heb je blog net gelezen en het is een aangrijpend verhaal :* Sterkte! En ik hoop dat er snel een diagnose voor je komt, het liefst met bijbehorende therapie.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:52:58 #276
277802 _Calimero_
pi_92424630
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan is hardlopen ook een hobby :P.

En nu klinkt het net alsof je een sport per definitie niet leuk mag vinden :P. Sport kan ook een hobby zijn hoor :P.
mijn hobby is sporten hoor *O*
pi_92424691
SPOILER
pi_92424697
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Perruche het volgende:
marmar, als ik vragen mag, waarom zit je in een rolstoel? En kan je wel sporten enzo?
Korte versie: een niet afgebouwd skelet. (mijn moeders versie: typisch je vader, die maakt nooit wat af!)
Hoe en wat precies zijn we (ik en een ploegje medici) nog in kaart aan het brengen. Hier en daar verzakt de boel en mn gewrichten zitten allemaal behoorlijk los. Een paar van de naampjes die er tot nu toe aan hangen: scoliose, heupdysplasie en wat het inhoudt is dat gewrichten uit de kom raken (knieschijven die naar de andere kant van mn been gaan en schouders die ik terug moet klappen enzo) verdraaien, te los zitten waardoor spieren teveel moeten compenseren en ik constant rondloop met een verzameling slijmbeursontsteking omdat gewrichten hierdoor eigenlijk altijd overbelast zijn.

Beetje dit idee:
pi_92424791
Balen dat je daar allemaal last van hebt MarMar. :* Helaas heb ik zelf van de meeste dingen die jij noemt ook last, alleen bij mij is er min of meer een verklaring voor.
pi_92424799
wat een grapjas, die vader van je.... :+

Oh, ander onderwerp. Wie is hier M.E? Ik heb werkelijkwaar geen idee, en we zijn vrienden op facebook!
pi_92424854
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
MarMar, ik heb je blog net gelezen en het is een aangrijpend verhaal :* Sterkte! En ik hoop dat er snel een diagnose voor je komt, het liefst met bijbehorende therapie.
:* thx
  zondag 6 februari 2011 @ 19:57:55 #282
236335 neen
schone schijn
pi_92424913
Goed eten brengt altijd wel rust in de tent, heb ooit wel eens een tijdje goed gegeten.

Zoveel als vizor zou het bij mij nooit worden maar dagelijks zou ik met gemak toch wel tussen de 2000 en 2500 kcal moeten zitten eigenlijk.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:59:14 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92424996
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
wat een grapjas, die vader van je.... :+

Oh, ander onderwerp. Wie is hier M.E? Ik heb werkelijkwaar geen idee, en we zijn vrienden op facebook!
Dat is de dame die naar Rome gaat :P.

Verwachte vervolgvraag: wie ging ook alweer naar Rome? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92425006
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef neen het volgende:
Goed eten brengt altijd wel rust in de tent, heb ooit wel eens een tijdje goed gegeten.

Zoveel als vizor zou het bij mij nooit worden maar dagelijks zou ik met gemak toch wel tussen de 2000 en 2500 kcal moeten zitten eigenlijk.
Jij moet eens wat beter voor jezelf gaan zorgen. Misschien eens met iemand gaan praten, en een wat beter beeld van jezelf krijgen. Je verdient het! Soms zou ik willen dat ik je een hele grote schop onder je kont kon geven..
pi_92425018
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is de dame die naar Rome gaat :P.

Verwachte vervolgvraag: wie ging ook alweer naar Rome? :P.
dat ja!
  zondag 6 februari 2011 @ 20:00:42 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92425084
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat ja!
Aurum :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92425153
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aurum :).
ah, ja! Thanks! :) phiew. ik was al bang dat het iemand was die ook op Mo's bruiloft was, en die ik helemaal vergeten ben....
pi_92425236
Wow marmar, dat klinkt echt naar. Heb je dat al je hele leven of is het langzaam maar zeker gekomen?

Ik ga zo BZV kijken *O*
  zondag 6 februari 2011 @ 20:03:36 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92425247
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ah, ja! Thanks! :) phiew. ik was al bang dat het iemand was die ook op Mo's bruiloft was, en die ik helemaal vergeten ben....
Ze was ook op Mo's bruiloft!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 20:03:51 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92425262
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Perruche het volgende:

Ik ga zo BZV kijken *O*
Ik ook *O*,
Niet meer actief op Fok!
pi_92425285
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze was ook op Mo's bruiloft!
bullshit!

en geen spoilers!
pi_92425298
Oew ja, BZV! ):O *O* Wat zal er vandaag gebeuren...
pi_92425344
Met tomatensoep brie en olijven *O*
pi_92425478
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Perruche het volgende:
Wow marmar, dat klinkt echt naar. Heb je dat al je hele leven of is het langzaam maar zeker gekomen?

Ik ga zo BZV kijken *O*
Ben ermee geboren, maar heb er de langste tijd vrij goed mee door kunnen lopen, pijn went. De rolstoel is pas twee en een half jaar in beeld.
pi_92425690
BzV *O*
pi_92425841
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
BzV *O*
nog niet...
pi_92425849
* MarMar doet Medium kijken :)
veel plezier bij BzV
pi_92425995
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

nog niet...
Nog 5 minuten ja ;) wij zijn echt erg..hebben het zelfs in Oostenrijk zitten kijken.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:20:12 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92426221
Mmm ga dan ook maar bzv kijken?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:20:14 #300
277802 _Calimero_
pi_92426225
ik zit ookal klaar :D
  zondag 6 februari 2011 @ 20:20:47 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92426264
morgen weer vroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')