abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92406108
Hmm ja. Vanochtend kwam ik weer een typisch geval tegen van 'that must be your sister, right', halfslapend en ongeïnteresseerd de wagen voor zich uit duwend...
  zondag 6 februari 2011 @ 12:48:13 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406111
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik dacht dat het juist heel christelijk was om met de kippen erin en eruit te gaan :P Uitslapen is hedonistisch enzo :9

[..]

Als je ervanuit gaat dat je 6 km/h wandelt, kom je uit op 10,7 km/h rennen :) Maar die verhouding zal nog wel veranderen als je langer achtereen gaat rennen inderdaad :)
Succes morgen! Is 30 minuten achtereen je einddoel?
Nee, 45 minuten is m'n (voorlopige) einddoel, maar ik zie mezelf in de praktijk op de langere termijn niet langer dan 30 minuten achtereen rennen (omdat ik op den duur ook andere dingen te doen heb :+), dus ergens is 30/5 km mijn einddoel en ga ik door voor de 45 omdat dat nu eenmaal het eindstation van mijn schema is :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92406133
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat vind ik pas een enge gedachte _O-
Jaiks ja ik ook al kan ik me voorstellen dat het soms nodig is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 6 februari 2011 @ 12:50:08 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406187
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jaiks ja ik ook al kan ik me voorstellen dat het soms nodig is.
En het is niet eens science fiction, want ik las gisteren dat bepaalde artsen en rechters (? dacht ik) willen dat ouders die bewezen hebben geen kinderen te kunnen opvoeden een zogenaamde prikpil krijgen, zodat ze niet nog meer kinderen kunnen krijgen.

Het zou op dit moment opgaan voor enkele tientallen ouders.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:50:47 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406220
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef neen het volgende:
He, maareh.... kinderbijslag. Dat is toch bedoelt voor de kinderen? Die ook niet bepaald kunnen kiezen of ze wel of niet geboren willen worden.

Want als het voor de ouders is om leuke dingen mee te doen wordt ik per direct wel katholiek ofzo.
Mijn zus koopt ook nieuwe kleren voor zichzelf van de kinderbijslag idd :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:52:38 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406307
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
dus omdat de buren van co hun kinderen niet in bedwang kunnen houden (en dan gaat het over écht asociaal krijsen, niet gewone normale geluiden die je van je buren inderdaad maar te tolereren hebt) moet ZIJ haar huis beter isoleren? :')
Echt asociaal krijsen is een ander verhaal natuurlijk, daar is een corrigerende tik / vermaning op z'n plek. Maar ik denk dat je in een slecht geïsoleerd huis ook al last hebt van normale speelgeluiden.

Het ging er volgens mij ook vooral om dat Co last heeft op het moment dat zij nog wil slapen. Ouders moeten hun kinderen gewoon tot 10 uur vastbinden op bed met een prop in hun mond :+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:55:19 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92406432
Woh, drukte zo op de zondagmorgen/middag!

Ik zou echt niet op een hutje op de hei willen wonen, ik vind het veel te fijn om met een paar minuten bij de supermarkt te zijn als ik wat vergeten ben / het koud is :+ Dan neem ik mijn zo-nu-en-dan-brullende-bovenburen voor lief, want dat zijn ze ook wel, o.a. omdat ik bij tijd en wijle gratis empanadas krijg :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92406438
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En het is niet eens science fiction, want ik las gisteren dat bepaalde artsen en rechters (? dacht ik) willen dat ouders die bewezen hebben geen kinderen te kunnen opvoeden een zogenaamde prikpil krijgen, zodat ze niet nog meer kinderen kunnen krijgen.

Het zou op dit moment opgaan voor enkele tientallen ouders.
Ja ook gezien in de krant :Y
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt asociaal krijsen is een ander verhaal natuurlijk, daar is een corrigerende tik / vermaning op z'n plek. Maar ik denk dat je in een slecht geïsoleerd huis ook al last hebt van normale speelgeluiden.

Het ging er volgens mij ook vooral om dat Co last heeft op het moment dat zij nog wil slapen. Ouders moeten hun kinderen gewoon tot 10 uur vastbinden op bed met een prop in hun mond :+.
_O- als dat zou kunnen. Naja ik ben de la tokkies gewend en gillende kinderen daar zijn we dus allergisch voor :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 6 februari 2011 @ 12:57:27 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92406524
Maar goed, ik heb makkelijk praten, want ik heb nooit luidruchtige buren gehad en 's nachts / 's ochtends heb ik er ook geen last van :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:57:41 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92406536
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef neen het volgende:
He, maareh.... kinderbijslag. Dat is toch bedoelt voor de kinderen? Die ook niet bepaald kunnen kiezen of ze wel of niet geboren willen worden.

Wij gebruiken het om de niet-gesubsidieerde kinderopvang van te betalen :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92406549
Het hele idee van een samenleving is nou net dat de hele groep samenleeft, inclusief lastige kinderen, lastige ouderen, vervelende jongeren, gehandicapten en de hele reutemeteut.

De enkeling die roept dat anderen zelf kiezen voor kinderen en meent van dat kind compleet verschoont te mogen blijven, hoort wat mij betreft niet bij de samenleving.

Ik hou helemaal niet van kinderen. Maar ze horen erbij. Ook de slecht opgevoede exemplaren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92406621
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het ging er niet om dat ik last had. Ik was vol medeleven omdat Syreen er mee te maken had, maar die zegt net dat ze het niet zo erg vindt. Dus misschien kunnen we nu weer wat anders doen. :P

Ik heb ooit mijn huis laten isoleren omdat ik erge last had van mijn bovenburen. Maar dat was niet hun fout. De huizen waren gewoon slecht geïsoleerd. Dus dat heb ik gedaan en nu hoor ik het niet meer zo erg als hij plast en woordelijk een gesprek volgen kan ik ook niet meer. Wel zo fijn! :Y
  zondag 6 februari 2011 @ 13:00:05 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92406642
Even ontopic dan maar...

O: boterham ham, beschuit kaas, beker melk
S: 1.50 uur wandelen
T: appel
L: dubbele boterham gegrilde tartaar met ijsbergsla, komkommer, tomaat, ui en curry, beschuit jam
T: 4 knappertjes, blokje choco, sinaasappel, mininuts
D: zuurkoolovenschotel
T: 200 vla, 250 kwark
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92406687
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef sigme het volgende:
Het hele idee van een samenleving is nou net dat de hele groep samenleeft, inclusief lastige kinderen, lastige ouderen, vervelende jongeren, gehandicapten en de hele reutemeteut.

De enkeling die roept dat anderen zelf kiezen voor kinderen en meent van dat kind compleet verschoont te mogen blijven, hoort wat mij betreft niet bij de samenleving.

Ik hou helemaal niet van kinderen. Maar ze horen erbij. Ook de slecht opgevoede exemplaren.
Daar ben ik het niet mee eens. Je zal er maar last van hebben.
pi_92406719
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de bus op weg naar Amsterdam! Gaan naar de tentoonstelling Reclame Klassiekers in de Beurs van Berlage :).
Die was leuk ja! Veel plezier!!
Worry is a misuse of imagination
pi_92406723
Iedereen hoort er bij! Ook Wilders, dus wel een beetje lief zijn voor 'm hè O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92406784
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef sigme het volgende:
Iemand die ervoor kiest niet gehinderd te willen worden door andere mensen, moet maar in een hutje op de hei gaan wonen.
Daar woon jij toch ook :+
Worry is a misuse of imagination
pi_92406861
Lijstje:

O: Special K mini breaks
T: banaan of koekje
M: boterham
T: ander stuk fruit
A: groentenwrap
N: cornetto classico
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 6 februari 2011 @ 13:04:10 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92406868
quote:
12s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Goodbye het volgende:
Iedereen hoort er bij! Ook Wilders, dus wel een beetje lief zijn voor 'm hè O+
Wilders staat tot samenleving zoals een ingegroeide teennagel staat tot mijn linker achterpoot. Onaangenaam, bij tijd en wijle pijnlijk, hoort er eigenlijk niet maar kan gebeuren :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92406947
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wilders staat tot samenleving zoals een ingegroeide teennagel staat tot mijn linker achterpoot. Onaangenaam, bij tijd en wijle pijnlijk, hoort er eigenlijk niet maar kan gebeuren :')
Hahaha, die ga ik in mijn sig nemen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:05:47 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92406968
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Daar woon jij toch ook :+
Ik denk dat sigme hier precies om deze reden ook voor gekozen heeft om op een hutje op de hei te gaan wonen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92407120
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk dat sigme hier precies om deze reden ook voor gekozen heeft om op een hutje op de hei te gaan wonen.
Sjuust. Vanaf hier kan ik reuze veel houden van de mensheid.

En nu ga ik koeievlaaien scheppen :W.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92407207
er staan twee mega-appeltaarten in de oven *)
Ja doei.
pi_92407250
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92407275
quote:
Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
njammie. Doe jij daar ook kaneel in? Dan vind ik het heerlijk.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')