abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 11:40:51 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92403720
Oh en imo is er bij kinderen een groot verschil tussen krijsen en KRIJSEN, my two cents :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 6 februari 2011 @ 11:41:37 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92403747
quote:
Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou in het geval van dat je willens en wetens die keuze maakt, mag je er van mij ook voor betalen.

Het draait om keuzes in het leven en dat de consequenties die daaruit voortvloeien jouw verantwoordelijkheid zijn.
het is best wel not done om dat te zeggen maar op dat soort economisch.denken betrap ik mezelf ook wel eens. Zwaar gehandicapten kosten veel geld en leveren niks op. Ja warmte en liefde, zeggen de ouders altijd maar daar heb je als gemeenschap niks.aan. Maar zelf heb ik tot nu toe ook vooral geld gekost dus ik mag niks zeggen :+
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 11:43:09 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92403790
Ik vind het schandalig om uit te gaan van alleen economische motieven. Zo PVV :X
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92403869
Ik ga me zo maar even naar de sportschool begeven. Totáál geen zin in, maar het is echt noodzakelijk }:|

O: 2 kaiserbroodjes, 1 met oude kaas en 1 met rookvlees
T: banaan
S: uurtje fitnessen
L: kom soep, 2 boterhammen met beleg
T: appel
D: wraps met kip, mais, zelfgemaakte guacamole en tomatensalsa.
T: bakje vanilleyoghurt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92403914
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het schandalig om uit te gaan van alleen economische motieven. Zo PVV :X
Dat. :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 6 februari 2011 @ 11:47:32 #281
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92403915
Gefeliciteerd Maria O+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92403997
Mariaaaa, 8 jaar! Da's lang O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:52:14 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92404071
Ik kost ook een boel, maar ik compenseer met mijn bruisende aanwezigheid!

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Mariaaaa, 8 jaar! Da's lang O+
Thankies (Rituals ook!), en jij gefelie met je mooie lijstje en je sport-inzet :P *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92404095
quote:
99s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kost ook een boel, maar ik compenseer met mijn bruisende aanwezigheid!

[..]

Thankies (Rituals ook!), en jij gefelie met je mooie lijstje en je sport-inzet :P *O*
Nu nog even realiseren _O-
pi_92404289
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Dan ben jij zeker ook tegen sociale voorzieningen (wao, aow, ww) en de hypotheekrenteaftrek. Voor, duurdere ziektepolissen voor rokers, drinkers, niet-sporters, mensen met een bmi van +25.
Tegen subsidies in het algemeen en dus ook voor subsidies voor de kunsten etc. etc.?
Dat zijn namelijk ook keuzes. Je hoeft namelijke niet naar het theater, je hoeft geen huis te kopen, je hoeft niette roken. Je hoeft zelfs niet oud te worden. Word je toch oud, dan verzeker je je zelf maar van een inkomen etc.
Ik hoop dat mijn dochter (die verzorgend is aangelegd) dan ook zelf de keuze maakt geen billen te wassen van mensen die last van haar bestaan denken te hebben gehad.
Ik snap mensen nooit zo die zich heel erg opwinden over een mening van anderen. En je moet niet voor mij denken. En zeker niet op een manier waarop ik nooit zou redeneren. :) En die opmerking over de PVV slaat al helemaal nergens op en is beledigend.

Want niemand kiest ervoor om ziek te worden dus ik ben niet tegen de WAO. Niemand kiest ervoor om werkloos te zijn, dus ik ben niet tegen de WW. Wat bedoel je dat iemand er niet voor kan kiezen om oud te worden? Dat is geen keuze, of je moet zelfmoord als argument in de strijd gooien, maar ik schat je hoger in. Dus AOW is ook prima. (Met die kanttekening dat mensen die het financieel niet nodig hebben het van mij ook niet hoeven krijgen.)

Hogere premies voor rokers.....hmmmm. Nou, ik heb daar nooit over nagedacht maar in beginsel ben ik niet tegen.

Ik ben inderdaad wel tegen veel subsidies ja. Als je ervoor kiest om van schilderen je beroep te maken, dan moet je ervan kunnen leven of er een bijbaan bij nemen. Er zijn misschien best uitzonderingsgevallen te bedenken, voor heel bijzondere projecten, maar in beginsel ben ik er niet per definitie voor.

En die opmerking over je verzorgende dochter....ik begrijp niet goed wat dat met dit te maken heeft?
pi_92404421
Voor maria!

Net terug van hardlopen, had flinke tegenwind! Ben weer echt in de opbouwende fase van evy, les 8 (8*2 minuten met 1 minuut pauze) en 9 (1, 2, 4, 4, 5 minuten). 7,6 km in totaal in 8,9 km/u.
pi_92404424
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik snap mensen nooit zo die zich heel erg opwinden over een mening van anderen.
Hier ben ik het heel erg mee eens! :Y

En ik kost de staat heul weinig volgens mij :7 Al krijgen we wel hypotheekrente aftrek, maar zonder dat bedrag zouden we het ook makkelijk redden. Verstandig gekocht. :Y
pi_92404437
Netjes Puff *O*
pi_92404474
Oh ja de hypotheekrente-aftrek.......ik ben daar ook niet voor, maar ik zie wel in dat dat nu een heel complex probleem is en dat zomaar afschaffen niet kan. Maar het was wel stom om er ooit mee te beginnen. :+
pi_92404495
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Netjes Puff *O*
en dat!
  zondag 6 februari 2011 @ 12:06:05 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92404554
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik snap mensen nooit zo die zich heel erg opwinden over een mening van anderen. En je moet niet voor mij denken. En zeker niet op een manier waarop ik nooit zou redeneren. :) En die opmerking over de PVV slaat al helemaal nergens op en is beledigend.

Want niemand kiest ervoor om ziek te worden dus ik ben niet tegen de WAO. Niemand kiest ervoor om werkloos te zijn, dus ik ben niet tegen de WW. Wat bedoel je dat iemand er niet voor kan kiezen om oud te worden? Dat is geen keuze, of je moet zelfmoord als argument in de strijd gooien, maar ik schat je hoger in. Dus AOW is ook prima. (Met die kanttekening dat mensen die het financieel niet nodig hebben het van mij ook niet hoeven krijgen.)

Hogere premies voor rokers.....hmmmm. Nou, ik heb daar nooit over nagedacht maar in beginsel ben ik niet tegen.

Ik ben inderdaad wel tegen veel subsidies ja. Als je ervoor kiest om van schilderen je beroep te maken, dan moet je ervan kunnen leven of er een bijbaan bij nemen. Er zijn misschien best uitzonderingsgevallen te bedenken, voor heel bijzondere projecten, maar in beginsel ben ik er niet per definitie voor.

En die opmerking over je verzorgende dochter....ik begrijp niet goed wat dat met dit te maken heeft?
@conleche: heb er even over nagedacht of ik in dit topic verder de discussie aanga,maar heb besloten het niet te doen. Kom je vast nog weleens tegen in POL ofzo, waar een dergelijke discussie meer op z'n plaats is.

Wat betreft het aantrekken van meningen van anderen: normaal gesproken kunnen andere meningen mij inderdaad niet zo boeien (en dat moet jij ondertussen ook wel weten),maar dit gaat m.i. om iets heel wezelijks, namelijk om de grondslagen van onze samenleving. En dat raakt mij ja.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 6 februari 2011 @ 12:08:23 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92404628
quote:
Op zondag 6 februari 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ] Voor maria!

Net terug van hardlopen, had flinke tegenwind! Ben weer echt in de opbouwende fase van evy, les 8 (8*2 minuten met 1 minuut pauze) en 9 (1, 2, 4, 4, 5 minuten). 7,6 km in totaal in 8,9 km/u.
als jij incl wandelminuten op 8.9 uitkomt loop je best snel :) enig idee wat je gemiddelde hardloopsnelheid is? Ik tel altijd alleen de hardloopminuten mee want dat wandelen trekt de snelheid zo omlaag. Maar goed, ook dan krijg je geen perfect beeld van wat je gemiddelde hardloopsnelheid nou is want een duurloop is weer anders dan een loop met wandelpauzes :p

Morgen voor het eerst 30 min. Ben zeer benieuwd!
Niet meer actief op Fok!
pi_92404642
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

@conleche: heb er even over nagedacht of ik in dit topic verder de discussie aanga,maar heb besloten het niet te doen. Kom je vast nog weleens tegen in POL ofzo, waar een dergelijke discussie meer op z'n plaat is.

Wat betreft het aantrekken van meningen van anderen: normaal gesproken kunnen andere meningen mij inderdaad niet zo boeien (en dat moet jij ondertussen ook wel weten),maar dit gaat m.i. om iets heel wezelijks, namelijk om de grondslagen van onze samenleving. En dat raakt mij ja.
Prima hoor, no hard feelings. Behalve dan daar waar je mij meningen toeschreef waar ik ze niet had, maar dat heb ik intussen rechtgezet. :)

Ik ben heus niet zo'n harde tante en zo zwart/wit als het hier lijkt, maar ik vind wel dat mensen keuzes hebben in het leven en dat ze beter moeten nadenken over de consequenties daarvan.
pi_92404735
Morning!

*O* Maria!! Gefeli!!

Ik ga zo ff een frisse neus halen, was pas om 10 uur wakker, stelletje vroege vogels.

En ik kan mij wel een beetje vinden in het standpunt van Co, zeker waar het aankomt op kinderbijslag en hypotheekrenteaftrek. naoorlogse maatregelen om de economie & bevolkingsgroei te stimuleren. Toen prima, nu een beetje ouderwets imo.
  zondag 6 februari 2011 @ 12:11:41 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92404737
quote:
Op zondag 6 februari 2011 12:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hier ben ik het heel erg mee eens! :Y
oh ik niet. Soms staat een mening zo haaks op die van mij en soms druist die zó tegen mijn overtuiging in dat ik niet snap dat er mensen zijn die zo kunnen denken en dan word ik boos :')
Niet meer actief op Fok!
pi_92404828
Eigenlijk vind ik dat hypotheekrenteaftrek afgeschaft moet worden, ook al is het ingewikkeld, gefaseerd ofzo. En ja ik weet dat ik daar mezelf mee zou hebben :') maar ja. En kinderbijslag ook weg. En pensioen voor mensen die het niet nodig hebben. Ik bedoel, stel dat ik om m'n 70ste ruim voldoende heb om van te leven, waarom zou ik dan de staat nog aanspreken?
pi_92404945
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

oh ik niet. Soms staat een mening zo haaks op die van mij en soms druist die zó tegen mijn overtuiging in dat ik niet snap dat er mensen zijn die zo kunnen denken en dan word ik boos :')
Begrijpelijk, maar voor degene waar je tegen in gaat kan het zó arrogant over komen. Wie zegt dat jij "gelijk" hebt. Beide partijen vinden dat, dus je kunt er toch nooit uitkomen..
  zondag 6 februari 2011 @ 12:21:41 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92405079
In de bus op weg naar Amsterdam! Gaan naar de tentoonstelling Reclame Klassiekers in de Beurs van Berlage :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92405114
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de bus op weg naar Amsterdam! Gaan naar de tentoonstelling Reclame Klassiekers in de Beurs van Berlage :).
Daar ga ik ook binnenkort heen! Veel plezier en laat even weten of het wat is als je terugkomt :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92405182
Iemand die ervoor kiest niet gehinderd te willen worden door andere mensen, moet maar in een hutje op de hei gaan wonen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')