Jij bent gek!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kokoskaas lijkt me ook een heerlijke combi trouwens!
Ik snap hem nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry, bij alle sociale discussies over geld enzo, dat doet mij niks maar als mensen zichzelf niet goed verzorgen met alle smoesjes dan ga ik ploffen
Cheesecake met kokos lijkt me echtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kokoskaas lijkt me ook een heerlijke combi trouwens!
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik, je hebt me toch een beetje aangestoken!
Wat wil je ermee doen?quote:
Ik heb dus een sim-only abonnementquote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]Zo hoort het!
.
[..]
Wat wil je ermee doen?. Prepaid internetten schijnt nogal snel in de papieren te lopen.
kom op 850, maar idd, kan nog wel wat bijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's max 600.
Jij moet het dubbele..
Nog wat fruit en een paar handjes noten?
Oh zoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb dus een sim-only abonnementDus m'n oude kaartje gaat dan in dat nieuwe toestel (als ik het doe).
Ritme.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Swietje het volgende:
Wat zou ik volgens jou dan moeten doen Uniek?
'Normaal' eten en vierkant worden? Geen zin in.
jupquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo. Eerst even sim-lockvrij maken dus
. Heb je nu een abonnement waarmee je kunt internetten?
Als ik boven de 1000 ga zitten kom ik aan en dat is niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ritme.
Ik zeg niks over normaal eten, maar onder de 1000 is gewoon niet gezond en dat gebeurd regelmatig..
lol meh ik ontbijt tenminstequote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
ja godver, dat jullie in een rolstoel zitten wil nog niet zeggen dat...
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. laat maar ...
Vooral niet voor jezelf zorgen hoor, sjonge
Naproxen haal je gewoon bij de kruidvat? Daar heb ik mijn strip tenminste vandaanquote:Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
naproxen krijg je niet bij de drogisten aleve... ik weet niet hoe krenterig ik ben ten opzichte van de rest hier, maar gewone ibuprofen is wel een heel stuk goedkoper!
Denk dat ontbijt, ookal is het een lichte, misschien wel helpt. 's Ochtens meteen ff je motor op gang brengen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Swietje het volgende:
[..]
Als ik boven de 1000 ga zitten kom ik aan en dat is niet mijn bedoeling.
my mistake, tegenwoordig wel inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Naproxen haal je gewoon bij de kruidvat? Daar heb ik mijn strip tenminste vandaan.
Lieve Swietje. Als je ze doorgaat kom je over 2 jaar al aan van 800 kcal en over 5 jaar van 600 kcal. Hoe kom je dan aan je voedingsstoffen? Ik snap dat je niet veel kan eten,maar veel meer groente eten kan je wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Swietje het volgende:
[..]
Als ik boven de 1000 ga zitten kom ik aan en dat is niet mijn bedoeling.
Maar ik slaap op zondag altijd extreem lang uit omdat ik dan moet bij tanken om de rest van de week weer door te kunnen komen. Dus voor 14u ben ik niet wakker. Ik heb een enorme energie beperking door mijn spierziekte dus ik weet niet hoe ik dan moet ontbijten terwijl ik slaap?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Denk dat ontbijt, ookal is het een lichte, misschien wel helpt. 's Ochtens meteen ff je motor op gang brengen.
Jij hebt ook al in geen maanden normaal gegeten neen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef neen het volgende:
Lijstje van deze zondag?
OL: 4 weekendbolletjes, 3 met roerei en 1 met hagelslag 2 bekers melk
T: koffie, sinaasappelsap, appel
D: anderhalf bord aardappels/spinazie en een karbonade
T: koffie
Sukkel? Ik dacht het wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |