abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 15:20:55 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92412415
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook aan het proberen.
Ik hoop dat het lukt ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92412610
Doe eens duimen, allemaal?

Nog een halve pagina aanvullen en het was afgeweest. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92412623
sjeesis, wat hebben jullie vanmorgen gekletst!

Ik ben blij vandaag... O+ Zonder specifieke reden.

Gezellig gebrunched, het zonnetje schijnt. Daarna nog even door de stad gelopen, een lekkere comfortable warme trui gekocht, daarna naar huis gewandeld, pitstop voor de WC en daarna doorgewandeld naar het winkelcentrum hierachter, en een rokje gescoord..Nu heb ik koekjesdeeg gemaakt, en zit ik met een laptop en een tijdschrift op de bank, en hoeft er niets meer vandaag. Heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu eerst eens bijlezen!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:33:36 #104
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92412853
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe eens duimen, allemaal?

Nog een halve pagina aanvullen en het was afgeweest. ;( .
Ik ben heel hard voor je aan het duimen! Ontzettend rot dit!
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
sjeesis, wat hebben jullie vanmorgen gekletst!

Ik ben blij vandaag... O+ Zonder specifieke reden.

Gezellig gebrunched, het zonnetje schijnt. Daarna nog even door de stad gelopen, een lekkere comfortable warme trui gekocht, daarna naar huis gewandeld, pitstop voor de WC en daarna doorgewandeld naar het winkelcentrum hierachter, en een rokje gescoord..Nu heb ik koekjesdeeg gemaakt, en zit ik met een laptop en een tijdschrift op de bank, en hoeft er niets meer vandaag. Heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu eerst eens bijlezen!
Wat heerlijk zo'n dag O+.
SPOILER
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 6 februari 2011 @ 15:39:30 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92413114
duim ook voor je Dad, het is anders wel heel erg zuur!

Fijn dat je lekker voelt Jeager, soms is dat zo :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92413224
Thx voor het welkom allemaal en * MarMar duimt ook even mee voor DaD!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:42:22 #107
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92413248
Ik duim ook DaD dat zijn zúlke klote dingen, als je je werk kwijtraakt!!

gisteravond belde de nrc-man dat ie bij mij in de straat fietste en toen hebben we de hele avond gekletst, filmpje gekeken en issie blijven slapen O+
En vroeg ie in bed 'als ik nu weer 2 dagen niet sms, raak je dan niet weer direct in paniek :') Hij moest er vorige keer wel om lachen, gelukkig...

Het is koopzondag dus ik ga nog even de stad in *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92413252
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een versie van 4 pagina's, maar dat zijn er dus 16 minder dan wat ik vorige week allemaal nog gedaan heb... Heb er alleen thuis aan gewerkt en dus niet meer naar mezelf gemaild of zo.

Echt. Fuck.
oooh, kut. Balen zeg!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:42:46 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92413273
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef MarMar het volgende:
Thx voor het welkom allemaal en * MarMar duimt ook even mee voor DaD!
Oja... respect voor je verloren kg!!
Heb je ook een lijstje van wat je zo ongeveer eet?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 6 februari 2011 @ 15:44:05 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92413331
  zondag 6 februari 2011 @ 15:44:07 #111
277802 _Calimero_
pi_92413336
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Nou ladies, er zijn er meer die zo'n effect van de nuvaring hadden.
Ik veranderde zonder reden écht in een depressief vogeltje. Had nergens zin in, de hele dag het gevoel dat ik moest huilen en na 3 weken begon ik zelfs spontaan te huilen :')
Nadat ik 'm eruit had gehaald had ik het idee dat het binnen een aantal dagen weer aan het opklaren was... Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het zeker weten de nuvaring was, maar had wel het sterke vermoeden :Y
Voor mij niet meer dat ding :N
pi_92413347
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 6 februari 2011 @ 15:44:53 #113
277802 _Calimero_
pi_92413374
lijstje vandaag:

O: half afbak stokbroodje met gebakken ei en kaas
L: 2x brood (houmous en kaas)
T: ??
D: pasta met spinazie, pesto, pijnboompitjes
pi_92413382
Ban de ring.
  zondag 6 februari 2011 @ 15:51:17 #115
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92413661
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nou ladies, er zijn er meer die zo'n effect van de nuvaring hadden.
Ik veranderde zonder reden écht in een depressief vogeltje. Had nergens zin in, de hele dag het gevoel dat ik moest huilen en na 3 weken begon ik zelfs spontaan te huilen :')
Nadat ik 'm eruit had gehaald had ik het idee dat het binnen een aantal dagen weer aan het opklaren was... Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het zeker weten de nuvaring was, maar had wel het sterke vermoeden :Y
Voor mij niet meer dat ding :N
SPOILER
Wat voor anticonceptie gebruik jij nu Cali?

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92413669
gemiddeld lijstje:

schaaltje fruit n fibre met melk
een appel
2 beschuitjes met kaas en komkommer
bord vol groente met half vleesje en hooguit 1 aardappel, liever rijst oid.
een mandarijn

en ik drink eigenlijk alleen koffie thee en water en dagelijks 1 glas melk.
  zondag 6 februari 2011 @ 15:52:55 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92413726
Oh my, ik ben de site van het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd even aan het bekijken en de teksten staan bol van de d/t-fouten en Engelse ziekte :'). Ze kunnen mij dus wel gebruiken ^O^ :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 15:56:34 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92413883
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef MarMar het volgende:
gemiddeld lijstje:

schaaltje fruit n fibre met melk
een appel
2 beschuitjes met kaas en komkommer
bord vol groente met half vleesje en hooguit 1 aardappel, liever rijst oid.
een mandarijn

en ik drink eigenlijk alleen koffie thee en water en dagelijks 1 glas melk.
Da's nog geen 800 kcal en je mocht 1400 toch? Kan je mooi nog wat extra eten :9

Dit gezegd hebbende: kom chipito's, zo lekker!
pi_92414067
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Rituals het volgende:

[..]

SPOILER
Wat voor anticonceptie gebruik jij nu Cali?

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92414084
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Rituals het volgende:

SPOILER
SPOILER
spuit elf geeft modder :P
pi_92414209
Liever condooms dan me kut voelen. Gelukkig is Baardmans het daarmee eens.
pi_92414327
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Liever condooms dan me kut voelen. Gelukkig is Baardmans het daarmee eens.
De Duutser is nogal panisch. Alleen condooms vind hij te weinig bescherming. En dan gaat hij ook altijd heel snel z'n handen wassen enzo...

Maar, ik ben het met je eens. Ik voel me niet depressief, maar ik heb vaak zo'n mwah gevoel. En ik merk dat ik dat nu niet heb. Maar, dat kan dus ook heel erg goed door de zon komen...
  zondag 6 februari 2011 @ 16:07:06 #123
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92414403
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
spuit elf geeft modder :P
SPOILER
pi_92414535
Ben ook kasten aan het opruimen geslagen nu jullie zo goed het voorbeeld geven :P

Ow enne Mirena :Y ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_92414544
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:07 schreef Rituals het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_92414562
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

De Duutser is nogal panisch. Alleen condooms vind hij te weinig bescherming. En dan gaat hij ook altijd heel snel z'n handen wassen enzo...

Maar, ik ben het met je eens. Ik voel me niet depressief, maar ik heb vaak zo'n mwah gevoel. En ik merk dat ik dat nu niet heb. Maar, dat kan dus ook heel erg goed door de zon komen...
Ik zou geen nieuwe ring indoen, een tube zaaddodende pasta kopen, en condooms gebruiken. Hoppa. Baardmans is eerder iets te onvoorzichtig, af en toe. :@.
pi_92414586
Ik ben meestal wel te spreken over die ring, maar nu even niet, ik heb last van hoofdpijn en borsten die groter zijn dan normaal (da's op zich niet heel erg) maar ook gevoeliger en dat vind ik vervelend. Ik heb wel een paar dagen per maand dat ik duidelijk onder invloed ben van hormonen, maar dat heb ik ook zonder anticonceptie. En ik vind condooms echt heel naar.

DaD wat naar van je verloren bestand!! VMW had altijd manieren om dingen terug te vinden, helaas heb ik niet onthouden wat precies. Misschien kan je haar PMen?
  zondag 6 februari 2011 @ 16:13:46 #128
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92414667
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92414797
Rituals, één woord: Aleve.

Of: naproxen. Werkte briljant bij mij.
pi_92414853
Er loopt een scan die al meer dan 6000 bestanden heeft gevonden, moet alleen wachten tot 'ie klaar is voor ik kan kijken of de goede erbij zit.
pi_92414905
Damn, ik heb véél te lang naar tekst zitten kijken vandaag en lees alles verkeerd. Dat komt nogal op rare combinaties in zinnen met dingen als kloten met condooms / me kut voelen :').

Maar.. ik heb ál m'n nakijkwerk af *O* 20 SE's V6 en 60 grote repetities V4 én een studiewijzer 2HAVO gemaakt (dat moest eigenlijk al een week geleden af, maar soit :{ ).

Dus ga ik nu wat lekkers eten. Mijn lijstje van vandaag:

O: Eitje, boterham kaas/komkommer, boterham jam, thee
L: Twee boterhammen rookvlees/komkommer, optimel
T: Kwark met sinaasappel en kiwi en banaan :9
D: Stoofvlees met bloemkool en frietjes

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 16:19:04 ]
pi_92414984
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

^O^
  zondag 6 februari 2011 @ 16:20:42 #133
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92415009
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ja? Misschien fiets ik zo nog even naar de stad dan! Ik heb toevallig twee weken geleden ibuprofen genomen vanwege een getrokken verstandskies (hielp goed!), maar verder slik ik nooit pijnstillers, dus ik weet niet zo goed wat werkt bij mij.
  zondag 6 februari 2011 @ 16:22:03 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92415067
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er loopt een scan die al meer dan 6000 bestanden heeft gevonden, moet alleen wachten tot 'ie klaar is voor ik kan kijken of de goede erbij zit.
Duim duim!
Niet meer actief op Fok!
pi_92415094
quote:
*O* Meeduimt *O*
pi_92415192
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's nog geen 800 kcal en je mocht 1400 toch? Kan je mooi nog wat extra eten :9

Dit gezegd hebbende: kom chipito's, zo lekker!
Ik zondig wel iets met soms es suiker in de koffie ;) en de 1400 is voor normaal, waar het bij de bewegende/lopende etc. vrouw ongeveer 2000 is. Ik doe dus eigenlijk niets anders dan zitten, al dan niet op een bewegend iets ;)
pi_92415287
D&D, ik duim voor je mee ^O^.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92415382
Oeh! hopen dat het goed gaat DaD!
pi_92415476
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja? Misschien fiets ik zo nog even naar de stad dan! Ik heb toevallig twee weken geleden ibuprofen genomen vanwege een getrokken verstandskies (hielp goed!), maar verder slik ik nooit pijnstillers, dus ik weet niet zo goed wat werkt bij mij.
naproxen krijg je niet bij de drogist :) en aleve... ik weet niet hoe krenterig ik ben ten opzichte van de rest hier, maar gewone ibuprofen is wel een heel stuk goedkoper!
pi_92415541
quote:
Ik duim mee!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92416040
Nou ja zeg. Op nu.nl staat dat er een nieuwe mobiele aanbieder is, speciaal voor vrouwen. Zonder gedoe.

Bieden ze een sim-only aan voor 18 euro per maand, waarbij je maar liefst 75 belminuten of smsjes krijgt 8)7 Denken die marketingkerels echt dat vrouwen idioten zijn ;(
pi_92416076
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja zeg. Op nu.nl staat dat er een nieuwe mobiele aanbieder is, speciaal voor vrouwen. Zonder gedoe.

Bieden ze een sim-only aan voor 18 euro per maand, waarbij je maar liefst 75 belminuten of smsjes krijgt 8)7 Denken die marketingkerels echt dat vrouwen idioten zijn ;(
Ik betaal een tientje p/m en heb daarvoor 400 belminuten en 200 smsjes... :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92416499
DaD is hij al klaar??
  zondag 6 februari 2011 @ 16:52:13 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92416516
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

Er zit wel internet bij hč? (niet onbeperkt, maar toch).

Ik heb geen idee of dit een beetje redelijk is tov andere aanbieders (ook geen zin om dat op te gaan zoeken), maar Vodafone richt zich hiermee wel op RTL4-miepjes en dat zijn doorgaans niet de meest snuggere vrouwen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 16:55:27 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92416667
Oh sim only, zie ik nu. Ja dat kan véééél goedkoper. Ik heb Vodafone sim only 300 belminuten/sms en 1gb internet voor 12,95, KPN: 100 belminuten/sms + onbeperkt internet voor 12,50 en ook BEN is vrij goedkoop. 18 euro voor zo weinig is aan de dure kant.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 17:08:31 #146
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92417230
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

naproxen krijg je niet bij de drogist :) en aleve... ik weet niet hoe krenterig ik ben ten opzichte van de rest hier, maar gewone ibuprofen is wel een heel stuk goedkoper!
jawel toch? ik weet dat er recentelijk wel wat dingen veranderd zijn mbt pijnstillers in de drogist, maar ik zag het volgens mij een paar weken terug nog liggen in de kruidvat, gewoon van hun eigen merk. Ik vind het zo stom trouwens dat kruidvat en etos geen huismerk aspirine hebben, alleen stomme dure van bayer }:|
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 6 februari 2011 @ 17:12:23 #147
236335 neen
schone schijn
pi_92417401
Lopen ging kut, morgen nog een poging ofzo. Mooi man. Echt waardeloos.
het lijkt niet wat het is
pi_92417409
Mocht iemand interesse hebben: [TK] Dameskleding S/36 plus laarzen en Herenkleding M bieden mag ;) heb nl echt geen idee wat te vragen..
  zondag 6 februari 2011 @ 17:14:55 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92417490
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef neen het volgende:
Lopen ging kut, morgen nog een poging ofzo. Mooi man. Echt waardeloos.
Hey, al lang goed dat je bent gaan lopen! O+
  zondag 6 februari 2011 @ 17:20:27 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92417680
Heb je het nog teruggevonden DaD?

Honger!!!!
Zakje chips, paar koekjes, blokjes choco...
Nog 10 min dan mag ik echt gaan eten... pfff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')