Je hebt Sarabi gedeletet!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:27 schreef Ewelina het volgende:
Goed, 't is niet zo'n mooie quote, maar hij staat er wel. Moest hem inkortenIk hoop dat je ermee kunt leven Maria?
Ik heb hem nog wel in een word-bestandje staan? Je mag hem overnemen als je wil?quote:
Sarabi overnemenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel in een word-bestandje staan? Je mag hem overnemen als je wil?
Die horen toch ook niet in een appeltaart hé.quote:
Dan laat ik hem staan. Ik vind het een prachtige vergelijking!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind hem prachtig heur!
*gekwoot is**stoer*
Het illustreert ook dat je veel van je beestjes houdtquote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik had vannacht een kutdroom die eigenlijk ook wel weer een beetje grappig is, aangezien 'ie illustreert wat een computernerd ik ben
Ik droomde over Taco () en die was gewond. Maar intussen was het een computerspelletje, want ik zag rechtsbovenin een icoontje van een doodbloedende Taco en het was mijn opdracht om ergens een reismandje vandaan te halen om met hem naar de dierenarts te gaan.
En toch moest ik huilen toen ik wakker werd.
Ja, ik droomde in Groningen ook regelmatig dat er iets met mijn katjes was en dan was ik helemaal blij als ik wakker werd en zag dat alles goed wasquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het illustreert ook dat je veel van je beestjes houdtBah, nare droom. Ik droom weleens dat ik mijn poezen kwijt ben en dan word ik in paniek wakker
ik ga het niet doenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Er staat al S/36 in de TT, en toch klik ik he![]()
Je draagt wel eens rokken tegenwoordig, toch? Is de bovenste niets voor jou?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga het niet doen![]()
hm.. douche
Die bovenste isquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je draagt wel eens rokken tegenwoordig, toch? Is de bovenste niets voor jou?
quote:
Ik wilde net zeggen dat ze een minja is, maar de r en de n naast elkaar lees ik als een mquote:
Je bent het vast niet kwijt, *adem in, adem uit*quote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck. Fuck fuck fuck. Waar is m'n verslag waar ik al weken aan werk gebleven?
Ja, wel dus. In een verkeerde map opgeslagen, die map deze week voor het eerst in jaren eens naar de prullenbak verplaatst, prullenbak geleegd.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent het vast niet kwijt, *adem in, adem uit*![]()
En welkom MarMar, je instelling klinkt goeden een
voor de 30 kilo die je al kwijt bent!
Was het wel leuk? Ik ga volgende week vrijdag met de datequote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gratis tip: ga doordeweeks, het is echt TE druk.
Oh nee!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, wel dus. In een verkeerde map opgeslagen, die map deze week voor het eerst in jaren eens naar de prullenbak verplaatst, prullenbak geleegd.
Restorationprogje werkt ook niet.
Sukkel..
O Jezus, dat is echt kut... Op internet zijn wel programmaatjes te vinden waarmee je verwijderde bestanden kunt terughalen (het is mij eens gelukt met foto's), maar die halen niet álles terug, dus wellicht heb je de pech dat het bestand in kwestie niet wordt teruggehaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, wel dus. In een verkeerde map opgeslagen, die map deze week voor het eerst in jaren eens naar de prullenbak verplaatst, prullenbak geleegd.
Restorationprogje werkt ook niet.
Sukkel..
Was het wel leuk verder? En waar was het precies?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gratis tip: ga doordeweeks, het is echt TE druk.
Het eerste wat overal staat (en het eerste wat Baardmans zei) is dat je direct moet stoppen met andere dingen doen, maar ik heb het van de week al verwijderd...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
@ DaD: hier wordt een progje genoemd: http://www.aumha.org/a/recover.php (lees wel de tekst even)
Wil niet zeggen dat het meteen kansloos is.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het eerste wat overal staat (en het eerste wat Baardmans zei) is dat je direct moet stoppen met andere dingen doen, maar ik heb het van de week al verwijderd...
Ja, ik ben ook aan het proberen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het meteen kansloos is.
Ik heb foto's teruggehaald (met een ander progje) die ik jaren eerder al verwijderd had.
Je kunt het gewoon proberen: baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |