heb je wel gelopen dan, anders mag je geen gebakken ei met spek he!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
In plaats van drie boterhammen met pindakaas en twee sinaasappels heb ik vandaag zes (!) beschuiten met hagelslag en twee boterhammen met gebakken ei met spek gegeten. Gelukkig is de hagelslag nu op, is die rage ook weer voorbij
.
De sinaasappels komen er nog wel bij straks bij BZV.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je wel gelopen dan, anders mag je geen gebakken ei met spek he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O/L: havermout
T: plakje cake bij de thee
T: een pootje van een chocoletter H
D: stamppot andijvie met spekjes en een rundersaucijsje (correctie-voorstel: rundersperma)
T: waarschijnlijk nog wel iets ongezonds
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef anna82 het volgende:
Maria, gefeliciteerd met jullie jubileum!![]()
En DaD, wat balen, ik hoop dat het lukt. Net als Perruche heb ik ook ooit mijn scriptie verloren en helaas nooit meer teruggevonden (daarom afgestudeerd met een 6,5), maar dat gaat jou vast niet gebeuren!
Vandaag kwam ik onverwachts vroeg thuis van thee drinken met vriendinnen en daardoor betrapte ik mijn vriendje opEigenlijk verwachtte ik iets anders aan te zullen treffen in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O/L: havermout
T: plakje cake bij de thee
T: een pootje van een chocoletter H
D: stamppot andijvie met spekjes en een rundersaucijsje (correctie-voorstel: rundersperma)
T: waarschijnlijk nog wel iets ongezonds![]()
.
Niet meer actief op Fok!
OMG, wow!!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef _Calimero_ het volgende:
eerste keer zonder lange mouwen gelopen, onder de mooie paarse lucht en zonsondergang!
En 7 km, verste van dit jaar
Met 11,2 km zie ik net, das best hard!
Haha, de suspense!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eigenlijk verwachtte ik iets anders aan te zullen treffen in de spoiler![]()
.
Nooit roomkaas gehad. Moet ik daarbij aan iets mascarpone-achtigs denken?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Blurred86 het volgende:
frischkase is roomkaas toch? in dat geval kan ik het me best voorstellen eigenlijk!
Da's max 600.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef MarMar het volgende:
uiteindelijke lijst van vandaag:
O fruitnfiber met melk en KOFFIE
t koffie
L twee beschuitjes met kaas en komkommer
t koffie
D halve gehaktbal (koe), witlof en sperzieboontjes
nu: babythee (thee met een beetje melk en een beetje suiker)
volgens mij is mascarpone een soort roomkaas ja.. 'gewone' roomkaas is philadephia bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit roomkaas gehad. Moet ik daarbij aan iets mascarpone-achtigs denken?
Dat is natuurlijk heel andere kaas dan Goudse kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |