Wat raar. Ik eet altijd zittend.quote:
ik moest lachenquote:
Staand eten schrikt af inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat raar. Ik eet altijd zittend.
Misschien was dat het wel?
Was in mijn eigen stad. Loopafstand naar restaurant erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
Nouja, hopelijk verliep de treinreis wel naar wens.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef smegmanus het volgende:
Wat raar. Ik eet altijd zittend.
Misschien was dat het wel?
Ik `stond´ niet letterlijk. Het is een `uitspraak´.quote:
dan was hij ontmaagdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Windows15 het volgende:
Hoeveel kostte het eten?
Voor hetzelfde geld kon je naar de hoeren gaan en weer thuiskomen om het op FOK! te vertellen
1 gang in dit geval. Geen voorgerecht en toetje hoefde ze niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef kwiwi het volgende:
Je moet ook nóóit gaan uiteten tijdens de eerste dateGa eerst wat drinken, en kijk dan verder. Want als het niks dreigt te worden kun je dan in ieder geval na een drankje al weg. Als je gaat uiteten zit je minimaal 2 gangen aan iemand vast
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
Je stond wel voor paal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik `stond' niet letterlijk. Het is een `uitspraak'.
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw op de parkeerplaats haar autodeur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurdequote:Vrouw loopt halverwege date weg
Zelfs 1 gang duurt al langer dan een drankje, dus volgende keer maar eerst even wat drinken om te zien of uit eten uberhaupt zin heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
1 gang in dit geval. Geen voorgerecht en toetje hoefde ze niet...
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Windows15 het volgende:
Hoeveel kostte het eten?
Voor hetzelfde geld kon je naar de hoeren gaan en weer thuiskomen om het op FOK! te vertellen
Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw haar deur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurde![]()
![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs 1 gang duurt al langer dan een drankje, dus volgende keer maar eerst even wat drinken om te zien of uit eten uberhaupt zin heeft
ook niet met het idee dat je met de trein kon gaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.
Trouwens als uit dat wijf niks zinnigs kwam dan had ze toch ook mooi zelf haar vreten kunnen betalen. Want nu heeft ze je gewoon gebruikt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
VUILE GORE KANKERHOER IK HOOP DAT JE KINDEREN VERKRACHT WORDEN EN DAT JE MAN VREEMD GAAT MET JE ZUS ÉN JE BESTE VRIENDIN. TYFUS GORE KUTSLET!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw op de parkeerplaats haar autodeur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurde![]()
![]()
Nee dat klopt. Sorry voor het korte inter mezzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic niet over.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Beter regel je gewon een doorsnee slet die je neit uit eten hoeft te neme
Hapopymeal, kipnuggets en een fristi
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef jeloen het volgende:
ook niet met het idee dat je met de trein kon gaan?
Kelderboxsletjes in Nickelsonjassen dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Beter regel je gewon een doorsnee slet die je neit uit eten hoeft te neme
Happymeal, kipnuggets en een fristi
je weetsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kelderboxsletjes in Nickelsonjassen dus.
ook geen dingen die jou kunnen associeren met treinen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.
Ik betaal altijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Taartjeh het volgende:
Trouwens als uit dat wijf niks zinnigs kwam dan had ze toch ook mooi zelf haar vreten kunnen betalen. Want nu heeft ze je gewoon gebruikt.
ja, je hebt weinig keus he, als ze weglooptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik betaal altijd.Zelfs als het `mislukt´.
wat let je? PM hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het trouwens wel lullig dat ze jou nog even liet betalen en daarna gelijk wegging![]()
Als ik nou íemand een leuke date gun is het Socios wel.
let op ze stuurt gewoon haar vriendinnen steeds om te kunnen etenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik betaal altijd.Zelfs als het `mislukt´.
je kent hem niet eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het trouwens wel lullig dat ze jou nog even liet betalen en daarna gelijk wegging![]()
Juist wèl.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
HIJ ZEI EEN MAAND GELEDEN DAT IE NIET ALLES BETAALT OP EEN EERSTE DATE.
Kijk, dat wist ik niet. Dat had je haar misschien ook wel even uit kunnen leggen. Weer gespreksstof erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik `stond´ niet letterlijk. Het is een `uitspraak´.
leuk, ze zei leuk.quote:
Waarom denken alle foksters dat Socios een toffe jongen isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt nergens over gepraat, dus ook niet over treinen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.
Lief van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
eerst picsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn buurmeisje van 21 vindt treinen ook heel leuk. Kan ik je in contact brengen?
Oh dan was het de rest die dat niet deed.quote:
van treinen?quote:
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. Vrouwen die treinen leuk vinden zijn er niet veel...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn buurmeisje van 21 vindt treinen ook heel leuk. Kan ik je in contact brengen?
nee het buurmeisjequote:
Ik zal je zeggen waarom, omdat hij een van de weinigen is die gewoon eerlijk is hierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waarom denken alle foksters dat Socios een toffe jongen is![]()
fixedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. MENSENenANDERE_WEZENS die treinen leuk vinden zijn er niet veel...
wel in kliniekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. Vrouwen die treinen leuk vinden zijn er niet veel...
Dat zal d'r leren zo stil te zijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef chroestjov het volgende:
Neem wraak en post meer info en pics over je mislukte date.
dus je wilt met iemand die in alles faalt en het toegeeft?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen waarom, omdat hij een van de weinigen is die gewoon eerlijk is hierZelfs over dingen waar ieder ander zich voor zou schamen. Dat vind ik bewonderenswaardig
Beter dan mensen die alles faken. Het leven bestaat uiteraard niet uit uitersten, dus tussen falen en slagen zit ook nog een ruime marge.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef jeloen het volgende:
[..]
dus je wilt met iemand die in alles faalt en het toegeeft?
Neuh, zelfs als ze mij zo `laat zitten´, respecteer ik haar en zal ik nooit privacygevoelige `items´ over haar posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef chroestjov het volgende:
Neem wraak en post meer info en pics over je mislukte date.
Hey Socios, hoe doe je dat tweede haakje, bij mij wordt ie namelijk onzichtbaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, zelfs als ze mij zo `laat zitten´, respecteer ik haar en zal ik nooit privacygevoelige `items´ over haar posten.
Ik faal niet in alles.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef jeloen het volgende:
dus je wilt met iemand die in alles faalt en het toegeeft?
???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef 9611Niels het volgende:
Hey Socios, hoe doe je dat tweede haakje, bij mij wordt ie namelijk onzichtbaar.
Gr 9611Niels
Denk het wel, maar als het niet werkt wordt iig het topic nog beter.quote:
Via een datingsite...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef ukga het volgende:
Waar heb je deze chick eigenlijk ontmoet?
nee maar ik zei ook niet socios hequote:
Lekker slim man. Ik bedoel, je kan te ver gaan natuurlijk. Maar ik bedoel, als treinen nou je passie zijn, waarom dan niet juist er over praten? Wel zorgen dat t niet raar overkomt natuurlijk... Maar vrouwen vinden t toch juist tof als mannen gepassioneerd zijn? Of ben ik nou gek? Vrouwen? zeg t maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:
Die!quote:
ja je gaat te verquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Lekker slim man. Ik bedoel, je kan te ver gaan natuurlijk. Maar ik bedoel, als treinen nou je passie zijn, waarom dan niet juist er over praten? Wel zorgen dat t niet raar overkomt natuurlijk... Maar vrouwen vinden t toch juist tof als mannen gepassioneerd zijn? Of ben ik nou gek? Vrouwen? zeg t maar
dan vraag je der wel om hequote:
nee maar,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
En jij bent een vrouw, blijkbaar
Dat het niet `slim´ is om over treinen te praten, weet ik allang... Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef jeloen het volgende:
kijk als je gaat lullen over treinen denk ik dat ze wel gelijk weggaat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef ukga het volgende:
[..]
oke.
IK DENK DAT IK DE OORZAAK VAN HET PROBLEEM HEB GEVONDEN MENSEN!!!
late reactie vriendquote:
''in de loop der jaren''???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat het niet `slim´ is om over treinen te praten, weet ik allang... Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.
Niet in één keer, ja...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef jeloen het volgende:
''in de loop der jaren''???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet in een keer?
Wat een rotwijf, niet eens meebetalen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Socios het volgende:
Al gauw daarna vertrok ze, ze bleef nog net even wachten tot ik de rekening betaald had.
snap je sarcasme?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef jeloen het volgende:
[..]
nee maar,
kijk als je gaat lullen over treinen denk ik dat ze wel gelijk weggaat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''she lost her heart u lost your brain''
voor mijn naam staat ook een mannetje dat betekend zeg maar dit is een man
goed punt (.) (<--------- dat is een puntquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet in één keer, ja...
Lang geloofd dat een vrouw `het maar moet accepteren´ dat treinen een hobby van mij is.
Misschien ben ik wel veel te goed...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Wat een rotwijf, niet eens meebetalen.
Ik heb geen `treinenkamer´. Ze kan hooguit een hele rij Spoorboekjes tegenkomen in mijn boekenkast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef jeloen het volgende:
goed punt (.) (<--------- dat is een punt)
maar als je der dan mee neemt naar huis ofso dan ziet ze toch je teinenkamer??
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel veel te goed...
een treinenkamer dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb geen `treinenkamer´. Ze kan hooguit een hele rij Spoorboekjes tegenkomen in mijn boekenkast.
Heb je geen modelspoor?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ze staan gewoon in mijn woonkamer.
Zolang iemand ook nog maar gewoon over andere dingen kan praten vind ik het ook geen probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
En over die treinen: ik vind het juist leuk als iemand een hobby heeft, maakt niet uit wat.
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ergens een wagonnetje, dat is het wel, misschien ooit eens. Maar het is sowieso heel duur.quote:
Hoogste tijd voor 12-jarigen om naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef jeloen het volgende:
[..]
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamer
Op het eerste gezicht is er echt niets van treinen te bekennen, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef jeloen het volgende:
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamer
Zullen de vrouwtjes leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
nee maar jij date-> met doel relatie? -> komt bij jou wonen-> ze vindt iets met treinen-> dumpt jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht is er echt niets van treinen te bekennen, hoor.
Ik hoef en wil echt niet meteen samenwonen, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef jeloen het volgende:
nee maar jij date-> met doel relatie? -> komt bij jou wonen-> ze vindt iets met treinen-> dumpt jou
Wat vinden vrouwen dan wel leuk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij hebben mannen hele verkeerde ideeën van wat vrouwen wel/niet leuk vinden
niet meteen maar je neemt niet iemand mee uit eten voor 1 dag ofwel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik hoef en wil echt niet meteen samenwonen, hoor.
bussen dat is de sleutel to succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
Jij vind modeltreintjes wel leuk dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mannen hele verkeerde ideeën van wat vrouwen wel/niet leuk vinden
Dat hangt natuurlijk van de persoon af. Maar de meeste vrouwen vinden het echt niet erg als er spullen die met iemand z'n hobby te maken hebben in huis liggen/staan. Zolang maar niet het hele huis vol ligt.quote:
Dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Had je maar niet moeten vertellen dat je een trein autiboy bent
Nee maar als ik daar binnen zou lopen als vrouw zou ik het niet een pluspunt vinden. Met treintjes speel ik al niet meer sinds ik tien ben. Als ik hem was zou ik het gewoon een hobbykamertje nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk van de persoon af. Maar de meeste vrouwen vinden het echt niet erg als er spullen die met iemand z'n hobby te maken hebben in huis liggen/staan. Zolang maar niet het hele huis vol ligt.
Mannen schijnen hier te denken dat als je zegt dat treinen je hobby zijn, vrouwen gelijk wegrennen.. Maar ik zou niet weten waarom, het is gewoon een hobby. Iedereen heeft er wel een paar... Ik vind de hobby's van m'n vriend niet allemaal leuk, en hij die van mij niet allemaal, nou geen probleem tochAndere dingen vinden we wel allebei leuk en die doen we dan samen.
Gelukkig ben je geen vrouwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als ik daar binnen zou lopen als vrouw zou ik het niet een pluspunt vinden. Met treintjes speel ik al niet meer sinds ik tien ben. Als ik hem was zou ik het gewoon een hobbykamertje nemen.
Duidelijk niet neequote:
Nee gelukkig niet nee.quote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Kwalberto het volgende:
Volgende keer `beter
HET LAATSTE HAAKJE VERDWIJNT VANZELF!!!!!!
Dit topic liep tegelijk met die in R&P.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Ah, we gaan hier verder ipv in R&P?
Deze begon later, en aangezien je geen nieuwe in R&P opent...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit topic liep tegelijk met die in R&P.
Helegaar wel, ik had die van jou zelfs gecopy/pasted en nog verdween het laatste haakje gewoonquote:
Ik voel mij doorgaans prettiger in een groep. Gisteren van 16.30u tot 01.00u in de kroeg `gehangen´. Erg leuke avond gehad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Deze begon later, en aangezien je geen nieuwe in R&P opent...
Maar serieus, ga gewoon wat vaker één op één met mensen op stapEn dan niet zozeer met als doel een relatie/neuken/knuffelen, maar gewoon om ervaring op te doen met praten met mensen
Maar niet wanneer ik het gepost heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Kwalberto het volgende:
Helegaar wel, ik had die van jou zelfs gecopy/pasted en nog verdween het laatste haakje gewoon!
Nee dat is het vreemde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar niet wanneer ik het gepost heb?
Ja, maar goed, je neemt een date niet mee naar een groepquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik voel mij doorgaans prettiger in een groep. Gisteren van 16.30u tot 01.00u in de kroeg `gehangen´. Erg leuke avond gehad.
Vreemd? `hoezo?´quote:
Ja precies, het moet geen obsessie zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang iemand ook nog maar gewoon over andere dingen kan praten vind ik het ook geen probleem.
Misschien moet je je volgende date eerst nuecken en daarna pas gaan praten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef ukga het volgende:
Zie het als een leermoment; zorg dat je de volgende keer wel voldoende (open)vragen heb, en gesprekstof
dan heb je iig wat om over te pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Misschien moet je je volgende date eerst nuecken en daarna pas gaan praten.
"Sorry uh, normaal in mijn topics op FOK! kom ik niet klaar als ik mijn onderbroek uittrek"?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef ukga het volgende:
[..]
dan heb je iig wat om over te praten
Een vrouw hoeft ook niet per se `bloedmooi´ te zijn, maar deze was dat `toevallig´ wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
En misschien moet je niet perse op date willen met een bloedmooie vrouw maar met een vrouw die een gesprek gaande kan houden
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
je had gewoon 2 biertjes moeten atten vantevoren, dan had ts nu misschien een vriendin.
Nou ja, ik als vrouw zeg: Nooit doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...
SMS'en vind ik maar gedoe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Socios, misschien voortaan eerst een beetje (veel) heen en weer mailen/msnnen/smsen, zodat je van te voren al weet of er een beetje een klik is
Dan heb je dus geleerd; aan alleen mooie vrouwen heb je niks, enkel aan de gene die neukenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft ook niet per se `bloedmooi´ te zijn, maar deze was dat `toevallig´ wel.
Heb er ook weer van afgezien, maar het is wel verleidelijk om een keer met een `air van hier tot Tokyo´ een date `aan te gaan´.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, ik als vrouw zeg: Nooit doen
Hoeveel contact heb je met deze vrouw gehad voordat jullie afspraken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
SMS'en vind ik maar gedoe.MSN staat wel de hele dag aan (wanneer ik thuis ben).
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Socios, misschien voortaan eerst een beetje (veel) heen en weer mailen/msnnen/smsen, zodat je van te voren al weet of er een beetje een klik is
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...
Misschien kan je tijdens het contact een klik voelen die er niet blijkt te zijn, maar ik bedoel meer andersom; als er geen klik is tijdens mailen dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat die er IRL wel isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.
En ik heb ervaring met het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.
tuurlijk niet. het is juist makkelijker als je wat losser kan praten als je elkaar niet kent. Want na deze avond zou ts haar interesses ook een beetje weten (en sowieso praat je makkelijker met iemand die je eerder gezien hebt) waardoor slechts de 1e keer aangeschoten gewoon een goede manier is om het ijs te breken. gewoon doen volgende keer ts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.
Precies, ik houd haar (en mijzelf) dan alleen maar `voor de gek´. Lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.
Okee, even concreet:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ik houd haar (en mijzelf) dan alleen maar `voor de gek´. Lijkt mij niet de bedoeling.
Ruim een maand.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Okee, even concreet:
* hoe lang had je al contact met haar voordat je afsprak?
Dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.quote:* zie je mogelijkheid om binnenkort met andere (mannen/vrouwen, bekenden/onbekenden) te "oefenen" in gezellig doen?
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef secondewijzer het volgende:
Mensen die nog steeds in de troll die Socios heet trappen
En waar heb je het toen allemaal over gehad dan?quote:
Het lijkt me anders wel de enige oplossingquote:Dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Wie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Socios het volgende:
[..]
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met goodluck_charm?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Socios het volgende:
[..]
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.
Zij wel heel leuk meisje. Maar ja, `toch bij d'r vriend blijven´ erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Kwalberto het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met goodluck_charm?
FFFUUU ik drukte voor de grap op deze link toen net mijn moeder binnen kwam lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef jeloen het volgende:
http://www.nerddate.net/
dit is een gratis site dan heb je meer kansen (raakt je geld niet op aan eten of vervoer treinen)
Toch is er 1 meisje die weet wie ik ben en ik heb een te gekke dag met haar gehad. Maar ja, ze was nog niet half zo oud als ik, dus voor onze ontmoeting hadden we al afgesproken dat het bij die ene keer zou blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Poepoog het volgende:
Even een meer serieuze noot, stel je zou ooit iemand meenemen, en het wordt wat, die laat je toch niet achter je postgeschiedenis komen? Buiten de ge-eikte troep om, je postgeschiedenis is wel redelijk apart, en zou misschien niet bij iedereen goed in de aarde kunnen vallen. Buiten het feit hoe je IRL zou zijn.
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Poepoog het volgende:
Even een meer serieuze noot, stel je zou ooit iemand meenemen, en het wordt wat, die laat je toch niet achter je postgeschiedenis komen? Buiten de ge-eikte troep om, je postgeschiedenis is wel redelijk apart, en zou misschien niet bij iedereen goed in de aarde kunnen vallen. Buiten het feit hoe je IRL zou zijn.
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoor
Denk je dan dat ik IRL een womanizer ben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.
Definieer net wat anders icm http://forum.fok.nl/user/history/158701quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..
Ik doe mij nooit anders voor dan ik ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
FFFUUU ik drukte voor de grap op deze link toen net mijn moeder binnen kwam lopen
Zeker niet. Maar ik heb dat idee nu ook niet. Zeker met een verhaal over een meisje wat de helft van je leeftijd is, en een dergelijke website.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Denk je dan dat ik IRL een womanizer ben?
Misschien is ie hier juist anders dan IRLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zij weet hoe oud ik echt ben, ik ben ouder dan in mijn profiel staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik heb dat idee nu ook niet. Zeker met een verhaal over een meisje wat de helft van je leeftijd is, en een dergelijke website.
Hmmmmmm:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik doe mij nooit anders voor dan ik ben.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zij weet hoe oud ik echt ben, ik ben ouder dan in mijn profiel staat.
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.quote:
Nou ja, en dat kan Socios ook doen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.
En dan moet ik geloven dat je op een date wel eerlijk bent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.
Ik heb een gast-login op al mijn computers, maar als ik vergeet mijn hoofdaccount uit te loggen en mijn toekomstige vriendin kijkt in mijn navigatiegeschiedenis, jammer dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, en dat kan Socios ook doen natuurlijk
Ik heb al jaren geen poging meer ondernomen. Als ik ooit nog behoefte heb ga ik niet liegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
En dan moet ik geloven dat je op een date wel eerlijk bent?
lijkt me ook verstandig, want dan wil je waarschijnlijk meer dan seks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen poging meer ondernomen. Als ik ooit nog behoefte heb ga ik niet liegen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
lijkt me ook verstandig, want dan wil je waarschijnlijk meer dan seks.
liegen werkt maar voor even..
neem in t vervolg je date naar de efteling!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom ga je dan ook op je eerste date uit eten![]()
Jouw zwakte: uit jezelf conversaties aan de gang houden
Wat doe je: een date regelen waarbij je uit jezelf conversatie aan de gang moet houden.
Niet slim.
Ofwel: ga ergens heen waar je samen iets kan zien, doen enzovoorts. Ergens waar je als je even geen gespreksstof meer hebt bij kan zeggen "hey, kijk dat eens". Of "zullen we dat en dat gaan doen" (en nee, dan niet over DAT beginnen. Tenzij het HEEL goed gaat).
Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten.
Blijkt ze dan een afkeer voor laven te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
neem in t vervolg je date naar de efteling!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom ga je dan ook op je eerste date een hele avond uit eten in een saai restaurant![]()
Jouw zwakte: uit jezelf conversaties aan de gang houden
Wat doe je: een date regelen waarbij je uit jezelf conversatie aan de gang moet houden.
Niet slim.
Ofwel: ga ergens heen waar je samen iets kan zien, doen enzovoorts. Ergens waar je als je even geen gespreksstof meer hebt bij kan zeggen "hey, kijk dat eens". Of "zullen we dat en dat gaan doen" (en nee, dan niet over DAT beginnen. Tenzij het HEEL goed gaat).
Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten met niets anders te doen.
I've done thatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
neem in t vervolg je date naar de efteling!
nou socios, hoor je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dit is al een paar keer genoemd nu... En oefenen lijkt hem niks, en dat is juist wel handig als je sociaal niet zo goed behept bent. Dus ik vrees dat het niet opschiet, als je er niet aan wilt werken
Hij hoeft niet te oefenen - alleen even nadenken over wat zijn zwakke punten zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dit is al een paar keer genoemd nu... En oefenen lijkt hem niks, en dat is juist wel handig als je sociaal niet zo goed behept bent. Dus ik vrees dat het niet opschiet, als je er niet aan wilt werken
"Oefenen", dat klinkt zo `sneu´.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef linpunt het volgende:
nou socios, hoor je dat?
Je moet gewoon iemand voor t oefenen van daten meenemen naar de efteling. Ik bied me aan.
Ik bedoel oefenen in één op één contact en een beetje gezellig leren pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
nou socios, hoor je dat?
Je moet gewoon iemand voor t oefenen van daten meenemen naar de efteling. Ik bied me aan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Op date naar de efteling
Ik ben met de eerste date met Detroit naar de film geweest en wat wezen drinken. Aan t einde van de avond dacht ik, nee dit wordt m niet. Had nog wel t fatsoen niet halverwege weg te lopen
Toch nog een date gehad met twijfels vooraf maar die waren daarna snel weg. Nu wonen we alweer een dik jaar samen
Dus een saaie date hoeft niet meteen t eind van de wereld te zijn(al was die date niet zo zeer saai, als dat er totaal geen klik was)
Oefenen kan nooit kwaad, dan heeft ie bij de ware misschien de juiste movesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te oefenen - alleen even nadenken over wat zijn zwakke punten zijn.
En dan niet voor iets kiezen dat die zwakke punten onvermijdelijk aan zijn date als eerste indruk zal tonen.
Das wel heel overdreven, volgens mij schat je Socios te laag inquote:Hoewel dat natuurlijk wel eerlijk is. Maarja, eerlijk en nog nooit gezoend hebben op je 80e is ook niet alles
Groentje in......?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Socios is toch geen groentje meer?
maar ik moet zeggen.. ik heb ook heel vaak gewoon heel suf date in kroeg.. en dan is het ook gezellig..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Socios het volgende:
[..]
"Oefenen", dat klinkt zo `sneu´.
Maar ja, als dat echt een oplossing zou kunnen zijn? Misschien het proberen waard dan...
Nah, wij hebben toen alleen elkaar vastgehoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Das ook leukEn dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
Nee johquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Socios is toch geen groentje meer?
Dat hele `poolverhaal´ is zo cliché eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
En dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Das ook leukEn dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
Hij is volgens mij nergens groentje in?quote:
En toch werkt het schijnbaar nog steedsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat hele `poolverhaal´ is zo cliché eigenlijk.
Tja, maar zoals wij laten zien heb je daar meer succes mee dan met je uit eten gedoequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zou best wel moeten lachen als iemand dat tegen mij zou zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toch werkt het schijnbaar nog steeds
GMTAquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, maar zoals wij laten zien heb je daar meer succes mee dan met je uit eten gedoe
Soms zijn die cliché dingen wel fijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zou dat dan ook nooit aan een vrouw vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best wel moeten lachen als iemand dat tegen mij zou zeggen.
En als het klikt tijdens een niet-uit-eten-date hoef je echt niet alleen te pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
Maarreh, kom je gewoon gespreksstof te kort dan? Of wat is het?
Want je kan over genoeg dingen praten, hobby's, interesses, school, werk, sport, vakanties, nieuws, actualiteit, dingen die om je heen gebeuren etcetc..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
VUILE GORE KANKERHOER IK HOOP DAT JE KINDEREN VERKRACHT WORDEN EN DAT JE MAN VREEMD GAAT MET JE ZUS ÉN JE BESTE VRIENDIN. TYFUS GORE KUTSLET!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das waar, dus als die klik er niet is maakt het eigenlijk niet uit wat je doetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
precies. maar bij een date zijn mensen benieuwd naar elkaar waardoor je waarschijnlijk toch wel reactie krijgt en dan kan je daar weer op in gaan enzo, dan heb je binnen de kortste keren een gesprek van een half uur over 1 onderwerp, en het hoeft nieteens ergens over te gaan, slap lullen (niet te slap ofc) is ook prima.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
Nog wel even een aanvulling op mijn "kies-dan-eten-met-een-voorstelling" suggestie:
ik zou in jouw geval stand-up comedy en andere interactieve shows waarbij er een kans bestaat dat je er uitgepikt wordt om in de maling genomen te worden oid vermijden.
Met FOK!kers daten is wel leuk, als er dan even een stilte valt is er in ieder geval één onderwerp waar je altijd op terug kunt vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Garisson72 het volgende:
Soos, ben je zo weleens op date geweest met iemand van fok? Of is die datingsite je enige jachtgebied?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Garisson72 het volgende:
Soos, ben je zo weleens op date geweest met iemand van fok? Of is die datingsite je enige jachtgebied?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met goodluck_charm?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best wel moeten lachen als iemand dat tegen mij zou zeggen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met FOK!kers daten is wel leuk, als er dan even een stilte valt is er in ieder geval één onderwerp waar je altijd op terug kunt vallen"Hee heb je dat topic van [ user ] nog gelezen vandaag?"
Ik heb een paar FOK!sters gedate, ja... Wat kwiwi ook zegt, dat ik dan altijd en ongegeneerd over FOK! kan praten is wel heel chill.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Garisson72 het volgende:
En bij de FOK!kers?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
En er zitten wel een paar moppies tussen al die FOK!sters
Tsja je moet de parels tussen de zwijnen halen, platonisch gezegd.quote:
En parels zijn schaars goed zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja je moet de parels tussen de zwijnen halen, platonisch gezegd.
Laat me raden, jij hebt één van de weinige leukerds ingepikt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is even zoeken, maar ook daar zijn leuke exemplaren tussen te vinden
Eigenlijk moeten we een hitsige conductrice voor 'm fixen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Garisson72 het volgende:
Fok!sters weten wel hoe onhandig hij erin is inmiddels, bedoel ik. Die kunnen dus begrip hebben voor 'm.
Socios natte droom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een hitsige conductrice voor 'm fixen.
Wie opent even een topic in FOK!kers helpen FOK!kers?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
Comité 'help onze Soos aan de vrouw.'
Hier is geld nodig mensen, veel geld.
of een Yvon Jaspersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
Comité 'help onze Soos aan de vrouw.'
Hier is geld nodig mensen, veel geld.
Heb ik al eens gedaan, werd meteen respectloos gesloten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie opent even een topic in FOK!kers helpen FOK!kers?
En klap je dan na korte tijd ook dicht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb een paar FOK!sters gedate, ja... Wat kwiwi ook zegt, dat ik dan altijd en ongegeneerd over FOK! kan praten is wel heel chill.
All you need is love komt toch terug?quote:
Ze snappen je niet, ze snappen je niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, werd meteen respectloos gesloten.
Mit der Robert?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
All you need is love komt toch terug?
ooh das leuk, of erm dat programma van Eddy Zoë, kunnen we in het publiek zitten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
All you need is love komt toch terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder, omdat ik wel heel lang over FOK! kan praten, lol.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef Garisson72 het volgende:
En klap je dan na korte tijd ook dicht?
Oh help, iets moet koeien en melken.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
ooh das leuk, of erm dat programma van Eddy Zoë, kunnen we in het publiek zitten!Ehm... Take me out?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
"Hoi, ik ben Socios. Ik FOK! de hele dag en als ik niet aan het FOK!ken ben dan zit ik in de trein"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
ja![]()
kunnen we hem ophemelen in zijn filmpje!
komt allemaal goed, socios!
Dang socios. jouw lichaam, mijn mind. dat zou een killer combi moeten zijn. als dat nou eens mogelijk was hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dang socios. jouw lichaam, mijn mind. dat zou een killer combi moeten zijn.
als dat nou eens mogelijk was.
Dat zou het niet bepaald beter maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dang socios. jouw lichaam, mijn mind. dat zou een killer combi moeten zijn. als dat nou eens mogelijk was he
stop laughing, kill you!quote:
Is er nog een Cassandra87 op FOK!?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou t wel weten hoor
Heb alleen mijn fok!ker al gevonden
Veel liever gewoon Socios hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het niet bepaald beter maken.
daar benne jij zo zeker vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het niet bepaald beter maken.
neuk em dan.quote:
Ah, alleen al dit taalgebruik bewijst het punt van Myr en mijquote:
En dan maak je zelf een grammaticafoutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, alleen al dit taalgebruik bewijst het punt van Myr en mij
Nee toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan maak je zelf een grammaticafout
Pfffffff.. mijn intellect is niet in hokjes te plaatsen. ik ben nogal dynamisch van geest namelijk. en dodelijk scherp als het echt moetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, alleen al dit taalgebruik bewijst het punt van Myr en mij
Ik maak zelden spel- of taalfouten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
En dan maak je zelf een grammaticafout
Goedzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik maak zelden spel- of taalfouten.
In dit geval echt niet hoorquote:
Wat een faal. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
neuk em dan.
(socios ik regel die bitch wel voor je)
Er zijn zeker wel leuke FOK!sters, ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar socios, zoveel vrouwen op fok met een zwak voor je, moet toch wel wat tussen zitten?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pfffffff.. mijn intellect is niet in hokjes te plaatsen. ik ben nogal dynamisch van geest namelijk. en dodelijk scherp als het echt moet
Maar Myr is toch niet jouw bezit? Anders was het inderdaad goed geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef tombolafan het volgende:
Als je myr weg laat is het:
Het punt van mij
Het punt van ik klopt niet
jij trekt overhaaste conclusiesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een faal. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Myr is van niemand, het punt is van Myr en mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar Myr is toch niet jouw bezit? Anders was het inderdaad goed geweest.
Dus het klopt niet.
Maar goed, ik moet weer uit mn grammarnazi modus
Als je zou zeggen: "De hond van mn man en mij" das goed, "de hond van mn man en ik" nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar Myr is toch niet jouw bezit? Anders was het inderdaad goed geweest.
Dus het klopt niet.
Maar goed, ik moet weer uit mn grammarnazi modus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |