tuurlijk niet. het is juist makkelijker als je wat losser kan praten als je elkaar niet kent. Want na deze avond zou ts haar interesses ook een beetje weten (en sowieso praat je makkelijker met iemand die je eerder gezien hebt) waardoor slechts de 1e keer aangeschoten gewoon een goede manier is om het ijs te breken. gewoon doen volgende keer ts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.
Precies, ik houd haar (en mijzelf) dan alleen maar `voor de gek´. Lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.
Okee, even concreet:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ik houd haar (en mijzelf) dan alleen maar `voor de gek´. Lijkt mij niet de bedoeling.
Ruim een maand.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Okee, even concreet:
* hoe lang had je al contact met haar voordat je afsprak?
Dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.quote:* zie je mogelijkheid om binnenkort met andere (mannen/vrouwen, bekenden/onbekenden) te "oefenen" in gezellig doen?
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef secondewijzer het volgende:
Mensen die nog steeds in de troll die Socios heet trappen
En waar heb je het toen allemaal over gehad dan?quote:
Het lijkt me anders wel de enige oplossingquote:Dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Wie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Socios het volgende:
[..]
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met goodluck_charm?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Socios het volgende:
[..]
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.
Zij wel heel leuk meisje. Maar ja, `toch bij d'r vriend blijven´ erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Kwalberto het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met goodluck_charm?
FFFUUU ik drukte voor de grap op deze link toen net mijn moeder binnen kwam lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef jeloen het volgende:
http://www.nerddate.net/
dit is een gratis site dan heb je meer kansen (raakt je geld niet op aan eten of vervoer treinen)
Toch is er 1 meisje die weet wie ik ben en ik heb een te gekke dag met haar gehad. Maar ja, ze was nog niet half zo oud als ik, dus voor onze ontmoeting hadden we al afgesproken dat het bij die ene keer zou blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Poepoog het volgende:
Even een meer serieuze noot, stel je zou ooit iemand meenemen, en het wordt wat, die laat je toch niet achter je postgeschiedenis komen? Buiten de ge-eikte troep om, je postgeschiedenis is wel redelijk apart, en zou misschien niet bij iedereen goed in de aarde kunnen vallen. Buiten het feit hoe je IRL zou zijn.
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Poepoog het volgende:
Even een meer serieuze noot, stel je zou ooit iemand meenemen, en het wordt wat, die laat je toch niet achter je postgeschiedenis komen? Buiten de ge-eikte troep om, je postgeschiedenis is wel redelijk apart, en zou misschien niet bij iedereen goed in de aarde kunnen vallen. Buiten het feit hoe je IRL zou zijn.
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoor
Denk je dan dat ik IRL een womanizer ben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.
Definieer net wat anders icm http://forum.fok.nl/user/history/158701quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..
Ik doe mij nooit anders voor dan ik ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
FFFUUU ik drukte voor de grap op deze link toen net mijn moeder binnen kwam lopen
Zeker niet. Maar ik heb dat idee nu ook niet. Zeker met een verhaal over een meisje wat de helft van je leeftijd is, en een dergelijke website.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Denk je dan dat ik IRL een womanizer ben?
Misschien is ie hier juist anders dan IRLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zij weet hoe oud ik echt ben, ik ben ouder dan in mijn profiel staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik heb dat idee nu ook niet. Zeker met een verhaal over een meisje wat de helft van je leeftijd is, en een dergelijke website.
Hmmmmmm:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik doe mij nooit anders voor dan ik ben.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zij weet hoe oud ik echt ben, ik ben ouder dan in mijn profiel staat.
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.quote:
Nou ja, en dat kan Socios ook doen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.
En dan moet ik geloven dat je op een date wel eerlijk bent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.
Ik heb een gast-login op al mijn computers, maar als ik vergeet mijn hoofdaccount uit te loggen en mijn toekomstige vriendin kijkt in mijn navigatiegeschiedenis, jammer dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, en dat kan Socios ook doen natuurlijk
Ik heb al jaren geen poging meer ondernomen. Als ik ooit nog behoefte heb ga ik niet liegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
En dan moet ik geloven dat je op een date wel eerlijk bent?
lijkt me ook verstandig, want dan wil je waarschijnlijk meer dan seks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen poging meer ondernomen. Als ik ooit nog behoefte heb ga ik niet liegen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
lijkt me ook verstandig, want dan wil je waarschijnlijk meer dan seks.
liegen werkt maar voor even..
neem in t vervolg je date naar de efteling!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom ga je dan ook op je eerste date uit eten![]()
Jouw zwakte: uit jezelf conversaties aan de gang houden
Wat doe je: een date regelen waarbij je uit jezelf conversatie aan de gang moet houden.
Niet slim.
Ofwel: ga ergens heen waar je samen iets kan zien, doen enzovoorts. Ergens waar je als je even geen gespreksstof meer hebt bij kan zeggen "hey, kijk dat eens". Of "zullen we dat en dat gaan doen" (en nee, dan niet over DAT beginnen. Tenzij het HEEL goed gaat).
Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten.
Blijkt ze dan een afkeer voor laven te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
neem in t vervolg je date naar de efteling!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom ga je dan ook op je eerste date een hele avond uit eten in een saai restaurant![]()
Jouw zwakte: uit jezelf conversaties aan de gang houden
Wat doe je: een date regelen waarbij je uit jezelf conversatie aan de gang moet houden.
Niet slim.
Ofwel: ga ergens heen waar je samen iets kan zien, doen enzovoorts. Ergens waar je als je even geen gespreksstof meer hebt bij kan zeggen "hey, kijk dat eens". Of "zullen we dat en dat gaan doen" (en nee, dan niet over DAT beginnen. Tenzij het HEEL goed gaat).
Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten met niets anders te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |