goed punt (.) (<--------- dat is een puntquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet in één keer, ja...
Lang geloofd dat een vrouw `het maar moet accepteren´ dat treinen een hobby van mij is.
Misschien ben ik wel veel te goed...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Wat een rotwijf, niet eens meebetalen.
Ik heb geen `treinenkamer´. Ze kan hooguit een hele rij Spoorboekjes tegenkomen in mijn boekenkast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef jeloen het volgende:
goed punt (.) (<--------- dat is een punt)
maar als je der dan mee neemt naar huis ofso dan ziet ze toch je teinenkamer??
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel veel te goed...
een treinenkamer dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb geen `treinenkamer´. Ze kan hooguit een hele rij Spoorboekjes tegenkomen in mijn boekenkast.
Heb je geen modelspoor?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ze staan gewoon in mijn woonkamer.
Zolang iemand ook nog maar gewoon over andere dingen kan praten vind ik het ook geen probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
En over die treinen: ik vind het juist leuk als iemand een hobby heeft, maakt niet uit wat.
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ergens een wagonnetje, dat is het wel, misschien ooit eens. Maar het is sowieso heel duur.quote:
Hoogste tijd voor 12-jarigen om naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef jeloen het volgende:
[..]
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamer
Op het eerste gezicht is er echt niets van treinen te bekennen, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef jeloen het volgende:
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamer
Zullen de vrouwtjes leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
nee maar jij date-> met doel relatie? -> komt bij jou wonen-> ze vindt iets met treinen-> dumpt jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht is er echt niets van treinen te bekennen, hoor.
Ik hoef en wil echt niet meteen samenwonen, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef jeloen het volgende:
nee maar jij date-> met doel relatie? -> komt bij jou wonen-> ze vindt iets met treinen-> dumpt jou
Wat vinden vrouwen dan wel leuk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij hebben mannen hele verkeerde ideeën van wat vrouwen wel/niet leuk vinden
niet meteen maar je neemt niet iemand mee uit eten voor 1 dag ofwel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik hoef en wil echt niet meteen samenwonen, hoor.
bussen dat is de sleutel to succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
Jij vind modeltreintjes wel leuk dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mannen hele verkeerde ideeën van wat vrouwen wel/niet leuk vinden
Dat hangt natuurlijk van de persoon af. Maar de meeste vrouwen vinden het echt niet erg als er spullen die met iemand z'n hobby te maken hebben in huis liggen/staan. Zolang maar niet het hele huis vol ligt.quote:
Dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Had je maar niet moeten vertellen dat je een trein autiboy bent
Nee maar als ik daar binnen zou lopen als vrouw zou ik het niet een pluspunt vinden. Met treintjes speel ik al niet meer sinds ik tien ben. Als ik hem was zou ik het gewoon een hobbykamertje nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk van de persoon af. Maar de meeste vrouwen vinden het echt niet erg als er spullen die met iemand z'n hobby te maken hebben in huis liggen/staan. Zolang maar niet het hele huis vol ligt.
Mannen schijnen hier te denken dat als je zegt dat treinen je hobby zijn, vrouwen gelijk wegrennen.. Maar ik zou niet weten waarom, het is gewoon een hobby. Iedereen heeft er wel een paar... Ik vind de hobby's van m'n vriend niet allemaal leuk, en hij die van mij niet allemaal, nou geen probleem tochAndere dingen vinden we wel allebei leuk en die doen we dan samen.
Gelukkig ben je geen vrouwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als ik daar binnen zou lopen als vrouw zou ik het niet een pluspunt vinden. Met treintjes speel ik al niet meer sinds ik tien ben. Als ik hem was zou ik het gewoon een hobbykamertje nemen.
Duidelijk niet neequote:
Nee gelukkig niet nee.quote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Kwalberto het volgende:
Volgende keer `beter
HET LAATSTE HAAKJE VERDWIJNT VANZELF!!!!!!
Dit topic liep tegelijk met die in R&P.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Ah, we gaan hier verder ipv in R&P?
Deze begon later, en aangezien je geen nieuwe in R&P opent...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit topic liep tegelijk met die in R&P.
Helegaar wel, ik had die van jou zelfs gecopy/pasted en nog verdween het laatste haakje gewoonquote:
Ik voel mij doorgaans prettiger in een groep. Gisteren van 16.30u tot 01.00u in de kroeg `gehangen´. Erg leuke avond gehad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Deze begon later, en aangezien je geen nieuwe in R&P opent...
Maar serieus, ga gewoon wat vaker één op één met mensen op stapEn dan niet zozeer met als doel een relatie/neuken/knuffelen, maar gewoon om ervaring op te doen met praten met mensen
Maar niet wanneer ik het gepost heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Kwalberto het volgende:
Helegaar wel, ik had die van jou zelfs gecopy/pasted en nog verdween het laatste haakje gewoon!
Nee dat is het vreemde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar niet wanneer ik het gepost heb?
Ja, maar goed, je neemt een date niet mee naar een groepquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik voel mij doorgaans prettiger in een groep. Gisteren van 16.30u tot 01.00u in de kroeg `gehangen´. Erg leuke avond gehad.
Vreemd? `hoezo?´quote:
Ja precies, het moet geen obsessie zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang iemand ook nog maar gewoon over andere dingen kan praten vind ik het ook geen probleem.
Misschien moet je je volgende date eerst nuecken en daarna pas gaan praten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef ukga het volgende:
Zie het als een leermoment; zorg dat je de volgende keer wel voldoende (open)vragen heb, en gesprekstof
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
Nouja, hopelijk verliep de treinreis wel naar wens.
dan heb je iig wat om over te pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Misschien moet je je volgende date eerst nuecken en daarna pas gaan praten.
"Sorry uh, normaal in mijn topics op FOK! kom ik niet klaar als ik mijn onderbroek uittrek"?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef ukga het volgende:
[..]
dan heb je iig wat om over te praten
Een vrouw hoeft ook niet per se `bloedmooi´ te zijn, maar deze was dat `toevallig´ wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
En misschien moet je niet perse op date willen met een bloedmooie vrouw maar met een vrouw die een gesprek gaande kan houden
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
je had gewoon 2 biertjes moeten atten vantevoren, dan had ts nu misschien een vriendin.
Nou ja, ik als vrouw zeg: Nooit doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...
SMS'en vind ik maar gedoe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Socios, misschien voortaan eerst een beetje (veel) heen en weer mailen/msnnen/smsen, zodat je van te voren al weet of er een beetje een klik is
Dan heb je dus geleerd; aan alleen mooie vrouwen heb je niks, enkel aan de gene die neukenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft ook niet per se `bloedmooi´ te zijn, maar deze was dat `toevallig´ wel.
Heb er ook weer van afgezien, maar het is wel verleidelijk om een keer met een `air van hier tot Tokyo´ een date `aan te gaan´.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, ik als vrouw zeg: Nooit doen
Hoeveel contact heb je met deze vrouw gehad voordat jullie afspraken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
SMS'en vind ik maar gedoe.MSN staat wel de hele dag aan (wanneer ik thuis ben).
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Socios, misschien voortaan eerst een beetje (veel) heen en weer mailen/msnnen/smsen, zodat je van te voren al weet of er een beetje een klik is
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...
Misschien kan je tijdens het contact een klik voelen die er niet blijkt te zijn, maar ik bedoel meer andersom; als er geen klik is tijdens mailen dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat die er IRL wel isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.
En ik heb ervaring met het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.
tuurlijk niet. het is juist makkelijker als je wat losser kan praten als je elkaar niet kent. Want na deze avond zou ts haar interesses ook een beetje weten (en sowieso praat je makkelijker met iemand die je eerder gezien hebt) waardoor slechts de 1e keer aangeschoten gewoon een goede manier is om het ijs te breken. gewoon doen volgende keer ts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.
Precies, ik houd haar (en mijzelf) dan alleen maar `voor de gek´. Lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.
Okee, even concreet:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ik houd haar (en mijzelf) dan alleen maar `voor de gek´. Lijkt mij niet de bedoeling.
Ruim een maand.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Okee, even concreet:
* hoe lang had je al contact met haar voordat je afsprak?
Dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.quote:* zie je mogelijkheid om binnenkort met andere (mannen/vrouwen, bekenden/onbekenden) te "oefenen" in gezellig doen?
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef secondewijzer het volgende:
Mensen die nog steeds in de troll die Socios heet trappen
En waar heb je het toen allemaal over gehad dan?quote:
Het lijkt me anders wel de enige oplossingquote:Dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Wie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Socios het volgende:
[..]
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met goodluck_charm?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Socios het volgende:
[..]
tombolafan en ik hebben elkaar IRL gezien tijdens een FOK!meet.
Zij wel heel leuk meisje. Maar ja, `toch bij d'r vriend blijven´ erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Kwalberto het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met goodluck_charm?
FFFUUU ik drukte voor de grap op deze link toen net mijn moeder binnen kwam lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef jeloen het volgende:
http://www.nerddate.net/
dit is een gratis site dan heb je meer kansen (raakt je geld niet op aan eten of vervoer treinen)
Toch is er 1 meisje die weet wie ik ben en ik heb een te gekke dag met haar gehad. Maar ja, ze was nog niet half zo oud als ik, dus voor onze ontmoeting hadden we al afgesproken dat het bij die ene keer zou blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Poepoog het volgende:
Even een meer serieuze noot, stel je zou ooit iemand meenemen, en het wordt wat, die laat je toch niet achter je postgeschiedenis komen? Buiten de ge-eikte troep om, je postgeschiedenis is wel redelijk apart, en zou misschien niet bij iedereen goed in de aarde kunnen vallen. Buiten het feit hoe je IRL zou zijn.
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Poepoog het volgende:
Even een meer serieuze noot, stel je zou ooit iemand meenemen, en het wordt wat, die laat je toch niet achter je postgeschiedenis komen? Buiten de ge-eikte troep om, je postgeschiedenis is wel redelijk apart, en zou misschien niet bij iedereen goed in de aarde kunnen vallen. Buiten het feit hoe je IRL zou zijn.
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, alleen op basis van een posthistory zou ik niet iemand afwijzen hoor
Denk je dan dat ik IRL een womanizer ben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee niet alleen, maar je hebt wel wat uitteleggen als Socios zijnde denk ik zo, zeker als je je anders voordoet op een date.
Definieer net wat anders icm http://forum.fok.nl/user/history/158701quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..
Ik doe mij nooit anders voor dan ik ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie doet zich niet net wat anders voor op een date dan ie is..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
FFFUUU ik drukte voor de grap op deze link toen net mijn moeder binnen kwam lopen
Zeker niet. Maar ik heb dat idee nu ook niet. Zeker met een verhaal over een meisje wat de helft van je leeftijd is, en een dergelijke website.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Denk je dan dat ik IRL een womanizer ben?
Misschien is ie hier juist anders dan IRLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zij weet hoe oud ik echt ben, ik ben ouder dan in mijn profiel staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik heb dat idee nu ook niet. Zeker met een verhaal over een meisje wat de helft van je leeftijd is, en een dergelijke website.
Hmmmmmm:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik doe mij nooit anders voor dan ik ben.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zij weet hoe oud ik echt ben, ik ben ouder dan in mijn profiel staat.
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.quote:
Nou ja, en dat kan Socios ook doen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.
En dan moet ik geloven dat je op een date wel eerlijk bent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Okee, ik bedoel te zeggen dat ik mij op een date niet anders voordoe dan ik ben. Hier lieg ik natuurlijk de hele boel bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |