Neen ze kwamen geen eens toe aan het dessert.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef smegmanus het volgende:
Hij viel door de mand toen hij een donald duck ijsbeker als toetje bestelde.
Dat heb ik ook niet gedaan, simpelweg omdat het niet waar is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef badtripbob het volgende:
Er werd van te voren nog gemeld dat hij aan het begin van de date al moest melden dat hij NIET de treinrukker is.
Onmogelijk dus.quote:Voor er vermoedens komen bij het meisje. Hij heeft niet geluisterd en ze is er zelf achter gekomen.
Ik zou zoiets nooit doen. Sowieso staan treinen en seks geheel los van elkaar.quote:Treinrukkers.... Socios die op Fok! blijft ontkennen terwijl iedereen al weet dat hij fapt in treinen...
.
word je niet moe van al die mensen die denken dat jij treinen en sex combineert?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gedaan, simpelweg omdat het niet waar is.
[..]
Onmogelijk dus.
[..]
Ik zou zoiets nooit doen. Sowieso staan treinen en seks geheel los van elkaar.
Tevens lijkt het mij onmogelijk dat de vrouw in kwestie `dit fabeltje´ heeft gehoord, aangezien niemand haar kent.
Natuurlijk word ik er moe van... Maar ik weiger deze laster die het inmiddels geworden is doorgaan te laten vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
word je niet moe van al die mensen die denken dat jij treinen en sex combineert?
vind het nu een beetje te ver gaan..
hoezo vindt iedereen jou een treinrukker dan? ik zie het vandaag al vaker voorbij komen namelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk word ik er moe van... Maar ik weiger deze laster die het inmiddels geworden is doorgaan te laten vinden.
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk word ik er moe van... Maar ik weiger deze laster die het inmiddels geworden is doorgaan te laten vinden.
Je kan er beter zeker van zijn dat ze geen vermoedens krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gedaan, simpelweg omdat het niet waar is.
Als wij hier jou betrapt hebben erop kunnen anderen het ook.quote:[..]
Onmogelijk dus.
[..]
Dat blijf je maar herhalen. Als treinen en seks los van elkaar staan waarom heb je dan in een trein gerukt?quote:Ik zou zoiets nooit doen. Sowieso staan treinen en seks geheel los van elkaar.
Je weet nooit wie Fok!t of in contact staat met iemand die Fok!t.quote:Tevens lijkt het mij onmogelijk dat de vrouw in kwestie `dit fabeltje´ heeft gehoord, aangezien niemand haar kent.
Socios spot treinen. Er kwam in het nieuws een bericht dat iemand had gerukt in een trein en een filmpje kwam ook online erbij. Voor Fok!ers is het meteen duidelijk dat Socios dat is geweest. Hij is alleen zo kinderachtig om het te blijven ontkennen terwijl wij hem toch duidelijk herkennen in dat beeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Misan het volgende:
[..]
hoezo vindt iedereen jou een treinrukker dan? ik zie het vandaag al vaker voorbij komen namelijk
Die herhaling blijft omdat `het verhaal´ zich blijft herhalen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef badtripbob het volgende:
Dat blijf je maar herhalen. Als treinen en seks los van elkaar staan waarom heb je dan in een trein gerukt?.
Kleine kans, ja...quote:Je weet nooit wie Fok!t of in contact staat met iemand die Fok!t..
IK WAS HET NIET. HOUD EENS OP MET DAT TE BLIJVEN VERKONDIGEN.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef badtripbob het volgende:
Socios spot treinen. Er kwam in het nieuws een bericht dat iemand had gerukt in een trein en een filmpje kwam ook online erbij. Voor Fok!ers is het meteen duidelijk dat Socios dat is geweest. Hij is alleen zo kinderachtig om het te blijven ontkennen terwijl wij hem toch duidelijk herkennen in dat beeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |