Wat raar. Ik eet altijd zittend.quote:
ik moest lachenquote:
Staand eten schrikt af inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat raar. Ik eet altijd zittend.
Misschien was dat het wel?
Was in mijn eigen stad. Loopafstand naar restaurant erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
Nouja, hopelijk verliep de treinreis wel naar wens.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef smegmanus het volgende:
Wat raar. Ik eet altijd zittend.
Misschien was dat het wel?
Ik `stond´ niet letterlijk. Het is een `uitspraak´.quote:
dan was hij ontmaagdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Windows15 het volgende:
Hoeveel kostte het eten?
Voor hetzelfde geld kon je naar de hoeren gaan en weer thuiskomen om het op FOK! te vertellen
1 gang in dit geval. Geen voorgerecht en toetje hoefde ze niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef kwiwi het volgende:
Je moet ook nóóit gaan uiteten tijdens de eerste dateGa eerst wat drinken, en kijk dan verder. Want als het niks dreigt te worden kun je dan in ieder geval na een drankje al weg. Als je gaat uiteten zit je minimaal 2 gangen aan iemand vast
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
Je stond wel voor paal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik `stond' niet letterlijk. Het is een `uitspraak'.
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw op de parkeerplaats haar autodeur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurdequote:Vrouw loopt halverwege date weg
Zelfs 1 gang duurt al langer dan een drankje, dus volgende keer maar eerst even wat drinken om te zien of uit eten uberhaupt zin heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
1 gang in dit geval. Geen voorgerecht en toetje hoefde ze niet...
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Windows15 het volgende:
Hoeveel kostte het eten?
Voor hetzelfde geld kon je naar de hoeren gaan en weer thuiskomen om het op FOK! te vertellen
Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw haar deur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurde![]()
![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs 1 gang duurt al langer dan een drankje, dus volgende keer maar eerst even wat drinken om te zien of uit eten uberhaupt zin heeft
ook niet met het idee dat je met de trein kon gaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.
Trouwens als uit dat wijf niks zinnigs kwam dan had ze toch ook mooi zelf haar vreten kunnen betalen. Want nu heeft ze je gewoon gebruikt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
VUILE GORE KANKERHOER IK HOOP DAT JE KINDEREN VERKRACHT WORDEN EN DAT JE MAN VREEMD GAAT MET JE ZUS ÉN JE BESTE VRIENDIN. TYFUS GORE KUTSLET!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw op de parkeerplaats haar autodeur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurde![]()
![]()
Nee dat klopt. Sorry voor het korte inter mezzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic niet over.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Beter regel je gewon een doorsnee slet die je neit uit eten hoeft te neme
Hapopymeal, kipnuggets en een fristi
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef jeloen het volgende:
ook niet met het idee dat je met de trein kon gaan?
Kelderboxsletjes in Nickelsonjassen dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Beter regel je gewon een doorsnee slet die je neit uit eten hoeft te neme
Happymeal, kipnuggets en een fristi
je weetsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kelderboxsletjes in Nickelsonjassen dus.
ook geen dingen die jou kunnen associeren met treinen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.
Ik betaal altijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Taartjeh het volgende:
Trouwens als uit dat wijf niks zinnigs kwam dan had ze toch ook mooi zelf haar vreten kunnen betalen. Want nu heeft ze je gewoon gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |