Wat raar. Ik eet altijd zittend.quote:
ik moest lachenquote:
Staand eten schrikt af inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat raar. Ik eet altijd zittend.
Misschien was dat het wel?
Was in mijn eigen stad. Loopafstand naar restaurant erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
Nouja, hopelijk verliep de treinreis wel naar wens.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef smegmanus het volgende:
Wat raar. Ik eet altijd zittend.
Misschien was dat het wel?
Ik `stond´ niet letterlijk. Het is een `uitspraak´.quote:
dan was hij ontmaagdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Windows15 het volgende:
Hoeveel kostte het eten?
Voor hetzelfde geld kon je naar de hoeren gaan en weer thuiskomen om het op FOK! te vertellen
1 gang in dit geval. Geen voorgerecht en toetje hoefde ze niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef kwiwi het volgende:
Je moet ook nóóit gaan uiteten tijdens de eerste dateGa eerst wat drinken, en kijk dan verder. Want als het niks dreigt te worden kun je dan in ieder geval na een drankje al weg. Als je gaat uiteten zit je minimaal 2 gangen aan iemand vast
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
Je stond wel voor paal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik `stond' niet letterlijk. Het is een `uitspraak'.
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw op de parkeerplaats haar autodeur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurdequote:Vrouw loopt halverwege date weg
Zelfs 1 gang duurt al langer dan een drankje, dus volgende keer maar eerst even wat drinken om te zien of uit eten uberhaupt zin heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
1 gang in dit geval. Geen voorgerecht en toetje hoefde ze niet...
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Windows15 het volgende:
Hoeveel kostte het eten?
Voor hetzelfde geld kon je naar de hoeren gaan en weer thuiskomen om het op FOK! te vertellen
Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw haar deur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurde![]()
![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs 1 gang duurt al langer dan een drankje, dus volgende keer maar eerst even wat drinken om te zien of uit eten uberhaupt zin heeft
ook niet met het idee dat je met de trein kon gaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.
Trouwens als uit dat wijf niks zinnigs kwam dan had ze toch ook mooi zelf haar vreten kunnen betalen. Want nu heeft ze je gewoon gebruikt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
VUILE GORE KANKERHOER IK HOOP DAT JE KINDEREN VERKRACHT WORDEN EN DAT JE MAN VREEMD GAAT MET JE ZUS ÉN JE BESTE VRIENDIN. TYFUS GORE KUTSLET!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat een of andere debiele kuthuisvrouw op de parkeerplaats haar autodeur tegen de spiegel van mn nieuwe auto ramt waardoor ik een dikke kras erop heb zitten en dan geen briefje achter laat om het netjes via de verzekering te regelen, zoals mij vandaag gebeurde![]()
![]()
Nee dat klopt. Sorry voor het korte inter mezzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic niet over.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Beter regel je gewon een doorsnee slet die je neit uit eten hoeft te neme
Hapopymeal, kipnuggets en een fristi
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef jeloen het volgende:
ook niet met het idee dat je met de trein kon gaan?
Kelderboxsletjes in Nickelsonjassen dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Beter regel je gewon een doorsnee slet die je neit uit eten hoeft te neme
Happymeal, kipnuggets en een fristi
je weetsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kelderboxsletjes in Nickelsonjassen dus.
ook geen dingen die jou kunnen associeren met treinen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.
Ik betaal altijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Taartjeh het volgende:
Trouwens als uit dat wijf niks zinnigs kwam dan had ze toch ook mooi zelf haar vreten kunnen betalen. Want nu heeft ze je gewoon gebruikt.
ja, je hebt weinig keus he, als ze weglooptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik betaal altijd.Zelfs als het `mislukt´.
wat let je? PM hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het trouwens wel lullig dat ze jou nog even liet betalen en daarna gelijk wegging![]()
Als ik nou íemand een leuke date gun is het Socios wel.
let op ze stuurt gewoon haar vriendinnen steeds om te kunnen etenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik betaal altijd.Zelfs als het `mislukt´.
je kent hem niet eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het trouwens wel lullig dat ze jou nog even liet betalen en daarna gelijk wegging![]()
Juist wèl.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
HIJ ZEI EEN MAAND GELEDEN DAT IE NIET ALLES BETAALT OP EEN EERSTE DATE.
Kijk, dat wist ik niet. Dat had je haar misschien ook wel even uit kunnen leggen. Weer gespreksstof erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik `stond´ niet letterlijk. Het is een `uitspraak´.
leuk, ze zei leuk.quote:
Waarom denken alle foksters dat Socios een toffe jongen isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt nergens over gepraat, dus ook niet over treinen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.
Lief van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
eerst picsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn buurmeisje van 21 vindt treinen ook heel leuk. Kan ik je in contact brengen?
Oh dan was het de rest die dat niet deed.quote:
van treinen?quote:
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. Vrouwen die treinen leuk vinden zijn er niet veel...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn buurmeisje van 21 vindt treinen ook heel leuk. Kan ik je in contact brengen?
nee het buurmeisjequote:
Ik zal je zeggen waarom, omdat hij een van de weinigen is die gewoon eerlijk is hierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waarom denken alle foksters dat Socios een toffe jongen is![]()
fixedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. MENSENenANDERE_WEZENS die treinen leuk vinden zijn er niet veel...
wel in kliniekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. Vrouwen die treinen leuk vinden zijn er niet veel...
Dat zal d'r leren zo stil te zijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef chroestjov het volgende:
Neem wraak en post meer info en pics over je mislukte date.
dus je wilt met iemand die in alles faalt en het toegeeft?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen waarom, omdat hij een van de weinigen is die gewoon eerlijk is hierZelfs over dingen waar ieder ander zich voor zou schamen. Dat vind ik bewonderenswaardig
Beter dan mensen die alles faken. Het leven bestaat uiteraard niet uit uitersten, dus tussen falen en slagen zit ook nog een ruime marge.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef jeloen het volgende:
[..]
dus je wilt met iemand die in alles faalt en het toegeeft?
Neuh, zelfs als ze mij zo `laat zitten´, respecteer ik haar en zal ik nooit privacygevoelige `items´ over haar posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef chroestjov het volgende:
Neem wraak en post meer info en pics over je mislukte date.
Hey Socios, hoe doe je dat tweede haakje, bij mij wordt ie namelijk onzichtbaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, zelfs als ze mij zo `laat zitten´, respecteer ik haar en zal ik nooit privacygevoelige `items´ over haar posten.
Ik faal niet in alles.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef jeloen het volgende:
dus je wilt met iemand die in alles faalt en het toegeeft?
???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef 9611Niels het volgende:
Hey Socios, hoe doe je dat tweede haakje, bij mij wordt ie namelijk onzichtbaar.
Gr 9611Niels
Denk het wel, maar als het niet werkt wordt iig het topic nog beter.quote:
Via een datingsite...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef ukga het volgende:
Waar heb je deze chick eigenlijk ontmoet?
nee maar ik zei ook niet socios hequote:
Lekker slim man. Ik bedoel, je kan te ver gaan natuurlijk. Maar ik bedoel, als treinen nou je passie zijn, waarom dan niet juist er over praten? Wel zorgen dat t niet raar overkomt natuurlijk... Maar vrouwen vinden t toch juist tof als mannen gepassioneerd zijn? Of ben ik nou gek? Vrouwen? zeg t maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:
Die!quote:
ja je gaat te verquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Lekker slim man. Ik bedoel, je kan te ver gaan natuurlijk. Maar ik bedoel, als treinen nou je passie zijn, waarom dan niet juist er over praten? Wel zorgen dat t niet raar overkomt natuurlijk... Maar vrouwen vinden t toch juist tof als mannen gepassioneerd zijn? Of ben ik nou gek? Vrouwen? zeg t maar
dan vraag je der wel om hequote:
nee maar,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
En jij bent een vrouw, blijkbaar
Dat het niet `slim´ is om over treinen te praten, weet ik allang... Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef jeloen het volgende:
kijk als je gaat lullen over treinen denk ik dat ze wel gelijk weggaat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef ukga het volgende:
[..]
oke.
IK DENK DAT IK DE OORZAAK VAN HET PROBLEEM HEB GEVONDEN MENSEN!!!
late reactie vriendquote:
''in de loop der jaren''???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat het niet `slim´ is om over treinen te praten, weet ik allang... Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.
Niet in één keer, ja...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef jeloen het volgende:
''in de loop der jaren''???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet in een keer?
Wat een rotwijf, niet eens meebetalen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Socios het volgende:
Al gauw daarna vertrok ze, ze bleef nog net even wachten tot ik de rekening betaald had.
snap je sarcasme?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef jeloen het volgende:
[..]
nee maar,
kijk als je gaat lullen over treinen denk ik dat ze wel gelijk weggaat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''she lost her heart u lost your brain''
voor mijn naam staat ook een mannetje dat betekend zeg maar dit is een man
goed punt (.) (<--------- dat is een puntquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet in één keer, ja...
Lang geloofd dat een vrouw `het maar moet accepteren´ dat treinen een hobby van mij is.
Misschien ben ik wel veel te goed...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Wat een rotwijf, niet eens meebetalen.
Ik heb geen `treinenkamer´. Ze kan hooguit een hele rij Spoorboekjes tegenkomen in mijn boekenkast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef jeloen het volgende:
goed punt (.) (<--------- dat is een punt)
maar als je der dan mee neemt naar huis ofso dan ziet ze toch je teinenkamer??
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel veel te goed...
een treinenkamer dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb geen `treinenkamer´. Ze kan hooguit een hele rij Spoorboekjes tegenkomen in mijn boekenkast.
Heb je geen modelspoor?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ze staan gewoon in mijn woonkamer.
Zolang iemand ook nog maar gewoon over andere dingen kan praten vind ik het ook geen probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
En over die treinen: ik vind het juist leuk als iemand een hobby heeft, maakt niet uit wat.
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ergens een wagonnetje, dat is het wel, misschien ooit eens. Maar het is sowieso heel duur.quote:
Hoogste tijd voor 12-jarigen om naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef jeloen het volgende:
[..]
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamer
Op het eerste gezicht is er echt niets van treinen te bekennen, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef jeloen het volgende:
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamer
Zullen de vrouwtjes leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
nee maar jij date-> met doel relatie? -> komt bij jou wonen-> ze vindt iets met treinen-> dumpt jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht is er echt niets van treinen te bekennen, hoor.
Ik hoef en wil echt niet meteen samenwonen, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef jeloen het volgende:
nee maar jij date-> met doel relatie? -> komt bij jou wonen-> ze vindt iets met treinen-> dumpt jou
Wat vinden vrouwen dan wel leuk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij hebben mannen hele verkeerde ideeën van wat vrouwen wel/niet leuk vinden
niet meteen maar je neemt niet iemand mee uit eten voor 1 dag ofwel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik hoef en wil echt niet meteen samenwonen, hoor.
bussen dat is de sleutel to succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
Jij vind modeltreintjes wel leuk dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mannen hele verkeerde ideeën van wat vrouwen wel/niet leuk vinden
Dat hangt natuurlijk van de persoon af. Maar de meeste vrouwen vinden het echt niet erg als er spullen die met iemand z'n hobby te maken hebben in huis liggen/staan. Zolang maar niet het hele huis vol ligt.quote:
Dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Had je maar niet moeten vertellen dat je een trein autiboy bent
Nee maar als ik daar binnen zou lopen als vrouw zou ik het niet een pluspunt vinden. Met treintjes speel ik al niet meer sinds ik tien ben. Als ik hem was zou ik het gewoon een hobbykamertje nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk van de persoon af. Maar de meeste vrouwen vinden het echt niet erg als er spullen die met iemand z'n hobby te maken hebben in huis liggen/staan. Zolang maar niet het hele huis vol ligt.
Mannen schijnen hier te denken dat als je zegt dat treinen je hobby zijn, vrouwen gelijk wegrennen.. Maar ik zou niet weten waarom, het is gewoon een hobby. Iedereen heeft er wel een paar... Ik vind de hobby's van m'n vriend niet allemaal leuk, en hij die van mij niet allemaal, nou geen probleem tochAndere dingen vinden we wel allebei leuk en die doen we dan samen.
Gelukkig ben je geen vrouwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als ik daar binnen zou lopen als vrouw zou ik het niet een pluspunt vinden. Met treintjes speel ik al niet meer sinds ik tien ben. Als ik hem was zou ik het gewoon een hobbykamertje nemen.
Duidelijk niet neequote:
Nee gelukkig niet nee.quote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Kwalberto het volgende:
Volgende keer `beter
HET LAATSTE HAAKJE VERDWIJNT VANZELF!!!!!!
Dit topic liep tegelijk met die in R&P.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Ah, we gaan hier verder ipv in R&P?
Deze begon later, en aangezien je geen nieuwe in R&P opent...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit topic liep tegelijk met die in R&P.
Helegaar wel, ik had die van jou zelfs gecopy/pasted en nog verdween het laatste haakje gewoonquote:
Ik voel mij doorgaans prettiger in een groep. Gisteren van 16.30u tot 01.00u in de kroeg `gehangen´. Erg leuke avond gehad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Deze begon later, en aangezien je geen nieuwe in R&P opent...
Maar serieus, ga gewoon wat vaker één op één met mensen op stapEn dan niet zozeer met als doel een relatie/neuken/knuffelen, maar gewoon om ervaring op te doen met praten met mensen
Maar niet wanneer ik het gepost heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Kwalberto het volgende:
Helegaar wel, ik had die van jou zelfs gecopy/pasted en nog verdween het laatste haakje gewoon!
Nee dat is het vreemde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar niet wanneer ik het gepost heb?
Ja, maar goed, je neemt een date niet mee naar een groepquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik voel mij doorgaans prettiger in een groep. Gisteren van 16.30u tot 01.00u in de kroeg `gehangen´. Erg leuke avond gehad.
Vreemd? `hoezo?´quote:
Ja precies, het moet geen obsessie zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang iemand ook nog maar gewoon over andere dingen kan praten vind ik het ook geen probleem.
Misschien moet je je volgende date eerst nuecken en daarna pas gaan praten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef ukga het volgende:
Zie het als een leermoment; zorg dat je de volgende keer wel voldoende (open)vragen heb, en gesprekstof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |