Hij is volgens mij nergens groentje in?quote:
En toch werkt het schijnbaar nog steedsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat hele `poolverhaal´ is zo cliché eigenlijk.
Tja, maar zoals wij laten zien heb je daar meer succes mee dan met je uit eten gedoequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zou best wel moeten lachen als iemand dat tegen mij zou zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Das ook leukEn dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toch werkt het schijnbaar nog steeds
GMTAquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, maar zoals wij laten zien heb je daar meer succes mee dan met je uit eten gedoe
Soms zijn die cliché dingen wel fijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zou dat dan ook nooit aan een vrouw vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best wel moeten lachen als iemand dat tegen mij zou zeggen.
En als het klikt tijdens een niet-uit-eten-date hoef je echt niet alleen te pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
Maarreh, kom je gewoon gespreksstof te kort dan? Of wat is het?
Want je kan over genoeg dingen praten, hobby's, interesses, school, werk, sport, vakanties, nieuws, actualiteit, dingen die om je heen gebeuren etcetc..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
VUILE GORE KANKERHOER IK HOOP DAT JE KINDEREN VERKRACHT WORDEN EN DAT JE MAN VREEMD GAAT MET JE ZUS ÉN JE BESTE VRIENDIN. TYFUS GORE KUTSLET!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das waar, dus als die klik er niet is maakt het eigenlijk niet uit wat je doetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
precies. maar bij een date zijn mensen benieuwd naar elkaar waardoor je waarschijnlijk toch wel reactie krijgt en dan kan je daar weer op in gaan enzo, dan heb je binnen de kortste keren een gesprek van een half uur over 1 onderwerp, en het hoeft nieteens ergens over te gaan, slap lullen (niet te slap ofc) is ook prima.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
Nog wel even een aanvulling op mijn "kies-dan-eten-met-een-voorstelling" suggestie:
ik zou in jouw geval stand-up comedy en andere interactieve shows waarbij er een kans bestaat dat je er uitgepikt wordt om in de maling genomen te worden oid vermijden.
Met FOK!kers daten is wel leuk, als er dan even een stilte valt is er in ieder geval één onderwerp waar je altijd op terug kunt vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Garisson72 het volgende:
Soos, ben je zo weleens op date geweest met iemand van fok? Of is die datingsite je enige jachtgebied?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Garisson72 het volgende:
Soos, ben je zo weleens op date geweest met iemand van fok? Of is die datingsite je enige jachtgebied?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met goodluck_charm?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best wel moeten lachen als iemand dat tegen mij zou zeggen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met FOK!kers daten is wel leuk, als er dan even een stilte valt is er in ieder geval één onderwerp waar je altijd op terug kunt vallen"Hee heb je dat topic van [ user ] nog gelezen vandaag?"
Ik heb een paar FOK!sters gedate, ja... Wat kwiwi ook zegt, dat ik dan altijd en ongegeneerd over FOK! kan praten is wel heel chill.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Garisson72 het volgende:
En bij de FOK!kers?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
En er zitten wel een paar moppies tussen al die FOK!sters
Tsja je moet de parels tussen de zwijnen halen, platonisch gezegd.quote:
En parels zijn schaars goed zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja je moet de parels tussen de zwijnen halen, platonisch gezegd.
Laat me raden, jij hebt één van de weinige leukerds ingepikt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is even zoeken, maar ook daar zijn leuke exemplaren tussen te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |