Eigenlijk moeten we een hitsige conductrice voor 'm fixen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Garisson72 het volgende:
Fok!sters weten wel hoe onhandig hij erin is inmiddels, bedoel ik. Die kunnen dus begrip hebben voor 'm.
Socios natte droom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een hitsige conductrice voor 'm fixen.
Wie opent even een topic in FOK!kers helpen FOK!kers?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
Comité 'help onze Soos aan de vrouw.'
Hier is geld nodig mensen, veel geld.
of een Yvon Jaspersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
Comité 'help onze Soos aan de vrouw.'
Hier is geld nodig mensen, veel geld.
Heb ik al eens gedaan, werd meteen respectloos gesloten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie opent even een topic in FOK!kers helpen FOK!kers?
En klap je dan na korte tijd ook dicht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb een paar FOK!sters gedate, ja... Wat kwiwi ook zegt, dat ik dan altijd en ongegeneerd over FOK! kan praten is wel heel chill.
All you need is love komt toch terug?quote:
Ze snappen je niet, ze snappen je niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, werd meteen respectloos gesloten.
Mit der Robert?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
All you need is love komt toch terug?
ooh das leuk, of erm dat programma van Eddy Zoë, kunnen we in het publiek zitten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
All you need is love komt toch terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder, omdat ik wel heel lang over FOK! kan praten, lol.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef Garisson72 het volgende:
En klap je dan na korte tijd ook dicht?
Oh help, iets moet koeien en melken.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
ooh das leuk, of erm dat programma van Eddy Zoë, kunnen we in het publiek zitten!Ehm... Take me out?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
"Hoi, ik ben Socios. Ik FOK! de hele dag en als ik niet aan het FOK!ken ben dan zit ik in de trein"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
ja![]()
kunnen we hem ophemelen in zijn filmpje!
komt allemaal goed, socios!
Dang socios. jouw lichaam, mijn mind. dat zou een killer combi moeten zijn. als dat nou eens mogelijk was hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijftigje + fooi. En nee, ik was niet liever van dat geld `naar de hoeren´ gegaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dang socios. jouw lichaam, mijn mind. dat zou een killer combi moeten zijn.
als dat nou eens mogelijk was.
Dat zou het niet bepaald beter maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dang socios. jouw lichaam, mijn mind. dat zou een killer combi moeten zijn. als dat nou eens mogelijk was he
stop laughing, kill you!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |