abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92210444
Vorig topic: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 68

02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)
pi_92210485
Laatste postst:
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Sonnetje85 het volgende:

Nog even trots doen!
Mijn zoon O+

Draak, bij Floris werkt dat ook niet hoor, laten huilen tot ie moe wordt..Hij gaat net zolang door tot er iemand komt. Soms gaat wel, maar je hoort duidelijk verschil in huiltje :)
Mijn moeder was er altijd verbaasd over :D mijn volhoudertje O+ ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:03 schreef Marlinde het volgende:
Emma is vandaag jarig *O* Hoeraaaaa! Van harte gefeliciteerd kleine meid! O+

Tessa is nog steeds ziek ;( 38,0 graden, weer rottig geslapen. Hoop dat het snel over is en al helemaal op haar verjaardag!
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:27 schreef Shandaly het volgende:
Emma, gefeliciteerd!!! *O*
Jee, is het echt al weer een jaar geleden dat we zo zaten te F5-en om te kijken hoe het met dat kleine vechtertje ging?

Beterschap Tessa!

Toen Lars nog klein was hebben we die 5-minuten regel wel eens toegepast en blijkbaar hebben we toch iets goed gedaan. Toen konden we overigens ook heel goed het verschil horen in zeur-huilen of er-is-echt-iets-aan-de-hand-huilen. Lars gaat nu vrijwel altijd zonder mopperen naar bed. Ook z'n twee slaapjes overdag doet-ie gewoon boven in bed, gaat altijd prima. Soms hoor je 'm nog even brabbelen met z'n knuffels, maar na 10 minuutjes is meneer altijd in dromenland.
En dan nog ben ik af en toe zelf zo vreselijk moe.. ik kan me bijna niet voorstellen hoe vreselijk het moet zijn als je dan ook nog eens echt nachtrust mist...
En verder waren het felicitatie posts voor Keshet, want *O* Emma *O* is vandaag jarig *O*
Dus feliciteren mogen jullie opnieuw doen als je dat wil :P
pi_92210504
Keshet, Emma is gewoon 1 vandaag *O*
Een hele fijne dag vandaag met emo'en met zn 3tjes :D
pi_92211264
Emma, hoera!!!
1 jaar. Een echte dreumes.

Heel heel hartelijk gefeliciteerd en een fijne verjaadag (verjaardagen ;) )
:*
pi_92211369
Emma is jarig!!

Van harte gefeliciteerd Keshet, meneer Keshet en natuurlijk groot wonder Emma zelf!! *O*
pi_92212166
gefeliciteerd emma *O* *O* *O*
vergeet niet je papa en mama flink te knuffelen O+

ik vind een felicitatie voor keshet en de papa apart ook op zijn plaats :* niet voor emma's verjaardag, maar voor henzelf: al een jaar mama en papa. zo'n moeilijke start, maar kijk nou toch hoe geweldig jullie het doen O+ :*

en draakje: bij ons werkt de "harde" aanpak bij allebei de kinders het beste. zonder meer negeer ik dreinhuiltjes. als er echt iets is ga ik in eerste instantie naar kind in kwestie. troosten, terugleggen. de kinders mogen 's avonds gewoon niet van hun respectievelijke kamers af. nooit. doorgaans werkt dit heel erg goed. maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik vrij makkelijke (avond en nacht) slapers heb. ze zijn allebei 's nachts wel eens wakker, maar dan murmelt het zo eens wat en gaan ze weer slapen. bij allebei hebben we gemerkt dat ze erg onrustig worden juist als je te snel naar ze toe gaat.

het werkt als een speer, maar leverd nog wel eens wat conflict op hier, met een papa en mama die dan beneden staan te drentelen bij de trap om te luisteren wat voor huiltje het is en zich eventueel staan te verbijten terwijl het dreintje ff (zelden langer dan een paar minuutjes.....) doorgaat. wij zijn zelf namelijk niet zo flink :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92212721
Keshet en vriend gefeliciteerd met Emma, alweer een jaar *O* Fijne dag!

Sonnetje wat stoer zeg van Thomas 8-) leuk speeltje die blokken, de poes vindt er niet veel aan zie ik :D
pi_92212903
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Mereltje het volgende:
Keshet en vriend gefeliciteerd met Emma, alweer een jaar *O* Fijne dag!

Sonnetje wat stoer zeg van Thomas Floris 8-) leuk speeltje die blokken, de poes vindt er niet veel aan zie ik :D
pi_92213152
Keshet, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je stoere dochter *O* *O* *O*
tot over anderhalve week in het dreumestopic.
pi_92214105
Keshet, van harte! *O*
Je hebt een dreumes :o

Hier even de HA gebeld, vanmiddag even langskomen. Het kereltje stuitert tussen de 36,4 en 39,8...
En dan echt stuiteren. Koud-heet-koud-heet.
En voelt zich duidelijk niet geweldig.
pi_92214223
Keshet, gefeliciteerd met Emma! Wat een bijzonder jaar is het geweest. Hoop en vrees en gelukkig is het goed gekomen! Ik kan me voorstellen dat dit echt een emo-dag is.

Bah, Freecell, dat klinkt niet fijn. Heeft hij nog blauwe lippen?

Ik lees alvast wat in, want de mijne wordt volgende week 6 maanden.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:40:31 #12
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92214855
Mijn mini en ik komen afscheid nemen! Wij mogen door naar de dreumesjes! *O* :D

Bedankt voor de leuke posts, de adviezen, de humor, het delen, de steun, voor alles!
Enne, tot snel of tot over een poosje!

Excuses voor de megaspam maar ik kon niet meer kiezen uit de foto's! :@

Op 2 februari 2010, om twee over half twee 's middags werd Emma geboren na een spoedkeizersnede ivm foetale nood en een gigantische groeiachterstand. Ze was dertien weken en drie dagen te vroeg. Ze woog 450 gram en was zo'n 25 centimeter lang.

Emma een paar minuten oud, in een soort warmhoudboterhammenzakje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een half uurtje oud, aangesloten op alle apparatuur maar nog zonder beademing

Drie dagen oud, onder de lamp vanwege het geelzien. Let ook op de verhouding Emma/knuffel. Ik probeer vandaag nog zo'n foto te maken.

Acht dagen oud. Voor het eerst uit de couveuse om te buidelen!

29-03-2010: Emma weegt na bijna twee maanden knokken een kilo!

30-03-2010: Voor het eerst kleding aan

02-04-2010: Voor het eerst in bad. (En men, wat was dat nodig!)

07-04-2010: Voor het eerst zelf drinken

01-05-2010 Drie maanden oud

07-05-2010 Echt Emma

31-05-2010: Na 4 maanden mag Emma mee naar huis!

14-06-2010 Emma bleek geen voetbalfan te zijn

21-06-2010 Emma deed overal en nergens siesta's

18-07-2010 Emma ging steeds meer drinken!

05-08-2010 Haar knuffels worden flink gekoeieneerd

27-09-2010: Proefzitten in de kinderstoel

25-10-2010: Gecorrigeerd bijna zes maanden oud en dus is het tijd voor fruit en groente!

07-11-2010: Emma groeit flink en kan heerlijk spelen

December 2010: Emma vierde sinterklaas en kerst:

2011 begon met pogingen tot kruipen

Emma is druk bezig met het ontdekken van de wereld. De Allerhande lezen hoort daar natuurlijk ook bij! :')

Emma weegt nu 6,5 kilo (14 keer haar geboortegewicht!) en is nu 66 centimeter lang.

We vinden het echt heel jammer maar het is nu echt echt echt tijd om jullie te verlaten! Tot snel!
En stiekempjes blijf ik lekker meeposten, Emma is pas op 8 mei gecorrigeerd een jaar.

A grand adventure has begun.
pi_92215119
prachtige foto's keshet O+
ik krijg er zelf nog de rillingen van! vooral die eerste.

:* O+ :* O+
pi_92215123
Ooooh Keshet, ik zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen! Die eerste foto's.. dat breekbare mini-mini-mini mensje! En dan die laatste foto! Dat vechtertje.. Gewoon een heerlijke meid!! Wat zullen jij en meneer Keshet trots zijn!!!! _O_ en terecht!! O+

Nogmaals gefeliciteerd!
pi_92215325
Keshet, krijg er gewoon tranen van in mijn ogen :*
Wat een mooie en super meid is het toch! En jullie als ouders ook toppie!!!!!!!
pi_92215703
Pfff Keshet, zit hier gewoon een potje te janken.

Heel erg gefeliciteerd met jullie meisje!! Alweer een heel jaar is ze op deze aardbol!!
Wat een mooie en heftige (vooral de eerste foto's) fotoreeks.
En die laatste foto is gewoon priceless, wat een schattie hebben jullie gebakken.

Emma betekend voor mij 'Hoop'. Emma betekend voor mij, je mag dromen over de toekomst want soms komen nare dingen gewoon wel goed. :* O+

Geniet van vandaag met jullie mupke.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92215763
Keshet, ik krijg nog weer een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Je meisje, je mooie vechtertje, kijk nou eens hoe ze begonnen is. En kijk dan eens wat een geweldige meid ze al is geworden O+ Zo bijzonder, jullie meisje! Gefeliciteerd en een hele fijne dag :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92216134
Wat een prachtige foto's keshet.. En inderdaad zeg, die eerste foto's.. omg... Dan denk ik alleen maar wat kunnen we tegenwoordig veel.. Zo'n ongelofelijk klein ding, zo kwestbaar... En kijk haar nu eens! Het is gewoon bijna niet voor te stellen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92216412
Ja crap zeg... zit ik hier een beetje op mijn werk tegen de tranen en brok te vechten na zo'n prachtige fotoserie. Na een ontzettend enerverend jaar voor jullie en Emma is ze gewoon jarig! Wat een wondertje is het toch ook, en wat hebben jullie toch een prachtmeid Keshet! En van harte gefeliciteerd, maak er een mooie, fijne, leuke en gezellig dag van! Jullie hebben namelijk alle reden voor een FEESTJE!!! *O*
pi_92216812
keshet ik doe gewoon lekker met iedereen mee en zit met tranen in m'n ogen
jullie kleine vechtertje is gewoon een jaar! en wat een hoop meegemaakt maar zo dapper
echt goed te zien op de foto's
hulde voor jullie als ouders ook!
maak er een mooie en fijne dag van! :*
pi_92216963
vannacht hebben we zelf eigenlijk best een goede nacht gehad
ik was gister lekker wezen zwemmen dus meneer heeft haar op bed gebracht,
dat kostte wel wat moeite, maar na 45 min en daarna nog een paar x even terug ging ze slapen
heb haar veel horen jammeren/jengelen, maar tot aan 02.00 zette het niet door!
toen bleef ze dus haar opgepakt, flesje klaar gemaakt, inmiddels sliep ze alweer, heb een half uur met d'r gezeten en ik kon haar terug in d'r eigen bed leggen!
daarna weer steeds jammeren/jengelen wat niet doorzette totaan 05.00 uur, toen lekker aan de borst bij ons in bed en daar verder liggen pitten, met idem hetzelfde verhaal, om 07.30 nog eens borst om totaan 10.00! door te slapen zonder gejammer....
pi_92217145
sonnetje gaaf hoor dat filmpje van floris met recht trots

free, goed dat je de ha hebt gebeld, ben ook wel benieuwd wat ie gaat zeggen over de blauwe lippen, maar wat een stuiterbal in temperatuur! zou ik me ook niet lekker bijvoelen laat staan zo'n klein hummeltje :*

simmu, wat doe je dan als kind in kwestie direkt weer gaat huilen als je het in bed legt?
ik ben trouwens zelf ook niet zo'n bikkel hoor, alhoewel het jammeren idd me niet naar haar toe doet strompelen, blijkt uit vannacht dus ook niet nodig
pi_92217146
Nog nooit zo'n tof jaaroverzicht gezien hier O+
Wat een jaar Keshet!
pi_92217263
Wat een mooi en ontroerend en spannend jaar hebben jullie gehad, Keshet!
Jullie mooie Emma is een stoere! :Y
Vier maar een mooi feest vandaag, jullie hebben dat verdiend.
Gefeliciteerd! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92217658
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef draculettetje het volgende:
simmu, wat doe je dan als kind in kwestie direkt weer gaat huilen als je het in bed legt?
ik ben trouwens zelf ook niet zo'n bikkel hoor, alhoewel het jammeren idd me niet naar haar toe doet strompelen, blijkt uit vannacht dus ook niet nodig
eventjes aankijken of het doorzet. beneden, al tandenknarsend :')
wat trouwens bij selene wonderlijkwerkte was om dan in de kamer ernaast (toen studeerkamer, nu ravi's kamer) de computer aan te zetten (om samen met hubbie te gaan gamen over het netwerkje hier). tuduuhduuhuu (windows startgeluidje) --> selene viel stil, ging liggen luisteren naar mij en viel dan rustigjes en tevreden in slaap *O*

ghehehehe
pi_92217751
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef simmu het volgende:

[..]

eventjes aankijken of het doorzet. beneden, al tandenknarsend :')
wat trouwens bij selene wonderlijkwerkte was om dan in de kamer ernaast (toen studeerkamer, nu ravi's kamer) de computer aan te zetten (om samen met hubbie te gaan gamen over het netwerkje hier). tuduuhduuhuu (windows startgeluidje) --> selene viel stil, ging liggen luisteren naar mij en viel dan rustigjes en tevreden in slaap *O*

ghehehehe
De kinderkamer grenst bij ons tegen de badkamer aan... Zo zet ik inderdaad de droger aan, dan luisteren ze naar het gezoem van de droger en vallen ze allebei in slaap van..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92217805
gek is dat he. ravi heeft ook al zo'n pesthekel aan een stil huis. gisteravond was hij ook heel eventjes wakker. ik was heel moe, dus ik ging in bed tv kijken --> ravi tevreden, niet meer gehoord
pi_92218953
hmmm met geluid nog nooit geprobeerd eigenlijk, ja haar liedjes vanaf de babyfoon'
maar goed als hetgaat zoals vannacht ben ik tevreden hoor

en hoe vaak ik al wel niet op mn handen heb gezeten dat ik nog niet naar d'r toe mocht ontelbaar denk ik
pi_92222788
hallo allemaal
(hier vrouw van cool even)

zo heej wat hebben we lang niet geschreven ... schaam schaam..
robin is bijna een jaar en gaat hartstikke goed met haar!!
we hebben veel last van oorontstekingen gehad deze maand, maar tot nu toe ( ff afkloppen) hebben we geen andere narigheid gehad. tot vandaag.....

ik heb even eerste hulp bij rode schrale en vooral pijnlijke billen nodig... robin heeft een schimmelinfectie en krijgt een zalfje maar nu hebben we diaree en mega rode billen en pijn dat ze doen !! elke luier erom is een drama ( moet eerlijk bekennen dat ik der ook zo wat bij sta te janken:() vaseline knal ik der nu maar puur voor de verzachting en verder zinkzalf..

maar lieve mamma's en pappa's wie heeft de gouden tip om onze kleine meid van zere billen af te helpen??? want ik weet het ff niet meer....

liefs de hele fam cool (die snel een leukere updat zal geven :))
pi_92223194
Mevr. Cool, ik heb hier ooit de tip gelezen om maizena op de billen te doen. Eerlijk toegeven, heb het nooit zelf geprobeerd, die van mij doet niet aan rode billen (wel schimmelinfecties trouwens maar daar heb je zalf voor idd)...

Wie weet is het een oplossing. Er zijn ook nog wat ouders hier met een soort wonderzalf, maar welke dat is weet ik niet..
pi_92223535
Zarqa billenspray! Echt! geweldig spul, en je hoeft die zere billetjes niet aan te raken.

Keshet....respect....wat was ze toch klein, en dapper! (nog!)
Gefeliciteerd met jullie supermeid!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92223987
Zaqua idd, mevr Cool. Prikt ook niet, zoals Sudocrem wel doet.
Maizena hoort in de keuken vind ik.

Kes.... ik ben sprakeloos.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:16:56 #33
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92225017
Wat een heerlijk jaaroverzicht Keshet. Kleine Emma, potjandorie wat een hoop heeft ze al meegemaakt zo he.

(ik krijg meteen zin in een jaaroverzicht-topic om alle mooie foto's van de kindjes bij elkaar te zien!)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92225240
Mijn hemel, dat foto-overzicht van Emma! Ongelooflijk wat een dapper mensje ze is.

Het is een vrij feitelijke weergave van haar ontwikkeling in een jaar tijd, maar het is tegelijkertijd zo warm en liefdevol. Ook hier gefeliciteerd met jullie Emma. :*

Die kerstboom is vast in het plaatje gephotoshopt? Die is echt te perfect. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:32:07 #35
265732 Keshet
pi_92225849
Wat een lieve reacties allemaal! :D

Mw. Cool, ik hoor ook veel positieve verhalen over die spray. Het grote voordeel is volgens mij dat je niet aan de billetjes hoeft te komen. Kom je binnenkort inderdaad weer wat leuk Robin-nieuws posten?

Whaha, Claudia, die Sinterklaas- en kerstfoto's zijn bij mijn schoonouders thuis gemaakt. Zij maken altijd een hele happening van die feestdagen. De boom in ons huis was een heel stuk minder perfect. :D
pi_92225928
Keshet, ieder kindje, elk nieuw mensje is zó bijzonder, maar Emma is echt een klein wereld wonder, wat had ik je graag tóen met zekerheid verteld dat je vandaag met gepaste trots deze fotoreeks van jullie 1 jarige dochtertje zou komen showen!! Van harte gefeliciteerd! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92225943
Keshet gefeliciteerd! *O*
pi_92226921
Emma is jarig! *O*

Van harte gefeliciteerd meisje!
En Keshet en vriend/man natuurlijk ook van harte, wat een geweldige vechter hebben jullie toch. O+

En wat een indrukwekkende fotoreeks.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:04:11 #39
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92227871
Oh Keshet wat een prachtige foto's O+ Wat een dapper meisje hebben jullie toch! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92229440
Zo, even naar de HA geweest (daar 36,0, welja :') )
Longen schoon, oren schoon, keel ok.
Nu urine checken en sowieso vrijdag tergukomen als de temp. zo blijft hobbelen.
EN daar had hij weer even roze lippen, komen we thuis: blauw.
Welja :')
pi_92230876
Zul je altijd zien Free.
Misschien vast leggen op foto en die de volgende keer (als dit nodig is, hopelijk niet) mee nemen ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:01:14 #42
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92231422
Oh keshet, wat enorm bijzonder die fotoreeks, en dat je ons daar deelgenoot van laat worden. Wat hebben jullie een heftig maar mooi jaar achter de rug.
pi_92231666
ravi heeft ook zijn driemaandelijkse checkup bij de kinderarts weer gehad. alles prima :) eind april moeten/mogen we naar zwolle, dan kijkt de neonatoloog naar hem. in augustus wil de kinderarts hem nog een keertje zien. elke keer zegt die ka "hij doet het zo goed, eigenlijk zijn die controles niet nodig" en elke keer wil hij toch nog een afspraak maken. ah well: ravi doet alles wat een baby van 9 maanden gemiddeld 'hoort' te doen :) dus aan de ene kant vind ik het allemaal een beetje overbodig (tis nogal een toer elke keer naar het ziekenhuis. half uur per auto, elke keer wachten en gedoe. al met al ben je 2 uur bezig terwijl de arts zelf hem 5 minuten ziet). aan de andere kant is het ook wel prettig dat ze hem in de gaten houden.
pi_92233220
Ohhh Emma, wat ben je in een jaar tijd toch uitgegroeid van een heel breekbaar minimensje tot een prachtige vrolijke mooie meid! O+ Bij die eerste buidelfoto had ik echt even een :'( O+ :'( O+ momentje. Geniet van deze bijzondere dag met z'n 3tjes! Tot snel in het dreumessentopic! :W

Free, wel fijn dat ie ok lijkt te zijn, maar wel 'jammer' dat hij bij de HA net niet z'n blauwe lipjes had.

Speciaal voor Becky... onder de spoiler wat ik voor werk doe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92238063
Ohh Keshet! O+ Wat een mooie fotoreeks heb je van je wonder gepost! Die eerste buidelfoto *slik*
Gefeliciteerd hoor! *O* *O*

Slapen hier overdag is weer drama, ze vertikt het gewoon. Ik heb alle trucjes al toegepast, maar mevrouws adem is langer dan de mijne (3 kwartier brullen, of ik er nu wel of niet bij zat, om de 5 minuten langskwam) Morgen nieuwe kans, maar ik weet niet hoe lang ik dat volhou hoor. Bah, ik kan er niet tegen als ze zo tekeer gaat.. :{
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:44:37 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92239508
Allereerst: Emma, Keshet en Keshet-man, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag! Hopelijk hebben jullie een fijne dag samen gehad. :*
ik schrik er toch weer een beetje van als ik zie hoe klein ze was, dappere kleine Emma O+
Draakje, ik slaap op zich niet per se minder, maar lig soms wel een halve avond met kind in bed. Harry blijft ook gewoon doorhuilen/krijsen totdat je komt. Ook als dat een half uur is. Langer heb ik nooit meer uitgeprobeerd. Mijn hart brak. Dan maar zo...
heb zojuist ook weer een half uur in bed doorgebracht omdat hij gillend wakker werd na 3 kwartier slapen
Ow en fijn dat het vannacht zo goed gegaan is! *O*
Overigens gilt Harry de laatste tijd steevast als je hem in bed gaat leggen (merg en been gillen) maar zodra ik de kamer uitloop is hij eigenlijk alweer stil of anders vlak erna.

Goed zo Floris! *O*

Free, hoe was het bij de huisarts? En hoe is het met je wurm nu?

Ravi, wat ga je goed! *O*

Morretje, wat vervelend! Ik ga dan altijd met Harry in de draagdoek wandelen als ik zie dat hij heel erg moe is maar niet in slaap wil/kan vallen (overdag dan hè). Maar weet niet of dat bij jouw prul ook de oplossing is.
pi_92243335
Gisteren wel, vandaag heeft ze zich in slaap gedronken :@
Maar ik vraag me dus eigenlijk af of het overgaat, of dat ik haar nu bevestig in dat overdag slapen niet in bed gebeurt en daarmee het probleem in stand hou.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:55:41 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92243763
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Morretje het volgende:
Gisteren wel, vandaag heeft ze zich in slaap gedronken :@
Maar ik vraag me dus eigenlijk af of het overgaat, of dat ik haar nu bevestig in dat overdag slapen niet in bed gebeurt en daarmee het probleem in stand hou.
Het gaat wel over... Harry slaapt overdag over het algemeen prima. Ook als ik hem wakker in bed leg. En soms dus niet terwijl hij wel moe is. Dan knoop ik hem om en ga ik wandelen. Binnen 2 tellen slaapt hij dan.
Mijn idee: als hij niet slaapt, is hij nog meer moe en gaat het slapen nog slechter. Dus beter zorgen dat hij toch een beetje fit blijft...
pi_92247800
morrie wat een prinsesjes hebben wij he
ik heb net ook weer een half uurtje samen zitten schommelen
in bed terug bleef ze jammeren maar had d'r ogen wel dicht dus ben ik weg gegaan
ze slaapt nu....

ravi *G* wat ga je goed!
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:54:31 #50
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92248064
Emotionele dag vandaag. Lees morgen wel meer en post dan uitgebreider.
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:12:56 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92249395
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef pessie het volgende:
Emotionele dag vandaag. Lees morgen wel meer en post dan uitgebreider.
:*
pi_92261876
Wat een jaaroverzicht, Keshet. Wat was Emma zo kwetsbaar, maar wat een stoere dreumes is ze nu :*
pi_92262445
mogguh! ff een dagboekpost hoor: ravi zwaait tijdens de ochtendpap naar selene aan de overkant :W zo snoezig!

/dagboek
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:03:14 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92262480
simmu, wat leuk joh!

Wij mogen dadelijk naar het CB. Ik ben benieuwd :D
pi_92263199
Simmu :D Gezellig! :W

Asy, ik vroeg me vanmorgen ineens af: poept Harry eigenlijk nog op het potje? :D
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:50:00 #56
259886 pessie
pi_92264975
Zo, daar zijn we weer.

Gisteren waren we Groningen nog niet uit of een TNT-busje knalt op onze auto terwijl we stilstonden voor het stoplicht. We konden gelukkig wel doorrijden maar ik ga vanmiddag even met rugklachten naar de huisarts.

Mn broer en schoonzus waren erg blij dat we er waren. We hebben hem gezien, wat ik heel moeilijk vond omdat hij eigenlijk best veel lijkt op Nathan toen hij pas geboren was. Het is een heel gaaf kindje, hij had haartjes en alles zat erop en eraan. Mn schoonzus schrijft elke dag even een brief over deze periode zodat ze het van zich af kan schrijven, ze is op deze manier echt bezig met rouwen. Voor mn broer is het moeilijker, hij is minder open. Het kindje lag in zn mandje (had mn moeder al klaargemaakt) in de woonkamer en mn schoonzus heeft hem er gisteren nog weer even uitgehaald om met hem te knuffelen.
Manlief is gisteren met mn broer meegeweest naar het gemeentehuis om het kindje aan te geven. Daar bleek dat de arts op het papier heeft gezet dat het kindje levenloos geboren is. Dit klopt niet omdat het kindje nog een uur heeft geleefd. Maar er was verder ook geen tijd/mogelijkheid om nog naar het ziekenhuis te gaan om alles te veranderen, dus hebben ze het zo gelaten. Wel staat hij met zn namen is het trouwboekje.

In het WKZ boden ze direct nadat mn schoonzus van de OK kwam aan om of met stichting make a memory of met de ziekenhuisfotograaf foto's te laten maken. Dit hebben ze gedaan met de ziekenhuisfotograaf. Ze hebben een paar foto's gezien die ze erg mooi vonden, ze krijgen ze over 3 weken.

Ze moeten nu de puntjes nog even op de i zetten met betrekking tot de begrafenis a.s. zaterdag. Hij wordt in de provincie Groningen begraven in het dorp waar we geboren zijn en naast de plaats waar mn doodgeboren zusje ligt begraven.

We konden echt merken dat het ze heel goed deed dat we gisteren al zijn gekomen en dat we even wat dingen konden bespreken mbt de begrafenis en wie wel/niet uitnodigen. Het wordt een begrafenis in zeer besloten kring, dus alleen ouders en broers en zussen.

Oh ja, Hij was 630 gram na de geboorte en dat is na 27+2 weken zwangerschap. Hij was dus niet veel te klein ofzo. Het is gewoon begonnen, iets wat ze natuurlijk al 8 weken verwacht hadden. Het is verdrietig, maar het is niet anders. We moeten dit nu allemaal even een plekje geven.
pi_92265228
pessie, dat het voor de man moeilijker is herken ik wel. waar ik hier en irl mijn ei kwijt kan (en dat ook doe) kan hij dat niet zoveel als ik. men houdt ook meer rekening met mij dan met hem merk ik. waar iedereen (buiten de schoonfamilie dan...) het normaal vindt dat ik zelf uitmaak of en hoe er over kiro gepraat wordt, kijkt men daar toch anders tegenenaan bij de man. vreemd en oneerlijk dat. het scheelt voor sangdrax dat hij op zijn werk wel zijn ei kwijtkan. veel collega's met (jonge) kinderen, ook 2 tweelingen (allebei ook met moeilijke start) en nog 2 mensen die een kindje verloren hebben in het eertse jaar. het is ook een beetje een verwachtingspatroon dat iedereen (man incluus) heeft. ik mag emo zijn om het een of het ander. hij niet lijkt haast wel.

persoonlijk prefereer ik nog altijd openheid. zal best kwetsend zijn voor andere mensen nu en dan. hebben ze pech mee.

sterkte :*
pi_92265521
Wow Pessie, wat heftig toch! Wat fijn dat jullie er toch zo konden 'zijn' voor je broer en zijn vrouw. En wat ontzettend sneu dat het niet zo heeft mogen zijn! En laat je inderdaad even goed naar je rug kijken? Heb je wel gegevens van de TNT meneer/mevrouw? Sterkte hoor!

Ravi wat knap :W
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:33:15 #59
259886 pessie
pi_92266214
Simmu dank je. Mn schoonzus is inderdaad opener dan mn broer. Ik heb net nog met hem gebeld, het begint nu ook bij hem te landen, en daardoor vindt hij vandaag een moeilijkere dag dan gisteren. Ik ga ook voor openheid, ook al ben ik zelf erg gesloten en weet ik niet hoe er mee om te gaan. Zolang erover gepraat kan/mag worden is dat wek goed denk ik.

We hebben gegevens van de TNT-man. Mag om 14.40 naar de huisarts. Nathan mag mee, die heeft vlekjes op zn buik. Vanaf ter hoogte van zn maag tot zn navel, verder heeft ie nergens last van.
pi_92267359
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef pessie het volgende:
Simmu dank je. Mn schoonzus is inderdaad opener dan mn broer. Ik heb net nog met hem gebeld, het begint nu ook bij hem te landen, en daardoor vindt hij vandaag een moeilijkere dag dan gisteren. Ik ga ook voor openheid, ook al ben ik zelf erg gesloten en weet ik niet hoe er mee om te gaan. Zolang erover gepraat kan/mag worden is dat wek goed denk ik.

We hebben gegevens van de TNT-man. Mag om 14.40 naar de huisarts. Nathan mag mee, die heeft vlekjes op zn buik. Vanaf ter hoogte van zn maag tot zn navel, verder heeft ie nergens last van.
sterkte bij de huisarts jullie!

nog een laatste dingetje: vergeet niet dat jij/jullie ook verdriet voelen ;( probeer dat niet opzij te schuiven voor je broer en schoonzus :*
pi_92268658
Pessie wat klinkt dat mooi zeg, ondanks dat het onwijs naar is natuurlijk!
Fijn dat je er zo heb kunnen zijn voor je broer en zn vrouw.
Ik vind t ook mooi om te lezen hoe je schoonzus ermee omgaat, vind ik echt knap van dr!
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:06:54 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92269612
Ik moet nog bijlezen maar even crosspost vanuit bv-topic
pessie, wat een pech zeg! Maar ook wat een verdriet.
Heel veel sterkte komende tijd! :*

Nou, wij zijn terug van het CB. Ik was eerst wel tevreden. Totdat ik thuis de curves ging invullen...
Oordeel zelf:

pi_92270521
Wat zeiden ze zelf bij het CB?
Ik hoor iedereen altijd zeggen tegen ietwat zwaardere kindjes dat ze het er zullen afstappen. Harry begint nu toch ook veel meer energie te verbruiken? Misschien ligt het daar aan. Harry is natuurlijk niet zwaar, maar ik kan me voorstellen dat ook bij magere kindjes het spelen en lopen ze wat doet vermageren.
pi_92271237
Volgens mij beweegt hij gewoon heel veel Asy :)
Hij doet me denken aan Leander qua ongeveer alles en die had volgens mij ook zo'n lijntje :)
pi_92275169
Pessie, wat fijn dat jullie op deze manier afscheid kunnen nemen van jullie neefje. Knap hoe je schoonzus en broer ermee omgaan. Heel veel sterkte! :*

Asy, is hij niet toevallig ziek geweest? Dan gaat het allemaal wat minder snel hè! Lisa was vorige keer in bijna 2 mnd maar 140 gram aangekomen. Zie curve:

Verder is hij volgens mij zowel voor gewicht als lengte een beetje zoekende naar het lijntje. Maak je niet teveel zorgen. :*

Hier net weer gebeld door het KDV, Lisa alweer ziek. Ze hoest echt haar longen uit haar lijf, heeft koorts, is hangerig en kijkt heel zielig uit haar oogjes. Ik heb gelijk maar naar de dokter gebeld, want het hoesten heeft ze nu al een paar dagen en het lijkt alleen maar erger te worden en dat in combinatie met 38.7 koorts nu heeft ze doen besluiten dat we vanmiddag nog even langs mogen komen.
Als de HA nu ook maar iets vindt, een geirriteerd oortje, keel of whatever wil ik een AB kuurtje voor haar. Dit is de derde keer in 1,5 maand, nu wordt het toch wel een keertje tijd voor wat ondersteuning in de vorm van AB lijkt me. Nu ligt ze hoestend naast me te slapen. ;(
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:23:02 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92279004
Och arme Lisa, weer niet lekker :{

Nu, het is niet zo dat zo dat hij minder is aangekomen. Sec gezien is hij 10 gram afgevallen in 1,5 maand tijd en 0,5 cm gegroeid (maar dat weet ik omdat ik een keer tussendoor ben gaan wegen en meten en dat zetten ze op het CB niet in de curves. Ik ben het vergeten te noemen dus we hebben het er niet over gehad). Hij beweegt inderdaad wel veel, maar dat deed hij voorheen ook al.
Maar goed, heb nu het centraal nummer gebeld en ze gaan proberen of de wijkverpleegkundige mij vandaag nog even terug belt.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:45:02 #67
259886 pessie
pi_92280041
Arme Lisa, beterschap.

Nathan's vlekjes is uitslag. Moet er vaseline op smeren. Ik heb spierpijn volgens de dokter, dus een beetje blijven bewegen en het gaat gewoon vanzelf over. Wel een geruststelling.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:32:32 #68
300054 Marlinde
pi_92282403
Ach beterschap Lisa! :*

Nathan met uitslag en fijn dat het verder niks ernstigs is van je rug Pessie :*

Tessa is nog steeds niet lekker, schommelt tussen de 38 en 39 graden hoest zich een ongeluk, het snot gutst uit dr neus.

Ik heb nog een curve van vorige week van Tessa:

je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92288486
pessie er is zoveel dat ik zou willen zeggen maar weet even de juiste bewoording te vinden :*

lisa beterschap maar weer

asy wijkverpleegkundige nog gesproken?

vannacht hebben minidraak en ik een poging gedaan om gezellig te kamperen op haar kamer
helaas geen succes, ze is van 23.30 totaan 02.30 alleen maar jammeren / jengelen en aan het hangen geweest raar kind

deze nacht zien we wel weer....
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:46:07 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92288982
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef draculettetje het volgende:

asy wijkverpleegkundige nog gesproken?.
Die heeft wel gebeld maar de verbinding is de laatste tijd erg slecht hier in huis. Dus toen ik de deur uitliep met mijn mobiel om boodschappen te halen, kreeg ik een sms dat de voicemail was ingesproken. Telefoon is dus nooit overgegaan. Ze belt morgen terug.

Ach wat een rotnacht heb je weer achter de rug.
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:55:12 #71
259886 pessie
pi_92292845
Draak wat naar dat mini zo slecht slaapt!
pi_92295073
Draakje, helpt het niet om mini-draakje op één van jullie in slaap te laten vallen? Als Thomas echt niet wil slapen, nemen we hem even bij ons in bed tot hij moe genoeg is en dan wordt hij rustiger. Alhoewel, jammeren is natuurlijk niet wenen. Ik zou het ook moeilijk vinden om te weten wat ik moet doen als hij aan het jammeren is. Dan twijfel ik ook altijd wat ik moet doen.
pi_92309535
Hier hebben we gisteren in overleg met de dokter toch maar besloten een AB kuurtje te nemen. Ze had wat slijm (wel loszittend) in haar longetjes en oorontsteking aan 1 oor. Op zich was de AB geen vereiste, maar omdat het nu de 3e keer in 1.5 maand was vond de dokter het ook tijd om de bacterie eens goed aan te pakken, ook omdat het Lisa anders teveel energie gaat kosten die ze hard nodig heeft om te groeien.
Gisteravond eerste dosis gegeven, neusdruppeltjes en zetpil erin en haar vanacht maar één keer gehoord. Nu zit hier naast me weer een vrolijk meisje zonder koorts te spelen. Ik ben benieuwd hoe het zich vandaag gaat ontwikkelen. Zou wel een erg snelle werking zijn van de AB, lijkt me dat dat niet kan.

Bij de dokter moesten we een half uur wachten en Lisa heeft weer continue zitten sjansen met de andere mensen in de wachtruimte. Ze maakte iedereen aan het lachen. Deed net alsof ze helemaal niet ziek was. Waarom doen kindjes bij de dokter toch altijd of O+ ze niet ziek zijn... :? ruiken ze het ofzo?! ;)

Draakje, wat vervelend dat minidraak zo beroerd slaapt. Ik heb helaas geen tips voor je. :*

Zo nu naar m'n werk. Lisa is lekker thuis bij papa. O+
pi_92309830
De laatste keer toen we naar de dokter gingen, moesten we 1u45' wachten in de wachtzaal. Had meneer thuis nog 39.3°C koorts, zat hij de hele tijd rond te kruipen en te spelen in de wachtzaal. De mensen zullen ook gedacht hebben: "komen die nu met een kind dat niet ziek is naar de wachtzaal van de dokter als ze zelf ziek zijn?!? :o " :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:06:26 #75
300054 Marlinde
pi_92309871
Wij komen vast afscheid nemen, morgen zal er geen tijd voor zijn

Vandaag is de laatste dag dat mijn baby een echte baby is! Vanaf morgen baby plus ;) Morgen is het dan zover, Tessa haar 1ste verjaardag!!! *O*

Vorig jaar op 4 februari 2010 had ik een controle bij de VK, tot mijn verbazing moest ik blijven ivm hoge bloeddruk. Om 17:00 heb ik 2cm ontsluiting! Ik kreeg te horen dat ik moest blijven, maar ook dat ik morgen mama zou zijn! Tranen, tranen van blijschap, ik word echt mama, écht!

Mijn bloeddruk is 165 over 116, veel te hoog, de artsen stormen de kamer binnen en vertellen dat ze de bevalling NU gaan inleiden Om 22:00 breken ze mijn vliezen, 23:30 krijg ik een ruggenprik en heb ik 6cm ontsluiting. Om 00:00 heb ik 10cm :%

Om 00:58 is ze er, onze kleine dochter, ons 1ste kindje, ons wonder: Tessa *O* O+ *; *O* Ons kleine poppetje, 2360 gram en kleertjes maatje 44

Mijn kleine baby is bijna een jaar Mijn kleine meisje, ik houd zoveel van haar

Dolgelukkig aan het zijn en terug aan het denken naar heel vorig jaar, wat ben ik trots op ons meisje, wat ben ik gelukkig met ons meisje, wat hou ik van ons meisje <3 Mama's kleine liefje, papa's kleine moppie O+

*foto's weer weg*

Dag lieve mama's en enkele papa's, bedankt voor al jullie adviezen, hulp, raad en steun :*
Tot in het volgende topic :) :*

[ Bericht 37% gewijzigd door Marlinde op 04-02-2011 22:04:13 ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92310443
Dag lieve Emma en Marlinde. :*

En tot snel in het volgende topic.
pi_92310510
Ooooh Tessa O+ alweer een jaar! En wat een leukerd ben je (die eerste foto van je reeks, wauw! Die blik!!) alvast van harte gefeliciteerd! Tot over een half jaar ;)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:21:13 #78
259886 pessie
pi_92311089
Dag Tessa! :W
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:37:34 #79
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92311452
Gefeliciteerd alvast en tot het volgende topic! Veel plezier morgen Tessa!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:50:36 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92313843
Daahaag Tessa! Tot over 11 dagen! :W
Maak er een mooie dag van! w/

Harry heeft mij verwend vannacht! Hij heeft (behoudens 4 voedingen) geslapen van half 8 gisteravond tot 9 uur vanmorgen!
pi_92314095
Marlinde alvast een hele fijne eerste verjaardag van Tessa!

Floris heeft vannacht ook lekker doorgeslapen, maar toch ben ik moe. Maar kom ook zo slecht in slaap de laatste dagen..
Oh en Floris werd vannacht ook af en toe wakker en dan was t even huilen en dan sliep ie weer verder. Sowieso slaapt ie ook onrustig de laatste tijd...niet dat ik eruit hoef dan voor een fles, maar dus wel dat huilen af en toe...Mja om de babyfoon uit te zetten vind ik ook niet zo'n goed plan...
pi_92315070
Oh fijn Asy! ^O^

Marlinde, alvast gefeliciteerd met je baby-plus! *)

Hier was het drama vannacht, om half 9 gaan slapen en om half 12 huilend wakker worden. Maar bij ons genomen, en toen elk uur wel even wat jammeren tot half 5. Toen had ze honger en daarna heeft ze tot half 9 geslapen.. :O En nu ligt ze er weer in, in d'r eigen bedje *O*
pi_92315316
arme wurmpies

hier was het vannacht heerlijk :@
zie ook het peutertopic: selene spookt nu 's avonds niet meer, en dus ravi ook niet! wel was hij vanochtend om 6 uur wakker (huiltje) ik ernaartoe: lag hij overdwars en dat past niet meer he :N dus ik draaide hem een kwartslagje, hij zag zn knisperboekje (vast aan een spijltje) en ging daar berserk op. toen ben ik maar ff een uurtje teruggegaan :)

ook ff naar het cb geweest vanochtend. de cb arts vond het heel goed gaan (die heeft zelf een tweeling die met 31 weken is geboren, dus kan het allemaal realistisch inschatten). ze begon over "minder fles meer boterhammen" maar toen ze merkte dat ik al bezig was met een fles laten verdwijnen en dattie zn granen heus wel binnen krijgt hield ze er over op ;) het was niet onze eigen arts, maar die van een dorp verderop, maar ik kende haar al wel. ze heeft selene een paar keertjes gedaan. ze keek dan ook met grote ogen naar selene, want ze kende haar echt niet meer terug! "wat een joekel is dat geworden!" enfin: prikjes erin en klaar :) ze begon nog over hoe het met ons ging. doen ze allemaal. nou mensen: het gaat het beste hier als we gewoon mogen tuttenbellen met onze koters!
pi_92315379
Lekker Asy O+

Gefeliciteerd Tessa!

HIer weer naar de HA geweest, geen koorts meer, nu diarree. Even saturisatie gemeten en die was goed :)
De HA houdt het op een virusje en dat het vanaf nu beter zal gaan.
Mocht hij in het weekend ineens heel ziek worden oid, dan naar de HAP :)

Jochie van twee huizen verderop had het ook :D Incl. blauwe lipjes en koorts en toen diarree.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:03:36 #85
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317215
Hier is het ook al weer een paar nachten drama, volgens mij ligt het aan de doorkomende tanden. ik ben er maar op een matrasje naast gaan liggen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:07:31 #86
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317365
Oh en we waren weer bij het CB, 8160 gram (ze was in nog geen twee weken 370 !! gram aangekomen) en 71 cm. Van een lichtgewichtje naar een gemiddelde tante, qua gewicht en lengte dan.
pi_92317387
gelukkig free! ik duim dattie gewoon opknapt. per direct! da's nu dus he! ;)

de cbarts constateerde trouwens ook (net als ik en mijn moeder) dat ravi's ontwikkeling wat vreemd gaat. zelf zitten doet hij niet, maar als je hem aan de handjes omhoog 'trekt' (zoals de test of hij zijn hoofdje zelf kan tillen) kan hij prima zitten en doortrekken naar staan. tijgeren doet hij niet, hij rolt en wurmt en is verbazingwekkend snel dan. hij zit in de box en bed op handjes en knietjes. kan zelfs op handjes en voetjes staan (met zn kont in de lucht) maar wil nog steeds 4 flessen per dag. tsja, ik doe dingen liever in zijn tempo. mijn ervaring met mijn ventje is dat hij een blij ei is, zo'n echte wolk van een baby, maar dat je niks opschiet met (al dan niet zachte) dwang, want hij doet het toch niet :6

en tsja. hij's bijna 1 nu, maar eigenlijk pas 9 maanden. dus ik ga meer uit van die 9 maanden dan van 1. en hij mag van mij best lekker lang een echte baby blijven, want ik zie dat hij zich op zich prima ontwikkelt. hij doet het gewoon op zn eigen manier. nja, dat mag van mij dus :)
pi_92317463
vanmiddag doe ik een groeicurve, hij weegt nu 8360 grammetjes :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:16:30 #89
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317833
simmu, gewoon doen zoals jij het prima vindt toch? Noortje zit trouwens ook nog op vier flessen, en dat zal voorlopig wel zo blijven heb ik het idee.
pi_92318749
Is dat gek dan Simmu?
FLorian kwam konthoppend de hele kamer door vér voor hij zelf kon gaat zitten.
En hij probeerde zich ook al op te trekken tot staan. Zelf gaan zitten en zelf gaan staan was binnen één week.
pi_92319283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef freecell het volgende:
Is dat gek dan Simmu?
FLorian kwam konthoppend de hele kamer door vér voor hij zelf kon gaat zitten.
En hij probeerde zich ook al op te trekken tot staan. Zelf gaan zitten en zelf gaan staan was binnen één week.
ik vind van niet, maar de cb arts stond er wat van te kijken ;) die was dus ook best fanatiek zeg maar, dat er een fles af moest. nou ben ik daar wel naar toe aan het werken hoor, maar we doen het in ons eigen tempo dank u zeer *)

dus ik knik altijd maar braaf (na wat gesputter mijnerzijds) en ga daarna gewoon mijn eigen gang. tis altijd gepiep over eten bij het cb. ik hou liever zijn gecorrigeerde leeftijd aan mb de algemene 'voorschriften' en laat me meer door ravi zelf leiden (die weet het beste wat zijn buikje wil tenslotte). hunnie willen altijd dat we voeden zoals 'hoort' bij zijn echte leeftijd (bijna 1). sangdrax luistert dan altijd naar die arts en piept zo eens wat, maar gaat thuis altijd direct overstag en met mij mee hierin omdat hij ook wel ziet dat het gewoon goed gaat. tis geneuzel over details imho

moeders doet dwarsig hier :+
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:57:09 #92
259886 pessie
pi_92319601
consternatiebureau.

Free, ik hoop dat Florian snel opknapt.
pi_92322539
Heeee! :D
Hij stapt over tussen de bank en tafel :D Is precies één stapje los en hij is al 10 minuten fanatiek aan het oefenen _O-
Zou hij het dan toch nog redden voor zijn verjaardag? :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:13:08 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92323059
Ravi, gewoon in je eigen tempo hoor! Niks van de rest aantrekken ;)

Go Florian! *O*

Harry is nu 71,5 cm en 7410 gram (tenminste gisteren dan ;) )
Wijkverpleegkundige heeft terug gebeld maar met mijn man gesproken. In elk geval over op volle produkten en wat extra boter door zijn eten.
Maar zij kent Harry en hij heeft haar gisteren laten zien dat hij snel kan kruipen en dat hij zo goed als loopt, dus ze zei ook dat het best kon zijn dat hij zoveel energie verbruikt dat hij er niet tegenop gegeten krijgt. Ze gaat nog overleggen met een arts en dan hoor ik maandagmiddag meer.
pi_92323430
Hij, dat klinkt geruststellend!
Als ze leren lopen gaat er echt altijd een heleboel gewicht af.
Tenminste bij Leander kon je dat echt zien in zijn lijntje, die overgangsperiode van kruipen naar leren lopen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:37:29 #96
259886 pessie
pi_92324244
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef freecell het volgende:
Heeee! :D
Hij stapt over tussen de bank en tafel :D Is precies één stapje los en hij is al 10 minuten fanatiek aan het oefenen _O-
Zou hij het dan toch nog redden voor zijn verjaardag? :D
Dat verwachtingspatroon ook van jou!
pi_92324323
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat verwachtingspatroon ook van jou!
Ik ging er vanuit dat hij het niet zou kunnen :D
Een uurtje verder en drie stapjes :D
Hard bezig :P
Ik zit echt zo: :o 8)7 :o
pi_92324362
Go Florian Go!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:07:29 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92325765
oh wauw Florian, wat goed!

Hier, ondanks dat Noortje bijna 10 maanden is, vonden ze die 4 flessen geen probleem, blijkbaar heeft ze het nog nodig.
pi_92325879
Mart heeft nog maar één fles. En soms zelfs geen.

Wel in de ochtend pap dan.
pi_92325907
Pap is ook een 'voeding'
FLorian heeft nog 3 flessen en laat gemiddeld 1,5 staan :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:33:44 #102
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92327122
En als je dan kleinere flessen aanbiedt drinkt ie alsnog maar 1.5 fles?
Hier geven we minder poeder bij de laatste fles maar nog wel net zoveel water, zou bouwen we een beetje af maar ik heb geen haast.
pi_92327319
We bieden hem 3x 160 aan.
En dan drinkt hij of drie slokken, of een halve fles of helemaal op.
Vrij willekeurig.
pi_92328016
ravi krijgt 's ochtends meestal een bordje pap (voeding 1) en dan om 12 uur nog een (in de weekenden vervangen door een boterham), om 4 uur en dan om 7 uur nog eentje. alles met 200cc en het gaat allemaal op.

die boterham doen we enkel in de weekenden nu omdat meneer gevoerd wenst te worden. als ik hem een bordje brood voor zn neus schuif kijkt hij me aan alsof ik aan kindermishandeling doe en vertikt hij het. dus 1 boterham eten duurt ongeveer een uur (stukjes in zijn mondje proppen) en ik vind het niks eigenlijk. alstie het zo niet zelf eet is hij er eigenlijk niet klaar voor. maar een beetje oefenen kan geen kwaad, hence het idee "in het weekend maken we er een projectje van"
pi_92329352
Hier gewoon nog 4 flessen :)
Zie t er voorlopig ook niet minder worden, maar goed hij is natuurlijk ook pas 6,5 maanden.
Bijvoeding is ook niet noemenswaardig veel dat t echt wat kan vervangen (hoeft ook niet hoor).
Vandaag heeft ie een slaapdagje, eerst dus tot half 9 ofzo geslapen. Toen van kwart voor 10 tot kwart voor 1.
Rond 2 uur/half 3 ofzo heb k m weer op bed gelegd en hij slaapt dus nog steeds.
Hij is ook weer aan t hoesten en vond m ook weer een beetje pieperig..hoop niet dat ie weer ziek wordt -O-
pi_92330753
maarruh, ik had jullie nog iets beloofd laatst ;)

let niet op mij :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:31:34 #107
259886 pessie
pi_92332594
Simmu wat wordt Ravi al groot!!!
pi_92332666
hij past serieus nog maar net liggend in de box :')
dus ik verwacht dat hij snel gaat zitten en staan. gewoon omdat hij anders niet lekker in de box kan O-)
pi_92343030
haha, lekker ventje hoor simmu O+

Er zat net wat dwars bij Floris geloof ik..Ik had m zn fles gegeven en toen wilde k m in zn bed leggen, de inhoud van zn maag gooide hij over ons heen...lekker...echt veel wat eruit kwam. Maar even met m onder de douche gegaan en hem op bed gelegd. Ik merk vanzelf wel wanneer hij wakker wordt :) Vond t niet zo handig om maar weer een fles te geven haha
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:46:37 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92346146
simmu, wat een lekker mannetje! O+

Ach arme Floris!

Nou ik heb weer de halve avond boven doorgebracht. Ik denk dat ik er vannacht een paar keer extra uit mag. Hij slaapt zo onrustig. Blijft maar draaien...
Ow en hij heeft vanmiddag een tand door zijn tong gevallen. Het leek wel dracula, zoveel bloed!

Ow en free, zie zojuist pas je potjesvraag. Het antwoord is nee. Hij poepte sowieso al heel lang op de wc ivm luie mama ;) Maar sinds 1,5 maand poept hij niet meer op de wc. Geen idee waarom niet. Ik ga nog elke ochtend met hem naar de wc. Soms plast hij nog wel maar poepen niet. Wel soms 10 minuten daarna in zijn luier ;)
Vandaag heeft hij trouwens wel 4x gepoept, 2x een geplette keutel en 2x een soort van dikke plakkerige saté (met kiwipitjes :D )
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:24:17 #111
259886 pessie
pi_92348689
Simmu ik vind Ravi echt al zo'n dreumes worden!

Morgen is de begrafenis. Zus belde vanavond of er nog iets kwam deze week "hm, morgen begrafenis, heb je ze überhaupt nog gebeld sinds hun kind is overleden?" "uhm, nee" :X . Ik beetje boos zijn. Ze heeft met manlief gepraat trouwens, ik stond te douchen, van mij had ze de niet-aardige versie gekregen, iets meer in de trant van "wat voor mens ben je eigenlijk".

Ben al een paar dagen nogal huilerig, ben nu ook nog verkouden. -O- .
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:21:38 #112
300054 Marlinde
pi_92352096
Bedankt voor jullie felicitaties! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92361536
Pessie, heel veel sterkte vandaag! :*
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:49:02 #114
265732 Keshet
pi_92362185
Pessie, heel veel sterkte vandaag! :*

Simmu, wat is Ravi toch een lekker ding! O+ Hij is echt groot hoor! Hoe lang is hij nou? Volgens mij lijkt 'ie ook op jou he? Qua mond en ogen?

Tessa is vandaag jarig! *O* *O* *O* Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meisje! Tessa, Marlinde en manlief geniet van deze bijzondere dag! En van de feestjes natuurlijk! :D
pi_92362219
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Marlinde het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties! :*
ik feliciteer vandaag pas :6

gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:13:53 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92362567
Tessa, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! *O*

pessie, veel sterkte vandaag!
pi_92362984
Tessa *O* Gefeliciteerd jij baby-plus-meisje *O*
pi_92364764
Tessa, Daan en ik wensen je een fantastische verjaardag! Marline en man, geniet ervan!! Prachtige fotospam :Y

Wow simmu, wat is Ravi gegroeid en veranderd! Binkie hoor!

Asy, fijn dat er goed naar je geluisterd wordt!

Hier een mannetje met buikgriep waarschijnlijk. Donderdagavond gooide hij er ineens alles uit, verder geen koorts en gewoon de hele nacht geslapen, vrijdagochtend ook gewoon prima pap gegeten en naar het KDV gebracht (ik dacht dat het van de zuurkool kwam ofzo) maar eind van de ochtend belden ze toch van het KDV dat hij bij het zien van eten weer alles eruit had gegooid, geen koorts en gewoon heel vrolijk dus hij bleef daar en had prima geslapen maar wel diarree. Gisteravond ineens wel koorts en bij het zien van ons avondeten gooide hij weer het beetje thee met liga eruit. Vannacht wel super geslapen en vanmorgen wat thee en een koekje wat met smaak naar binnen ging. Dus straks maar eens kijken of er wat fruit inwil.

Dit is voor het eerst dat Daan ook echt zichzelf niet is. Meestal is hij gewoon vrolijk en druk als hij ziek is, maar nu is hij echt een zielig beertje.
pi_92368259
Help!
We komen er niet uit, wat we Mart gaan geven voor z'n 1ste verjaardag.
Zaten aan z'n gereedschapbank te denken. Maar de gemiddelde leeftijd daarvoor is 3 jaar.

Ideeen zijn heel heel erg welkom!

Hij krijgt van opa en oma een driewieler.
Van z'n oom en tante zwembad en dingen voor buiten.

Pfff, lastig hoor. Wil wel dat het 'iets' is zeg maar. En ook liefst voor wat langere tijd.
pi_92374974
Nu echt gefeliciteerd Tessa!!
Pessie, succes..
Daan ziek, beterschap!!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:49:12 #121
259886 pessie
pi_92381211
Emotionele dag vandaag. De begrafenisdienst was erg mooi. Maar aan het einde las de voorganger Psalm 91.1-2 nog voor, Nathan's geboorte tekst. Vond ik toch wel weer erg moeilijk. De vader van mn schoonzus pakte de foto van mn neefje toen hij Nathan zag, zelfs hij vond mn neefje erg op Nathan lijken. Ze (en wij ook) moeten dit nu allemaal rustig verwerken. We hebben hem nu begraven op de familiebegraafplaats. Hij ligt trouwens niet naast mn zusje, daar was geen ruimte. Nathan heeft zich supergoed gedragen.
Ze hebben zelf ook nog van alles gezegd, wat ik erg knap van ze vond. Het was moeilijk, zwaar, emotioneel maar ook goed.
Ik wil ze zo graag steunen, ik heb alleen geen flauw idee hoe ik ze kan helpen dit verdriet een plekje te geven.

Na afloop zijn we naar mn schoonouders gegaan (wonen een dorp verderop). Even rustig uitrusten van alle emoties.

Mn broer en schoonzus uit Maastricht waren er zelfs, ook mn zus met haar nieuwe vriend, hij bleek vandaag jarig te zijn, februari is een drukke maand, 19 februari zijn mn broer en schoonzus een jaar gertrouwd.
pi_92382123
Pessie, heel veel sterkte. Bied een luisterend oor, laat weten dat je er voor ze bent maar geef ze de ruimte om het zelf te verwerken. Het zal een moeilijke tijd worden, ook voor jou om te bepalen wat te doen. Volg je gevoel, dat werkt vaak het best.

Ymme, hebben jullie een tuin? Misschien is een zandbak of een schommel een idee? Of iets van little people. De boerderij misschien? Of de Garage? Lastig hè? Wij zijn er ook nog niet uit hoor.

Daan lijkt weer aan de betere hand. Hij heeft de hele dag niet overgegeven en geen koorts gehad. Overdag veel thee gedronken en water en daarnaast 1,5 cracottes en 1,5 nijntje koekje gegeten. Vanavond heeft hij heerlijk een klein bordje broccoli met aardappel gegeten en een flesje melk gedronken. Hij slaapt inmiddels alweer een uurtje dus hopenlijk kan hij morgen zijn 'normale' eetpatroon weer oppakken en heeft hij het virus eronder weten te krijgen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:39:01 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92383322
Fijn dat Daan weer aan het opknappen is.

pessie, meer dan een luisterend oor bieden en af en toe een pan soep brengen kun je niet doen.

Nou hier is het weer k.u.t vanavond. Harry ligt al vanaf 18:45u in bed en slaapt nu nog steeds niet.
Samen in bed is alleen maar sodemieteren en in zijn eigen bed alleen maar huilen en gillen.
Maar begon zojuist mijn geduld te verliezen dus heb hem maar even in zijn eigen bed terug gelegd.
Hmm, nu lijkt het dan toch stil... :{
pi_92383607
Wat vervelend Asy.. heeft hij het al lang? Sliep hij voorheen wel goed?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:47:44 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92383739
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Orea het volgende:
Wat vervelend Asy.. heeft hij het al lang? Sliep hij voorheen wel goed?
ooit lang geleden sliep hij goed...
De laatste paar dagen ging het aardig. 1x wakker 's avonds en dan redelijk snel getroost en weer terug in bed. Maar nu is het gewoon weer kut. En mijn man is niet thuis dus ik kan niet eens zeggen: ga jij nu maar even...
pi_92383746
Jeetje Asy, dat is wel lang muiten, bijna 2 uur huilen en gillen. Je zal vast alles al wel geprobeerd hebben. Daan is gelukkig erg fan van zijn bed en meer dan 10 minuten huilen doet hij eigenlijk niet en zelfs dat is eigenlijk sporadisch. En werkt ernaast zitten terwijl hij gewoon in zijn bed ligt ook niet? Handje vasthouden en rustig wrijven over zijn handje tot hij rustig wordt en in slaap valt? Je hebt vast later in bed leggen ook al geprobeerd? Hier werkt te vroeg in bed liggen ook niet, dan gaat hij spelen.

Gatsie, ook nog alleen thuis, da's helemaal balen in zo'n situatie. Even je frustraties uiten, om en om gaan etc. is er dan ook nog eens niet bij. Ik hoop voor je dat hij het snel opgeeft en lekker gaat slapen.
pi_92384019
Ai ook nog alleen thuis :{
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:53:40 #128
259886 pessie
pi_92384044
Asy -O-

Nathan heeft trouwens sinds vandaag een tand. Althans, als hij mn vinger in zn mond stopt en bijt dan voel ik een scherpe rand. Denk dus dat ie al wel echt door is, zie hem alleen nog niet.
pi_92384270
Asy -O-

Pessie, dikke knuffel! Even tikken met een theelepeltje of de achterkant van een lepel, vinden de meeste kinderen nog lekker ook :P Als het tikt is het een tand. Anders niet :)
pi_92385312
Marlinde, beetje laat maar nog gefeliciteerd met Tessa *O*

Simmu wat een mooi mannetje :)

Asy vervelend dat het slapen zo moeilijk gaat met Harry -O-

Pessie sterkte nogmaals.

Er gaan hier volgens mij weer een hoop dames vertrekken... kadootjes lastig hoor. Freecell nog wat gescoord bij de Asbran? Leuke winkel is dat he.. ;)

Vandaag mijn zus en vriend meegeholpen met hun nieuwe huis. Rond de tijd dat Femke is geboren heeft mijn zus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Dat was heel heftig. Belde ze gisteren dat we vandaag maar rustig aan moesten doen want ze is weer zwanger *O* (10 oktober uitgerekend). Het kan natuurlijk nog mis gaan maar ben zo blij voor haar. Heb gelijk mijn zwangerschapsolie en wat kleren aan haar gegeven. Mijn vriend zou ook wel weer voor een tweede willen, maar dat lijkt mij weer niet zo verstandig. Hij heeft momenteel geen baan, maar wel leuk om te horen van hem *) Femke is vandaag de hele dag naar oma geweest. Tot mijn verbazing heeft ze heel wat rijstwafels zitten eten. Thuis een paar weken geleden vond ze dat maar niets :D Morgen ga ik voor het eerst zwemmen met Femke, heb er zin in *O*
pi_92393270
happy, beterschap voor daan!

floris is weer ziekig. wilde niet slapen overdag, dus maar even gaan winkelen en toen heeft ie in de wagen geslapen.
vanavond had ie weer 39,5 en hij kwam moeilijk in.slaap (na 2uur sliep ie pas). heb m ook maar paracetamol gegeven om die reden, hij was niet echt aan t huilen, was meer jammeren.
be.
n benieuwd hoe de nacht gaat :) voorlopig slaapt ie ;)

Mereltje gefeliciteerd met je zus!
pi_92401026
Florian heeft het gisteren voor elkaar gekregen om, terwijl ik een kinderstoel aan het halen, bij vrienden een keuken in te hopsen 4 mensen te passeren en bij de hete oven te gaan staan...
Verbrand handje ;(
Rood en 2 blaren. Arm ding! Beroerd geslapen dus ook vannacht.
pi_92401267
Oh jakkes Free!! Wat sneu.. Sterkte, ook voor Florian!
Floris dus wel ziek -O- hele dikke knuffel en snel beter worden hoor! :*
Mereltje, van harte met je a.s. tanteschap! Wat fijn dat je zus weer zwanger is.
Asy, hoe is de nacht gegaan?

Hier een gillend keukenmeidje :D en als je mee gaat zitten 'gillen' doet ze het nog harder en probeert ze mijn tonen na te doen.. O+ echt heel schattig! (zelfs om half 4 's nachts is het schattig als je er van wakker wordt.. hele verhalen is ze dan aan het houden tegen haar konijn :D)
Net legde ik haar weer in bed en ze begon te schateren :? dus ik dacht al :? maar ze was zichzelf al half in slaap vallend, aan het kriebelen met haar konijn :D O+
pi_92401337
zo nou daar ben ik weer eens, tis de laatste dagen veel ren en vliegwerk! of druk met m'n mooie lieve meisje hihi

tessa! nog van harte met je verjaardag! heb je een fijne dag gehad?

ravi wat wordt jij groot al!

asy dikke Knuffel voor jou!
en ook voor pessie!

mereltje van harte met je aanstaande tanteschap!

daan en floris beterschap

florian auw! hopelijk gaat het snel beter! free wat een schrik zeg!

orea ik wordt altijd zo happy van je posts over leia! ze is dan ook gewoon zo lief en schattig!
  zondag 6 februari 2011 @ 09:23:14 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92401406
arme Florian, pijnlijk handje! Je hebt er speciale cremes voor, geen idee hoe ze heten, ik wil ze ook graag in huis. Heel veel beterschap Freecell.

Orea, lief he, die gillende keukenmeid, Noortje kan er soms ook wat van.

Hier ook een ziek meisje, ik heb vanochtend een geel/groen monster uit bed gehaald. Vreselijk slecht geslapen (voor de 4e nacht op rij), loopneusje en zo. Tis zo zielig.
  zondag 6 februari 2011 @ 09:26:12 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92401422
pessie, laat merken dat je er voor ze bent, stuur een lief kaartje, smsje, bloemetje met het gevoel dat je aan ze denkt. Kook een keer voor ze, neem ze mee ergens naar toe als ze daar behoefte aan hebben.
pi_92401440
Leia O+
Florian wat naar van je hand zeg!

nou hier niet zo'n geweldige nacht gehad. rond half 1 werd ie wakker. t was weer niet echt huilen, dus k na een minuut of 10 naar m toe, uit bed gehaald en getroost. iedere keer als k m wat meer neerlegde begon ie te kermen. toen ie weer rustig was weer in bed gelegd. ik weer naar bed, hij huilen. dus k een fles gemaakt en naar m toe gegaan. ik legde m neer voor de fles en toen was ie aan t soort van kokhalzen. ik hem omhoog houden moest ie overgeven. dus fles niet gegeven en weer naar bed gegaan. toen was t even stil en daarna toch weer huilen. dus k toch maar de fles gegeven. en toen ging ie slapen na nog even geluid gemaakt te hebben (was half 3/3uur ondertussen).
en hij is alweer een uur wakker en ook niet echt gelukkig. hij voelt zich duidelijk niet lekker. net heeft ie een uurtje beetje geslapen tegen me aan. wel schattig dat ie alleen dan rustig werd O+ maar nu werkt dat ook niet, terwijl hij wel moe is...
pi_92401648
Kun je hem niet even in de doek doen Son? Niet teveel kleren aandoen en een beetje rondhobbelen? Grote kans dat hij dan nu een keer wel slaapt, omdat hij niet lekker is...?

Noortje ook al ziek!! Sneu!

Leia is wel wat verkouden, maar Otrivin werkt tot nu toe nog prima. Dus hopelijk blijft het zo en wordt het niet erger..
pi_92401803
ik heb m net maar pcm gegeven en hij lijkt nu te slapen.
de wind klinkt als een janmerende floris, denk iedere keer dat k m hoor :')

noortje ook al ziek ;(

hopelijk blijft t bij een verkoudheid voor Leia!
pi_92402109
Leia een gillende keukenmeid! :D

Free, gaat het een beetje met Florian z'n handje?

Son, wij denken ook de hele tijd dat we Lisa horen, is het ook telkens de wind. :+

Daan, Floris en Noortje weer ziek. Beterschap allemaal. Het is echt een soort van continue gaan en komen van allerlei ziektes. Denk je net dat het weer goed gaat, staat de volgende ziekte alweer voor de deur. -O-

Hier is Lisa enorm opgeknapt van de AB. Had niet verwacht dat het zo snel zou werken. Koorts is weg en het is weer een vrolijk meisje. Behalve als ze haar AB krijgt. Die krijgt ze via een spuitje, ze moet 4ml, en ze vind het onwijs lekker. Ze doet haar mond al open als we met het spuitje aan komen zetten. Met als gevolg dat mevrouw boos is als het op is. _O-
  zondag 6 februari 2011 @ 10:41:41 #141
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92402428
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb m net maar pcm gegeven en hij lijkt nu te slapen.
de wind klinkt als een janmerende floris, denk iedere keer dat k m hoor :')

noortje ook al ziek ;(

hopelijk blijft t bij een verkoudheid voor Leia!
haha herkenbaar, ik dacht gister dat ik paranoia werd! Hier ook een pcm en slapen, nu een uurtje, hopelijk houdt ze het even vol, is goed voor d'r, veel slapen.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:17:03 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92403155
Och jee Florian toch! auw!

Nou Harry heeft gebruld en gegild van 18:45u tot 20:45u. Ben 2x boven met hem in bed gaan liggen maar dan was het steeds sodemieteren. Dus toen ik mijn geduld begon te verliezen heb ik hem weer in zijn eigen bed gestopt en 10 min over de zeik laten gaan (terwijl ik huilend beneden zat). Ben maar weer naar boven gegaan en toen sliep hij binnen 5 minuten nog nasnikkend op mijn borst in slaap...
Ik denk dat tanden een grote rol spelen. Hij kwijlt er op los, kauwt de hele dag op zijn handen en ik heb vieze plakluiers die ik van hem niet gewend ben...
Gelukkig zijn alleen de avonden drama, nachten gaan goed...
pi_92406689
*knufs* asy :*

hopelijk gaat het snel beter
  zondag 6 februari 2011 @ 13:08:56 #144
259886 pessie
pi_92407123
Florian, auw!

Leia als gillende keukenmeid, ach, ze vond vuurwerk toch al prachtig!

Asy, naar zeg.

Fijn dat Lisa zo goed is opgeknapt van de AB.

Mereltje, hoe was het zwemmen? In Kardinge?

Hier vannacht opeens een nacht! Nathan is gisteravond om 20.30 naar bed gegaan, hij was het er niet mee eens dus toch maar even gevoed maar om 21.00 uur sliep hij, om 22.30 nog een droomvoeding en hij werd pas om 10 voor 5 wakker!!!!!!!!!!!! En daarna heeft hij weer geslapen van 5.15 tot 8.30!!!!!!!!!!

En ja, het is een echte, tikbare tand!
pi_92407687
auwch free! blaren zijn niet tof :N
arme jullie ;( ook al sterkte :*
  zondag 6 februari 2011 @ 13:25:10 #146
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92407752
Nikki, wat je zegt, het is een komen en gaan van virussen en bacteriën. Daan lijkt aan de betere hand, maar zijn brood kwam er net toch weer uit. Al denk ik dat we misschien te veel gegeven hebben, want we werden laat wakker. Hij kreeg dus pas om 9 uur zijn ontbijt (bord pap), dat ging er graag in. Toen om half 11 nog een beker thee en toen om kwart voor 12 een boterham. Ik denk dat hij nog te vol zat en toen hij zich verslikte in een stukje brood kwam alles eruit. Hij is namelijk hardstikke vrolijk verder en de koorts is ook weg. De fles melk zojuist voor het slapen gaan dronk hij achter elkaar zonder problemen op. Afwachten maar weer.

Oh, en tandje 7 is ook een feit, voor de kijker rechtsonder en tandje 8 (linksonder) staat ook al voor de deur. Dat verklaart wel de koorts van afgelopen week, zonder verder ziektebeeld.

Free, wat sneu dat verbrandde handje. Jammer dat geen enkele volwassene in de keuken doorhad dat hij richting oven ging..... Sterkte!

Nathan dus echt zijn 1e tandje! Tof! Bij Daan kwam nummer 2 er eigenlijk meteen achteraan dus hou het in de gaten ;)

Asy, inderdaad, gelukkig zijn het alleen de avonden, al is een avondje lekker relaxed op de bank ook wel fijn of met een gerust hart 's avonds even de deur uit ofzo doe je vast ook minder makkelijk.

Nogmaals beterschap voor alle zieke kindjes. Van mij mag de lente doorbreken.
pi_92410207
Thomas heeft een nieuwe klank ontdekt :D en nu horen we dus constant "Laddieladdieladdiela" :')
pi_92411091
Weer zieke kindjes.
Slecht slapenende kindjes.
Zingende kindjes.

Voor jullie allen :*

Hier geen puf. Verjaardag gevierd van manlief (30 alweer) donderdag en vrijdag, gisteren verjaardag van neefje. Waar mart heerlijk in het camping bedje heeft geslapen! Vanmiddag naar een puppie van 2 weken oud kijken (1,5 uur rijden van huis), morgen cb (prikken :( ) en werken.

Druk druk en moeeeeeeee.....
pi_92411121
Oh en Mart gaat een loopfiets van ons krijgen.
Van 1,5 jaar omdat hij toch wat aan de grote en lange kant is.

:)

Volgend weekend maar eens gaan speuren.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:33:52 #150
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92423574
Helaas was het toch geen verslikken met het brood vanmiddag. Net voor het slapen gaan gooide hij zijn eten er toch weer uit. Het is net of hij zich verslikt/ophoest, dan kokt hij en vervolgens komt alles eruit. Er is ogenschijnlijk niets aan de hand. Hij is vrolijk, actief, geeft aan honger te hebben, wil ook eten, slaapt goed, heeft geen koorts, maar hij geeft dus sinds donderdagavond over. Gisteren heeft hij niet overgegeven maar toen heeft hij alleen thee, water en cracottes/koekje gegeten en 's avonds een klein beetje aardappel met broccoli. Ook de fles voor het slapen dronk hij gewillig op.

Iemand die het herkent? Het lijkt wel of hij het kotsen opwekt of dat er iets dwars zit in zijn keel. Het zit me helemaal niet lekker eigenlijk.
pi_92424084
dan bel je morgenochtend toch gewoon de huisarts happy. daar istie voor. hoe zijn zijn luiers? plast en poept hij wel goed?
pi_92424100
oh, en er wordt hier achteruit getijgerd :)
  zondag 6 februari 2011 @ 19:46:20 #153
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92424223
simmu, Hij plast en poept wel minder dan normaal, maar hij heeft ook minder in zijn lichaam natuurlijk. Maar vandaag had hij wel een flinke poepluier en diverse plasluiers. Hij is ook helemaal niet duf/sloom ofzo, maar gewoon vrolijk en heel actief.

ga ook zeker de dokter bellen als hij morgen weer overgeeft.
pi_92424446
er heerst vanalles hoor :(

is zijn fontanel erg ingedeukt? je kan altijd bellen he! als jij je niet zeker voelt hierin kan je iig de huisartspost bellen en het vragen :* het klinkt mij wel alsof hij niet direct een vochtprobleem heeft, maar jij ziet, ruikt en voelt hem
pi_92426311
Happy ik zou morgen gewoon even de huisarts bellen, heb geen advies voor je.

Pessie we zijn naar Kardinge geweest. Maar wat een gedoe is dat zeg voor een half uurtje zwemmen. Voorlopig slaan we even over. Ik kwam nog wel de badjuffrouw tegen waar ik ook zwangerschapszwemmen bij had :)

Leonieke, dat ladieladielala klinkt wel grappig :D hier is het tegenwoordig wawawawa :D

Och jeetje Florian :(

Ymme gefeliciteerd met je man en succes morgen met de prikjes!

Orea, met een gillende keukenmeid :D, die gilletjes kunnen ook heel zacht zijn he..

Lisa die de AB lekker vindt :D :9

Vandaag ook nog een cd met liedjes geluisterd die altijd worden gezongen bij de kdv. Je zag echt dat Femke de liedjes herkende.. dat wordt oefenen voor mij ;)

Nu lekker Boer zoekt vrouw kijken en vroeg naar bed :W
  zondag 6 februari 2011 @ 20:22:49 #156
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92426409
zijn fontanel is al bijna dicht, maar nee, die is niet ingedeukt voor zover dat nog zou kunnen. Ik heb ook niet het gevoel dat hij een vochtprobleem heeft, alleen vind ik dat overgeven zo vreemd aangezien hij verder geen ziekteverschijnselen vertoond.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:28:51 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92426819
De huisarts zei tegen mij toen dat een ingedeukte fontanel weinig wil zeggen. Dan moet je kind ook hangerig en apathisch zijn. In elk geval niet zichzelf. Harry heeft namelijk geregeld een ingedeukte fontanel en die is niet uigedroogd...

Daan zal ook wel last hebben van de buikgriep waarschijnlijk. Hopelijk knapt ie snel weer op. :*

Hier was het net weer bal maar ik was het gesodemieter in bed zat. Heb hem toch (al gillend) in zijn eigen bed gelegd alweer hij nog een half uur heeft gehuild/gegild/gejengeld/gemopperd maar uiteindelijk heeft ie het toch opgegeven...

En het huilt weer....

[ Bericht 1% gewijzigd door Asyniur op 06-02-2011 20:38:09 ]
pi_92427983
herkenbaar asy!
floris is vanaf 6uur tot net beziggeweest..wel zielig, je merkt dat ie niet lekker in zn vel zit.
oh en ben ook weer ondergespuugd :')
pi_92430890
arme jullie en arme kinders ;(
sterkte dames! :*
  zondag 6 februari 2011 @ 21:29:25 #160
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92431477
Sterkte Asy en Sonnetje. Hopenlijk houdt het echt snel op.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:57:14 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92437394
Nou ik ben weer naar boven gegaan, jongetje kwijl- en snotvrij gemaakt, zetpil gegeven en met hem in bed gekropen. Hij wilde nog de borst en binnen enkele minuten viel hij in slaap. Weliswaar onrustig maar toch.
En nu slaapt hij nog steeds, dus ik ga mijn bed ook opzoeken.

Truste allemaal!
pi_92447399
Sterkte alle dames met slecht slapende en ziekige kinders...
En volgens mij heb ik ook nog een verjaardag gemist... gefeliciteerd Tessa! (Als ze stiekum nog meelezen hier)

Mijn kereltje heeft wat nieuws ontdekt! Ik vond hem net op z'n knietjes rechtop in bed, met zo'n geweldig trotse blik.. "kijk mij nou mama!" Ik geloof dat het tijd wordt om de bedbodem een standje lager te zetten...

Ow, en we hebben dit weekend ook een fietszitje gekocht. Ik vind het er al prachtig uitzien in de schuur... zo'n kinderzitje aan het stuur :D

Wanneer zijn jullie overgestapt naar een ander autozitje? Meteen vanaf 9 kilo, als de kleine in een ander autostoeltje mag, of pas bij 13 kilo als de kleine echt niet meer in de maxicosi mag?

Ow, en nog een kleinere aanschaf hier: een babytandenborsteltje. Lars heeft nog helemaal geen tandjes, en zelfs niets wat er op lijkt dat ze gaan komen, maar het leek me eigenlijk wel practisch om hem er al aan te laten wennen voordat elke aanraking pijn doet. Maar hoe doe je dat eigenlijk: tandvlees poetsen? Al met tandpasta? Of alleen water? Zo'n baby weet natuurlijk nog niet hoe 'even spoelen' werkt...
  maandag 7 februari 2011 @ 08:42:25 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92447917
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:50 schreef Shandaly het volgende:
Sterkte alle dames met slecht slapende en ziekige kinders...
En volgens mij heb ik ook nog een verjaardag gemist... gefeliciteerd Tessa! (Als ze stiekum nog meelezen hier)

Mijn kereltje heeft wat nieuws ontdekt! Ik vond hem net op z'n knietjes rechtop in bed, met zo'n geweldig trotse blik.. "kijk mij nou mama!" Ik geloof dat het tijd wordt om de bedbodem een standje lager te zetten...

Ow, en we hebben dit weekend ook een fietszitje gekocht. Ik vind het er al prachtig uitzien in de schuur... zo'n kinderzitje aan het stuur :D

Wanneer zijn jullie overgestapt naar een ander autozitje? Meteen vanaf 9 kilo, als de kleine in een ander autostoeltje mag, of pas bij 13 kilo als de kleine echt niet meer in de maxicosi mag?

Ow, en nog een kleinere aanschaf hier: een babytandenborsteltje. Lars heeft nog helemaal geen tandjes, en zelfs niets wat er op lijkt dat ze gaan komen, maar het leek me eigenlijk wel practisch om hem er al aan te laten wennen voordat elke aanraking pijn doet. Maar hoe doe je dat eigenlijk: tandvlees poetsen? Al met tandpasta? Of alleen water? Zo'n baby weet natuurlijk nog niet hoe 'even spoelen' werkt...
Leuk hè SHandaly, dat bekkie O+
Harry zit nog in de maxicosi. Dat is het veiligst om hem te vervoeren en hij zeurt nog niet dus hij blijft er net zo lang in tot hij niet meer past of begint te huilen als hij er in moet.

Ik poets bij Harry ook het tandvlees (hij heeft alleen nog 4 voortanden). Gewoon met peutertandpasta. Die hoef je ook niet spoelen. Daar zit aminfluoride in en dat is nou net bedoeld voor de tandjes.

Vannacht is hier best aardig gegaan. Alleen heel even drama omdat hij het zo benauwd had. Arme kind zit vol snot (en kwijl). Waarschijnlijk voelt hij zich dus een beetje gammel/niet lekker in zijn vel. Hopelijk gaat het komende avonden beter...
pi_92448488
Happy hoe is het nu met daan?

simmu die een achteruit tijger heeft! hoera!

ik poets ook met peuter/baby tandpasta maar is dan ook wel nodig, tanden genoeg!

asy fijn dat het vannacht redelijk gegaan is! nu maar hopen dat harry snel opknapt en eindelijk weer eens zonder franc alla afgelopen dagen gaat slapen! sluit ik mezelf daarbij aan wat minidraak betreft!

floris jij was al ziek geweest ook snel beter worden zodat je mama niet steeds hoeft onder te spugen!

mereltje fijn dat zwemmen wel leuk was maar er gedoe was eromheen?
  maandag 7 februari 2011 @ 10:02:51 #165
259886 pessie
pi_92449671
Ik moet vandaag een tandenborsteltje kopen. Ik had toch niet aan zien komen dat ie nu al een tand zou hebben. Tandpasta heb ik al wel in huis, kreeg van mn tandarts (mn zwager) een proeftube.

Mama's met zieken en heel slecht slapende kindjes, sterkte!

Shandaly, inderdaad ledikant maar even uets naar beneden.
Wij hebben nog niet eens een ledikant. Nathan past nog in beide wiegjes. De ene staat weer even bij ons op de kamer (ik was erg verdrietig na woensdag en wilde hem weer bij me hebben) en de andere is bijna formaat ledikant en staat op zn slaapkamer. Hij is alleen niet zo diep als een ledikant. Nou ja, als we een ledikant nodig hebben kopen we er wel een. Zit er trouwens over na te denken 1 te kopen bij de kringloop ofzo en die dan te verven, of is dat vies?
  maandag 7 februari 2011 @ 10:34:49 #166
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92450459
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef draculettetje het volgende:
Happy hoe is het nu met daan?
Mwuah, hij heeft prima geslapen vannacht en na het overgeven voor het naar bed gaan heeft hij nog bijna 100ml melk gedronken en dat is binnengebleven. Ook de pap vanmorgen heeft hij redelijk goed gegeten. Hij was vrolijk en actief en had geen koorts, dus hij is naar het KDV. Afwachten hoe het gaat. Als hij nou weer overgeeft ga ik meteen met 'm naar de HA.

Ik ben alleen nu zelf thuis met acute diarree :( dus misschien had Daan toch iets onder de leden maar dat moet denk vanzelf overgaan. Alleen het drinken in de gaten houden, maar dat gaat goed gelukkig.
  maandag 7 februari 2011 @ 10:35:40 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92450489
Hoi, wij zijn nieuw hier... :P

***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***

6 augustus meldde ik me 's ochtends erg vroeg vol goede moed op het ziekenhuis...

kiek niet naar m'n hoofd, ik ging bevallen niet op stap

Pas de volgende dag om 15.02 uur was daar dan eindelijk onze Willem O+

Pakweg een maand later was het baby er echt al helemaal vanaf... ;(

En dan gaan we via oktober:

via Sinterklaas:

en al een echt heertje met nieuwjaar:

Naar 2 weken geleden;

M'n menneke is een half jaar oud vandaag *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 7 februari 2011 @ 10:45:21 #168
259886 pessie
pi_92450731
Flugeltje welkom!!!!! Leuk dat je er bent!
pi_92451232
Fluugs, fijn dat je er bent en wat een buik zeg! :D
  maandag 7 februari 2011 @ 11:09:32 #170
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92451478
Ha die Fluugs! Een hartelijk welkom voor jou en Willem. Wat heeft ie toch een guitig koppie!
pi_92451616
Welkom Flugeltje!
Nog zo'n leuk kereltje in dit topic...
  maandag 7 februari 2011 @ 11:17:54 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92451733
Dank voor het warme welkom O+

@freecel, ja ik was best wel huge... :') Gelukkig zijn de extra kilo's er nu inmiddels wel helemaal af.
pi_92452039
Freecell, ben je nog met Florian bij de huisarts geweest? Juliette had ook rond die leeftijd haar hand gebrand, aan een open haard, en we kregen toen via de huisartsenpost een speciale zalf ervoor. Iets met zilver-, ik weet niet meer hoe het heet maar ik zou de tube kunnen zoeken evt. Ze had haar vingertoppen gebrand maar er is nu niets meer van te zien.
pi_92452362
Hij heeft 2 blaren op zijn handpalm, maar als ik het zo bekijk is het niks wat niet opgelost kan worden met een voorraadje calendula :)
En de blaren zijn nog dicht, dus nog even wachten :)
pi_92452396
Flugeltje en je mooie zoon! Welkom hier :)

Zo, woonkamer is weer aan kant. Gelukkig. Leuk joh 2 keer verjaardag geven. Not!
Om 13u20 met Mart naar het CB. 11 maanden afspraak (met 11 maanden en 1 week) en de prikken...

Hoe heet die zalf die je er op kunt smeren ook al weer?
pi_92456006
happy beterschap voor jezelf nu, fijn dat het met daan beter gaat en nu maar hopen dat ie niet meer overgeeft!

pessie, als je ledikantje schuurt en verf is er toch niks mis mee?
en ik denk heel begrijpelijk dat je nathan even heel dichtbij wil hebben :*

flugel :D willem een half jaar! wat een heerlijk mannetje O+
gefeliciteerd met deze mijlpaal!
pi_92456153
Dat had zij ook, maar die zalf was juist bedoeld om ontstekingen/problemen tegen te gaan, bacterieen doden enzo. Als er een open wondje ontstaat kun je er geen zalf meer opdoen. Heb even gekeken, 't was zilversulfadiazine.
  maandag 7 februari 2011 @ 13:38:51 #178
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92456888
KDV heeft nog niet gebeld, als het goed is slaap hij nu, dus dat zou betekenen dat de ochtend goed is gegaan.
pi_92457043
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Ik moet vandaag een tandenborsteltje kopen. Ik had toch niet aan zien komen dat ie nu al een tand zou hebben. Tandpasta heb ik al wel in huis, kreeg van mn tandarts (mn zwager) een proeftube.

Mama's met zieken en heel slecht slapende kindjes, sterkte!

Shandaly, inderdaad ledikant maar even uets naar beneden.
Wij hebben nog niet eens een ledikant. Nathan past nog in beide wiegjes. De ene staat weer even bij ons op de kamer (ik was erg verdrietig na woensdag en wilde hem weer bij me hebben) en de andere is bijna formaat ledikant en staat op zn slaapkamer. Hij is alleen niet zo diep als een ledikant. Nou ja, als we een ledikant nodig hebben kopen we er wel een. Zit er trouwens over na te denken 1 te kopen bij de kringloop ofzo en die dan te verven, of is dat vies?
onze komt ook van de kringloop hoor :) gewoon ff schoongemaakt en klaar ;)

hoi flugel :W gelukkige verhalfjaardag *O*
pi_92459654
Alles was weer goed.
Gewicht lijkt nu eindelijk wat minder snel te gaan :) Groei blijft gewoon hard gaan haha.

Mart, 11 maanden.

Lengte: 80,5 cm
Gewicht: 12,5
Hoofdomtrek: 47,5
Schoenmaat 2

Alleen heeft hij dus wel een droge huid. Ik zelf dacht dat het nog wel mee viel.
Maar goed, nu adviseerde ze iets van vaseline. Maar kan gewoon niet lezen wat er nu achter staat.
Vaseline lan nogwattus. :?
pi_92459934
Intensive care? :)
  maandag 7 februari 2011 @ 15:01:46 #182
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92460143
Agossie, Mart al ruim 80cm en schoenmaat 2 :D

Nee, Ymme, ziet er netjes uit hoor. En idd wat Freecell zegt:
pi_92460218
Nee dat dus niet.
Vaseline dermarzogol? En Vaseline landotte?
Zoiets staat er. Geen intesieve care.
pi_92460321
Deze?

Cetomacrogol :)
pi_92460358
Ymme, ik denk dat ze Vaseline Lanette bedoelen, kan je halen bij de apotheek.
hoewel die cetomacrogol ook goed is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92460632
Dank jullie wel :)

Het handschrift van de cb dame is echt niet te lezen ;)
pi_92460881
Het maakt eigenlijk ook niet uit :D
Elke lekker vette crème is goed :)
  maandag 7 februari 2011 @ 15:26:33 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92461063
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef freecell het volgende:
Het maakt eigenlijk ook niet uit :D
Elke lekker vette crème is goed :)
Hahaha, dat dus eigenlijk ja!
pi_92461279
tenzij het om uitslag gaat, dan moet het juist een vocht-vet-emulsie zijn (die van freecell)

die doet trouwens ook wonderen voor schrale handen :P
pi_92462083
Dat dacht ik dus ook al.
Gewoon zwitsal zal ook toch ook wel voldoende wezen.
  maandag 7 februari 2011 @ 15:56:58 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92462392
Ik smeer zowat overal bepanthen op, die had ik voor m'n tepels tijdens de borstvoeding en die werkt derhalve als een tiet :7
pi_92463063
Zwitsal bij een droge huid vind ik een beetje tricky...
Het ruikt lekker, maar veel meer doet het niet imo :)
pi_92463576
Oh, heb net 3 potten cremé gehaald.
;(

Welk merk dan wel?
Vind bepanthen wel een duur geintje worden als ik dan over zijn hele lichaam ga uitsmeren ;)
pi_92463805
Ook werd mij vitamine d aangeraden.
Om dit dagelijks te gebruiken. Ook dit maar eens aangeschaft.
En de opvolgmelk en laatste fles mogen weg :)
pi_92464296
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef freecell het volgende:
Zwitsal bij een droge huid vind ik een beetje tricky...
Het ruikt lekker, maar veel meer doet het niet imo :)
ligt eraan dewelke je gebruikt. die tube beschermende creme (droog huidje) werkt bij ravi prima op zn droge plekjes. met die gelolie heb ik ook goede ervaringen. bodylotion daarentegen :N
  maandag 7 februari 2011 @ 16:54:07 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92465148
BIj ons werkte de Zwitsal goedenacht creme (heet die zo?) heel erg goed tegen zijn droge vel...

flugel, Willempie is toch nog maar pasgeboren???
Nou ja, welkom hier! *O*

ow en pessie, gewoon lekker poetsen en schilderen zo'n 2ehands ledikant. Niks aan de hand dan hoor!
  maandag 7 februari 2011 @ 17:01:08 #197
259886 pessie
pi_92465440
Ik moest van de huisarts gewone vaseline op Nathans plekjes smeren. t Is nog steeds niet weg trouwens. Nou ja, donderdag weer kijken anders ga ik weer heen voor hydrocortison o.i.d. Ik vermoed toch echt psoriasis als ik naar mezelf (en de rest van de family) kijk. Als het echt psoriasis lijkt te zijn misschien toch eerst langs de dermatoloog. Mijn huisarts heeft geen verstand van huid.
pi_92467918
OMG Willem alweer een half jaar! Maar hij is pas geboren! Welkom hier Flugel! Alles ok met jullie?

Hier heb ik ook het idee dat Zwitsal bodylotion en babyolie alleen goed werkt als er niets aan de hand is. 8)7 Met de massage olie heb ik wel weer goede ervaringen. En Bepanthen zalf (de roze variant), die smeer ik altijd op Lisa's toet. Succes ermee Ymme.

Free, fijn dat het mee lijkt te vallen met het handje van Florian.

Happy, gaat het weer helemaal goed met daan?

Becky, hoe is het met Noortje?
pi_92469040
Welkom Flugel!
Wat enorm herkenbaar is Willem al op foto 2! Hij is weinig veranderd, vind ik dan. :+
  maandag 7 februari 2011 @ 18:40:12 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92469192
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Happy, gaat het weer helemaal goed met daan?
:N

Na zijn slaapje toch weer overgegeven. Hele dag prima gegaan. Pap gegeten, gedronken, cracottes, 1 boterham, fles, allemaal niets aan de hand. En ik belde om 16.00 uur om even te checken en te zeggen dat ik 'm eerder zou komen halen en terwijl ze zei dat het prima was gegaan gooide hij er weer alles uit (nou ja, het meeste was al verteerd, dus het was meer water en wat gal). Vanavond heeft hij een halve banaan op en net leek hij toch ook diarree te hebben. Ik hoop dat de diarree betekend dat het virus zijn lichaam aan het verlaten is.

Heb de HA nog even gebeld en die zei dat het idd op buikgriep leek en dat ik het even moest aanzien en anders woensdag even langskomen als het blijft.

Hij krijgt zo weer zijn flesje en dan gaat hij lekker slapen en dan zien we morgen wel weer. Hij is nu lekker aan het spelen in ieder geval.
pi_92470226
Wow Flugel, daar ben je al! Met je grote vent! *O* en jemig wat had (heeft) ie grote voeten :o :D
pi_92474312
Welkom Flugeltje, mooie bollie hoor alweer een half jaar geleden :o

Femke is voor het eerst ziek :o Ik denk dat het door het zwembad komt, vies bad, verschil tussen koud en warm, of ze krijgt tandjes. Gelukkig wel veel geslapen en gedronken en gegeten. Ze had vanavond 39.8. Morgen maar niet naar de KDV brengen als ze nog koortsig is.
pi_92474942
En daar is O+ Willem O+
Hij blijft voor mij net iets specialer.
Welkom!
pi_92475022
Achossie, arme Daan. Hopelijk issie snel weer beter. :*

Mereltje, mag ze ook al zou ze koortsvrij zijn gewoon naar het KDV dan? Hier moet Lisa eerst 24 uur koortsvrij zijn voor ze weer mag komen. Met koortsvrij bedoelen ze hier een temp. lager dan 38.5 trouwens. Best beroerd, want daardoor moet je toch vaak 2 dagen vrij nemen.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:42:29 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92475253
Oeh voel mezelf echt helemaal welkom hier O+

Hier gaat alles eigenlijk wel goed, Willem doet het echt heel erg prima. Ik heb echt geboft met m'n menneke, hij is zo makkelijk.

@Orea, ik heb eigenlijk helemaal geen referentiekader wat z'n voeten betreft dus geen flauw idee of ze groot zijn. Ze zijn wel in proportie met de rest van z'n lichaam vind ik, het zijn heerlijke voetjes... ;)

Goss die Daan, hopelijk voelt ie zich snel weer beter

En Femke ook al niet lekker, maar een beetje verwennen...
pi_92475361
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Achossie, arme Daan. Hopelijk issie snel weer beter. :*

Mereltje, mag ze ook al zou ze koortsvrij zijn gewoon naar het KDV dan? Hier moet Lisa eerst 24 uur koortsvrij zijn voor ze weer mag komen. Met koortsvrij bedoelen ze hier een temp. lager dan 38.5 trouwens. Best beroerd, want daardoor moet je toch vaak 2 dagen vrij nemen.
Ik weet eigenlijk niet wat de regels zijn, omdat ik het niet eerder heb meegemaakt :@ Mijn vriend zit momenteel thuis dus hoef ik geen vrij te nemen. Het liefst zou ik zelf ook thuis zijn en haar lekker tegen me aanhouden, maar helaas. Morgenochtend maar even kijken hoe het zit. Als ze geen koorts heeft gaat ze wel heen (als het mag volgens de regels). Mijn vriend kan haar zo ophalen mocht het niet goed gaan daar.
pi_92475737
Wij hebben een vrij makkelijke onthaalmoeder op dit gebied. Thomas is al een paar dagen goed ziek geweest (met 39°C koorts of meer) en hij is al altijd mogen bij haar blijven. Maar het scheelt natuurlijk wel dat er voorlopig maar max 3 kindjes zijn per dag (en dat hij tot nu toe altijd goed blijft eten of zelfs spelen in al zijn ziek zijn).
pi_92476155
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef flugeltje het volgende:

@Orea, ik heb eigenlijk helemaal geen referentiekader wat z'n voeten betreft dus geen flauw idee of ze groot zijn. Ze zijn wel in proportie met de rest van z'n lichaam vind ik, het zijn heerlijke voetjes... ;)

Mijn referentiekader zijn Leia's mini-pootjes :D die heeft nog steeds ruimte over in haar maat XS-aapies! Tijdje terug was tessie hier met Anna (die is precies 6 weken jonger) en die paste ze al niet eens meer :D maar nu heb ik ook met moeite maat 37 :P dus mijn dame heeft het niet van een vreemde

Maar het oogt voor mij al snel groot :P
pi_92477868
haha orea met d'r voeten tik! da's echt iets waar je oog snel opvalt he

minidraak ook weer rode wangen, toch niet weer tandjes he?!
poepbroeken duiden er nog niet op maar dat zegt ook niet altijd wat he
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:33:31 #210
259886 pessie
pi_92491468
Hebben jullie ook zo'n kind dat op konijnenjacht gaat? :')

De mobile bestaat hier uit konijntjes, de mobile draait dus niet meer rond maar wordt naar beneden getrokken. Ook nijntje is hier trouwens object van mishandeling :')
pi_92491792
Heeftie van zijn vader :P
pi_92492087
Goede morgen.
Mart slaapt al 2 weken tot 8 uur minimaal 's ochtends. Meestal half negen. Maar vandaag was het kwart over negen. En ik dus ook. Heerlijk bijgetankt!

Nu dadelijk lekker aankleden en dan naar buiten. Dat weertje! Ik word er zo vrolijk van!
pi_92492133
mijn wurmpie heeft een miniprobleempje: hij's dol op kiwi, maar zijn huidje kan er niet zo goed tegen ;( het ziet er zo zielig uit! strakkies een likje bephathen erop en tis weg hoor, hij heeft er geen last van dat het zeer doet. maar toch.
pi_92493189
willem welkom hier! alweer een half jaar (dan is de mijne alweer bijna 7maanden :o)

floris was best.ziek, echt niet zichzelf
hij is aan de betere hand. vanochtend na zn fles wilde hij niet slapen,maar was wel moe. en hij wordt net wakker, toch 3uur geslapen.
pi_92495086
Wat een lekker weer!
Zojuist even een half uur gewandeld. Vanmiddag weer :)
Hopelijk zorgt dit weer er ook voor dat vele kinderen zich weer snel beter gaan voelen!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:04:15 #216
259886 pessie
pi_92496227
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:46 schreef freecell het volgende:
Heeftie van zijn vader :P
Je bedoelt, bij gebrek aan katten gaan we over op konijnen? :')

Ik ben lekker op de fiets naar een vriendin gegaan voor een kop koffie. Het is idd lekker weer!

Fijn dat Floris weer opknapt!

Simmu, zielig voor Ravi dat datgene waar hij zo dol op is dat hij daar uitslag van krijgt -O- .
pi_92497028
Florian is niet blij :X Vannacht gebruld van 23:00 tot half 1 en 's avonds was hij ook al een paar keer beneden geweest.
En hij heeft zo'n beroerd krijsje :X

We waren weer begonnen met melk, maar stoppen maar even weer tot hij weer helemaal blij is... (het begon trouwens pas een dag nadat we weer begonnen waren, dus ik zie niet echt oorzaak-gevolg ;) )

En mijn mama belde: geen uitzaaiingen :) Dus ik ben vrolijk :)
pi_92497439
Gelukkig Free...
Maar wat zielig voor Florian. Hopelijk gaat het vanavond/vannacht beter en is het inderdaad niet van de melk.

Hier een ventje wat de vit D druppels heerlijk vind :)
pi_92497698
wat een fijn nieuws free *O*
da's al een hele grote horde genomen!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:17:54 #220
259886 pessie
pi_92498514
Freecell *O* *O* *O* Supergoed nieuws!!!!!

Maar -O- voor F.
pi_92498840
Oh mijn zoon is echt zo lief O+ O+

Net voor het slapen gaan, had ik hem op mijn arm.
Hij pakt met z'n zachte handjes mijn hoofd aan beide kanten vast, heel lief bij m'n wangen.
Geeft mij een kus (met mond open en tong eruit, incl snottebel uit z'n neus) waarna hij me ook nog een dikke knuffel geeft met zijn hoofd in mijn nek.

Je kon me oprapen zeg ik je.! O+
Tranen liepen over mijn wangen. Nu nog...

Wat een schat.
pi_92499560
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef ymme het volgende:
Alles was weer goed.
Gewicht lijkt nu eindelijk wat minder snel te gaan :) Groei blijft gewoon hard gaan haha.

Mart, 11 maanden.

Lengte: 80,5 cm
Gewicht: 12,5
Hoofdomtrek: 47,5
Schoenmaat 2

Alleen heeft hij dus wel een droge huid. Ik zelf dacht dat het nog wel mee viel.
Maar goed, nu adviseerde ze iets van vaseline. Maar kan gewoon niet lezen wat er nu achter staat.
Vaseline lan nogwattus. :?
Ymme, ik las dit berichtje van je, dan meot je inderdaad Lanette creme hebben, kun je bij de apotheek halen. Minke had ook een hele droge huid (lees: vellen hingen bijna aan haar buikje) en die creme was het enige wat hielp, waar ook geen nieuwe droogte of rode plekken van kwam. Dat was met Zwitsal en alle andere spullies wel (ook neutral en zo)...
pi_92500192
Dank je lijnloon :)

De vellen hangen er hier niet bij gelukkig.
De dame bij het CB vind het ook erger dan wij zelf.

Zal eens gaan kijken voor die cremé.

Wat ik dan wel weer denk. Hij heeft op z'n hoofd van die kleine bultjes die je alleen van dicht bij kan zien hoor. Het ziet er uit als een hele vette huid, maar als je dan voelt is het toch heel droog.
Rare huid.
pi_92503644
floris was je zo ziek geworden toch nog, fijn dat je wel al wat opknapt

en ravi kan je niet tegen kiwi, terwijl je dat zo graag lust balen zeg

florian ga eens lekker slapen snachts, toch maar even geen melk
maar wat een fijn nieuws over je moeder free :*

minidraak slaapt tot nu toe het best snachts tussen ons in, dus toch maar eens kijken of een bedje bij ons op de slaapkamer wat opleverd, ik doe haast geen oog dicht op deze manier
vanmorgen is ze trouwens ontzettend vrolijk aan het spelen geweest, dan is slapen toch ook overbodig (van 8 tot 12.30 klaar wakker en toen naar kdv geen idee normaal slaapt ze daar ook niet maar ze zal toch een keer moeten omvallen)
en ik heb het niet eens helemaal meegekregen maar ze zit ineens gewoon heel stabiel te spelen!

verder zelf beetje blergh, ons mam zou jarig zijn vandaag en ik vind het gewoon stom dat ik niet een luiertas hoef te pakken om op verjaardagsvisite te gaan (en ik zou het toch gewend moeten zijn)
pi_92503809
:* draculletje, dat went nooit
pi_92504416
:@ Leest iedereen over mijn mooie berichten heen?

(ben zo trots op mijn zoon en zn knuffel/kus/slaap acties).
pi_92504726
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef ymme het volgende:

nee hoor :*
ik sliep ;) tussen 2 en 4 is siesta in huize simmu ;)

je mag juichen en tis ook leuk *O*
pi_92504902
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef ymme het volgende:

Ook dat went nooit, gelukkig.
Het lijken van die kleine dingen, maar ze zijn hartvullend. :Y
Daar teer je op als je slechte nachten hebt, als je ze achter het behang wilt plakken.
pi_92504975
Ik vind het juist hele grote dingen :)
Ik geniet al elke dag vollop van hem, maar met zulke momenten ben ik me er iets bewuster van!
pi_92505014
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef ymme het volgende:
Ik vind het juist hele grote dingen :)
Ik geniet al elke dag vollop van hem, maar met zulke momenten ben ik me er iets bewuster van!
Eensch! Doordat je bewust bent, zijn het grote momenten.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:49:14 #231
259886 pessie
pi_92507558
Draakje, :* , het lijkt me erg moeilijk.
pi_92507834
Ik denk dat ik Mart z'n jas maar aan doe en hem gewoon in de tuin en het gras laat kruipen.
Of zal dat geen goed idee zijn?

Hij is zo graag buiten, en buiten is gezond toch....
Ik zelf ben ook graag en veel buiten. En bijna nooit ziek ;)
pi_92508041
Ik deed dat ook vaak Ymme, wel bij mijn oudste die ook bijna nooit ziek was. Heerlijk die blossen als het nog maar februari is.
pi_92508890
hij vond het heerlijk. Heb het nog maar niet te lang gedaan.
We hebben vandaag ook al 2 keer gewandeld buiten. Frisse lucht genoeg dus voor meneer :)

Alleen wilt hij de kleine steentjes tussen de stenen opeten.
Dat wordt uitkijken geblazen voor ons.
pi_92512152
ymme heerlijk he van die geniet momentjes
en lekker buiten laten hoor, op een kdv gaan ze met dit weer ook lekker buiten!

minidraak is pas om half 5 gaan slapen! tot aan 5 dus ook al zo super lang
ben benieuwd of ze nou vannacht dan eens gaan inhalen al reken ik er niet op
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:43:37 #236
259886 pessie
pi_92512616
Mart lekker in de tuin!

Draakje, ik hoop dat ze gaat slapen!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:25:55 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92514458
Ik moet nog bijlezen (hopelijk lukt dat strakjes) maar ik zag wel een goed bericht van freecells mama voorbij komen! *O*

Ik wil even trots doen:
filmpje weggehaald
filmpje is verkeerd bewerkt en ik heb het niet gecontroleerd voordat ik het hier postte. Ben nu een nieuw filmpje aan het maken en dan zet ik het opnieuw neer

[ Bericht 46% gewijzigd door Asyniur op 08-02-2011 20:53:44 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:36:50 #238
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92515035
Wow, kijk Harry gaan dan! Knap jongen!

Free, goed nieuws voor je moeder! Maar -O- voor Florian.

Daan blijft dagelijks een keer overgeven. Tot een uur of 15.30-16.00 uur gaat het prima en dan na zijn slaapje komt het eruit. En gister en vandaag ook 's avonds diarree. Heel vaag. Morgen even langs de HA maar het zal wel buikgriep zijn maar morgen duurt het al een week :{
pi_92515219
Wat goed van Harry.
Ik wilde het filmpje kijken, maar ik zie zwart beeld maar het geluid hoor ik wel.

Ach Daan nog steeds last van je buik/maag. Hopelijk is het snel weer over.
Heeft hij er zelf ook last van? Of is hij gewoon (en gelukkig) zich zelf?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:43:24 #240
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92515299
Hij lijkt er verder geen last van te hebben Ymme. Hij is wel iets minder vrolijk maar nog steeds een heerlijk makkelijk kind, actief en niet lastig of huilen ofzo.
pi_92515391
Gelukkig dan maar. Maar des al niet te min, hopelijk is het spugen snel over!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:56:24 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92519406
happy, wat naar dat hij nog zo moet overgeven!
en Ravi die last krijgt van de kiwi...

Florian ook niet lekker
Floris ziek...
Wat een ziekenboeg!

draakje. slaaptekort is echt niet tof! Ik hoop dat mini-draak snel bijdraait. Ik ben vandaag van tactiek veranderd. Als het een week werkt, dan laat ik het weten ;)

ymme, leuk hè? Ik smelt ook nog steeds als hij 2 armpjes om mijn nek slaat en dan knuffelt en een heleboel natte snottebelkusjes geeft O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:02:51 #243
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92519772
Daan geeft trouwens handkusjes, te schattig gewoon O+ Het verbaasd me iedere keer weer hoe snel kinderen iets kunnen leren, wat kunnen die hersentjes toch veel verwerken.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:04:41 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92519880
happy, wat leuk! Dat ben ik nou aan het oefenen met Harry maar die verrekt het gewoon (net als hoera ;) )

Het filmpje!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:09:17 #245
259886 pessie
pi_92520114
Kijk Harry gaan!

Mijn baby is echt nog een hele kleine baby als ik jullie baby's zo zie :@ .

Happy, naar dat overgeven steeds. Heeft hij misschien het seizoens-veranderd-weer virusje? Datgene wat iedereen op het moment heeft en wat ook verkouden, hoofdpijn en keelpijn bevat?

Nathan's vlekjes breiden uit, morgen toch HA weer bellen.
pi_92520135
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef Asyniur het volgende:
happy, wat leuk! Dat ben ik nou aan het oefenen met Harry maar die verrekt het gewoon (net als hoera ;) )

Het filmpje!
O+
zoooo schattig! ik vind hem er trouwens gewoon prima uit zien hoor!

ravi's rodevlekkensnoet is gelukkig weer weg. hij kan niet veel hebben aan zijn huid. inwendig zeg maar daarentegen kan hij vanalles hebben :Y selene probeert hem al een tijdje dingen toe te stoppen wat alleen mag als ravi al zit te eten. ik vind het gewoon niet fijn als hij liggend eet
pi_92529896
haha pessie idd verschil he tussen onze baby's en de bijna 1jarigen hier :D
gek idee dat floris dat misschien ook allemaal kan over een maand of 4 :)

floris heeft vandaag geen koorts meer gehad gelukkig. wel nog verhoging en hij klinkt voor geen meter. je hoort m van verre aankomen :P
bij.de ha ook weer een pufje erbij. hij had al ventolin en nu flixotide erbij gekregen
pi_92533519
Kijk Harry gaan dan! *O*

Son, fijn dat Floris weer een beetje beter is!

Daan die nog steeds overgeeft. ;( Wat vervelend zeg. Gelukkig blijft hij er zelf vrolijk onder.

Hier is Lisa weer helemaal zichzelf. Morgen de laatste dag AB en dan kijken of het niet weer heel snel terugkomt. Voorlopig hebben we ons vrolijke meisje weer terug! O+ morgen is ze alweer 10 maanden, dat kan heul nog niet hoor...!
pi_92534618
Goedemorgen!
Dat was 3:0 vannacht en toen ging het geluid aan :X
Ik denk echt dat ze hem twee huizen verder nog konden horen :@ Volgens mij last van z'n buikje...

Om 4:00 had ik hem weer stil (hoeraaaaa!) en heeft hij bij ons geslapen tot 7:20 :)
En toen was het heel gezellig wakker worden O+
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:55:35 #250
259886 pessie
pi_92535831
Free wat sneu!

Nathan proest ook. Net zo verkouden als ik (en de rest van de wijk).
pi_92541130
Hoi allemaal!

Amy en ik komen ons ook melden. Over 1 minuut is ze 6 maanden oud. Amy ontwikkeld zich heel erg goed. Ze heeft op de valreep zich omgedraaid (rug naar buik) en nog een tandje gekregen. Voor de rest is ze ontzettend blij, lief, vrolijk, lacht veel en naar iedereen. O+ Hier in het ziekenhuis zijn ze ook helemaal dol op haar. We zijn in het ziekenhuis omdat ze slecht groeit, veel spuugt en ze zijn aan het uitzoeken hoe dat komt. We zijn hier vanaf maandag en mogen nog de rest van de week. Ze zijn hier wel heel lief voor ons! De mevrouw van de voedselkar stopt mij steeds stiekem wat eten toe :D officieel is alleen ontbijt voor meeslapende ouders maar ik krijg ook steeds sap en tussendoortjes en net een ei. Lief!
pi_92541392
Welkom Solagratia! Is dat spugen al sinds de geboorte? Zou kunnen duiden op reflux. Anyhoe, ik hoop dat ze vinden wat het is en je met je meisje weer lekker naar huis kunt.

Tot nu toe gaat het weer prima met Daan, pap op, thee op, boterham op, fles bijna op en nu lekker aan het slapen.... ben benieuwd of hij nu vanmiddag weer alles eruit gooit... moet om 14.30 uur bij de HA zijn, maar dat zal wel voor Jan Doedel zijn want er is ogenschijnlijk niets aan de hand met 'm.

Free, :* voor je nacht en het buikje van F. Gelukkig daarna nog goed kunnen slapen.
pi_92541619
Refluxmedicijnen helpen tot nu toe nog niet dus krijgt ze morgen een slikfoto. Is daar niets op te zien dan is het volgens mij sowieso reflux (maar dan zonder pijnklachten en maagzuur) en ze krijg ook KMA voeding vanaf vandaag om te kijken of ze dat beter verdraagt. Verder afwachten dus :)

Succes bij de huisarts, hopelijk komt er iets uit of krijg je tips ofzo!
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:15:39 #254
259886 pessie
pi_92542697
Sola welkom met Amy!!! Leuk dat je er ook bent!
pi_92542709
Solagratia welkom hier en succes in het ziekenhuis!

Ik hoop dat het voor Jan Doedel is Happy ;)

Hier zojuist weer een kies ontdekt. Nr 2 al.
En verder heel veel bobbels in z'n mond.
Tussenstand voor nu: 8 tanden en 2 kiezen!
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:16:36 #256
259886 pessie
pi_92542733
Ymme dat gaat rap!
pi_92543471
nog steeds geen tand te bekennen hier *)

wel gaat het ventje met de pratende beer van zn zusje aan de haal! hij kan het ding nog bedienen ook he! was ik net blij eindelijk selene zover te hebben dat ze niet om dat pratende speelgoed geeft :')
pi_92543525
welkom sola! hopelijk komen ze er snel achter wat er scheelt. zitten jullie in een RmcD huis? of pendelen jullie (geen idee hoe ver het is)
pi_92543684
sola en amy welkom hier!
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:05:54 #260
259886 pessie
pi_92544776
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef simmu het volgende:
nog steeds geen tand te bekennen hier *)

wel gaat het ventje met de pratende beer van zn zusje aan de haal! hij kan het ding nog bedienen ook he! was ik net blij eindelijk selene zover te hebben dat ze niet om dat pratende speelgoed geeft :')
Jongentjes he, Nathan is ook dol op speelgoed dat geluid maakt (o.a. een donald duck autootje dat "tuuuut tuuuut" doet).

Nathan heeft Ravi ingehaald :P .

Volgens mij slaapt Sola bij Amy. Ik mocht destijds ook bij Nathan op de kamer blijven slapen (al hebben ze nog geprobeerd me naar huis te praten :') ).
pi_92544879
Simmu, ik slaap bij Amy op de kamer en J. die slaapt bij zijn ouders (wonen 3 min lopen vanaf ziekenhuis) Hij gaat ook af en toe naar huis. Het is voor een week dus dat is te overzien om dit zo te doen. Ik heb heel de kamer al omgebouwd tot onze persoonlijke ruimte :P en pratend speelgoed, gruwel! Terwijl kinderen dat volgens mij veel leuker vinden dan ander speelgoed.

Tnx allemaal voor de reacties :)

Mart al aan de kiezen, ha en ik was net heel blij met dat eerste tandje. Wat een groot verschil zo tussen de kinders. Merkten jullie iets van het tanden krijgen? Ik had niets gemerkt namelijk.

Pessie dat hebben ze bij mij ook geprobeerd. Gister ook nog. Ik had ook zo slecht geslapen de eerste nacht dat ik een beetje huilerig ervan was. Dus dachten ze dat ik overmoeid aan het raken was o.i.d. Maar vannacht heeerlijk geslapen (had de kamer voor ons alleen, tweepersoonskamer) en om 9 uur al naar bed dus vandaag gaat lekker :) Ik vind het toch allemaal best heftig, ook al is Amy niet ziek.
pi_92544965
floris heeft ook nog geen tanden, maar hij mag ook niet voor zn neef tanden heeft (aldus mijn zus)

floris is ook echt een gadgetfreak, kind van zn vader :D
hij zat maandag met de afstandsbediening in zn handen en dan drukte hij op een knopje en keek naar de tv :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:24:13 #263
259886 pessie
pi_92545494
Ze wilden mij naar huis hebben toen we hem net op de afdeling hadden gebracht. Ze zeiden dat ik toch niet meer zou slapen en dat ze wel een flesje voor hem hadden (ik had net de bv een beetje stabiel). Ik was koppig en had echt het idee dat ze ik-weet-niet-wat met hem zouden uithalen als ik weg zou gaan. En heftig it is absoluut! Wij hadden ook een eigen kamer, erg fijn.

Sonnetje, tv-verslaafd kind! :D
pi_92545553
oh dat zeker :D
pi_92552197
Hmm... de dokter zag niet meer dan een licht rood oor, wat eventueel overgeven of diarree zou kunnen veroorzaken, maar aangezien mijn man en ik allebei een lichte vorm van buikgriep hebben (gehad) lijkt dat aannemelijker en daar is niets aan te doen. Heb wel een AB receptje voor zijn oor meegekregen mocht het toch niet overgaan dus dan kan ik dat zo ophalen.

Maar vandaag nergens last van :? Goed gegeten, gedronken en geslapen en niet overgegeven. Maar ik roep het nog niet te hard, kijken hoe het avondeten gaat.

Solagratia, welke refluxmedicijnen kregen jullie? Hier ging het bij Daan gelukkig over toen hij vast voedsel ging eten en met 7,5 maand waren we van alle medicijnen af. Ik hoop dat ze iets vinden bij Amy.
pi_92552369
Fijn dat het in elk geval wat beter lijkt te gaan met Daan, hopelijk spuugt hij ook het avondeten niet uit!

We krijgen Losec en Erythromycine. Amy krijgt sinds 2 weken potjes, maar spuugt nog net zo veel. Soms ook het fruit. Welke medicijnen hadden jullie?

Pessie, ik durfde haar ook echt niet alleen te laten, want ik wist totaal niet hoe ze zou reageren op alles. Nu zou ik wel een nachtje thuis durven slapen, want ze heeft vannacht goed geslapen. Waarschijnlijk slapen we morgen samen thuis.

Ze maakt echt een rommeltje van de flessen vandaag. Ze slaapt steeds terwijl ze een fles moet. Nu ook weer. Ik moet haar maar wakker maken zo. Vind ik altijd zo sneu.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:11:02 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92552526
Sola ook welkom hier :W

Speelgoed met geluid is ook hier favoriet.... Helaas zou ik bijna willen zeggen :')
pi_92552601
Welkom Solagratia! En sterkte/succes in het ziekenhuis.

Hopelijk gaat het goed met het avondeten Happy. En als Daan er verder niet zo'n last van heeft zal het ook wel weer goedkomen...

Speelgoed met geluid vind ik nu zelf nog niet zo erg. Vind het nog veel te leuk om te zien wat voor plezier Lars er mee heeft. De irritatie komt vast nog wel ;)

'k heb verder nog niet veel bijgelezen, veel te druk, maar wilde nog even iets showen....
Kijk dan!

Voor het eerst op de fiets vandaag!!
pi_92552607
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Solagratia het volgende:
We krijgen Losec en Erythromycine. Amy krijgt sinds 2 weken potjes, maar spuugt nog net zo veel. Soms ook het fruit. Welke medicijnen hadden jullie?

Wij kregen Motilium en Zantac. Vooral de Motilium heeft heel goed geholpen en ook de JPBM in zijn fles heeft zeker goed gedaan. Zantac was meer voor de zekerheid, voor het geval hij toch last had van maagzuur. Daan had verborgen reflux dus spuugde het niet uit maar het kwam wel door zijn slokdarm omhoog.
pi_92552766
Oh gaaf Shandaly, wat zit Lars netjes.Wat voor stoeltje en windscherm zijn dat? Mooi!

Wat ik nog vergat Solagratia, Daan zat ook al met 6 maanden, dat scheelde ook enorm.
pi_92553086
Het is een Yepp Mini. Op advies van een vriendin van me hebben we geen Bobike (of hoe heet dat) gekocht, maar eentje met een vijfpuntsgordel. Qua prijs maakte het niet veel uit.
pi_92553513
Goeie tip! Denk dat ik dat ook ga doen. Was eigenlijk vastbesloten om een bobike te komen (mede door de leuke designs) maar ik vind dit windscherm erg mooi en misschien met zo'n bewegelijk mannetje als Daan wel beter om een 5-punts te hebben.

Eens kijken waar hij verkrijgbaar is hier in de buurt.

Avondeten en wat yoghurt zitten erin en met smaak gegeten. Nu afwachten of het binnen blijft.
pi_92557700
Welkom Solagratia en Amy.

Wat een leuke foto Shandaly. Ik heb vorige week een moederfiets gekocht en zondag krijgen we ook een Yepp mini (groen) met windscherm voor Hannah's verjaardag. Ik denk dat ze het fietsen echt geweldig vindt.

Raar dagje vandaag. Muppet had vanochtend in de buggy 20 minuutjes geslapen, en wilde daarna niet meer. Ik wilde eigenlijk nog weg vanmiddag (na haar gebruikelijke middagslaap), maar dat ging dus mooi niet door. Om 16.30 uur heb ik haar uiteindelijk in bed laten instorten en heeft ze 3 kwartier geslapen.
pi_92564092
Fijn dat het nu zo goed gaat Happy, het kan dus wel snel overgaan, dat is goed om te weten :Y ! Wij doen nu ook weer Johannesbroodpitmeel door de fles (Nutriton) maar volgens mij doet Amy iets wat niet normaal is. Ze spuugt een paar uur na de fles dus een soort plaksel uit. Doorzichtig, maar heel taai. Wat mij dus echt dat nutriton lijkt. Maar steeds als ik dat zei, dat we er daarom mee gestopt waren, dan kreeg ik een ongelovige blik en een soort van "ja ja" antwoord. Maar vanavond deed ze het weer 2 uur na de fles, dus heb ik er gelijk de verpleging bij gehaald en die zei eerst dat het gewoon slijm was. Maar toen had ik het opgeveegd en liet ik het zien dat het echt heel dik en taai was, toen geloofde ze me eindelijk. Maar heeft iemand hier ervaring mee?

Zitten maakt hier niet uit trouwens, dan spuugt ze alleen haar broek ook onder. Niet dat ze al goed kan zitten, maar ze zit wel vaak rechtop in een wipstoeltje of op schoot om maar haar voeding te laten zakken. Maar het werkt dus niet.

Vanavond had ik Amy in bed gelegd en J. en ik gingen wat eten in het ziekenhuisrestaurant. verpleging zou op Amy letten, extra goed omdat wij er dus even niet waren. Komen we een half uur later terug, hoor ik toch een gekrijs op de gang ;( Ze was echt helemaal overstuur, zo erg heb ik het nooit nooit gezien. Volgens mij lag ze echt al een hele tijd te krijsen :( :'( No way, dat ik nog naar huis ga als zij er ligt :X

Shandaly, wat zit Lars goed zeg! Wat lijkt me dat leuk om samen te fietsen. Vindt hij het ook leuk?
pi_92564664
Solagratia, wat je beschrijft komt me niet bekend voor moet ik zeggen. Maar goed, Daan had ook de verborgen versie en spuugde dus niet. Dat hij een paar uur na de fles pas een aanval kreeg komt me wel bekend voor. Is haar bedje ook schuin gezet? Dat krijsen is wel een kenmerk als ze last hebben.
pi_92565503
Ze krijste niet omdat ze een aanval had :) Amy krijst bijna nooit of er moet echt iets zijn. Het spugen gaat totaal niet gepaard met pijn, want het is bij haar echt alleen melk wat weer terugkomt. Ze heeft ook geen aanvallen, maar de melk komt gewoon steeds omhoog tot aan de volgende voeding. Daarom duurde het ook zo lang voordat we iets ondernomen hebben, als ze pijn had gehad, dan had ik al veel eerder bij de ha gezeten. Want ik neem aan dat jullie het al vrij snel wisten? Ze moest zo huilen omdat ze wakker was geworden en in paniek was geraakt omdat er niemand kwam. Lijkt me zo erg als je kindje zo'n pijn heeft. Ik vind zelf maagzuur al naar, laat staan als je zo klein bent en het zo erg hebt. Brrr. Als ik de beschrijving van jou zo hoor dan vraag ik mij af of het wel iets van reflux is. Of kan reflux ook zonder maagzuur en pijn zijn? Nah goed, we zijn niet voor niets in het ziekenhuis :P
pi_92565622
naar ik begrepen heb kan reflux wel degelijk gepaard gaan zonder pijn hoor
sterkte iig :*
zo in een ziekenhuis bivakkeren is niks
pi_92572012
Ging de verpleging haar niet troosten Sola???
Blijf maar lekker bij haar hoor!

vind het erg stil worden bij de kleine baby's
pi_92572422
Sola, ja hoor, het kan zonder pijn. De verborgen reflux is ook iets vervelender dan de 'normale' vorm (uitspugen) omdat in de verborgen vorm de inhoud van het maagje 2 x langs de slokdarm gaat (omhoog en weer naar beneden in plaats van eruit).

Ik had de symptomen bij toeval op internet gelezen toen Daan een week of 4 was (hij sliep heel onrustig, maakte rare geluiden (leek alsof hij stikte), huilde veel) en gelukkig stuurde de HA ons direct door naar een KA en na was aanklooien met Nutriton kregen vrij snel ook medicijnen en toen ging het snel beter.

Ik noem het 'aanval' omdat de melk dan omhoog kwam hoor en omdat het er niet uitkwam, noem ik het niet spugen, maar kan mij voorstellen dat een 'aanval' nogal raar klinkt.
pi_92572647
Verpleging had het erg druk op dat moment denk ik. Snap ik ook wel hoor, liggen hier meer kindertjes, maar vond het zo erg voor haar. Nu valt ze ook niet meer in slaap als ze mij niet ziet. Dus ik zit op het bed ernaast tot ze slaapt. Of ik moet heel luidruchtig rommelen achter de gordijnen. Echt sneu.

Troeta, Mex is snel genoeg een half jaar :P

4 weken huilen is ook al erg lang. Stikgeluiden, brrrr. Ik snap wat je bedoeld met een aanval ja.

Ik ga Amy nog een fles geven en dan in bed. Ze moet om 5 uur weer een fles zodat ze om 9:45 genoeg honger heeft voor weer een fles voor de slikfoto.
pi_92574255
Jij bent altijd zo begripvol he :*
Ik weet niet precies hoe het er aan toe gaat met kinderen in het ziekenhuis, maar dat ze kinderen zo laten huilen als de ouders heel even een hapje doen vind ik toch wel erg. Vooral ook omdat ze extra goed zouden opletten.
Hoop dat ze er morgen een beetje over heen is, welterusten!
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:22:47 #282
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_92575656
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Solagratia het volgende:
Verpleging had het erg druk op dat moment denk ik. Snap ik ook wel hoor, liggen hier meer kindertjes, maar vond het zo erg voor haar. Nu valt ze ook niet meer in slaap als ze mij niet ziet. Dus ik zit op het bed ernaast tot ze slaapt. Of ik moet heel luidruchtig rommelen achter de gordijnen. Echt sneu.

Troeta, Mex is snel genoeg een half jaar :P

4 weken huilen is ook al erg lang. Stikgeluiden, brrrr. Ik snap wat je bedoeld met een aanval ja.

Ik ga Amy nog een fles geven en dan in bed. Ze moet om 5 uur weer een fles zodat ze om 9:45 genoeg honger heeft voor weer een fles voor de slikfoto.
ik kom hier even ik was aan het lurken, en ik herken het wel heel goed van toen mijn dame klein was.
Wij dikten de voeding na 1.5 week dat ze begon met spugen ook in op advies van het CB.. gaf 2 dagen even wat minder spugerij en daarna ging het weer mis, de johannesbroodpitmeel kwam er idd uit als een soort taaiig behangplaksel , en ook spuugde zij continue ondanks allerlei maatregelen. Met 9 weken zijn wij toen vanwege het enorme spugen en verlies van gewicht doorrgestuurd naar de kinderarts. En daar was de conclusie reflux en daardoor een slokdarm op twee plekken ontstoken.. ernstige koemelkallergie. Ze huilde nooit.. en spuugde ook in haar slaap etc.
Ze heeft toen eerst nutramigen paar weken gehad en toen de neocate,beiden in combinatie met omerpazol, toen werd het iets minder, van een geur als een fles azijn zo zuur, werd het zuursige omgezet door de omeprazol, maar spugen bleef ze doen tot haar 1.5 ook passage foto gehad.
Tip hou haar zelf niet vast.. ik moest dat wel.. en ik vond het zo verschrikkelijk.. ik heb er soms nog nachtmerries van en dan is het 4 jaar terug.. :X
Uiteindelijk bleek hier het klepje niet 100% te functioneren, maar gelukkig geen vernauwing!.

Nu weet ik neit of bij jullie al de optie gemaakt is dat ze wellicht een KMA heeft? ik had toevallig van de week een gesprek met een internist.. en die zag mijn dochter en zei typisch allergie snoetje! wat je vaak ziet is, dat ze soort diepere donkere huid rond de ogen hebben soort pandaoogjes effect.. en bovenste ooglid een soort dubbel ooglidje. en een bleek gelaat. en bij de oor bij het lelletje zit een gek wriemelrandje.

Misschien heb je wat aan het verhaal.

Succes iig morgenvroeg en nogmaals ga aub niet zelf mee haar vasthouden.. het is echt heel heel naar!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_92578860
Sola ook al hier!! *O* welkom met je prachtige meisje :* Ik zag je foto spam en die foto met dat waterpistool en onverstoorbare blik van Amy (gemumificeerd! :D) _O- ge-wel-dig!

Ik moet nog even goed bijlezen verder...

Drukke dagen gehad, maar ik heb weer weekend :D Leia doet het prima. 2 nachten geleden mochten we weer eens van 23:00 tot half 5 slapen O+ en dat hadden we ook nodig. Vannacht na de nachtvoeding om 3 uur dacht ze :W :D maar om half 5 sliep ze.. om 6 uur gevoed en nu ligt madammeke nog te ronken O+ ik laat haar maar even, want we moeten straks bij het CB zijn voor de halfjaarsafspraak. Valt precies in haar slaapje normaal..

Ben benieuwd wat mijn spekkie weegt! 3 weken geleden 7725 zoiets, denk dat ze wel door de 8000 heen is :D

Dan even onze nieuwe Stokke ophalen bij de Babydump, en dan kom ik even goed bijlezen!!
pi_92579624
Orea, klinkt heerlijk, op de nachten na :)

Hier vannacht om 2:00 *brul* dadada *brul*
EN ik dacht: noooo! NIet weer ;( Dus ik erheen. Was hij zijn speen+doekje kwijt en wanhopig op zoek :+
Ik heb ze gevonden (bij zijn voeten :') ) en toen was het weer klaar.
EN volgens mij is meneer vandaag weer blij :)
pi_92579665
kut.

selene was zo vriendelijk vanochtend om (geheel vrijwillig) die rotbeer aan ravi te doneren. lief, maar nu word ik horendol van die klotekutbeer die ik hier al 3 x verdonkermaand had }:|
pi_92579766
Orea :* Ik was nog even bang dat die foto te grof zou zijn, is niet echt een "koedie koedie" foto :P Ik ben benieuwd hoe zwaar Leia is! 8 kilo al :Y) Ik ben benieuwd naar het verschil tussen onze baby's als je ze naast elkaar legt.

Evenstar, Ze krijgt KMA voeding en na de reflux gingen ze kijken voor KMA dus zou heel goed kunnen ja. Over dat allergie snoetje, het viel mij al op dat ze van die donkere/paarsige schaduwen onder haar ogen heeft. Dus pandabeerogen herken ik wel. Bleek is ze, maar dat ben ik ook wel. raar wriemelrandje niet gezien en het ooglid, moeilijk te zeggen. Ik vind het wel "fijn" om te horen dat je het herkent van het uitspugen van de nutriton. Het kan dus wel, vond je het ook zo naar? Ik word er heel bang van.

Pfff die slikfoto, ik word nu best wel zenuwachtig. Gelukkig gaat mijn favo verpleegster mee. Die is echt heel lief. Amy slaapt nu nog even.

Free, fijn dat je een blije baby hebt :Y blije baby's maken zoveel goed!
Simmu, kun je niet vanavond dat ding verstoppen en hem morgen blijmaken met een ander speeltje? Of gaat selene er dan naar zoeken o.i.d.? Of de batterijen eruit halen, of ergens een plakkertje doen zodat hij niet zo hard klinkt.
pi_92579772
:D Moet er wel een beetje om lachen Simmu.

En florian die z'n speen kwijt was en daarna weer heerlijk is gaan slapen :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:30:12 #288
259886 pessie
pi_92579930
Sola dat huilen hebben wij ook meegemaakt toen Nathan in het ziekenhuis lag. Ik ben zelf al niet zo van ziekenhuizen en al redelijk wantrouwig, maar toen ze hem lieten krijsen had ik echt zoiets van, barst maar ik laat mn kind echt niet meer alleen. Tegen de voorschriften in heb ik toen zelfs op zn kamer gegeten. Oh ja, de verpleging zat thee te drinken op de post.

Hier wederom een rampnacht. Ik vraag me echt af hoe het kan dat Nathan niet instort met dit type nachten. Hij is flink verkouden (net als ik helaas). Op het cb zeiden ze dat als Nathan wakker werd omdat ie wat last van zn keel had dat een slokje water goed zou helpen. Dat was krijsen. Geen succes dus.
SPOILER
Krijsbaby.
pi_92580121
ik heb dat rotding (en de andere pratende speeltjes) al een paar keer weggemaakt :X
resulteert in selene die er naar gaat zoeken en een papa die dan ook gaat zoeken en het ding blij tevoorschijn tovert en er (indien nodig) nieuwe batterijen in stopt }:|

in meppel heb ik er eens op zitten kijken dat de baby naast ravi (op isolatie) steeds vreselijk lag te huilen en dat de verpleging dan in hun eigen hokje zat met de babyfoon (hard!) aan :'( ik snapte dat toen niet zo goed. ze moeten administratiedingen doen, snap ik, maar pak dan die map en doe dat dan bij het huilende kindje in de box. maar goed; mijn ervaringen met ziekenhuizen zijn wat dit betreft ook niet erg positief ;( met kiro heb ik het in groningen eens gehad dat zijn hieldingetje (saturatiemeter) eraf viel (zat niet goed blijkbaar, dan kan). ik durfde niks meer te doen, want geen saturatiemeting terwijl zijn saturatie juist een flink probleem was (alhoewel dat toen nog ontkent werd). ik heb toen bijna een half uur staan wachten terwijl ik met hem in mijn armen stond voordat er iemand van de verpleging kwam, en die monitor maar alarm piepen!
pi_92580252
Bleh Pessie! Sterkte met overdag. Even ergens een slaapje meepikken misschien?

Het is ook echt een naar verkoudheidje :X hier inmiddels uitgebreid naar wat holten her en der in m'n hoofd. Bukken is uitgesloten ;) *kaboem*

Maar hier worden de kinderen er ook pieperig van én wakker 's nachts.
pi_92580389
Hoi Solagratie en Amy! Spannende tijden ondergaan jullie zeg.. Ik hoop dat de slikfoto mee is gevallen!

Pessie, het enige slaapmedicijn wat ik ken is BV, maar als ze verkouden zijn werkt dat ook niet altijd..

Simmu, ik zou em echt kwijt maken denk ik, als ik me er zo aan zou storen. In de vuilnisbak ermee dus. Of zodanig het batterijenklepje molesteren dat er geen batterijen meer in kunnen. :@ Ik heb echt een gloeiende hekel aan repeterende geluiden, ik hoop ook dat er geen enkele oom of tante het in de kop haalt om speelgoed op batterijen te geven :X
pi_92580662
sterkte morretje, hier komt het echt allemaal van de opa's en oma's vandaan :( en als ze zien dat het weg is kopen ze nog nieuwe ook ;(

beterschap free! fijn dat het niks ernstigs is, maar pas op jezelf he! van niks ernstigs kan je nog wel flink beroerd zijn! :*
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:39:34 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_92581587
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:21 schreef Solagratia het volgende:
Orea :* Ik was nog even bang dat die foto te grof zou zijn, is niet echt een "koedie koedie" foto :P Ik ben benieuwd hoe zwaar Leia is! 8 kilo al :Y) Ik ben benieuwd naar het verschil tussen onze baby's als je ze naast elkaar legt.

Evenstar, Ze krijgt KMA voeding en na de reflux gingen ze kijken voor KMA dus zou heel goed kunnen ja. Over dat allergie snoetje, het viel mij al op dat ze van die donkere/paarsige schaduwen onder haar ogen heeft. Dus pandabeerogen herken ik wel. Bleek is ze, maar dat ben ik ook wel. raar wriemelrandje niet gezien en het ooglid, moeilijk te zeggen. Ik vind het wel "fijn" om te horen dat je het herkent van het uitspugen van de nutriton. Het kan dus wel, vond je het ook zo naar? Ik word er heel bang van.

Pfff die slikfoto, ik word nu best wel zenuwachtig. Gelukkig gaat mijn favo verpleegster mee. Die is echt heel lief. Amy slaapt nu nog even.

Free, fijn dat je een blije baby hebt :Y blije baby's maken zoveel goed!
Simmu, kun je niet vanavond dat ding verstoppen en hem morgen blijmaken met een ander speeltje? Of gaat selene er dan naar zoeken o.i.d.? Of de batterijen eruit halen, of ergens een plakkertje doen zodat hij niet zo hard klinkt.
Het spugen vond ik wel heel naar voor haar ja, maar ja het was niet anders..
Welke KMA voeding krijgt ze nu?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:42:33 #294
259886 pessie
pi_92581690
Hij is net zo hard ingestort dat ie niet eens de puf had om om zn speen te vragen (normaal loop ik nadat hij naar bed is gegaan een 2de keer voor zn speen).

Borstvoeding it is morretje. Werkt ook wel, alleen ben ik stiekem bang dat hij zich nu aan gaat wennen om 1 uur, 3 uur, 5 uur en 7 uur borstvoeding te willen. En een paar van dit soort nachten zijn al heftig, maar een half jaar van dit soort nachten... dat gaat em echt niet worden. Ik denk wel dat die angst onterecht is, maar toch he.

Simmu, ik heb een absolute hekel aan ziekenhuizen, nu ook al weer met Nathan. Het is me helaas met de paplepel ingegoten, mn vader heeft er ook een hekel aan.
Wat betreft het speelgoed, batterijen eruit en het stroomgeleidingsding eruit slopen. Dan bestaat het speelgoed nog wel maar gaat never nooit mee geluid maken. Hier hebben we een paar dingen met geluid. Een muziekdoosje, een zingend zeepaardje en een auto die "tuut tuut" doet (die laatste vind ik best grappig). Muziekdoosje en zeepaardje gaan mee als we ergens heen gaan, Nathan houdt ervan om te slapen met muziek.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:43:02 #295
259886 pessie
pi_92581703
Tijd voor koffie
pi_92582078
het is in zo'n ziekenhuis gewoon vreselijk afhankelijk van het personeel. ik heb wat dat betreft echt grote verschillen gemerkt in de verschillende ziekenhuizen, maar ook de verschillende afdelingen! al die ziekenhuizen hebben ook steeds een ander beleid, da's ook zo raar. in zwolle moesten we standaard handen ontsmetten met alcohol, in groningen moest dat dan weer anders. elk ziekenhuis had een ander sonseaansluitdingetje, dus elke keer moest die sonde vervangen worden en het bezoek- en belbeleid was ook overal anders.

ik merk dat ik er opeens weer erg mee bezig ben. ben blij dat ik volgende week weg ben! helpen jullie sangdrax een beetje alstie de weg kwijt is? ben benieuwd hoe het zal gaan
pi_92582974
Mag vast wel even crossposten met mijn kleine dikke :D O+

Ik ben weer even wezen meten :o
20 januari ben ik nog geweest en toen was ze 7755 gram.. had verwacht dat ze wel rond de 8000 zou zitten nu, maar ik schrok me rot :D 8675 :o :D precies 5 kilo zwaarder dan haar geboortegewicht..

Maar mijn 6,5 maand oude baby gewoon bijna 9 kilo :o

Verder was het echt een fijne afspraak bij het CB. BV, fijn hè werd er zelfs gezegd. Geen vragen over hoe vaak ze kwam (zou ik ook niet vragen met dit gewicht :')) of ze 's nachts kwam (meer: als jullie je er fijn bij voelen, dan is er niks aan de hand!). Gewoon een dikke vette sticker!

Ze krijgt bij de volgende afspraak eind maart alvast een BMR prik, omdat we in juni naar Turkije gaan..
pi_92583106
Wohaaa, dat lijntje _O-
Groeierd O+
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:37:57 #299
259886 pessie
pi_92583126
Spekje!

Simmu, ga je op vakantie?
pi_92583182
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef freecell het volgende:
Wohaaa, dat lijntje _O-
Groeierd O+
Ja 't is echt een slinger :D
pi_92583231
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef Orea het volgende:

[..]

Ja 't is echt een slinger :D
Ik vind't mooi O+

Florian is weer zijn blije zelf. 2 dagen streng geen koemelk en het is weer blij...
Hmmmm
Het kan nog prima toeval zijn.... aar ik vind het, met de geschiedenis in het hoofd, toch raar.

En ik heb weer TSR's }:| Kan iemand mijn lijf even vertellen dat mijn baby niet bij me drinkt? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')