abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92325907
Pap is ook een 'voeding'
FLorian heeft nog 3 flessen en laat gemiddeld 1,5 staan :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:33:44 #102
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92327122
En als je dan kleinere flessen aanbiedt drinkt ie alsnog maar 1.5 fles?
Hier geven we minder poeder bij de laatste fles maar nog wel net zoveel water, zou bouwen we een beetje af maar ik heb geen haast.
pi_92327319
We bieden hem 3x 160 aan.
En dan drinkt hij of drie slokken, of een halve fles of helemaal op.
Vrij willekeurig.
pi_92328016
ravi krijgt 's ochtends meestal een bordje pap (voeding 1) en dan om 12 uur nog een (in de weekenden vervangen door een boterham), om 4 uur en dan om 7 uur nog eentje. alles met 200cc en het gaat allemaal op.

die boterham doen we enkel in de weekenden nu omdat meneer gevoerd wenst te worden. als ik hem een bordje brood voor zn neus schuif kijkt hij me aan alsof ik aan kindermishandeling doe en vertikt hij het. dus 1 boterham eten duurt ongeveer een uur (stukjes in zijn mondje proppen) en ik vind het niks eigenlijk. alstie het zo niet zelf eet is hij er eigenlijk niet klaar voor. maar een beetje oefenen kan geen kwaad, hence het idee "in het weekend maken we er een projectje van"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92329352
Hier gewoon nog 4 flessen :)
Zie t er voorlopig ook niet minder worden, maar goed hij is natuurlijk ook pas 6,5 maanden.
Bijvoeding is ook niet noemenswaardig veel dat t echt wat kan vervangen (hoeft ook niet hoor).
Vandaag heeft ie een slaapdagje, eerst dus tot half 9 ofzo geslapen. Toen van kwart voor 10 tot kwart voor 1.
Rond 2 uur/half 3 ofzo heb k m weer op bed gelegd en hij slaapt dus nog steeds.
Hij is ook weer aan t hoesten en vond m ook weer een beetje pieperig..hoop niet dat ie weer ziek wordt -O-
pi_92330753
maarruh, ik had jullie nog iets beloofd laatst ;)

let niet op mij :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:31:34 #107
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92332594
Simmu wat wordt Ravi al groot!!!
pi_92332666
hij past serieus nog maar net liggend in de box :')
dus ik verwacht dat hij snel gaat zitten en staan. gewoon omdat hij anders niet lekker in de box kan O-)
pi_92343030
haha, lekker ventje hoor simmu O+

Er zat net wat dwars bij Floris geloof ik..Ik had m zn fles gegeven en toen wilde k m in zn bed leggen, de inhoud van zn maag gooide hij over ons heen...lekker...echt veel wat eruit kwam. Maar even met m onder de douche gegaan en hem op bed gelegd. Ik merk vanzelf wel wanneer hij wakker wordt :) Vond t niet zo handig om maar weer een fles te geven haha
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:46:37 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92346146
simmu, wat een lekker mannetje! O+

Ach arme Floris!

Nou ik heb weer de halve avond boven doorgebracht. Ik denk dat ik er vannacht een paar keer extra uit mag. Hij slaapt zo onrustig. Blijft maar draaien...
Ow en hij heeft vanmiddag een tand door zijn tong gevallen. Het leek wel dracula, zoveel bloed!

Ow en free, zie zojuist pas je potjesvraag. Het antwoord is nee. Hij poepte sowieso al heel lang op de wc ivm luie mama ;) Maar sinds 1,5 maand poept hij niet meer op de wc. Geen idee waarom niet. Ik ga nog elke ochtend met hem naar de wc. Soms plast hij nog wel maar poepen niet. Wel soms 10 minuten daarna in zijn luier ;)
Vandaag heeft hij trouwens wel 4x gepoept, 2x een geplette keutel en 2x een soort van dikke plakkerige saté (met kiwipitjes :D )
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:24:17 #111
259886 pessie
pi_92348689
Simmu ik vind Ravi echt al zo'n dreumes worden!

Morgen is de begrafenis. Zus belde vanavond of er nog iets kwam deze week "hm, morgen begrafenis, heb je ze überhaupt nog gebeld sinds hun kind is overleden?" "uhm, nee" :X . Ik beetje boos zijn. Ze heeft met manlief gepraat trouwens, ik stond te douchen, van mij had ze de niet-aardige versie gekregen, iets meer in de trant van "wat voor mens ben je eigenlijk".

Ben al een paar dagen nogal huilerig, ben nu ook nog verkouden. -O- .
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:21:38 #112
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92352096
Bedankt voor jullie felicitaties! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92361536
Pessie, heel veel sterkte vandaag! :*
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:49:02 #114
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92362185
Pessie, heel veel sterkte vandaag! :*

Simmu, wat is Ravi toch een lekker ding! O+ Hij is echt groot hoor! Hoe lang is hij nou? Volgens mij lijkt 'ie ook op jou he? Qua mond en ogen?

Tessa is vandaag jarig! *O* *O* *O* Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meisje! Tessa, Marlinde en manlief geniet van deze bijzondere dag! En van de feestjes natuurlijk! :D
A grand adventure has begun.
pi_92362219
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Marlinde het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties! :*
ik feliciteer vandaag pas :6

gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:13:53 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92362567
Tessa, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! *O*

pessie, veel sterkte vandaag!
pi_92362984
Tessa *O* Gefeliciteerd jij baby-plus-meisje *O*
pi_92364764
Tessa, Daan en ik wensen je een fantastische verjaardag! Marline en man, geniet ervan!! Prachtige fotospam :Y

Wow simmu, wat is Ravi gegroeid en veranderd! Binkie hoor!

Asy, fijn dat er goed naar je geluisterd wordt!

Hier een mannetje met buikgriep waarschijnlijk. Donderdagavond gooide hij er ineens alles uit, verder geen koorts en gewoon de hele nacht geslapen, vrijdagochtend ook gewoon prima pap gegeten en naar het KDV gebracht (ik dacht dat het van de zuurkool kwam ofzo) maar eind van de ochtend belden ze toch van het KDV dat hij bij het zien van eten weer alles eruit had gegooid, geen koorts en gewoon heel vrolijk dus hij bleef daar en had prima geslapen maar wel diarree. Gisteravond ineens wel koorts en bij het zien van ons avondeten gooide hij weer het beetje thee met liga eruit. Vannacht wel super geslapen en vanmorgen wat thee en een koekje wat met smaak naar binnen ging. Dus straks maar eens kijken of er wat fruit inwil.

Dit is voor het eerst dat Daan ook echt zichzelf niet is. Meestal is hij gewoon vrolijk en druk als hij ziek is, maar nu is hij echt een zielig beertje.
pi_92368259
Help!
We komen er niet uit, wat we Mart gaan geven voor z'n 1ste verjaardag.
Zaten aan z'n gereedschapbank te denken. Maar de gemiddelde leeftijd daarvoor is 3 jaar.

Ideeen zijn heel heel erg welkom!

Hij krijgt van opa en oma een driewieler.
Van z'n oom en tante zwembad en dingen voor buiten.

Pfff, lastig hoor. Wil wel dat het 'iets' is zeg maar. En ook liefst voor wat langere tijd.
pi_92374974
Nu echt gefeliciteerd Tessa!!
Pessie, succes..
Daan ziek, beterschap!!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:49:12 #121
259886 pessie
pi_92381211
Emotionele dag vandaag. De begrafenisdienst was erg mooi. Maar aan het einde las de voorganger Psalm 91.1-2 nog voor, Nathan's geboorte tekst. Vond ik toch wel weer erg moeilijk. De vader van mn schoonzus pakte de foto van mn neefje toen hij Nathan zag, zelfs hij vond mn neefje erg op Nathan lijken. Ze (en wij ook) moeten dit nu allemaal rustig verwerken. We hebben hem nu begraven op de familiebegraafplaats. Hij ligt trouwens niet naast mn zusje, daar was geen ruimte. Nathan heeft zich supergoed gedragen.
Ze hebben zelf ook nog van alles gezegd, wat ik erg knap van ze vond. Het was moeilijk, zwaar, emotioneel maar ook goed.
Ik wil ze zo graag steunen, ik heb alleen geen flauw idee hoe ik ze kan helpen dit verdriet een plekje te geven.

Na afloop zijn we naar mn schoonouders gegaan (wonen een dorp verderop). Even rustig uitrusten van alle emoties.

Mn broer en schoonzus uit Maastricht waren er zelfs, ook mn zus met haar nieuwe vriend, hij bleek vandaag jarig te zijn, februari is een drukke maand, 19 februari zijn mn broer en schoonzus een jaar gertrouwd.
pi_92382123
Pessie, heel veel sterkte. Bied een luisterend oor, laat weten dat je er voor ze bent maar geef ze de ruimte om het zelf te verwerken. Het zal een moeilijke tijd worden, ook voor jou om te bepalen wat te doen. Volg je gevoel, dat werkt vaak het best.

Ymme, hebben jullie een tuin? Misschien is een zandbak of een schommel een idee? Of iets van little people. De boerderij misschien? Of de Garage? Lastig hè? Wij zijn er ook nog niet uit hoor.

Daan lijkt weer aan de betere hand. Hij heeft de hele dag niet overgegeven en geen koorts gehad. Overdag veel thee gedronken en water en daarnaast 1,5 cracottes en 1,5 nijntje koekje gegeten. Vanavond heeft hij heerlijk een klein bordje broccoli met aardappel gegeten en een flesje melk gedronken. Hij slaapt inmiddels alweer een uurtje dus hopenlijk kan hij morgen zijn 'normale' eetpatroon weer oppakken en heeft hij het virus eronder weten te krijgen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:39:01 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92383322
Fijn dat Daan weer aan het opknappen is.

pessie, meer dan een luisterend oor bieden en af en toe een pan soep brengen kun je niet doen.

Nou hier is het weer k.u.t vanavond. Harry ligt al vanaf 18:45u in bed en slaapt nu nog steeds niet.
Samen in bed is alleen maar sodemieteren en in zijn eigen bed alleen maar huilen en gillen.
Maar begon zojuist mijn geduld te verliezen dus heb hem maar even in zijn eigen bed terug gelegd.
Hmm, nu lijkt het dan toch stil... :{
pi_92383607
Wat vervelend Asy.. heeft hij het al lang? Sliep hij voorheen wel goed?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:47:44 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92383739
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Orea het volgende:
Wat vervelend Asy.. heeft hij het al lang? Sliep hij voorheen wel goed?
ooit lang geleden sliep hij goed...
De laatste paar dagen ging het aardig. 1x wakker 's avonds en dan redelijk snel getroost en weer terug in bed. Maar nu is het gewoon weer kut. En mijn man is niet thuis dus ik kan niet eens zeggen: ga jij nu maar even...
pi_92383746
Jeetje Asy, dat is wel lang muiten, bijna 2 uur huilen en gillen. Je zal vast alles al wel geprobeerd hebben. Daan is gelukkig erg fan van zijn bed en meer dan 10 minuten huilen doet hij eigenlijk niet en zelfs dat is eigenlijk sporadisch. En werkt ernaast zitten terwijl hij gewoon in zijn bed ligt ook niet? Handje vasthouden en rustig wrijven over zijn handje tot hij rustig wordt en in slaap valt? Je hebt vast later in bed leggen ook al geprobeerd? Hier werkt te vroeg in bed liggen ook niet, dan gaat hij spelen.

Gatsie, ook nog alleen thuis, da's helemaal balen in zo'n situatie. Even je frustraties uiten, om en om gaan etc. is er dan ook nog eens niet bij. Ik hoop voor je dat hij het snel opgeeft en lekker gaat slapen.
pi_92384019
Ai ook nog alleen thuis :{
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:53:40 #128
259886 pessie
pi_92384044
Asy -O-

Nathan heeft trouwens sinds vandaag een tand. Althans, als hij mn vinger in zn mond stopt en bijt dan voel ik een scherpe rand. Denk dus dat ie al wel echt door is, zie hem alleen nog niet.
pi_92384270
Asy -O-

Pessie, dikke knuffel! Even tikken met een theelepeltje of de achterkant van een lepel, vinden de meeste kinderen nog lekker ook :P Als het tikt is het een tand. Anders niet :)
pi_92385312
Marlinde, beetje laat maar nog gefeliciteerd met Tessa *O*

Simmu wat een mooi mannetje :)

Asy vervelend dat het slapen zo moeilijk gaat met Harry -O-

Pessie sterkte nogmaals.

Er gaan hier volgens mij weer een hoop dames vertrekken... kadootjes lastig hoor. Freecell nog wat gescoord bij de Asbran? Leuke winkel is dat he.. ;)

Vandaag mijn zus en vriend meegeholpen met hun nieuwe huis. Rond de tijd dat Femke is geboren heeft mijn zus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Dat was heel heftig. Belde ze gisteren dat we vandaag maar rustig aan moesten doen want ze is weer zwanger *O* (10 oktober uitgerekend). Het kan natuurlijk nog mis gaan maar ben zo blij voor haar. Heb gelijk mijn zwangerschapsolie en wat kleren aan haar gegeven. Mijn vriend zou ook wel weer voor een tweede willen, maar dat lijkt mij weer niet zo verstandig. Hij heeft momenteel geen baan, maar wel leuk om te horen van hem *) Femke is vandaag de hele dag naar oma geweest. Tot mijn verbazing heeft ze heel wat rijstwafels zitten eten. Thuis een paar weken geleden vond ze dat maar niets :D Morgen ga ik voor het eerst zwemmen met Femke, heb er zin in *O*
pi_92393270
happy, beterschap voor daan!

floris is weer ziekig. wilde niet slapen overdag, dus maar even gaan winkelen en toen heeft ie in de wagen geslapen.
vanavond had ie weer 39,5 en hij kwam moeilijk in.slaap (na 2uur sliep ie pas). heb m ook maar paracetamol gegeven om die reden, hij was niet echt aan t huilen, was meer jammeren.
be.
n benieuwd hoe de nacht gaat :) voorlopig slaapt ie ;)

Mereltje gefeliciteerd met je zus!
pi_92401026
Florian heeft het gisteren voor elkaar gekregen om, terwijl ik een kinderstoel aan het halen, bij vrienden een keuken in te hopsen 4 mensen te passeren en bij de hete oven te gaan staan...
Verbrand handje ;(
Rood en 2 blaren. Arm ding! Beroerd geslapen dus ook vannacht.
pi_92401267
Oh jakkes Free!! Wat sneu.. Sterkte, ook voor Florian!
Floris dus wel ziek -O- hele dikke knuffel en snel beter worden hoor! :*
Mereltje, van harte met je a.s. tanteschap! Wat fijn dat je zus weer zwanger is.
Asy, hoe is de nacht gegaan?

Hier een gillend keukenmeidje :D en als je mee gaat zitten 'gillen' doet ze het nog harder en probeert ze mijn tonen na te doen.. O+ echt heel schattig! (zelfs om half 4 's nachts is het schattig als je er van wakker wordt.. hele verhalen is ze dan aan het houden tegen haar konijn :D)
Net legde ik haar weer in bed en ze begon te schateren :? dus ik dacht al :? maar ze was zichzelf al half in slaap vallend, aan het kriebelen met haar konijn :D O+
pi_92401337
zo nou daar ben ik weer eens, tis de laatste dagen veel ren en vliegwerk! of druk met m'n mooie lieve meisje hihi

tessa! nog van harte met je verjaardag! heb je een fijne dag gehad?

ravi wat wordt jij groot al!

asy dikke Knuffel voor jou!
en ook voor pessie!

mereltje van harte met je aanstaande tanteschap!

daan en floris beterschap

florian auw! hopelijk gaat het snel beter! free wat een schrik zeg!

orea ik wordt altijd zo happy van je posts over leia! ze is dan ook gewoon zo lief en schattig!
  zondag 6 februari 2011 @ 09:23:14 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92401406
arme Florian, pijnlijk handje! Je hebt er speciale cremes voor, geen idee hoe ze heten, ik wil ze ook graag in huis. Heel veel beterschap Freecell.

Orea, lief he, die gillende keukenmeid, Noortje kan er soms ook wat van.

Hier ook een ziek meisje, ik heb vanochtend een geel/groen monster uit bed gehaald. Vreselijk slecht geslapen (voor de 4e nacht op rij), loopneusje en zo. Tis zo zielig.
  zondag 6 februari 2011 @ 09:26:12 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92401422
pessie, laat merken dat je er voor ze bent, stuur een lief kaartje, smsje, bloemetje met het gevoel dat je aan ze denkt. Kook een keer voor ze, neem ze mee ergens naar toe als ze daar behoefte aan hebben.
pi_92401440
Leia O+
Florian wat naar van je hand zeg!

nou hier niet zo'n geweldige nacht gehad. rond half 1 werd ie wakker. t was weer niet echt huilen, dus k na een minuut of 10 naar m toe, uit bed gehaald en getroost. iedere keer als k m wat meer neerlegde begon ie te kermen. toen ie weer rustig was weer in bed gelegd. ik weer naar bed, hij huilen. dus k een fles gemaakt en naar m toe gegaan. ik legde m neer voor de fles en toen was ie aan t soort van kokhalzen. ik hem omhoog houden moest ie overgeven. dus fles niet gegeven en weer naar bed gegaan. toen was t even stil en daarna toch weer huilen. dus k toch maar de fles gegeven. en toen ging ie slapen na nog even geluid gemaakt te hebben (was half 3/3uur ondertussen).
en hij is alweer een uur wakker en ook niet echt gelukkig. hij voelt zich duidelijk niet lekker. net heeft ie een uurtje beetje geslapen tegen me aan. wel schattig dat ie alleen dan rustig werd O+ maar nu werkt dat ook niet, terwijl hij wel moe is...
pi_92401648
Kun je hem niet even in de doek doen Son? Niet teveel kleren aandoen en een beetje rondhobbelen? Grote kans dat hij dan nu een keer wel slaapt, omdat hij niet lekker is...?

Noortje ook al ziek!! Sneu!

Leia is wel wat verkouden, maar Otrivin werkt tot nu toe nog prima. Dus hopelijk blijft het zo en wordt het niet erger..
pi_92401803
ik heb m net maar pcm gegeven en hij lijkt nu te slapen.
de wind klinkt als een janmerende floris, denk iedere keer dat k m hoor :')

noortje ook al ziek ;(

hopelijk blijft t bij een verkoudheid voor Leia!
pi_92402109
Leia een gillende keukenmeid! :D

Free, gaat het een beetje met Florian z'n handje?

Son, wij denken ook de hele tijd dat we Lisa horen, is het ook telkens de wind. :+

Daan, Floris en Noortje weer ziek. Beterschap allemaal. Het is echt een soort van continue gaan en komen van allerlei ziektes. Denk je net dat het weer goed gaat, staat de volgende ziekte alweer voor de deur. -O-

Hier is Lisa enorm opgeknapt van de AB. Had niet verwacht dat het zo snel zou werken. Koorts is weg en het is weer een vrolijk meisje. Behalve als ze haar AB krijgt. Die krijgt ze via een spuitje, ze moet 4ml, en ze vind het onwijs lekker. Ze doet haar mond al open als we met het spuitje aan komen zetten. Met als gevolg dat mevrouw boos is als het op is. _O-
  zondag 6 februari 2011 @ 10:41:41 #141
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92402428
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb m net maar pcm gegeven en hij lijkt nu te slapen.
de wind klinkt als een janmerende floris, denk iedere keer dat k m hoor :')

noortje ook al ziek ;(

hopelijk blijft t bij een verkoudheid voor Leia!
haha herkenbaar, ik dacht gister dat ik paranoia werd! Hier ook een pcm en slapen, nu een uurtje, hopelijk houdt ze het even vol, is goed voor d'r, veel slapen.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:17:03 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92403155
Och jee Florian toch! auw!

Nou Harry heeft gebruld en gegild van 18:45u tot 20:45u. Ben 2x boven met hem in bed gaan liggen maar dan was het steeds sodemieteren. Dus toen ik mijn geduld begon te verliezen heb ik hem weer in zijn eigen bed gestopt en 10 min over de zeik laten gaan (terwijl ik huilend beneden zat). Ben maar weer naar boven gegaan en toen sliep hij binnen 5 minuten nog nasnikkend op mijn borst in slaap...
Ik denk dat tanden een grote rol spelen. Hij kwijlt er op los, kauwt de hele dag op zijn handen en ik heb vieze plakluiers die ik van hem niet gewend ben...
Gelukkig zijn alleen de avonden drama, nachten gaan goed...
pi_92406689
*knufs* asy :*

hopelijk gaat het snel beter
  zondag 6 februari 2011 @ 13:08:56 #144
259886 pessie
pi_92407123
Florian, auw!

Leia als gillende keukenmeid, ach, ze vond vuurwerk toch al prachtig!

Asy, naar zeg.

Fijn dat Lisa zo goed is opgeknapt van de AB.

Mereltje, hoe was het zwemmen? In Kardinge?

Hier vannacht opeens een nacht! Nathan is gisteravond om 20.30 naar bed gegaan, hij was het er niet mee eens dus toch maar even gevoed maar om 21.00 uur sliep hij, om 22.30 nog een droomvoeding en hij werd pas om 10 voor 5 wakker!!!!!!!!!!!! En daarna heeft hij weer geslapen van 5.15 tot 8.30!!!!!!!!!!

En ja, het is een echte, tikbare tand!
pi_92407687
auwch free! blaren zijn niet tof :N
arme jullie ;( ook al sterkte :*
  zondag 6 februari 2011 @ 13:25:10 #146
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92407752
Nikki, wat je zegt, het is een komen en gaan van virussen en bacteriën. Daan lijkt aan de betere hand, maar zijn brood kwam er net toch weer uit. Al denk ik dat we misschien te veel gegeven hebben, want we werden laat wakker. Hij kreeg dus pas om 9 uur zijn ontbijt (bord pap), dat ging er graag in. Toen om half 11 nog een beker thee en toen om kwart voor 12 een boterham. Ik denk dat hij nog te vol zat en toen hij zich verslikte in een stukje brood kwam alles eruit. Hij is namelijk hardstikke vrolijk verder en de koorts is ook weg. De fles melk zojuist voor het slapen gaan dronk hij achter elkaar zonder problemen op. Afwachten maar weer.

Oh, en tandje 7 is ook een feit, voor de kijker rechtsonder en tandje 8 (linksonder) staat ook al voor de deur. Dat verklaart wel de koorts van afgelopen week, zonder verder ziektebeeld.

Free, wat sneu dat verbrandde handje. Jammer dat geen enkele volwassene in de keuken doorhad dat hij richting oven ging..... Sterkte!

Nathan dus echt zijn 1e tandje! Tof! Bij Daan kwam nummer 2 er eigenlijk meteen achteraan dus hou het in de gaten ;)

Asy, inderdaad, gelukkig zijn het alleen de avonden, al is een avondje lekker relaxed op de bank ook wel fijn of met een gerust hart 's avonds even de deur uit ofzo doe je vast ook minder makkelijk.

Nogmaals beterschap voor alle zieke kindjes. Van mij mag de lente doorbreken.
pi_92410207
Thomas heeft een nieuwe klank ontdekt :D en nu horen we dus constant "Laddieladdieladdiela" :')
pi_92411091
Weer zieke kindjes.
Slecht slapenende kindjes.
Zingende kindjes.

Voor jullie allen :*

Hier geen puf. Verjaardag gevierd van manlief (30 alweer) donderdag en vrijdag, gisteren verjaardag van neefje. Waar mart heerlijk in het camping bedje heeft geslapen! Vanmiddag naar een puppie van 2 weken oud kijken (1,5 uur rijden van huis), morgen cb (prikken :( ) en werken.

Druk druk en moeeeeeeee.....
pi_92411121
Oh en Mart gaat een loopfiets van ons krijgen.
Van 1,5 jaar omdat hij toch wat aan de grote en lange kant is.

:)

Volgend weekend maar eens gaan speuren.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:33:52 #150
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92423574
Helaas was het toch geen verslikken met het brood vanmiddag. Net voor het slapen gaan gooide hij zijn eten er toch weer uit. Het is net of hij zich verslikt/ophoest, dan kokt hij en vervolgens komt alles eruit. Er is ogenschijnlijk niets aan de hand. Hij is vrolijk, actief, geeft aan honger te hebben, wil ook eten, slaapt goed, heeft geen koorts, maar hij geeft dus sinds donderdagavond over. Gisteren heeft hij niet overgegeven maar toen heeft hij alleen thee, water en cracottes/koekje gegeten en 's avonds een klein beetje aardappel met broccoli. Ook de fles voor het slapen dronk hij gewillig op.

Iemand die het herkent? Het lijkt wel of hij het kotsen opwekt of dat er iets dwars zit in zijn keel. Het zit me helemaal niet lekker eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')