Nikki, wat je zegt, het is een komen en gaan van virussen en bacteriën. Daan lijkt aan de betere hand, maar zijn brood kwam er net toch weer uit. Al denk ik dat we misschien te veel gegeven hebben, want we werden laat wakker. Hij kreeg dus pas om 9 uur zijn ontbijt (bord pap), dat ging er graag in. Toen om half 11 nog een beker thee en toen om kwart voor 12 een boterham. Ik denk dat hij nog te vol zat en toen hij zich verslikte in een stukje brood kwam alles eruit. Hij is namelijk hardstikke vrolijk verder en de koorts is ook weg. De fles melk zojuist voor het slapen gaan dronk hij achter elkaar zonder problemen op. Afwachten maar weer.
Oh, en tandje 7 is ook een feit, voor de kijker rechtsonder en tandje 8 (linksonder) staat ook al voor de deur. Dat verklaart wel de koorts van afgelopen week, zonder verder ziektebeeld.
Free, wat sneu dat verbrandde handje. Jammer dat geen enkele volwassene in de keuken doorhad dat hij richting oven ging..... Sterkte!
Nathan dus echt zijn 1e tandje! Tof! Bij Daan kwam nummer 2 er eigenlijk meteen achteraan dus hou het in de gaten

Asy, inderdaad, gelukkig zijn het alleen de avonden, al is een avondje lekker relaxed op de bank ook wel fijn of met een gerust hart 's avonds even de deur uit ofzo doe je vast ook minder makkelijk.
Nogmaals beterschap voor alle zieke kindjes. Van mij mag de lente doorbreken.