quote:
Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Solagratia het volgende:Verpleging had het erg druk op dat moment denk ik. Snap ik ook wel hoor, liggen hier meer kindertjes, maar vond het zo erg voor haar. Nu valt ze ook niet meer in slaap als ze mij niet ziet. Dus ik zit op het bed ernaast tot ze slaapt. Of ik moet heel luidruchtig rommelen achter de gordijnen. Echt sneu.
Troeta, Mex is snel genoeg een half jaar

4 weken huilen is ook al erg lang. Stikgeluiden, brrrr. Ik snap wat je bedoeld met een aanval ja.
Ik ga Amy nog een fles geven en dan in bed. Ze moet om 5 uur weer een fles zodat ze om 9:45 genoeg honger heeft voor weer een fles voor de slikfoto.
ik kom hier even ik was aan het lurken, en ik herken het wel heel goed van toen mijn dame klein was.
Wij dikten de voeding na 1.5 week dat ze begon met spugen ook in op advies van het CB.. gaf 2 dagen even wat minder spugerij en daarna ging het weer mis, de johannesbroodpitmeel kwam er idd uit als een soort taaiig behangplaksel , en ook spuugde zij continue ondanks allerlei maatregelen. Met 9 weken zijn wij toen vanwege het enorme spugen en verlies van gewicht doorrgestuurd naar de kinderarts. En daar was de conclusie reflux en daardoor een slokdarm op twee plekken ontstoken.. ernstige koemelkallergie. Ze huilde nooit.. en spuugde ook in haar slaap etc.
Ze heeft toen eerst nutramigen paar weken gehad en toen de neocate,beiden in combinatie met omerpazol, toen werd het iets minder, van een geur als een fles azijn zo zuur, werd het zuursige omgezet door de omeprazol, maar spugen bleef ze doen tot haar 1.5 ook passage foto gehad.
Tip hou haar zelf niet vast.. ik moest dat wel.. en ik vond het zo verschrikkelijk.. ik heb er soms nog nachtmerries van en dan is het 4 jaar terug..

Uiteindelijk bleek hier het klepje niet 100% te functioneren, maar gelukkig geen vernauwing!.
Nu weet ik neit of bij jullie al de optie gemaakt is dat ze wellicht een KMA heeft? ik had toevallig van de week een gesprek met een internist.. en die zag mijn dochter en zei typisch allergie snoetje! wat je vaak ziet is, dat ze soort diepere donkere huid rond de ogen hebben soort pandaoogjes effect.. en bovenste ooglid een soort dubbel ooglidje. en een bleek gelaat. en bij de oor bij het lelletje zit een gek wriemelrandje.
Misschien heb je wat aan het verhaal.
Succes iig morgenvroeg en nogmaals ga aub niet zelf mee haar vasthouden.. het is echt heel heel naar!