quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef pessie het volgende:
Emotionele dag vandaag. Lees morgen wel meer en post dan uitgebreider.
sterkte bij de huisarts jullie!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef pessie het volgende:
Simmu dank je. Mn schoonzus is inderdaad opener dan mn broer. Ik heb net nog met hem gebeld, het begint nu ook bij hem te landen, en daardoor vindt hij vandaag een moeilijkere dag dan gisteren. Ik ga ook voor openheid, ook al ben ik zelf erg gesloten en weet ik niet hoe er mee om te gaan. Zolang erover gepraat kan/mag worden is dat wek goed denk ik.
We hebben gegevens van de TNT-man. Mag om 14.40 naar de huisarts. Nathan mag mee, die heeft vlekjes op zn buik. Vanaf ter hoogte van zn maag tot zn navel, verder heeft ie nergens last van.
Die heeft wel gebeld maar de verbinding is de laatste tijd erg slecht hier in huis. Dus toen ik de deur uitliep met mijn mobiel om boodschappen te halen, kreeg ik een sms dat de voicemail was ingesproken. Telefoon is dus nooit overgegaan. Ze belt morgen terug.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef draculettetje het volgende:
asy wijkverpleegkundige nog gesproken?.
ik vind van niet, maar de cb arts stond er wat van te kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef freecell het volgende:
Is dat gek dan Simmu?
FLorian kwam konthoppend de hele kamer door vér voor hij zelf kon gaat zitten.
En hij probeerde zich ook al op te trekken tot staan. Zelf gaan zitten en zelf gaan staan was binnen één week.
Dat verwachtingspatroon ook van jou!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef freecell het volgende:
Heeee!
Hij stapt over tussen de bank en tafelIs precies één stapje los en hij is al 10 minuten fanatiek aan het oefenen
Zou hij het dan toch nog redden voor zijn verjaardag?
Ik ging er vanuit dat hij het niet zou kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat verwachtingspatroon ook van jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |