abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:12:56 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92249395
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef pessie het volgende:
Emotionele dag vandaag. Lees morgen wel meer en post dan uitgebreider.
:*
pi_92261876
Wat een jaaroverzicht, Keshet. Wat was Emma zo kwetsbaar, maar wat een stoere dreumes is ze nu :*
pi_92262445
mogguh! ff een dagboekpost hoor: ravi zwaait tijdens de ochtendpap naar selene aan de overkant :W zo snoezig!

/dagboek
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:03:14 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92262480
simmu, wat leuk joh!

Wij mogen dadelijk naar het CB. Ik ben benieuwd :D
pi_92263199
Simmu :D Gezellig! :W

Asy, ik vroeg me vanmorgen ineens af: poept Harry eigenlijk nog op het potje? :D
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:50:00 #56
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92264975
Zo, daar zijn we weer.

Gisteren waren we Groningen nog niet uit of een TNT-busje knalt op onze auto terwijl we stilstonden voor het stoplicht. We konden gelukkig wel doorrijden maar ik ga vanmiddag even met rugklachten naar de huisarts.

Mn broer en schoonzus waren erg blij dat we er waren. We hebben hem gezien, wat ik heel moeilijk vond omdat hij eigenlijk best veel lijkt op Nathan toen hij pas geboren was. Het is een heel gaaf kindje, hij had haartjes en alles zat erop en eraan. Mn schoonzus schrijft elke dag even een brief over deze periode zodat ze het van zich af kan schrijven, ze is op deze manier echt bezig met rouwen. Voor mn broer is het moeilijker, hij is minder open. Het kindje lag in zn mandje (had mn moeder al klaargemaakt) in de woonkamer en mn schoonzus heeft hem er gisteren nog weer even uitgehaald om met hem te knuffelen.
Manlief is gisteren met mn broer meegeweest naar het gemeentehuis om het kindje aan te geven. Daar bleek dat de arts op het papier heeft gezet dat het kindje levenloos geboren is. Dit klopt niet omdat het kindje nog een uur heeft geleefd. Maar er was verder ook geen tijd/mogelijkheid om nog naar het ziekenhuis te gaan om alles te veranderen, dus hebben ze het zo gelaten. Wel staat hij met zn namen is het trouwboekje.

In het WKZ boden ze direct nadat mn schoonzus van de OK kwam aan om of met stichting make a memory of met de ziekenhuisfotograaf foto's te laten maken. Dit hebben ze gedaan met de ziekenhuisfotograaf. Ze hebben een paar foto's gezien die ze erg mooi vonden, ze krijgen ze over 3 weken.

Ze moeten nu de puntjes nog even op de i zetten met betrekking tot de begrafenis a.s. zaterdag. Hij wordt in de provincie Groningen begraven in het dorp waar we geboren zijn en naast de plaats waar mn doodgeboren zusje ligt begraven.

We konden echt merken dat het ze heel goed deed dat we gisteren al zijn gekomen en dat we even wat dingen konden bespreken mbt de begrafenis en wie wel/niet uitnodigen. Het wordt een begrafenis in zeer besloten kring, dus alleen ouders en broers en zussen.

Oh ja, Hij was 630 gram na de geboorte en dat is na 27+2 weken zwangerschap. Hij was dus niet veel te klein ofzo. Het is gewoon begonnen, iets wat ze natuurlijk al 8 weken verwacht hadden. Het is verdrietig, maar het is niet anders. We moeten dit nu allemaal even een plekje geven.
pi_92265228
pessie, dat het voor de man moeilijker is herken ik wel. waar ik hier en irl mijn ei kwijt kan (en dat ook doe) kan hij dat niet zoveel als ik. men houdt ook meer rekening met mij dan met hem merk ik. waar iedereen (buiten de schoonfamilie dan...) het normaal vindt dat ik zelf uitmaak of en hoe er over kiro gepraat wordt, kijkt men daar toch anders tegenenaan bij de man. vreemd en oneerlijk dat. het scheelt voor sangdrax dat hij op zijn werk wel zijn ei kwijtkan. veel collega's met (jonge) kinderen, ook 2 tweelingen (allebei ook met moeilijke start) en nog 2 mensen die een kindje verloren hebben in het eertse jaar. het is ook een beetje een verwachtingspatroon dat iedereen (man incluus) heeft. ik mag emo zijn om het een of het ander. hij niet lijkt haast wel.

persoonlijk prefereer ik nog altijd openheid. zal best kwetsend zijn voor andere mensen nu en dan. hebben ze pech mee.

sterkte :*
pi_92265521
Wow Pessie, wat heftig toch! Wat fijn dat jullie er toch zo konden 'zijn' voor je broer en zijn vrouw. En wat ontzettend sneu dat het niet zo heeft mogen zijn! En laat je inderdaad even goed naar je rug kijken? Heb je wel gegevens van de TNT meneer/mevrouw? Sterkte hoor!

Ravi wat knap :W
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:33:15 #59
259886 pessie
pi_92266214
Simmu dank je. Mn schoonzus is inderdaad opener dan mn broer. Ik heb net nog met hem gebeld, het begint nu ook bij hem te landen, en daardoor vindt hij vandaag een moeilijkere dag dan gisteren. Ik ga ook voor openheid, ook al ben ik zelf erg gesloten en weet ik niet hoe er mee om te gaan. Zolang erover gepraat kan/mag worden is dat wek goed denk ik.

We hebben gegevens van de TNT-man. Mag om 14.40 naar de huisarts. Nathan mag mee, die heeft vlekjes op zn buik. Vanaf ter hoogte van zn maag tot zn navel, verder heeft ie nergens last van.
pi_92267359
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef pessie het volgende:
Simmu dank je. Mn schoonzus is inderdaad opener dan mn broer. Ik heb net nog met hem gebeld, het begint nu ook bij hem te landen, en daardoor vindt hij vandaag een moeilijkere dag dan gisteren. Ik ga ook voor openheid, ook al ben ik zelf erg gesloten en weet ik niet hoe er mee om te gaan. Zolang erover gepraat kan/mag worden is dat wek goed denk ik.

We hebben gegevens van de TNT-man. Mag om 14.40 naar de huisarts. Nathan mag mee, die heeft vlekjes op zn buik. Vanaf ter hoogte van zn maag tot zn navel, verder heeft ie nergens last van.
sterkte bij de huisarts jullie!

nog een laatste dingetje: vergeet niet dat jij/jullie ook verdriet voelen ;( probeer dat niet opzij te schuiven voor je broer en schoonzus :*
pi_92268658
Pessie wat klinkt dat mooi zeg, ondanks dat het onwijs naar is natuurlijk!
Fijn dat je er zo heb kunnen zijn voor je broer en zn vrouw.
Ik vind t ook mooi om te lezen hoe je schoonzus ermee omgaat, vind ik echt knap van dr!
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:06:54 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92269612
Ik moet nog bijlezen maar even crosspost vanuit bv-topic
pessie, wat een pech zeg! Maar ook wat een verdriet.
Heel veel sterkte komende tijd! :*

Nou, wij zijn terug van het CB. Ik was eerst wel tevreden. Totdat ik thuis de curves ging invullen...
Oordeel zelf:

pi_92270521
Wat zeiden ze zelf bij het CB?
Ik hoor iedereen altijd zeggen tegen ietwat zwaardere kindjes dat ze het er zullen afstappen. Harry begint nu toch ook veel meer energie te verbruiken? Misschien ligt het daar aan. Harry is natuurlijk niet zwaar, maar ik kan me voorstellen dat ook bij magere kindjes het spelen en lopen ze wat doet vermageren.
pi_92271237
Volgens mij beweegt hij gewoon heel veel Asy :)
Hij doet me denken aan Leander qua ongeveer alles en die had volgens mij ook zo'n lijntje :)
pi_92275169
Pessie, wat fijn dat jullie op deze manier afscheid kunnen nemen van jullie neefje. Knap hoe je schoonzus en broer ermee omgaan. Heel veel sterkte! :*

Asy, is hij niet toevallig ziek geweest? Dan gaat het allemaal wat minder snel hè! Lisa was vorige keer in bijna 2 mnd maar 140 gram aangekomen. Zie curve:

Verder is hij volgens mij zowel voor gewicht als lengte een beetje zoekende naar het lijntje. Maak je niet teveel zorgen. :*

Hier net weer gebeld door het KDV, Lisa alweer ziek. Ze hoest echt haar longen uit haar lijf, heeft koorts, is hangerig en kijkt heel zielig uit haar oogjes. Ik heb gelijk maar naar de dokter gebeld, want het hoesten heeft ze nu al een paar dagen en het lijkt alleen maar erger te worden en dat in combinatie met 38.7 koorts nu heeft ze doen besluiten dat we vanmiddag nog even langs mogen komen.
Als de HA nu ook maar iets vindt, een geirriteerd oortje, keel of whatever wil ik een AB kuurtje voor haar. Dit is de derde keer in 1,5 maand, nu wordt het toch wel een keertje tijd voor wat ondersteuning in de vorm van AB lijkt me. Nu ligt ze hoestend naast me te slapen. ;(
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:23:02 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92279004
Och arme Lisa, weer niet lekker :{

Nu, het is niet zo dat zo dat hij minder is aangekomen. Sec gezien is hij 10 gram afgevallen in 1,5 maand tijd en 0,5 cm gegroeid (maar dat weet ik omdat ik een keer tussendoor ben gaan wegen en meten en dat zetten ze op het CB niet in de curves. Ik ben het vergeten te noemen dus we hebben het er niet over gehad). Hij beweegt inderdaad wel veel, maar dat deed hij voorheen ook al.
Maar goed, heb nu het centraal nummer gebeld en ze gaan proberen of de wijkverpleegkundige mij vandaag nog even terug belt.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:45:02 #67
259886 pessie
pi_92280041
Arme Lisa, beterschap.

Nathan's vlekjes is uitslag. Moet er vaseline op smeren. Ik heb spierpijn volgens de dokter, dus een beetje blijven bewegen en het gaat gewoon vanzelf over. Wel een geruststelling.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:32:32 #68
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92282403
Ach beterschap Lisa! :*

Nathan met uitslag en fijn dat het verder niks ernstigs is van je rug Pessie :*

Tessa is nog steeds niet lekker, schommelt tussen de 38 en 39 graden hoest zich een ongeluk, het snot gutst uit dr neus.

Ik heb nog een curve van vorige week van Tessa:

je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92288486
pessie er is zoveel dat ik zou willen zeggen maar weet even de juiste bewoording te vinden :*

lisa beterschap maar weer

asy wijkverpleegkundige nog gesproken?

vannacht hebben minidraak en ik een poging gedaan om gezellig te kamperen op haar kamer
helaas geen succes, ze is van 23.30 totaan 02.30 alleen maar jammeren / jengelen en aan het hangen geweest raar kind

deze nacht zien we wel weer....
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:46:07 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92288982
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef draculettetje het volgende:

asy wijkverpleegkundige nog gesproken?.
Die heeft wel gebeld maar de verbinding is de laatste tijd erg slecht hier in huis. Dus toen ik de deur uitliep met mijn mobiel om boodschappen te halen, kreeg ik een sms dat de voicemail was ingesproken. Telefoon is dus nooit overgegaan. Ze belt morgen terug.

Ach wat een rotnacht heb je weer achter de rug.
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:55:12 #71
259886 pessie
pi_92292845
Draak wat naar dat mini zo slecht slaapt!
pi_92295073
Draakje, helpt het niet om mini-draakje op één van jullie in slaap te laten vallen? Als Thomas echt niet wil slapen, nemen we hem even bij ons in bed tot hij moe genoeg is en dan wordt hij rustiger. Alhoewel, jammeren is natuurlijk niet wenen. Ik zou het ook moeilijk vinden om te weten wat ik moet doen als hij aan het jammeren is. Dan twijfel ik ook altijd wat ik moet doen.
pi_92309535
Hier hebben we gisteren in overleg met de dokter toch maar besloten een AB kuurtje te nemen. Ze had wat slijm (wel loszittend) in haar longetjes en oorontsteking aan 1 oor. Op zich was de AB geen vereiste, maar omdat het nu de 3e keer in 1.5 maand was vond de dokter het ook tijd om de bacterie eens goed aan te pakken, ook omdat het Lisa anders teveel energie gaat kosten die ze hard nodig heeft om te groeien.
Gisteravond eerste dosis gegeven, neusdruppeltjes en zetpil erin en haar vanacht maar één keer gehoord. Nu zit hier naast me weer een vrolijk meisje zonder koorts te spelen. Ik ben benieuwd hoe het zich vandaag gaat ontwikkelen. Zou wel een erg snelle werking zijn van de AB, lijkt me dat dat niet kan.

Bij de dokter moesten we een half uur wachten en Lisa heeft weer continue zitten sjansen met de andere mensen in de wachtruimte. Ze maakte iedereen aan het lachen. Deed net alsof ze helemaal niet ziek was. Waarom doen kindjes bij de dokter toch altijd of O+ ze niet ziek zijn... :? ruiken ze het ofzo?! ;)

Draakje, wat vervelend dat minidraak zo beroerd slaapt. Ik heb helaas geen tips voor je. :*

Zo nu naar m'n werk. Lisa is lekker thuis bij papa. O+
pi_92309830
De laatste keer toen we naar de dokter gingen, moesten we 1u45' wachten in de wachtzaal. Had meneer thuis nog 39.3°C koorts, zat hij de hele tijd rond te kruipen en te spelen in de wachtzaal. De mensen zullen ook gedacht hebben: "komen die nu met een kind dat niet ziek is naar de wachtzaal van de dokter als ze zelf ziek zijn?!? :o " :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:06:26 #75
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92309871
Wij komen vast afscheid nemen, morgen zal er geen tijd voor zijn

Vandaag is de laatste dag dat mijn baby een echte baby is! Vanaf morgen baby plus ;) Morgen is het dan zover, Tessa haar 1ste verjaardag!!! *O*

Vorig jaar op 4 februari 2010 had ik een controle bij de VK, tot mijn verbazing moest ik blijven ivm hoge bloeddruk. Om 17:00 heb ik 2cm ontsluiting! Ik kreeg te horen dat ik moest blijven, maar ook dat ik morgen mama zou zijn! Tranen, tranen van blijschap, ik word echt mama, écht!

Mijn bloeddruk is 165 over 116, veel te hoog, de artsen stormen de kamer binnen en vertellen dat ze de bevalling NU gaan inleiden Om 22:00 breken ze mijn vliezen, 23:30 krijg ik een ruggenprik en heb ik 6cm ontsluiting. Om 00:00 heb ik 10cm :%

Om 00:58 is ze er, onze kleine dochter, ons 1ste kindje, ons wonder: Tessa *O* O+ *; *O* Ons kleine poppetje, 2360 gram en kleertjes maatje 44

Mijn kleine baby is bijna een jaar Mijn kleine meisje, ik houd zoveel van haar

Dolgelukkig aan het zijn en terug aan het denken naar heel vorig jaar, wat ben ik trots op ons meisje, wat ben ik gelukkig met ons meisje, wat hou ik van ons meisje <3 Mama's kleine liefje, papa's kleine moppie O+

*foto's weer weg*

Dag lieve mama's en enkele papa's, bedankt voor al jullie adviezen, hulp, raad en steun :*
Tot in het volgende topic :) :*

[ Bericht 37% gewijzigd door Marlinde op 04-02-2011 22:04:13 ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92310443
Dag lieve Emma en Marlinde. :*

En tot snel in het volgende topic.
pi_92310510
Ooooh Tessa O+ alweer een jaar! En wat een leukerd ben je (die eerste foto van je reeks, wauw! Die blik!!) alvast van harte gefeliciteerd! Tot over een half jaar ;)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:21:13 #78
259886 pessie
pi_92311089
Dag Tessa! :W
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:37:34 #79
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92311452
Gefeliciteerd alvast en tot het volgende topic! Veel plezier morgen Tessa!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:50:36 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92313843
Daahaag Tessa! Tot over 11 dagen! :W
Maak er een mooie dag van! w/

Harry heeft mij verwend vannacht! Hij heeft (behoudens 4 voedingen) geslapen van half 8 gisteravond tot 9 uur vanmorgen!
pi_92314095
Marlinde alvast een hele fijne eerste verjaardag van Tessa!

Floris heeft vannacht ook lekker doorgeslapen, maar toch ben ik moe. Maar kom ook zo slecht in slaap de laatste dagen..
Oh en Floris werd vannacht ook af en toe wakker en dan was t even huilen en dan sliep ie weer verder. Sowieso slaapt ie ook onrustig de laatste tijd...niet dat ik eruit hoef dan voor een fles, maar dus wel dat huilen af en toe...Mja om de babyfoon uit te zetten vind ik ook niet zo'n goed plan...
pi_92315070
Oh fijn Asy! ^O^

Marlinde, alvast gefeliciteerd met je baby-plus! *)

Hier was het drama vannacht, om half 9 gaan slapen en om half 12 huilend wakker worden. Maar bij ons genomen, en toen elk uur wel even wat jammeren tot half 5. Toen had ze honger en daarna heeft ze tot half 9 geslapen.. :O En nu ligt ze er weer in, in d'r eigen bedje *O*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92315316
arme wurmpies

hier was het vannacht heerlijk :@
zie ook het peutertopic: selene spookt nu 's avonds niet meer, en dus ravi ook niet! wel was hij vanochtend om 6 uur wakker (huiltje) ik ernaartoe: lag hij overdwars en dat past niet meer he :N dus ik draaide hem een kwartslagje, hij zag zn knisperboekje (vast aan een spijltje) en ging daar berserk op. toen ben ik maar ff een uurtje teruggegaan :)

ook ff naar het cb geweest vanochtend. de cb arts vond het heel goed gaan (die heeft zelf een tweeling die met 31 weken is geboren, dus kan het allemaal realistisch inschatten). ze begon over "minder fles meer boterhammen" maar toen ze merkte dat ik al bezig was met een fles laten verdwijnen en dattie zn granen heus wel binnen krijgt hield ze er over op ;) het was niet onze eigen arts, maar die van een dorp verderop, maar ik kende haar al wel. ze heeft selene een paar keertjes gedaan. ze keek dan ook met grote ogen naar selene, want ze kende haar echt niet meer terug! "wat een joekel is dat geworden!" enfin: prikjes erin en klaar :) ze begon nog over hoe het met ons ging. doen ze allemaal. nou mensen: het gaat het beste hier als we gewoon mogen tuttenbellen met onze koters!
pi_92315379
Lekker Asy O+

Gefeliciteerd Tessa!

HIer weer naar de HA geweest, geen koorts meer, nu diarree. Even saturisatie gemeten en die was goed :)
De HA houdt het op een virusje en dat het vanaf nu beter zal gaan.
Mocht hij in het weekend ineens heel ziek worden oid, dan naar de HAP :)

Jochie van twee huizen verderop had het ook :D Incl. blauwe lipjes en koorts en toen diarree.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:03:36 #85
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317215
Hier is het ook al weer een paar nachten drama, volgens mij ligt het aan de doorkomende tanden. ik ben er maar op een matrasje naast gaan liggen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:07:31 #86
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317365
Oh en we waren weer bij het CB, 8160 gram (ze was in nog geen twee weken 370 !! gram aangekomen) en 71 cm. Van een lichtgewichtje naar een gemiddelde tante, qua gewicht en lengte dan.
pi_92317387
gelukkig free! ik duim dattie gewoon opknapt. per direct! da's nu dus he! ;)

de cbarts constateerde trouwens ook (net als ik en mijn moeder) dat ravi's ontwikkeling wat vreemd gaat. zelf zitten doet hij niet, maar als je hem aan de handjes omhoog 'trekt' (zoals de test of hij zijn hoofdje zelf kan tillen) kan hij prima zitten en doortrekken naar staan. tijgeren doet hij niet, hij rolt en wurmt en is verbazingwekkend snel dan. hij zit in de box en bed op handjes en knietjes. kan zelfs op handjes en voetjes staan (met zn kont in de lucht) maar wil nog steeds 4 flessen per dag. tsja, ik doe dingen liever in zijn tempo. mijn ervaring met mijn ventje is dat hij een blij ei is, zo'n echte wolk van een baby, maar dat je niks opschiet met (al dan niet zachte) dwang, want hij doet het toch niet :6

en tsja. hij's bijna 1 nu, maar eigenlijk pas 9 maanden. dus ik ga meer uit van die 9 maanden dan van 1. en hij mag van mij best lekker lang een echte baby blijven, want ik zie dat hij zich op zich prima ontwikkelt. hij doet het gewoon op zn eigen manier. nja, dat mag van mij dus :)
pi_92317463
vanmiddag doe ik een groeicurve, hij weegt nu 8360 grammetjes :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:16:30 #89
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317833
simmu, gewoon doen zoals jij het prima vindt toch? Noortje zit trouwens ook nog op vier flessen, en dat zal voorlopig wel zo blijven heb ik het idee.
pi_92318749
Is dat gek dan Simmu?
FLorian kwam konthoppend de hele kamer door vér voor hij zelf kon gaat zitten.
En hij probeerde zich ook al op te trekken tot staan. Zelf gaan zitten en zelf gaan staan was binnen één week.
pi_92319283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef freecell het volgende:
Is dat gek dan Simmu?
FLorian kwam konthoppend de hele kamer door vér voor hij zelf kon gaat zitten.
En hij probeerde zich ook al op te trekken tot staan. Zelf gaan zitten en zelf gaan staan was binnen één week.
ik vind van niet, maar de cb arts stond er wat van te kijken ;) die was dus ook best fanatiek zeg maar, dat er een fles af moest. nou ben ik daar wel naar toe aan het werken hoor, maar we doen het in ons eigen tempo dank u zeer *)

dus ik knik altijd maar braaf (na wat gesputter mijnerzijds) en ga daarna gewoon mijn eigen gang. tis altijd gepiep over eten bij het cb. ik hou liever zijn gecorrigeerde leeftijd aan mb de algemene 'voorschriften' en laat me meer door ravi zelf leiden (die weet het beste wat zijn buikje wil tenslotte). hunnie willen altijd dat we voeden zoals 'hoort' bij zijn echte leeftijd (bijna 1). sangdrax luistert dan altijd naar die arts en piept zo eens wat, maar gaat thuis altijd direct overstag en met mij mee hierin omdat hij ook wel ziet dat het gewoon goed gaat. tis geneuzel over details imho

moeders doet dwarsig hier :+
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:57:09 #92
259886 pessie
pi_92319601
consternatiebureau.

Free, ik hoop dat Florian snel opknapt.
pi_92322539
Heeee! :D
Hij stapt over tussen de bank en tafel :D Is precies één stapje los en hij is al 10 minuten fanatiek aan het oefenen _O-
Zou hij het dan toch nog redden voor zijn verjaardag? :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:13:08 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92323059
Ravi, gewoon in je eigen tempo hoor! Niks van de rest aantrekken ;)

Go Florian! *O*

Harry is nu 71,5 cm en 7410 gram (tenminste gisteren dan ;) )
Wijkverpleegkundige heeft terug gebeld maar met mijn man gesproken. In elk geval over op volle produkten en wat extra boter door zijn eten.
Maar zij kent Harry en hij heeft haar gisteren laten zien dat hij snel kan kruipen en dat hij zo goed als loopt, dus ze zei ook dat het best kon zijn dat hij zoveel energie verbruikt dat hij er niet tegenop gegeten krijgt. Ze gaat nog overleggen met een arts en dan hoor ik maandagmiddag meer.
pi_92323430
Hij, dat klinkt geruststellend!
Als ze leren lopen gaat er echt altijd een heleboel gewicht af.
Tenminste bij Leander kon je dat echt zien in zijn lijntje, die overgangsperiode van kruipen naar leren lopen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:37:29 #96
259886 pessie
pi_92324244
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef freecell het volgende:
Heeee! :D
Hij stapt over tussen de bank en tafel :D Is precies één stapje los en hij is al 10 minuten fanatiek aan het oefenen _O-
Zou hij het dan toch nog redden voor zijn verjaardag? :D
Dat verwachtingspatroon ook van jou!
pi_92324323
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat verwachtingspatroon ook van jou!
Ik ging er vanuit dat hij het niet zou kunnen :D
Een uurtje verder en drie stapjes :D
Hard bezig :P
Ik zit echt zo: :o 8)7 :o
pi_92324362
Go Florian Go!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:07:29 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92325765
oh wauw Florian, wat goed!

Hier, ondanks dat Noortje bijna 10 maanden is, vonden ze die 4 flessen geen probleem, blijkbaar heeft ze het nog nodig.
pi_92325879
Mart heeft nog maar één fles. En soms zelfs geen.

Wel in de ochtend pap dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')