arme wurmpies
hier was het vannacht heerlijk
zie ook het peutertopic: selene spookt nu 's avonds niet meer, en dus ravi ook niet! wel was hij vanochtend om 6 uur wakker (huiltje) ik ernaartoe: lag hij overdwars en dat past niet meer he

dus ik draaide hem een kwartslagje, hij zag zn knisperboekje (vast aan een spijltje) en ging daar berserk op. toen ben ik maar ff een uurtje teruggegaan

ook ff naar het cb geweest vanochtend. de cb arts vond het heel goed gaan (die heeft zelf een tweeling die met 31 weken is geboren, dus kan het allemaal realistisch inschatten). ze begon over "minder fles meer boterhammen" maar toen ze merkte dat ik al bezig was met een fles laten verdwijnen en dattie zn granen heus wel binnen krijgt hield ze er over op

het was niet onze eigen arts, maar die van een dorp verderop, maar ik kende haar al wel. ze heeft selene een paar keertjes gedaan. ze keek dan ook met grote ogen naar selene, want ze kende haar echt niet meer terug! "wat een joekel is dat geworden!" enfin: prikjes erin en klaar

ze begon nog over hoe het met ons ging. doen ze allemaal. nou mensen: het gaat het beste hier als we gewoon mogen tuttenbellen met onze koters!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh