abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92310443
Dag lieve Emma en Marlinde. :*

En tot snel in het volgende topic.
pi_92310510
Ooooh Tessa O+ alweer een jaar! En wat een leukerd ben je (die eerste foto van je reeks, wauw! Die blik!!) alvast van harte gefeliciteerd! Tot over een half jaar ;)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:21:13 #78
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92311089
Dag Tessa! :W
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:37:34 #79
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92311452
Gefeliciteerd alvast en tot het volgende topic! Veel plezier morgen Tessa!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:50:36 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92313843
Daahaag Tessa! Tot over 11 dagen! :W
Maak er een mooie dag van! w/

Harry heeft mij verwend vannacht! Hij heeft (behoudens 4 voedingen) geslapen van half 8 gisteravond tot 9 uur vanmorgen!
pi_92314095
Marlinde alvast een hele fijne eerste verjaardag van Tessa!

Floris heeft vannacht ook lekker doorgeslapen, maar toch ben ik moe. Maar kom ook zo slecht in slaap de laatste dagen..
Oh en Floris werd vannacht ook af en toe wakker en dan was t even huilen en dan sliep ie weer verder. Sowieso slaapt ie ook onrustig de laatste tijd...niet dat ik eruit hoef dan voor een fles, maar dus wel dat huilen af en toe...Mja om de babyfoon uit te zetten vind ik ook niet zo'n goed plan...
pi_92315070
Oh fijn Asy! ^O^

Marlinde, alvast gefeliciteerd met je baby-plus! *)

Hier was het drama vannacht, om half 9 gaan slapen en om half 12 huilend wakker worden. Maar bij ons genomen, en toen elk uur wel even wat jammeren tot half 5. Toen had ze honger en daarna heeft ze tot half 9 geslapen.. :O En nu ligt ze er weer in, in d'r eigen bedje *O*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92315316
arme wurmpies

hier was het vannacht heerlijk :@
zie ook het peutertopic: selene spookt nu 's avonds niet meer, en dus ravi ook niet! wel was hij vanochtend om 6 uur wakker (huiltje) ik ernaartoe: lag hij overdwars en dat past niet meer he :N dus ik draaide hem een kwartslagje, hij zag zn knisperboekje (vast aan een spijltje) en ging daar berserk op. toen ben ik maar ff een uurtje teruggegaan :)

ook ff naar het cb geweest vanochtend. de cb arts vond het heel goed gaan (die heeft zelf een tweeling die met 31 weken is geboren, dus kan het allemaal realistisch inschatten). ze begon over "minder fles meer boterhammen" maar toen ze merkte dat ik al bezig was met een fles laten verdwijnen en dattie zn granen heus wel binnen krijgt hield ze er over op ;) het was niet onze eigen arts, maar die van een dorp verderop, maar ik kende haar al wel. ze heeft selene een paar keertjes gedaan. ze keek dan ook met grote ogen naar selene, want ze kende haar echt niet meer terug! "wat een joekel is dat geworden!" enfin: prikjes erin en klaar :) ze begon nog over hoe het met ons ging. doen ze allemaal. nou mensen: het gaat het beste hier als we gewoon mogen tuttenbellen met onze koters!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92315379
Lekker Asy O+

Gefeliciteerd Tessa!

HIer weer naar de HA geweest, geen koorts meer, nu diarree. Even saturisatie gemeten en die was goed :)
De HA houdt het op een virusje en dat het vanaf nu beter zal gaan.
Mocht hij in het weekend ineens heel ziek worden oid, dan naar de HAP :)

Jochie van twee huizen verderop had het ook :D Incl. blauwe lipjes en koorts en toen diarree.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:03:36 #85
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317215
Hier is het ook al weer een paar nachten drama, volgens mij ligt het aan de doorkomende tanden. ik ben er maar op een matrasje naast gaan liggen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:07:31 #86
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317365
Oh en we waren weer bij het CB, 8160 gram (ze was in nog geen twee weken 370 !! gram aangekomen) en 71 cm. Van een lichtgewichtje naar een gemiddelde tante, qua gewicht en lengte dan.
pi_92317387
gelukkig free! ik duim dattie gewoon opknapt. per direct! da's nu dus he! ;)

de cbarts constateerde trouwens ook (net als ik en mijn moeder) dat ravi's ontwikkeling wat vreemd gaat. zelf zitten doet hij niet, maar als je hem aan de handjes omhoog 'trekt' (zoals de test of hij zijn hoofdje zelf kan tillen) kan hij prima zitten en doortrekken naar staan. tijgeren doet hij niet, hij rolt en wurmt en is verbazingwekkend snel dan. hij zit in de box en bed op handjes en knietjes. kan zelfs op handjes en voetjes staan (met zn kont in de lucht) maar wil nog steeds 4 flessen per dag. tsja, ik doe dingen liever in zijn tempo. mijn ervaring met mijn ventje is dat hij een blij ei is, zo'n echte wolk van een baby, maar dat je niks opschiet met (al dan niet zachte) dwang, want hij doet het toch niet :6

en tsja. hij's bijna 1 nu, maar eigenlijk pas 9 maanden. dus ik ga meer uit van die 9 maanden dan van 1. en hij mag van mij best lekker lang een echte baby blijven, want ik zie dat hij zich op zich prima ontwikkelt. hij doet het gewoon op zn eigen manier. nja, dat mag van mij dus :)
pi_92317463
vanmiddag doe ik een groeicurve, hij weegt nu 8360 grammetjes :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:16:30 #89
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317833
simmu, gewoon doen zoals jij het prima vindt toch? Noortje zit trouwens ook nog op vier flessen, en dat zal voorlopig wel zo blijven heb ik het idee.
pi_92318749
Is dat gek dan Simmu?
FLorian kwam konthoppend de hele kamer door vér voor hij zelf kon gaat zitten.
En hij probeerde zich ook al op te trekken tot staan. Zelf gaan zitten en zelf gaan staan was binnen één week.
pi_92319283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef freecell het volgende:
Is dat gek dan Simmu?
FLorian kwam konthoppend de hele kamer door vér voor hij zelf kon gaat zitten.
En hij probeerde zich ook al op te trekken tot staan. Zelf gaan zitten en zelf gaan staan was binnen één week.
ik vind van niet, maar de cb arts stond er wat van te kijken ;) die was dus ook best fanatiek zeg maar, dat er een fles af moest. nou ben ik daar wel naar toe aan het werken hoor, maar we doen het in ons eigen tempo dank u zeer *)

dus ik knik altijd maar braaf (na wat gesputter mijnerzijds) en ga daarna gewoon mijn eigen gang. tis altijd gepiep over eten bij het cb. ik hou liever zijn gecorrigeerde leeftijd aan mb de algemene 'voorschriften' en laat me meer door ravi zelf leiden (die weet het beste wat zijn buikje wil tenslotte). hunnie willen altijd dat we voeden zoals 'hoort' bij zijn echte leeftijd (bijna 1). sangdrax luistert dan altijd naar die arts en piept zo eens wat, maar gaat thuis altijd direct overstag en met mij mee hierin omdat hij ook wel ziet dat het gewoon goed gaat. tis geneuzel over details imho

moeders doet dwarsig hier :+
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:57:09 #92
259886 pessie
pi_92319601
consternatiebureau.

Free, ik hoop dat Florian snel opknapt.
pi_92322539
Heeee! :D
Hij stapt over tussen de bank en tafel :D Is precies één stapje los en hij is al 10 minuten fanatiek aan het oefenen _O-
Zou hij het dan toch nog redden voor zijn verjaardag? :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:13:08 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92323059
Ravi, gewoon in je eigen tempo hoor! Niks van de rest aantrekken ;)

Go Florian! *O*

Harry is nu 71,5 cm en 7410 gram (tenminste gisteren dan ;) )
Wijkverpleegkundige heeft terug gebeld maar met mijn man gesproken. In elk geval over op volle produkten en wat extra boter door zijn eten.
Maar zij kent Harry en hij heeft haar gisteren laten zien dat hij snel kan kruipen en dat hij zo goed als loopt, dus ze zei ook dat het best kon zijn dat hij zoveel energie verbruikt dat hij er niet tegenop gegeten krijgt. Ze gaat nog overleggen met een arts en dan hoor ik maandagmiddag meer.
pi_92323430
Hij, dat klinkt geruststellend!
Als ze leren lopen gaat er echt altijd een heleboel gewicht af.
Tenminste bij Leander kon je dat echt zien in zijn lijntje, die overgangsperiode van kruipen naar leren lopen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:37:29 #96
259886 pessie
pi_92324244
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef freecell het volgende:
Heeee! :D
Hij stapt over tussen de bank en tafel :D Is precies één stapje los en hij is al 10 minuten fanatiek aan het oefenen _O-
Zou hij het dan toch nog redden voor zijn verjaardag? :D
Dat verwachtingspatroon ook van jou!
pi_92324323
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat verwachtingspatroon ook van jou!
Ik ging er vanuit dat hij het niet zou kunnen :D
Een uurtje verder en drie stapjes :D
Hard bezig :P
Ik zit echt zo: :o 8)7 :o
pi_92324362
Go Florian Go!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:07:29 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92325765
oh wauw Florian, wat goed!

Hier, ondanks dat Noortje bijna 10 maanden is, vonden ze die 4 flessen geen probleem, blijkbaar heeft ze het nog nodig.
pi_92325879
Mart heeft nog maar één fles. En soms zelfs geen.

Wel in de ochtend pap dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')