abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92164043
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 10:29 schreef pessie het volgende:
De vliezen zijn gebroken bij 19 weken zwangerschap. Vandaag was ze 27+2. Er was altijd al weinig kans maar de artsen hadden vorige week gezegd dat er misschien toch wel iets mogelijk was en opeens was er weer hoop.Ze heeft vorige week ook preventief de prikken gehad maar de longetjes waren gewoon veel te klein, ze konden er geen lucht in krijgen
jeetje, wat naar zeg ;(
gecondoleerd en heel veel sterkte :*
pi_92164189
Och Pessie.. ;( Gecondoleerd en sterkte. :*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92165011
pessie gecondoleerd en sterkte voor jou en je familie :*
pi_92165053
En nu pessie? Er was toch ook de vraag of ze ooit nog eens zwanger kon worden? Hoe is het lichamelijk nu met haar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92166886
Mart is echt over op één slaapje hoor.
Al vanaf woensdag :)

Hij is nu nog vrolijk achter de hond aan, aan het kruipen en lachen. Heeft z'n boterham helemaal opgegeten. En ik ga hem zo maar eens naar bed brengen.

Wat een tijd meer ineens zeg zo...
pi_92166991
Hij heeft echt de grootste lol O+ Helemaal alleen en de hond blijft maar van hem weg lopen :D

Ben verliefd!!!!!!!! (Oh nee, dat was ik al).
pi_92167240
Hier ligt het hummeltje ook weer op bed. Temp loopt weer wat op.. Even afwachten :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:26:49 #258
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92167686
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Ticootje het volgende:
En nu pessie? Er was toch ook de vraag of ze ooit nog eens zwanger kon worden? Hoe is het lichamelijk nu met haar?
Ik weet eigenlijk verder niets. Mn broer kon vannacht in de haast zn mobiel niet vinden en weet ook niet goed of ik het ziekenhuis kan bellen met de vraag of ze me doorverbinden.
pi_92168271
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
Hier ligt het hummeltje ook weer op bed. Temp loopt weer wat op.. Even afwachten :)
Hopelijk wordt de temp niet te hoog en is hij straks lekker uitgeslapen en vrolijk en vooral niet ziek.

Krijgt hij overigens nog steeds ab elke dag? En wanneer kreeg je ook al weer de uitslagen van die testen in het ziekenhuis? (of heb ik nu ergens overheen gelezen'.
pi_92169222
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:26 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk verder niets. Mn broer kon vannacht in de haast zn mobiel niet vinden en weet ook niet goed of ik het ziekenhuis kan bellen met de vraag of ze me doorverbinden.
gewoon proberen joh. als ze het niet willen merk je het snel genoeg.

heel veel sterkte jullie. je blijft toch hopen met zulke dingen. ook al weet je dat de kans dat het gewoon goed komt flinterdun en klein is, maakt niet uit.
*knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92172067
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef ymme het volgende:

[..]

Hopelijk wordt de temp niet te hoog en is hij straks lekker uitgeslapen en vrolijk en vooral niet ziek.

Krijgt hij overigens nog steeds ab elke dag? En wanneer kreeg je ook al weer de uitslagen van die testen in het ziekenhuis? (of heb ik nu ergens overheen gelezen'.
Uitslag hebben we al, hij mag nu alles. En krijgt idd nog AB.
Hij werd chagrijnig wakker na een uurtje en ligt nu weer lekker te pitten.

En ik voel me een beetje murw vandaag -O-
pi_92172184
is toch logisch free :*
kan je niet zelf ook ff lekker gaan liggen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92172398
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef simmu het volgende:
is toch logisch free :*
kan je niet zelf ook ff lekker gaan liggen?
Peuter is wat opstandig ;)
pi_92172537
oke het mag duidelijk wezen dat minidraak wat moeite op dit moment heeft met slapen
al weet ik niet of het slapen op zich het probleem is
maar ik zit wel een beetje in dubio:
overdag gaat mw prima zonder probleem 1 a 2 uur in d'r eigen bed
s'avonds gaat ze er ook keurig in, soms moeten we 3 tot 5x terug maar dan slaapt ze wel
de laatste dagen wil ze steevast alleen maar bij mij slapen
en nou weet ik niet zeker of dit door de tandjes komt, of het benauwd zijn (ze piept zo nu en dan nog) of dat ze aan het afdwingen is dat ze bij mij wil slapen....

de 5 min regel hebben we regelmatig toe gepast, helpt niet, wat op dit moment ook nog eens extra in een hoestbui halve verslikkingen opleverd en ons nog verder van haar bed brengt

kan ze het nu aan het afdwingen zijn, of toch echt last van de tandjes (die echt in record tempo doorbreken) of iets anders?
pi_92172597
pessie ik zou gewoon bellen hoor, als ze er geen behoefte aan hebben hoor je dat!
jij wilt hen ook steunen :*

free nou maar hopen dat de koorts niet weer verder oploopt

ymme heerlijk he als ie zich zo vermaakt....
pi_92173184
Free, voor jouw :* Denk je ook even aan jezelf.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:05:24 #267
259886 pessie
pi_92174082
Ik heb hem aan de lijn gehad. Baarmoeder is gewoon intact dus daarmee gelukkig geen problemen (ze waren bang dat als er een infectie op zou treden ze alles eruit zouden moeten halen). We gaan morgen heen, manlief neemt morgen vrij.
Hij is om 8.46 geboren en om 9.45 overleden. Toch nog een uur geleefd dus.
pi_92174536
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef pessie het volgende:
Ik heb hem aan de lijn gehad. Baarmoeder is gewoon intact dus daarmee gelukkig geen problemen (ze waren bang dat als er een infectie op zou treden ze alles eruit zouden moeten halen). We gaan morgen heen, manlief neemt morgen vrij.
Hij is om 8.46 geboren en om 9.45 overleden. Toch nog een uur geleefd dus.
Dat is in elk geval nog wel goed nieuws, ondanks dat het een hele zware klap moet zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92181840
pessie, wat tico zegt idd! ook fijn dat je er morgen naartoe kan!

oh mijn zoon is zo leuk O+
hij vermaakt zich echt stukken beter nu hij rond tijgert O+ de hele tijd gaat ie achter zn blokken en auto's aan.
en als k een toren bouw gooit ie m om, om dus achter de blokken aan te schuiven.

oh en sta je met je goeie gedrag eten te maken voor je kind...moet ie dus potjes :') echt die mond bleef maar open gaan :') maar we geven niet op ;)
fruit vind ie wel lekker zelfgemaakt
hij heeft net een half potje vispotje van olvarit op en een fruithapje.
pi_92185506
39,8 -O-
En hij heeft steeds blauwe lippen :? Als het morgen nog zo is misschien toch de dokter bellen? Of is dat onzin?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:50:33 #271
259886 pessie
pi_92185545
`Free dat vind ik geen onzin.
pi_92185642
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef freecell het volgende:
39,8 -O-
En hij heeft steeds blauwe lippen :? Als het morgen nog zo is misschien toch de dokter bellen? Of is dat onzin?
nee tuurlijk is dat geen onzin!
sowieso als je je zorgen maakt gewoon bellen! die hoge koorts klinkt niet fijn!
pi_92185806
Nee, maar de kans dat hij een oorontsteking oid heeft is gewoon vrij klein door de AB...
En hij heeft ook een rode wang, maar 39,8 van tanden? :? Lijkt me niet. Ik zie ook niets zitten trouwens.
pi_92186168
Pessie wat sneu ;( gecondoleerd! Maar ook goed nieuws dat de baarmoeder bespaard is gebleven!
Free, blauwe lippen? Dan zou ik sowieso even bellen voor advies..
En die Floris! :D Ben benieuwd wanneer Leia wat meer gaat doen dan liggen en naar links en naar rechts rollen :P
pi_92186586
Mja... het buurjongentje (leanders leeftijd) heeft ook al een paar dagen af en aan koorts en blauwe lippen... Dan denk ik toch al snel 'ach, het zal wel heersen' ofzo.
Voor zover blauwe lippen kunne heersen :P
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:15:40 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92186862
pessie, wat erg!
gecondoleerd. veel sterkte komende tijd

draak, ik ko er dadelijk/straks op terug. nu probeer ik eerst mijn eigen monster in bed te krijgen...
pi_92187250
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef freecell het volgende:
Mja... het buurjongentje (leanders leeftijd) heeft ook al een paar dagen af en aan koorts en blauwe lippen... Dan denk ik toch al snel 'ach, het zal wel heersen' ofzo.
Voor zover blauwe lippen kunne heersen :P
Toch zou ik dan even overleggen met de HAP.. grote kans dat het niks is, maar blauwe lippen zou ook kunnen duiden op zuurstoftekort achtig iets.. Dit hoeft dat natuurlijk niet te zijn (hoop het ook niet ;)) maar daarom mijn: ik zou even bellen...
pi_92187555
Sterkte Pessie :*
pi_92192483
Pessie, heel veel sterkte voor jou en je familie. :*
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:56:55 #281
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92192577
Ik zou echt even de HAP bellen Freecell. Blauwe lippen vind ik niet geweldig klinken. Zulke hoge koorts van tanden kan trouwens wel, 't record staat hier op 40,2.

Wat fijn dat Floris zo lekker tijgert en zo fijn kan spelen! *O*

Draakje, ik heb weinig zinnigs te melden over jouw vraag. Om echt iets af te dwingen is ze denk ik nog te klein maar volgens mij kan ze op deze leeftijd al wel aan patronen c.q. gewoontes wennen? Asy, kom d'r maar in! :D

Pessie, ik heb weinig meer toe te voegen aan wat ik al eerder schreef. Wel fijn dat de baarmoeder nog intact lijkt te zijn. Heel veel sterkte morgen, hopelijk kunnen jullie wat troost bieden.

Poeh, lekkere overgang....

Ik heb net mijn BABY in bed gelegd. Hoe kan zo'n klein prulletje nou al bijna jarig zijn zeg!?! De kadootjes staan klaar, haar stoel is versierd, 't meptaartje is geregeld, wij zijn er klaar voor!
Morgen zijn we lekker met z'n drietjes om te emo'en, zondag is het 1e deel van haar feestje en de week daarna op zondag het tweede deel (D. heeft een nogal grote familie.). Vrijdag trakteren op het KDV; kortom, het wordt goed gevierd! :D
A grand adventure has begun.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:03:46 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92193058
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:33 schreef draculettetje het volgende:
oke het mag duidelijk wezen dat minidraak wat moeite op dit moment heeft met slapen
al weet ik niet of het slapen op zich het probleem is
maar ik zit wel een beetje in dubio:
overdag gaat mw prima zonder probleem 1 a 2 uur in d'r eigen bed
s'avonds gaat ze er ook keurig in, soms moeten we 3 tot 5x terug maar dan slaapt ze wel
de laatste dagen wil ze steevast alleen maar bij mij slapen
en nou weet ik niet zeker of dit door de tandjes komt, of het benauwd zijn (ze piept zo nu en dan nog) of dat ze aan het afdwingen is dat ze bij mij wil slapen....

de 5 min regel hebben we regelmatig toe gepast, helpt niet, wat op dit moment ook nog eens extra in een hoestbui halve verslikkingen opleverd en ons nog verder van haar bed brengt

kan ze het nu aan het afdwingen zijn, of toch echt last van de tandjes (die echt in record tempo doorbreken) of iets anders?
ik zou in elk geval even wachten totdat het hoesten wat minder is. Anders blijf je toch steeds terugkomen, al is het maar omdat je denkt dat ze er in blijft. En zij snapt niet waarom je dan wel komt (of gaat juist hoesten omdat je dan komt, been there, done that).
Bij ons helpt het heel erg dat we hem in elk geval niet meer mee naar beneden nemen. Ik haal hem uit bed als hij overstuur is, dan mag hij samen met mij in ons bed. Maar wel liggen en slapen. Een tijdje heeft het geholpen om hem bovenop mij te leggen en dan even vasthouden (onder zachte dwang). Na kort hevig verzet ging hij dan toch rustig liggen. Ik ben wel heel consequent moet ik eerlijk zeggen. Als hij gaat sodemieteren dan leg ik hem terug in zijn eigen bed en laat hem even in zijn sop gaarkoken. Dan ga ik na 5 min terug en dan haal ik hem uit bed en begint bovenstaand opnieuw met als verschil dat hij nu wel gaat liggen en probeert te slapen, want hij weet dat ik het gesodemieter niet pik.
Overdag leg ik hem gewoon in bed, niks aan de hand. Idem voor 's nachts.

Maar goed, dit is ook geen 100% methode want ik zit ook nog regelmatig een halve avond boven. Maar ik kan hem echt niet laten krijsen (jengelen wel).
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:06:02 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92193213
Ow Keshet, je prulletje is bijna 1! :o
Alvast van harte gefeliciteerd want morgen ga ik het vast en zeker vergeten.
Een heel fijne (emo-)dag! :*
Emma, goed meppen in dat taartje!
Tot over 2 weken bij de dreumesen!

free, ik zou ook even bellen hoor. Blauwe lippen is meestal niet zo'n goed teken...
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:23:05 #284
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92194396
Pessie,heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie. Zal een moeilijke periode worden, men, dan leef je, zoals Keshet het zegt, wel heel lang tussen hoop en vrees. Helaas komt deze tragedie van overlijden tijdens verder gevorderde zwangerschap in mijn omgeving erg vaak voor. Ik blijf het moeilijk vinden, helemaal als ik zelf met mijn gezonde meisje aan kom zetten. Wel fijn dat de baarmoeder intact is gebleven.

Keshet, morgen je meisje 1!! Men, wat zullen jullie met veeeeel weemoed terugkijken naar haar geboortedag en de dagen/weken erna. Wat heb ik toen, op de achtergrond, enorm met jullie meegeleefd. En wat vond ik het toen fijn dat ik mee kon doen aan de hart onder riem actie van OUD.
Dus Emma, ik ben het eens met Asyniur, lekker heul hard in dat taartje meppen!

Asyniur, klinkt ook alsof het opvoeden is begonnen!
pi_92194705
Keshet, jeetje Emma gewoon alweer 1. Wat gaat zo'n jaar toch hard!
Wie had toen gedacht dat ze t zo onwijs goed zou doen, dat kleine vechtertje O+
Heel veel plezier met emo'en morgen :D Geniet van de dag!
pi_92194842
Draak, bij ons is het nu overdag raak, 's avonds gaat ze wel slapen.. Soms wordt ze wakker 's nachts, en dan neem ik d'r ook bij me, maar he, dan slaapt ze tenminste. Overdag wil ze sinds zondag niet meer in d'r bedje slapen. Zondag dacht ik nog: koorts, tanden, niet zo gek dus. Maar behalve dat ze zo ettert met slapen overdag heeft ze geen last meer. Dus, er is duidelijk iets anders. Moe is ze dan wel, ze sliep vanmiddag binnen 5 minuten in de Bondolino. En dan ook meteen bijna anderhalf uur.
Maar goed, ik heb bij d'r gezeten vanmiddag, ik ben weggegaan, ben weer teruggegaan na 5 minuten, 10 minuten, niets hielp. Ze wil het echt niet, ze is gewoon boos. Hoort dat bij deze leeftijd ofzo?

Keshet, wauw, Emma bijijijna jarig! Alvast van harte met je kleine wonder!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92195180
Emma, bijna 1 jaar O+ Van harte gefeliciteerd :* (ik zeg het nu al maar omdat ik morgen een drukke dag heb op het werk).

Wat het slapen betreft, de 5minuten-regel heeft hier heel veel problemen opgelost. Al hebben we toen ook wel een paar dagen heel erg moeten doorbijten. Meestal gaat het nu dus wel goed, tot Thomas opeens weer niet meer wil slapen (meestal ligt hij dan al een paar uur in bed te slapen en schiet hij wakker). Als we hem dan uit zijn bed halen, lijkt het wel alsof hij schrik heeft van zijn bed (vanaf dat hij zijn bed ziet, krijgt hij) dus moeten we hem wel even uit zijn kamer halen. Meestal liggen we dan samen wat in het grote bed. Maar in de meeste gevallen troosten we hem op zijn kamer, in het donker en leggen we hem terug in bed en moppert hij nog een beetje. Maar ik hoor direct aan het gemopper of het serieus is of niet. Als het serieus is, moeten we hem onmiddellijk terug uit bed halen of dan is het hek helemaal van de dam. En dan doen we dus alles opnieuw ;) tot het werkt :Y
pi_92196453
Keshet, je meisje morgen alweer 1. Wat leefden jullie vorig jaar tussen hoop en vrees. Het zal morgen vast een emo-dagje worden. Geniet ervan in ieder geval. En wat leuk dat jullie het zo 'groots' vieren! :*

Ik las wat over niet slapende kindjes. Helaas geen bijzondere tips, Lisa slaapt (bijna) altijd goed. Als ze een keer niet wil 's avonds dan ga ik dus inderdaad na 5 minuten (ongeveer, want het kunnen er ook 10 zijn, maar net wanneer ik denk dat het echt nodig is) even langs. En eigenlijk is het dan nooit nodig een 2e keer te gaan. :@ Ja, ik ben tot nu toe spekkoper met zo'n makkelijk kind, maar ik zou 40+ uur werken per week ook niet volhouden als ik er elke nacht uit zou moeten denk ik.

Free, beterschap voor je mannetje. :*

Leo, ik zag 'n paar foto's van je trots in het fototopic langskomen, wat is Thomas groot geworden! En wat is hij leuk! Jammer dat jullie niet in de buurt wonen, anders had ik Lisa even aan 'm voorgesteld. ;)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:57:55 #289
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92196741
nikki, lijkt mij ook heel zwaar 40+ uur (ben nog steeds nieuwsgierig wat je doet) en een moeilijk slapend kindje. ik werk officieel 32 uur, in de praktijk richting de 40 en ik heb een kindje dat vreselijk slecht sliep/slaapt. Het went wel maar ik merk dat ik met mijn baan als leidinggevende echt veel momenten op het juiste tijdstip moet plannen (zo tussen 9 en 13 's ochtends), de rest van de dag ben ik toch iets minder waard.
pi_92196944
Inderdaad :D ik vraag me soms al af hoe mama's (of papa's) het doen die meer uren werken dan (als? Grrr ik kom er nooit uit welke wanneer nou gebruikt moet worden) ik!! Ik heb precies de goede balans merk ik nu, en dan heb ik niet eens een heel slecht slapend kind ;) (ja met vlagen, maar dan is er vaak ook iets..)

Keshet O+ morgen alweer 1 jaar!! Wat Becky inderdaad zegt, wat hebben we met jullie meegeleefd (en nog steeds!) en kijk jullie dan nu! Een heuse dreumes vanaf morgen!!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:11:55 #291
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92197895
Jeetje wat gaat het hier snel :o

Pessie, ik ben hier eventjes niet geweest, maar bij deze gecondoleerd. Wat zullen ze geleefd hebben tussen hoop en vrees. Toch hopen en dan een uur van hun kleintje genieten en het dan al weer moeten laten gaan. Wat heftig, ik heb er geen woorden voor.

En wat een uitersten: Emma kwam vorig jaar ter wereld als rond dezelfde termijn en heeft zich een ware strijdster getoond. Keshet, wat doet ze het super en wat zullen jullie trots zijn op jullie kleine meisje en dankbaar dat ze er is. Vier het maar flink, zoveel als je kunt en geniet ervan! Hele fijne verjaardag.

Hier ben ik vandaag bezig geweest met de uitnodigingskaart voor Daan's verjaardagsfeestje. Over 3,5 week :o :o :o Wat vliegt de tijd, ongelooflijk soms.
pi_92198325
Hier ook bezig met de uitnodigen.
Wil niet teveel mensen uitnodigen. Zo rond de 12 en wij zelf dan.
Van 14u00 tot 17u00 waarna we met opa en oma's en oom's en tante gaan uit eten (pannenkoeken).

En zaterdag's (mart is op een woensdag jarig) willen we met zn 3-en nog even naar de dierentuin. Om zo ook even met zn 3-en bij zijn 1ste verjaardag stil te staan. :)

Word nu al emo als ik eraan denk.
pi_92198427
Keshet, word dat mupje van jou alweer één? :o

Maak er een mooie dag van met je dappertje :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92199155
asy dank! :* (en andere ook voor mee denken)
mee naar beneden deden we al niet, maar ik dacht dus dat ze zich aan het aanleren was bij mij (ons) te willen slapen
jou verhaal te lezen (en van morrie) doen we dus toch gewoon goed, dan zelf maar wat minder slaap

wat me overigens wel opvalt, dat ik van veel mensen hoor dat de kindjes uiteindelijk toch van uitputting gaan slapen, maar zij echt niet hoor, pas echt als ze bij mij (soms manlief) is
op kdv vandaag ook, ze was in de bondolino in slaap gevallen een kwartiertje, thuis kan ik haar dan wegleggen in bijv box (naar boven red ik dan zelf niet) dus ik dacht doe ik bij ksd ook,
plop ogen open, nog geprobeerd in slaap te wiegen maar nee mw was te wakker
dus ik laat haar daar vrolijk achter, kom haar om 17.00 weer halen, niet geslapen wel willen maar niet doen maf kind

sonnetje je klinkt heerlijk O+

emma :D morgen wordt je 1! wat een mijlpaal *G* keshet geniet ervan :*

free ik zou ook bellen hoor, niks gek aan

daan en mart ook al bijna jarig! gaat snel hoor
pi_92199354
Emma morgen alweer één jaar!
:)
pi_92201325

Nog even trots doen!
Mijn zoon O+

Draak, bij Floris werkt dat ook niet hoor, laten huilen tot ie moe wordt..Hij gaat net zolang door tot er iemand komt. Soms gaat wel, maar je hoort duidelijk verschil in huiltje :)
Mijn moeder was er altijd verbaasd over :D mijn volhoudertje O+ ;)

[ Bericht 43% gewijzigd door Sonnetje85 op 01-02-2011 23:39:26 ]
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:03:56 #297
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92209671
Emma is vandaag jarig *O* Hoeraaaaa! Van harte gefeliciteerd kleine meid! O+

Tessa is nog steeds ziek ;( 38,0 graden, weer rottig geslapen. Hoop dat het snel over is en al helemaal op haar verjaardag!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92209882
Emma, gefeliciteerd!!! *O*
Jee, is het echt al weer een jaar geleden dat we zo zaten te F5-en om te kijken hoe het met dat kleine vechtertje ging?

Beterschap Tessa!

Toen Lars nog klein was hebben we die 5-minuten regel wel eens toegepast en blijkbaar hebben we toch iets goed gedaan. Toen konden we overigens ook heel goed het verschil horen in zeur-huilen of er-is-echt-iets-aan-de-hand-huilen. Lars gaat nu vrijwel altijd zonder mopperen naar bed. Ook z'n twee slaapjes overdag doet-ie gewoon boven in bed, gaat altijd prima. Soms hoor je 'm nog even brabbelen met z'n knuffels, maar na 10 minuutjes is meneer altijd in dromenland.
En dan nog ben ik af en toe zelf zo vreselijk moe.. ik kan me bijna niet voorstellen hoe vreselijk het moet zijn als je dan ook nog eens echt nachtrust mist...
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:37:17 #299
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92210008
Emma, dreumes GEFELICITEERD!!!
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:42:33 #300
259886 pessie
pi_92210113
Keshet van harte gefeliciteerd met jullie wondertje's eerste verjaardag
*O* *O* *O* EMMA *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo