abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92164043
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 10:29 schreef pessie het volgende:
De vliezen zijn gebroken bij 19 weken zwangerschap. Vandaag was ze 27+2. Er was altijd al weinig kans maar de artsen hadden vorige week gezegd dat er misschien toch wel iets mogelijk was en opeens was er weer hoop.Ze heeft vorige week ook preventief de prikken gehad maar de longetjes waren gewoon veel te klein, ze konden er geen lucht in krijgen
jeetje, wat naar zeg ;(
gecondoleerd en heel veel sterkte :*
pi_92164189
Och Pessie.. ;( Gecondoleerd en sterkte. :*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92165011
pessie gecondoleerd en sterkte voor jou en je familie :*
pi_92165053
En nu pessie? Er was toch ook de vraag of ze ooit nog eens zwanger kon worden? Hoe is het lichamelijk nu met haar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92166886
Mart is echt over op één slaapje hoor.
Al vanaf woensdag :)

Hij is nu nog vrolijk achter de hond aan, aan het kruipen en lachen. Heeft z'n boterham helemaal opgegeten. En ik ga hem zo maar eens naar bed brengen.

Wat een tijd meer ineens zeg zo...
pi_92166991
Hij heeft echt de grootste lol O+ Helemaal alleen en de hond blijft maar van hem weg lopen :D

Ben verliefd!!!!!!!! (Oh nee, dat was ik al).
pi_92167240
Hier ligt het hummeltje ook weer op bed. Temp loopt weer wat op.. Even afwachten :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:26:49 #258
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92167686
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Ticootje het volgende:
En nu pessie? Er was toch ook de vraag of ze ooit nog eens zwanger kon worden? Hoe is het lichamelijk nu met haar?
Ik weet eigenlijk verder niets. Mn broer kon vannacht in de haast zn mobiel niet vinden en weet ook niet goed of ik het ziekenhuis kan bellen met de vraag of ze me doorverbinden.
pi_92168271
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
Hier ligt het hummeltje ook weer op bed. Temp loopt weer wat op.. Even afwachten :)
Hopelijk wordt de temp niet te hoog en is hij straks lekker uitgeslapen en vrolijk en vooral niet ziek.

Krijgt hij overigens nog steeds ab elke dag? En wanneer kreeg je ook al weer de uitslagen van die testen in het ziekenhuis? (of heb ik nu ergens overheen gelezen'.
pi_92169222
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:26 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk verder niets. Mn broer kon vannacht in de haast zn mobiel niet vinden en weet ook niet goed of ik het ziekenhuis kan bellen met de vraag of ze me doorverbinden.
gewoon proberen joh. als ze het niet willen merk je het snel genoeg.

heel veel sterkte jullie. je blijft toch hopen met zulke dingen. ook al weet je dat de kans dat het gewoon goed komt flinterdun en klein is, maakt niet uit.
*knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92172067
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef ymme het volgende:

[..]

Hopelijk wordt de temp niet te hoog en is hij straks lekker uitgeslapen en vrolijk en vooral niet ziek.

Krijgt hij overigens nog steeds ab elke dag? En wanneer kreeg je ook al weer de uitslagen van die testen in het ziekenhuis? (of heb ik nu ergens overheen gelezen'.
Uitslag hebben we al, hij mag nu alles. En krijgt idd nog AB.
Hij werd chagrijnig wakker na een uurtje en ligt nu weer lekker te pitten.

En ik voel me een beetje murw vandaag -O-
pi_92172184
is toch logisch free :*
kan je niet zelf ook ff lekker gaan liggen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92172398
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef simmu het volgende:
is toch logisch free :*
kan je niet zelf ook ff lekker gaan liggen?
Peuter is wat opstandig ;)
pi_92172537
oke het mag duidelijk wezen dat minidraak wat moeite op dit moment heeft met slapen
al weet ik niet of het slapen op zich het probleem is
maar ik zit wel een beetje in dubio:
overdag gaat mw prima zonder probleem 1 a 2 uur in d'r eigen bed
s'avonds gaat ze er ook keurig in, soms moeten we 3 tot 5x terug maar dan slaapt ze wel
de laatste dagen wil ze steevast alleen maar bij mij slapen
en nou weet ik niet zeker of dit door de tandjes komt, of het benauwd zijn (ze piept zo nu en dan nog) of dat ze aan het afdwingen is dat ze bij mij wil slapen....

de 5 min regel hebben we regelmatig toe gepast, helpt niet, wat op dit moment ook nog eens extra in een hoestbui halve verslikkingen opleverd en ons nog verder van haar bed brengt

kan ze het nu aan het afdwingen zijn, of toch echt last van de tandjes (die echt in record tempo doorbreken) of iets anders?
pi_92172597
pessie ik zou gewoon bellen hoor, als ze er geen behoefte aan hebben hoor je dat!
jij wilt hen ook steunen :*

free nou maar hopen dat de koorts niet weer verder oploopt

ymme heerlijk he als ie zich zo vermaakt....
pi_92173184
Free, voor jouw :* Denk je ook even aan jezelf.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:05:24 #267
259886 pessie
pi_92174082
Ik heb hem aan de lijn gehad. Baarmoeder is gewoon intact dus daarmee gelukkig geen problemen (ze waren bang dat als er een infectie op zou treden ze alles eruit zouden moeten halen). We gaan morgen heen, manlief neemt morgen vrij.
Hij is om 8.46 geboren en om 9.45 overleden. Toch nog een uur geleefd dus.
pi_92174536
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef pessie het volgende:
Ik heb hem aan de lijn gehad. Baarmoeder is gewoon intact dus daarmee gelukkig geen problemen (ze waren bang dat als er een infectie op zou treden ze alles eruit zouden moeten halen). We gaan morgen heen, manlief neemt morgen vrij.
Hij is om 8.46 geboren en om 9.45 overleden. Toch nog een uur geleefd dus.
Dat is in elk geval nog wel goed nieuws, ondanks dat het een hele zware klap moet zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92181840
pessie, wat tico zegt idd! ook fijn dat je er morgen naartoe kan!

oh mijn zoon is zo leuk O+
hij vermaakt zich echt stukken beter nu hij rond tijgert O+ de hele tijd gaat ie achter zn blokken en auto's aan.
en als k een toren bouw gooit ie m om, om dus achter de blokken aan te schuiven.

oh en sta je met je goeie gedrag eten te maken voor je kind...moet ie dus potjes :') echt die mond bleef maar open gaan :') maar we geven niet op ;)
fruit vind ie wel lekker zelfgemaakt
hij heeft net een half potje vispotje van olvarit op en een fruithapje.
pi_92185506
39,8 -O-
En hij heeft steeds blauwe lippen :? Als het morgen nog zo is misschien toch de dokter bellen? Of is dat onzin?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:50:33 #271
259886 pessie
pi_92185545
`Free dat vind ik geen onzin.
pi_92185642
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef freecell het volgende:
39,8 -O-
En hij heeft steeds blauwe lippen :? Als het morgen nog zo is misschien toch de dokter bellen? Of is dat onzin?
nee tuurlijk is dat geen onzin!
sowieso als je je zorgen maakt gewoon bellen! die hoge koorts klinkt niet fijn!
pi_92185806
Nee, maar de kans dat hij een oorontsteking oid heeft is gewoon vrij klein door de AB...
En hij heeft ook een rode wang, maar 39,8 van tanden? :? Lijkt me niet. Ik zie ook niets zitten trouwens.
pi_92186168
Pessie wat sneu ;( gecondoleerd! Maar ook goed nieuws dat de baarmoeder bespaard is gebleven!
Free, blauwe lippen? Dan zou ik sowieso even bellen voor advies..
En die Floris! :D Ben benieuwd wanneer Leia wat meer gaat doen dan liggen en naar links en naar rechts rollen :P
pi_92186586
Mja... het buurjongentje (leanders leeftijd) heeft ook al een paar dagen af en aan koorts en blauwe lippen... Dan denk ik toch al snel 'ach, het zal wel heersen' ofzo.
Voor zover blauwe lippen kunne heersen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')