Eén is nog wat klein,maar met anderhalf (dus van het zomer!) kan hij het wel denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 11:50 schreef ymme het volgende:
Kan een kindje van 1 jaar al met een loopfiets?
Ik dacht altijd dat ze daar een jaar of 2 voor 'moeten' zijn ofzo.
Vanwege het omvallen en dergelijke.
Kleding opruimen.. dat zou ik ook eens moeten doen. Maar telkens als ik daar tijd voor heb, dan ligt Lars te slapen en wil ik niet op zijn kamer aan het rommelen zijn... hmm...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist weer kleding opgeruimd voor Mart.
In de maten 69/74 en 80 echt belachelijk veel wat weg kan voor een klein bedrag.
Geen zin om foto's te maken haha. Lui hè. Dus als iemand zin heeft om te neuzen, kom gezellig langs!
PM maar als je interesse hebtquote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Kleding opruimen.. dat zou ik ook eens moeten doen. Maar telkens als ik daar tijd voor heb, dan ligt Lars te slapen en wil ik niet op zijn kamer aan het rommelen zijn... hmm...
Enneh.. waar zouden we langs moeten komen?
morgenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef Orea het volgende:
Zo snelle Jelle die Floris! Filmpje maken Son
Ik ben ook ziek thuis nu. Ik heb Leia vannacht bij me gehouden en daardoor hebben we allebei super geslapen, was ook nodig. En nu liggen we samen in bed. Papa is er wel (papadag) maar Leia en ik zijn allebei zo niet lekker dan we het heerlijk vinden, tegen elkaar aangeplakt!
Ze ligt nu weer tegen me aan te slapen, dus ik ga maar even mee tukken!
Becky, dat is ook precies hoe ik het zou doen. Een werkster voor een paar uur per week zou ik fantastisch vinden maar ik denk niet dat dat financieel haalbaar is.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef becky27 het volgende:
oh ik zou het heerlijk vinden, een dag wel thuis zonder Noortje (erg he, maar die nachten breken me zo op). Dan ga ik eerst uitslapen en binnen een halve dag het hele huis poetsen (dat gebeurt nu in etappes iedere keer een onderdeel en dat schiet niet op, is het ene schoon dan is het andere al weer vies), even de stad in nieuwe kleren shoppen en dan mijn mop weer ophalen. Maar ja, dan moet ik een dag vrij nemen en ik heb er niet heul veel.
och arme julliequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef pessie het volgende:
Het kindje van mn broer is geboren en overleden![]()
Pessie, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:29 schreef pessie het volgende:
De vliezen zijn gebroken bij 19 weken zwangerschap. Vandaag was ze 27+2. Er was altijd al weinig kans maar de artsen hadden vorige week gezegd dat er misschien toch wel iets mogelijk was en opeens was er weer hoop.Ze heeft vorige week ook preventief de prikken gehad maar de longetjes waren gewoon veel te klein, ze konden er geen lucht in krijgen
Oh wat erg!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef pessie het volgende:
Het kindje van mn broer is geboren en overleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |