abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92116884
Van mijn schoonmoeder krijgt hij zoeen:

Zo leuk! *O*

En wij gaan straks even shoppen bij de Asbran :)
pi_92116921
Kan een kindje van 1 jaar al met een loopfiets?
Ik dacht altijd dat ze daar een jaar of 2 voor 'moeten' zijn ofzo.

Vanwege het omvallen en dergelijke.
pi_92117117
Ik heb wel al van alles gevraagd. Van mijn schoonouders krijgen we een fietsstoeltje en aan mijn ouders heb ik een schommel gevraagd voor in de tuin. Verder nog dingen als mega bloks of little people spul. Maar ik weet nog niet wat ze van ons krijgt.
pi_92117463
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:50 schreef ymme het volgende:
Kan een kindje van 1 jaar al met een loopfiets?
Ik dacht altijd dat ze daar een jaar of 2 voor 'moeten' zijn ofzo.

Vanwege het omvallen en dergelijke.
Eén is nog wat klein,maar met anderhalf (dus van het zomer!) kan hij het wel denk ik :)
Leander kon toen iig al wel met zijn loopfietsje overweg :)
pi_92117858
Oh, en over m'n schoonouders..

Ik heb al wel richting Ravage laten weten dat ik mijn programma er niet op aan wens te passen, dan moeten ze maar aangeven wanneer ze komen. Normaal komen ze ook zaterdagochtend, afgelopen zaterdagochtend waren we zelf op pad. En toen kwamen ze dus 's middags :+ En stiekem, heel stiekem denk ik dat ze 's ochtends ook al voor de deur hadden gestaan.
Komende zaterdag ben ik alleen met Isabel, ik denk dat ik niet thuis ben :+

En ach, het is ook het eerste kleinkind en iedereen vindt het een recht om d'r vast te houden, das nog veel frustrerender.. Ravage heeft nml 2 broers en 2 zussen, bijna allemaal met aanhang. Dat Isabel vervolgens aangeeft dat ze het niet tof vindt, is reden om het vol te houden/nogmaals te proberen/zelf proberen te troosten. Tja, en dan gaat ze over de zeik, al sinds ze 3 maanden is. Maar ze leren er nog niet echt van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morretje op 31-01-2011 12:31:43 ]
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92118220
klinkt bekend morretje. hier heeft er eens eentje geroepen "maar ik heb recht op mijn nichtje hoor!" toen we het vertikten om haar 's avonds laat (na bedtijd) uit bed te trekken omdat schoonzusje te beroerd was om op een kinder-acceptabele tijd te komen. toen liep mijn man zo'n beetje paars aan. helaas is het wel de tendens hier. we schijnen kinderen te hebben omdat het zo leuk is voor de familie. die hoeven dus nergens rekening mee te houden, want ze hebben recht op die kinderen.

persoonlijk vind ik dus niet dat wie dan ook recht heeft op een ander, voor het geval mijn mening nog niet doorschemerde :P

wb kado voor 1 jarige: je hebt van die driewielers die van 1 tot 3 gaan. dan moet je dat ding steeds verbouwen. selene kreeg een 3-in-1 loopautootje, compleet hysterisch ding, maar toegegeven: ze speelt er nog steeds mee, dus och...
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92118855
Z'n driewieler krijgt Mart van opa en oma :)
pi_92118936
Ik heb zojuist weer kleding opgeruimd voor Mart.
In de maten 69/74 en 80 echt belachelijk veel wat weg kan voor een klein bedrag.
Geen zin om foto's te maken haha. Lui hè. Dus als iemand zin heeft om te neuzen, kom gezellig langs!
pi_92125535
floris aan het tijgeren! super zeg *G* doet minidraak je nog niet na

orea en leia beterschap :*

shandaly lekker aan het zwemmen geweest

leuke 1ste verjaardags cadeaus zag ik voorbij komen

en verder weet ik het niet meer....

vannacht lag mw in d'r slaap te jammeren en te hoesten
het jammeren heb ik geloof ik vanmorgen ontdekt, staan weer in ieder geval 2 tanden op doorbreken, dat blijft maar in recordtempo (vind ik dan he) doorgaan!
ze heeft verder lekker tussen ons in geslapen/gewoeld/wakker geweest!
pi_92125901
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist weer kleding opgeruimd voor Mart.
In de maten 69/74 en 80 echt belachelijk veel wat weg kan voor een klein bedrag.
Geen zin om foto's te maken haha. Lui hè. Dus als iemand zin heeft om te neuzen, kom gezellig langs!
Kleding opruimen.. dat zou ik ook eens moeten doen. Maar telkens als ik daar tijd voor heb, dan ligt Lars te slapen en wil ik niet op zijn kamer aan het rommelen zijn... hmm...
Enneh.. waar zouden we langs moeten komen?
pi_92125930
nieuw ravifilmpje in het fimpjestopic dames en heren

;)
pi_92127264
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Kleding opruimen.. dat zou ik ook eens moeten doen. Maar telkens als ik daar tijd voor heb, dan ligt Lars te slapen en wil ik niet op zijn kamer aan het rommelen zijn... hmm...
Enneh.. waar zouden we langs moeten komen?
PM maar als je interesse hebt :)
pi_92130889
ik zie nu dat mijn ventje maar snel echt zelf moet leren zitten. by default zaldie wel moeten, want hij past nog maar net liggend in de box :')

hoe is het met de zieken?
pi_92139175
Leia's koorts is gelukkig weg! *O* we hebben een gat in de dag geslapen, samen, tegen elkaar aangeplakt, nog tot zo'n uur of half 1 in het grote bed geslapen O+ toen heeft M. haar mee naar beneden genomen en heb ik nog even doorgeslapen... en als je nagaat dat ik gisterenavond om 7 uur met haar naar bed ben gegaan.. had zij het dus ook echt nodig om even bij te slapen!

Ik ben nog gammel, ga morgen ook nog niet aan het werk. M. is wel aan het werk morgen, dus ik breng Leia maar wel naar de opvang (stom genoeg voel ik me daar dan weer schuldig of iets over :? maar als ik aan het werk ben is ze daar ook en het is niet alsof ik 'gezellig' een dag vrij ben ofzo..)

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 31-01-2011 20:19:46 ]
pi_92139714
Als je zelf niet goed voelt en je baby wel dan is het best handig zo'n opvang. Je kan toch wat later brengen en wat vroeger halen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92139810
Ja denk ook dat ik dat doe. In elk geval niet zoals normaal al om half 8, maar tegen half 9 ofzo. En dan gewoon wat eerder halen was ook mijn plan :)
pi_92142225
Da's niets om je schuldig om te voelen hoor... (al zou ik het ook doen... gevoel en verstand zijn het niet altijd eens) Zie het maar zo: als je jezelf niet lekker voelt, kan je niet goed voor haar zorgen; dan is het beter als er goed voor haar gezorgd wordt bij de kinderopvang.

(En het is altijd zo makkelijk om dat tegen iemand anders te zeggen... Ik luister zelf ook maar half als mensen dat tegen mij zeggen. Wat zijn we toch een stel eigenwijze mutsen he?)

Beterschap!
pi_92142405
Wij brengen Thomas ook soms naar de onthaalmoeder als we thuis zijn. Poetsen en strijken gaat zoveel vlugger als Thomas er niet bij is en dan hebben we uiteindelijk meer quality-time voor Thomas. Plus dat hij het zo fijn vindt bij de onthaalmoeder en de andere kindjes.

En dan mag hij op zo'n dagen lekker lang uitslapen en brengen we hem pas als hij er klaar voor is en halen we hem al in de vroege vooravond op.
pi_92142502
En ik vind het trouwens wel eens fijn om de uitzondering te zijn ;)

Kind maakt ouders niet gelukkiger
pi_92142858
Ja maf he? Ze heeft het daar super naar haar zin! Maar ik vind het ook zo heerlijk om haar om me heen te hebben. Maar als het even kan wil ik woensdag nog wel aan het werk, dus dan is het beter om morgen nog even goed bij te slapen/uit te zieken.. Dan is de kans groter dat ik woensdag weer wat beter ben!

Ik denk dat ik dan ook een uitzondering ben Leonieke ;) alhoewel, Leia is nog geen 2 natuurlijk :+
pi_92142909
haha.. die had ik ook gelezen Leo, 't is weer lekker allemaal over 1 kam geschoren. Er zijn inderdaad wel momenten dat ik minder gelukkig ben nu dan vroeger, zeker als je om 3 uur 's nachts een luier staat te verschonen bij knalrode bloedende billetjes en een krijsend kronkelend kereltje bijvoorbeeld... maar over het algemeen ben ik nu toch wel heel tevreden en gelukkig met m'n leventje. Als je alleen al zo'n stralende glimlach krijgt als je je hoofd om het hoekje van de slaapkamerdeur steekt... O+ Zucht.. je wordt er wel week van ;)
pi_92143517
Ow, ik had het weer niet gelezen van die 2 jaar :') Maar toch voel ik mij een uitzondering :+

Begrijp me niet verkeerd, ik sta ook niet te springen als ik Thomas afzet bij de onthaalmoeder. Maar hij is daar in goede handen en amuseert er zich, dus dat maakt het wel minder erg. Maar als ik heel weinig te doen heb thuis vind ik het heerlijk als hij hier is. Dat zijn dan de dagen dat ik echt de hele dag met hem kan bezig zijn, niet uit het huis moet, het huishouden kan laten voor wat het is. Weet je, op die dagen heb ik zelfs liever geen bezoek :@ We werken ook allebei fulltime (op 4 dagen, dus het zijn altijd lange dagen) waardoor we het maximum willen halen uit die dagen dat we echt vrij zijn.

En Shandaly idd, die glimlach O+ Mijn god, je kan me soms helemaal opvegen... O+ Of als we 's avonds bij de onthaalmoeder komen en hij zijn speelgoed aan de kant gooit en van de andere kant van de living komt aangekropen (met zijn speciale kruiptechniek zodat het extra vlug gaat _O- )
pi_92144511
Ik breng Leia pas sinds 3 weken weg hè ;) dus ik moet sowieso nog een beetje daaraan wennen...
pi_92144993
quote:
Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef Orea het volgende:
Zo snelle Jelle die Floris! Filmpje maken Son :D

Ik ben ook ziek thuis nu. Ik heb Leia vannacht bij me gehouden en daardoor hebben we allebei super geslapen, was ook nodig. En nu liggen we samen in bed. Papa is er wel (papadag) maar Leia en ik zijn allebei zo niet lekker dan we het heerlijk vinden, tegen elkaar aangeplakt!

Ze ligt nu weer tegen me aan te slapen, dus ik ga maar even mee tukken!
morgen :)
en beterschap :*

vandaag is ie de hele dag bezig geweest bij mn moeder O+ toren van blokken moet om gegooid worden.
hij gaat veel te hard! maar tis wel leuk O+
pi_92146415
Sinds 3 weken pas? Wauw..
Lars gaat al 7 maanden naar de kinderopvang.. twee dagen per week. Toen hij 10 weken oud was hield mijn verlof op, een week eerder is hij wezen 'wennen', dus al met 9 weken. Ik weet niet beter. Maar het scheelt wel dat hij het er enorm naar zijn zin heeft, en dat de juffen daar hem ook zo'n leuk ventje vinden (kan ook niet anders natuurlijk ;) )
pi_92146990
Ik heb ongelofelijk veel mazzel gehad met nog 6 weken vakantie en een volle maand ouderschapsverlof na mijn zwangerschapsverlof :) De opvang had ook niet eerder dan januari plaats, dus gelukkig kwam het zo uit bij elkaar.. Als het niet anders was geweest was ze ook met 10 weken al gegaan, maar nu was ik wel heel erg blij dat ze pas met 5,5 maand hoefde!

Het is de fijnste opvang die ik maar wensen kan! Ze zijn gek op Leia, en Leia op de leidsters. (toen ik haar woensdag haalde, vertelde de ene leidster hoe de dag was geweest, Leia hoorde haar alleen al praten en begon te schaterlachen O+ dat zegt voor mij dan al genoeg :))

Ze gaat ook 2 dagen per week.. dinsdag en woensdag.. dat gaat prima zo! Maar ik moest dus nog wel een beetje wennen. Daarom misschien ook mijn tweestrijd op een dag zoals morgen. Maar wat ik al zei, 't is niet alsof ik een lekkere dag vrij heb ;) (want denk dat ik haar dan wel thuis zou houden)..

Ik ga haar wakker maken voor nog een voeding en dan lekker slapen! Welterusten alvast!
  maandag 31 januari 2011 @ 22:09:37 #227
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92147750
oh ik zou het heerlijk vinden, een dag wel thuis zonder Noortje (erg he, maar die nachten breken me zo op). Dan ga ik eerst uitslapen en binnen een halve dag het hele huis poetsen (dat gebeurt nu in etappes iedere keer een onderdeel en dat schiet niet op, is het ene schoon dan is het andere al weer vies), even de stad in nieuwe kleren shoppen en dan mijn mop weer ophalen. Maar ja, dan moet ik een dag vrij nemen en ik heb er niet heul veel.
pi_92147941
Waarom erg Becky? Wellicht dat ik dat over een paar weken ook veel meer heb! :) tot nu toe gaat het allemaal echter prima, dus ik heb de behoefte (nog) niet zo! Ook doet Leia nog niet heel veel meer dan liggen :+ dus maakt ze ook niks vies :P en met zeker 2 slaapjes nog overdag, kom ik ook nog prima aan mijn huishouden toe...
pi_92147975
En nu ga ik echt naar bed :P
pi_92148753
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef becky27 het volgende:
oh ik zou het heerlijk vinden, een dag wel thuis zonder Noortje (erg he, maar die nachten breken me zo op). Dan ga ik eerst uitslapen en binnen een halve dag het hele huis poetsen (dat gebeurt nu in etappes iedere keer een onderdeel en dat schiet niet op, is het ene schoon dan is het andere al weer vies), even de stad in nieuwe kleren shoppen en dan mijn mop weer ophalen. Maar ja, dan moet ik een dag vrij nemen en ik heb er niet heul veel.
Becky, dat is ook precies hoe ik het zou doen. Een werkster voor een paar uur per week zou ik fantastisch vinden maar ik denk niet dat dat financieel haalbaar is.

De nachten zijn hier ook erg slecht de laatste tijd vanwege het hoesten. Hannah heeft doorlopend hoestbuien tot spugen aan toe. Ik kan haar dan echt niet laten liggen en heb ook alles al geprobeerd om het hoesten te verminderen. Ik vind het zo naar als ze zo moet kokhalzen en geen rust krijgt ;(
En uiteraard loop ik er ook weer als een zombie bij op werk :X
  dinsdag 1 februari 2011 @ 07:02:57 #231
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92160558
Orea, Noortje slaapt de ene keer een half uur en de keer erna 3 uur, dat verschilt enorm, naast het feit dat ik eigenlijk niet de enige ben die hier in huis moet poetsen. Wij hebben een werkster gehad, maar die deed in drie uur de badkamer en de bovenverdieping stofzuigen en dweilen. Das mij te weinig naar mijn zin.

Hier ook niet hele beste nachten en ik ga er steeds vroeger in, gezellig met een vriend die tot een uur of half elf werkt. Die zie ik maar amper meer.
pi_92161564
Maar dat lijkt me dan ook lastig Beck! Wat ik al zei, hier gaat het me allemaal nog heel makkelijk af, ik heb makkelijke werkuren, ben vroeg klaar. Werk 'maar' 3 dagen. Mijn meneer kookt en doet boodschappen, ik de rest, Leia slaapt nog veel en dat red ik allemaal nog prima! Mocht dat veranderen of anders zijn, dan heb je misschien ook wel kans dat het me heerlijk zou lijken, zo'n dagje even handen vrij!

Nou Leia net weggebracht.. en ze begint wat selectiever te worden in haar glimlachen.. Maar niet op de opvang hoor O+ ik kom binnen en mevrouw laat haar meest grote en stralende glimlach zien :D En ze hadden haar om half 8 al gemist O+ en waren heel blij dat ze er toch was! Leia ook, dus ik kan met een gerust hart verder uitzieken..
pi_92162206
Vannacht van half 12 tot 3 elk kwartier hummeltje getroost.
We hadden melk gehad bij het avondeten dus we hadden echt zoiets van: toch eenr eactie? :? Dat kan bijna niet.
Maar om 2:30 bleek meneer 39,4 te hebben :o Echt een record! En je kan een boel krijgen van melk, maar volgens mij geen koorts een heel aantal uur later ....
Paracetamolletje en een fles gegeven en toen werd hij vanmorgen om 8:45 kiplekker wakker? :?
NOUJAAAA!
*gaap*
  dinsdag 1 februari 2011 @ 09:37:31 #234
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92162370
Hier ook een ziek frummeltje ;( Afgelopen avond alles ondergespuugd, zichzelf een aantal keer, de commode, mij...ook koorts. Net had ze 38,8 :{
Het lijkt me dat ze zo vaak ziek is....
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92162380
Jemig, volgens mij is het tijd voor de lente hoor.. Al die zieke kindjes!! :{
  dinsdag 1 februari 2011 @ 09:42:03 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92162447
Nog meer zieke kindjes -O-

Nathan is niet ziek, het tegenovergestelde juist, zoals altijd vrolijk. Gisteren in de wachtkamer bij de tandarts lachtte hij tegen iedereen, ik kreeg zelfs nog een "succes met de opvoeding" (wat lief bedeld was, niet sarcastisch) van een oude man O+ .

Hoe hij met deze nachten nog zo vrolijk kan zijn is mij een raadsel.
pi_92162674
Ah gut, zieke kindjes :*

Het moet inderdaad snel lente worden. Ik zelf ben ook klaar met de winter nu haha.
Zei gisteren nog tegen manlief, het is net of mijn lichaam niet meer warm wilt worden. Het heeft zon! nodig. :)
pi_92162708
nog meer zieken? snel beter worden allemaal! :*

hier geen ziek kindje maar echt wel een zwaankleefaan
vannacht al..... dat wordt wat vandaag lang leve de draagzak!
pi_92162768
Dikke pret met Mart net. Zie ik ineens een kies! :D
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:13:28 #240
259886 pessie
pi_92163085
Het kindje van mn broer is geboren en overleden -O- ;(
pi_92163163
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef pessie het volgende:
och arme jullie :'(
gecondoleerd en sterkte :*
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:21:25 #242
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92163261
Ach Pessie! Wat erg! ;(
Gecondoleerd en heel veel sterkte! :*
Weten ze waaraan/waarom?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92163311
Pessie, wat afschuwelijk...
Gecondoleerd en sterkte voor de hele familie :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92163398
Pessie :* Wat erg....
geen woorden.....
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:29:49 #245
259886 pessie
pi_92163414
De vliezen zijn gebroken bij 19 weken zwangerschap. Vandaag was ze 27+2. Er was altijd al weinig kans maar de artsen hadden vorige week gezegd dat er misschien toch wel iets mogelijk was en opeens was er weer hoop.Ze heeft vorige week ook preventief de prikken gehad maar de longetjes waren gewoon veel te klein, ze konden er geen lucht in krijgen
pi_92163515
Wat ontzettend k*t gewoon. Dat beetje hoop heeft niet mogen helpen.
Pffff.
pi_92163567
Wat vreselijk Pessie.. sterkte!
Zo zie je maar weer, alles is relatief. Dan maar verkouden met luieruitslag, buiten dat heb ik een prachtig vrolijk ventje... O+

Het wordt wel een lange dag hier op m'n werk... behoorlijk druk, en niet best geslapen... zo'n dagje vrij om te slapen en te poetsen klinkt best lekker. (Al zou ik zo'n dag dan weer zo vol plannen dat ik er uiteindelijk nog veel vermoeider van zou zijn...)

Beterschap voor iedereen die het nodig heeft! :*
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:35:31 #248
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92163569
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:29 schreef pessie het volgende:
De vliezen zijn gebroken bij 19 weken zwangerschap. Vandaag was ze 27+2. Er was altijd al weinig kans maar de artsen hadden vorige week gezegd dat er misschien toch wel iets mogelijk was en opeens was er weer hoop.Ze heeft vorige week ook preventief de prikken gehad maar de longetjes waren gewoon veel te klein, ze konden er geen lucht in krijgen
Pessie, gecondoleerd.
Wat zullen je broer, schoonzus en jullie allemaal tussen hoop en vrees gezweefd hebben zeg. Heel veel sterkte. :*
A grand adventure has begun.
pi_92163634
Oh Pessie, ik krijg het er gewoon koud van. Wat afschuwelijk. Sterkte :*
pi_92163698
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef pessie het volgende:
Oh wat erg!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')