abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2011 @ 19:32:51 #1
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91813339
Vorig topic: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 67

02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 24-01-2011 23:12:12 ]
A grand adventure has begun.
pi_91813766
Simmu, als ik het zo lees, heeft Ravi toch wel wat vocht binnen gekregen hoor.
Hij heeft verder alle dagen gewoon goed gegeten en gedronken toch?
Niet meteen te druk maken, morgen gaat het vast alweer beter.

:*
pi_91813791
* simmu gaat morgenochtend aan de slag met 2 flesjes :)

pak ik er ook gewoon de oude browns flesjes bij. die waren veel fijner (we waren al een tijdje over op een ander merk omdat de papspenen hier zo kut te krijgen zijn)

keshet: ravi is normaal een heeeeeele goede eter. die eet alle 4 zijn flesjes van 200 cc + een normale portie fruit en een normale portie groentes. vandaag wilde hij zelfs maar een paar hapjes van zn lievelingsfruit (zomerfruit, normaal 2 bakjes pp hier) op

nu weigert hij al de hele dag zowat alles
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91813934
nja, hij zit al bijna een week wel op het minimum hoor. dat hij van alles consequent de helft eet of drinkt. maar goed: dat was op zich voldoende voor een ziek kindje. maar nu wil hij opeens niks terwijl de koorts wel weg is. het verslechterde al direct vanaf dat die ab moest
pi_91814194
Misschien anders morgen even met HA overleggen, Simmu.
Als de koorts morgen ook nog wel lijkt te zijn, is dat een goed teken en misschien dat hij zonder ab wel weer goed gaat eten en drinken.
pi_91821172
hopelijk werkt t simmu!
Met Floris heb ik er gelukkig geen moeite mee gehad. Maar gelijk vanaf t begin gemixed met fv.
Was een tip van de apotheek. Die vrouw vertelde dat zij t altijd in de speen deed, dus dat deden we eerst, maar dat werkte niet zo goed want hij ging zn hoofd draaien. Dus maar met 30cc gemixed en dat werkt dus wel goed.
pi_91821593
Keshet, Dijon en Tirza mogen uit de OP en dan is jouw ukje de eerstvolgende *O*
  maandag 24 januari 2011 @ 21:58:13 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91822586
:o Emma ook alweer bijna 1 jaar!

Ravi, goed drinken hoor en snel opknappen

Mijn mannetje is heel erg verkouden en slaapt daarom slecht (en ik dus ook). Ga zo mijn bed maar opzoeken...
Wel even een O+ momentje: hij zette 2 losse stappen van de bank naar mij O+
pi_91836145
Nu al lopen Harry? Is dat niet een beetje vroeg al? Wel knap hoor!

Ik ben stikchagerijnig vandaag. Man'lief' presteerde het om vanochtend pas om half zes naar bed te komen! Half zes!!! Hij verwacht blijkbaar dat Lars dan ook maar even 'uitslaapt tot een uur of twaalf'... Dat kan je toch niet verwachten?! Dat ik 'm na z'n papflesontbijt om half zeven nog eventjes weer in bed leg, wil toch niet zeggen dat hij dan nog weer 5 uur gaat slapen? Zo'n ventje wil toch spelen, leren, ontdekken! En het ergste vind ik nog wel dat S. vrij vast slaapt... Lars moet waarschijnlijk zo'n beetje z'n longen uit z'n lijf krijsen wil meneer wakker worden en z'n zoontje aandacht geven. Echt, ik ben pislink. Dat die eikel van ons in het weekend al uit mag slapen tot lunchtijd is toch al heel wat, doordeweeks mag ie wel eens een beetje een normaal mens zijn. Studententijd is lang geleden!
pi_91836224
Simmu is het gelukt met de twee flesjes?

Asy wat goed zeg dat je zoon al losse stapjes doet. Lijkt me ook wel spannend, want hij zal vast ook vaak vallen deze periode..

Shandaly vervelend dat je vriend niet een beetje rekening houdt met Lars. Dan moet hij de volgende avond maar wat vroeger naar bed hoor! Ik lag er zaterdag om 4.30 uur in en was om 7.00 uur weer wakker, ben zondag al om 20.00 uur gaan slapen ;)

Femke is zo'n vrolijke meid, ze is tegenwoordig aan het nep lachen en nep kuchen, herkenbaar?
pi_91836362
Shandaly, moet hij er uit dan vanmorgen?

Hier een Florian die om 8:15 ontzettend vrolijk wakker werd :? O+ 8:15!!! Dat mag best vaker ;)

Dat mocht vandaag ook wel, want ik had vanaf een uur of 3 een ontzettende buikgriep :X Nog niet over trouwens en nu met twee kinderen thuis
* freecell gaat slappe thee drinken
pi_91836405
het is gelukt *O*

eerst kiro's miniflesje met medicijn (helemaal op) en toen zijn eigen fles (de oude, alles terug naar browns dus), waarvan hij ook nog wat dronk. nu heeft hij zonder gedoetje medicijn *en* 110 cc aan melk op *O*

nog steeds helemaal koortsvrij, maar wel met nare hoest, het wurm. nu moet mama voorlezen....
pi_91836421
gelukkig simmu! *O*
fijn dat t op die manier wel werkt!
pi_91836552
beterschap freecell! buikgriep is ellende ;(
:*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:57:28 #15
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_91836554
Fijn Simmu! *O*
Bedankt voor je pm, ik ga het vandaag meteen proberen :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_91837207
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:44 schreef simmu het volgende:
het is gelukt *O*

eerst kiro's miniflesje met medicijn (helemaal op) en toen zijn eigen fles (de oude, alles terug naar browns dus), waarvan hij ook nog wat dronk. nu heeft hij zonder gedoetje medicijn *en* 110 cc aan melk op *O*

nog steeds helemaal koortsvrij, maar wel met nare hoest, het wurm. nu moet mama voorlezen....
Hoera! *O*
Dat is een goed begin!
En die hoest blijft volgens mij nog wel even hangen! :)
pi_91837586
Wat fijn simmu dat het zo goed gaat :)
pi_91838712
sangdrax hoest nog steeds. maar ravi pakt het verstandiger aan dan een volwassene: hij houdt het hoesten tegen! en dat helpt, aangezien het meer een kriebelhoest is dan een ophoesthoest, als u me begrijpt.....

zonet ook de helft oid van een banaan en kiwi fruithap *O*
pi_91844673
miniflesje met ab ging alweer goed :) ik ben zo blij! geen medicijndrama meer *O* dankdank :*

hij zit terug op het "psies de helft van anders" regime, wat me best is. ventje moet nog wat opknappen tenslotte, dan heb je ook geen trek.

sinds vandaag zwaait het wel terug als je naar hem zwaait :W
pi_91844809
*O* voor ravi!

wij zijn op weg naar de ha voor controle. wel zielig hij lag lekker te slapen. dus zn bed maar uitgetrokken.
pi_91847448
Het is nu al de 3de dag op een bijna rij dat Mart alleen nog 's ochtends heeft geslapen.
Zaterdag van 9 tot 11, zondag van kwart over 9 tot half 12 en vandaag van 10 tot kwart over 11. En nu ligt hij te mopperen in bed. Is wel moe, maar slapen, echt niet!

Terwijl hij gisteren bij opa en oma gewoon 2 keer overdag geslapen heeft.
Hij oogt 's ochtends zo moe, dat ik hem ook niet wakker wilt houden tot ná het brood, zodat hij maar één slaapje heeft.

Lastig dit...
pi_91852483
ymme, hier werkt het (bij allebei de draken) heel goed om er echt vaste tijden op na te houden waarin ze op bed liggen (uiteraard wel met een half uurtje speling aan beide kanten, een mens kan niet op de klok leven en uitzonderingen als we weg moeten ofzo komt ook heus wel voor). ravi gaat 's ochtend van 10 tot 12 ongeveer en dan 's middags doen we hier allemaal tussen 2 en 4 een gezamelijke fiesta. vooral 's middags ben ik streng. geen kinders beneden voor half 4! als ze huilen ga ik kijken wat er aan de hand is (en indien mogelijk het probleem fixen), als ze spelen is het me best en tel ik mijn zegeningen :P

ravi is blij met zijn miniflesje diksap met level 1 speentje erop c_/
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:37:24 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91861676
simmu, wat fijn! *O*

Shandaly, kan me wel voorstellen dat je boos bent hoor! Hoe is het vandaag gegaan uiteindelijk?

freecell, buikgriep is niet tof! Zeker niet met 2 hummels in huis.

Harry liep vandaag een paar keer 2 stappen, van papa naar mama en terug O+
Hij valt overigens gewoon gecontroleerd. Hij weet precies wat hij doet en als hij zijn evenwicht verliest dan laat hij zich op zijn bips vallen.
pi_91862252
Harry, je doet precies wat Mart ook doet.
Hier ook vallen op de billen of anders voor over en weg kruipen meteen.

En vandaag een stukje alleen gelopen naar mij toe. En hij geeft mij kusjes (mondje open, tong eruit). De hele dag door! Zo lief....
pi_91862423
shandaly, logisch dat je boos bent hoor :*
ik heb geen oplossingen voor je, maar ik snap dat je boos bent!

flessen gaan nog steeds maar half, maar ik had ff een potje opgewarmd als avondeten en dat heeft hij bijna helemaal op en zn medicijn ging weer prima *O*

zodra de ergste hoest weg is maak ik ge(of mis)bruik van de situatie en kom ik met bammen aan :)
pi_91863077
Ymme: hier hetzelfde en ik houd hem wél wakker. Liever een uurtje een gefrustreerde babay aan het einde van de ochtend dan de hele middag een gefrustreerde baby.

Ik ga dan gewoon even iets doen :) Eendjes voeren, boodschappen, bij de buurvrouw op bezoek :)
pi_91863835
Nou.. papa is vanochtend toch maar rond half elf opgestaan. Toen ik thuis kwam van m'n werk om met hem en Larsje naar het CB te gaan, waren ze net met de laatste hapjes van z'n fruithap bezig. Na het CB bezoek ben ik weer terug gegaan naar m'n werk, want ik zat vandaag stikvol met allerlei vergaderingen en afspraken, met als toetje ook nog eens een borrel omdat er iemand voor z'n examen geslaagd was. Ik was dus ook pas laat thuis... heb Lars nog net even kunnen knuffelen voordat z'n lampje uit ging. Papa was wel wat aan het pruttelen dat-ie zo weinig geslapen had... maar tja, eigen schuld, dikke bult. Blijkbaar had ie gisteravond ineens nog een of ander idee voor een computerprogrammaatje.. en dan moet dat eruit. Snap ik op zich wel, maar aan de andere kant, je hebt nu als papa ook je verantwoordelijkheid naar je zoontje toe. ALS je al de nacht doorprutst, dan moet je maar wat meer koffie overdag ofzo, maar dat kleintje heeft gewoon aandacht nodig. Ik heb geen idee hoe dat op andere dagen gaat eigenlijk.. zal het eens wat meer in de gaten houden.

CB bezoek was helemaal goed trouwens. Lars vond het meten en wegen maar niets, heeft het vreselijk op een krijsen gezet daar. Maar eenmaal terug in de wachtkamer, en bij het gesprekje met de kinderarts was ie weer helemaal vrolijk. Op alle punten goedgekeurd! 8,5kg, 72cm... (Vandaar dat ik al bezig ben met maatje 74 scoren ;) ) Enige puntje was dat zijn huidje vrij droog is... kregen advies toch maar een cremepje te gaan gebruiken. Zal straks eens kijken of ik die curves online krijg.

Hoe gaat het nu Freecell? Buikgriepje al weer wat weggetrokken?

Fijn dat het beter gaat met Ravi, Simmu.

Heh.. wij kregen vandaag bij de post alweer de nieuwe WIJ, jonge ouders... mét de 1-jaar-special al!! Lars wordt deze week net 9 maanden... z'n eerste verjaardag duurt nog heeeeel lang... toch...?Toch?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:49:24 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91869580
Harry heeft ook snel een droge huid. Bij ons hielp de Zwitsal goedenachtcreme (of hoe dat spul ook heet) heel goed. Hij ruikt alleen niet echt Zwitsallig.
Of Natusan babyolie
pi_91877447
simmu ik heb even het medicijndrama gemist maar jompel maar al te graag mee te het opgelost is *G*

en freecell beterschap :*

shandaly is ook echt niet leuk, een keertje moet kunnen natuurlijk, maar goed het was gewoon door de week en jij moest werken, logsich toch dat je dan pisnijdig wordt :*

Harry die losse stapjes aan het zetten is O+

minidraak heeft sinds 3 dagen ook besloten wat minder te slapen overdag ofzo (en ze slaapt snachts al zo goed... ;( ) wel slaapt ze dan laat ochtend, begin middag 2 uur, maar daarna tot aan 20.00 uur praktisch niet. wordt pas rond etenstijd beetje jengelig moe, heb het idee dat ze daardoor ook minder goed eet?!
de nachten blijven we beetje klungelen, ze wordt helaas nog aardig vaak wakker, maar nu meer door het hoesten als de benauwdheid gelukkig
pi_91882287
Oef, minder slapen is soms ook wel onhandig inderdaad.

Voor de droge huid gebruiken wij hier een fantastische basis-crème die ik van een bevriende Franse apotheker heb gekregen :+ Hebben jullie ook niks aan hè? :')
pi_91882583
Mart begint wéér verkouden te worden.
Heb de neusspray maar weer gepakt en gebruikt al.

En ik sta al 15 min in de wachtrij van de huisarts. Heb een blaasontsteking, zucht.
pi_91883200
selene had ook zo'n droge huid. daar hielp het geweldig bij om na een badje dan lekker te smeren met zwitsal gelolie. spul is duur in aanschaf, maar je doet er zo'n 2 jaar mee ;)

freecell, knap jij al op?
pi_91884531
:D Mart is zelf een banaan aan het eten.
Geef hem beste grote stukken (breek ik af van de banaan) en hij eet het smakelijk op.
pi_91886423
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:07 schreef ymme het volgende:
:D Mart is zelf een banaan aan het eten.
Geef hem beste grote stukken (breek ik af van de banaan) en hij eet het smakelijk op.
Dat doet Thomas ook :Y
En sinds kort best wel netjes (vroeger prakte hij het samen in zijn handen). Ik geef hem nu een stuk banaan als ik zijn fruitpap aan het maken ben :)
pi_91886520
Minidraak is ook banaan fan! laatst keurig bij mij op schoot uit de schil gehapt, anders krijgt ze het ook in stukken op d'r blad
pi_91887303
Volgens mij zijn alle kinderen wel gek op banaan.
Nu is hij lekker een boterham aan het eten :)
En daarna gaat ie lekker slapen. Het is gelukt om hem vanochtend niet op bed te leggen en hij houdt het goed vol moet ik zeggen. Scheelt dat we even naar de huisarts heen en weeg zijn gelopen om urine in te leveren. En daarna boodschappen gedaan en toen ook nog de hond uitgelaten. Thuis fruit gegeten en daarna lekker spelen en nu dus lunchen. Normaal doe ik dit om 12u00/12u30 maar dat gaat hij echt niet volhouden nog!
pi_91887897
Florian is ook banaan-fan, die krijgt ze per halve :)
pi_91890860
Ik heb eigenlijk nog niet geprobeerd om Lars banaan-uit-het-vuistje te laten eten. Toen we begonnen met fruithapjes moest hij niets hebben van banaan. Nu eet hij wel fruithapjes waar ook banaan in zit, maar pure banaan hebben we al lange tijd niet meer geprobeerd... misschien toch binnenkort eens testen.

We hebben gister voor het eerst brood met beleg gegeven.. Leverpastei is alvast erg lekker volgens Lars :D eens kijken wat hij allemaal nog meer lust...
pi_91899871
mijn mopsie is nog wat zwakjes en slapjes, maar begint wat fut te krijgen! hij's heel erg huidhongerig! dus vandaag hebben we de nieuwe mei tai uitgeprobeerd (speciaal voor ons gemaakt) en die wordt als TOF! bestempeld. deze heeft een verstevigd wegduikkapje

hij kon al vanuit ligstand aan de handjes zitten, maar nu kan hij dan door naar staan alsubegrijptwatikbedoel :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:50:24 #40
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91911923
Ikbegrijpwatubedoeltsimmu! Hoe tof! Fijn dat 't kereltje zich ook wat fijner voelt!

Emma wil niks anders meer dan staan. De fysio ging afgelopen maandag voordoen hoe we moesten oefenen met Emma op haar knietjes laten spelen.
Dus, ze zet Emma op haar knietjes aan een tafeltje, Sophie er bovenop en spelen maar. 1 2 3 en flop, Emma stond. Dat zo 10 keer achter elkaar en toen gaf zij het ook maar op. :D

Maarreh, wtf! Emma staat gewoon bovenaan in het lijstje! Hoekandanou? Ze is net geboren! :o
Freecell, wanneer is F.'je jarig?
A grand adventure has begun.
pi_91916487
Wat goed van Emma :D *O*

Hier eentje die het lopen heeft ontdekt. Nog niet los, maar aan de handen meelopen of langs de tafel of bank of met een loopkarretje. Het is nog wel een beetje een waggeltje want ze buigt haar knietjes nog niet zo goed, maar wel heul schattig om te zien.

Het gaat trouwens niet echt lekker met haar. Het grote hoesten is begonnen (verkoudheid) en het ene moment is ze hyper en kruipt stormt ze giechelend de kamer door en het andere moment is ze aan het brullen en wil niks eten/drinken en vooral niet slapen terwijl ze erg moe is. Ze heeft dus al een aantal slechte nachten gehad en slaapt overdag ook niet meer dan anderhalf uur per saldo :X
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:21:58 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91918247
Hier ging het vannacht goed met slapen!
En nu slaapt hij ook al vanaf 19:00u! :o
pi_91928714
Hier zitten we meer en meer in het systeem dat Thomas rond 19u/19.30u zijn laatste fles krijgt en dan gaat slapen tot we hem om 6u wakker maken of tot rond 7.30u.
Fijn natuurlijk, zo'n goede slaper :Y Maar wat doet het soms pijn als hij zo vroeg in zijn bedje moet. Zeker omdat we maar thuis komen rond 18.15u.
Maar vandaag wordt dus weer een dagje extra genieten :)
pi_91929376
Wow Asy *O*

Hier gaat Florian tegen 18:30 in bed, maar hij is dan ook de hele dag thuis en rond die tijd is hij écht 'op' Hij doet overdag ook nog maar één slaapje, misschien is dat het.
En gistermiddag was TARA thuis en ik aan het werk, dat gebeurt maximaal eens per maand een middag.... Kom ik thuis heeft meneertje een middagslaap gedaan van 12-15:30 _O- Welja! :')
En TARA was erg relaxed kan ik je vertellen :D
pi_91929382
Ow, FLorian is van de 14e trouwens, dus Emma wint toch echt ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:27:33 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91929385
Darn...
Vervloek die Fokwet... }:|
Hij werd wakker toen wij naar bed gingen. Daarna was hij nog wakker van 3:15 tot 4:15u <sucht>

Freecell, zulke taferelen kennen wij ook. Ik zit elke avond met een wakkere Harry. Mijn zusje komt oppassen omdat we een avond weg zijn. Ze heeft een saaie avond gehad want hij sliep gewoon door. Zo was het ook en keer toen hij nog echt klein was. Wij fles klaargezet etc., komen we thuis zit zuslief nog op. Ze was nog aan het wachten tot hij zich zou melden voor de fles...
Ze doen het er gewoon om! ;)

Maar hij is wel aan het oefenen met mama O+
Hoor je opeens mmmmmmmmm mmmmmmm mmumm mmmummmaa :D
en een hoop gejengel tussendoor omdat hij zich zielig vindt ;)

[ Bericht 48% gewijzigd door Asyniur op 27-01-2011 08:39:51 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:15:07 #47
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91930139
Dames ik kom me hier melden!

Onze pasgeboren zoon Nathan. 27 juli 2010 om 00:28. Hij was 2520 gram en 45 cm na 40 weken zwangerschap.

Lekker bijslapen van een snelle geboorte.

Nathan groeit lekker door, na 3 maanden weegt hij 5430 gram en is hij 61.5cm lang! Ook ontdekt hij wat hij met speelgoed kan!

Met kerst zijn we naar mn ouders in Frankrijk geweest. Er lag veel sneeuw en Nathan ging heerlijk mee naar buiten om te wandelen en sleetje te rijden.

Ons kleine ventje wordt groot. Hij is echt toe aan eten. Hij vind het een feest om met eten te spelen en aan zn luiers te zien krijgt hij ook echt wat binnen!
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:16:01 #48
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91930162
Voor de OP: 27-07-2010, Nathan, zoon van pessie
pi_91930370
Welkom Pessie, wat een leuke fotocollage :)

Op de kdv kan Femke terugdraaien van buik naar rug, maar ze heeft het thuis nog niet laten zien }:| ;)

Als ik aan het werk ben kom ik om 17.15 uur thuis, geef Femke om 17.30 uur eten en ga dan zelf koken. Eten we zelf rond 18.15 uur en breng ik rond 18.45 uur Femke naar bed met een laatste fles en lees ik voor en knuffelen we nog even. Mijn vriend ruimt de keuken op terwijl ik met Femke bezig ben.
pi_91930394
Pessie schuift Nathan zijn placemat niet aan de kant? Dat werkt hier met Femke in elk geval niet, placemat ligt binnen no-time op de grond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')