abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91227232
Vorig topic: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 66

15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:59:31 #2
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91228000
Ik gooi mijn laatste post gewoon even in de herhaling. :D

Welkom Floris! Lekker ding ben je! O+ Son, ook jij van harte welkom he!
Lukt het een beetje om hem een pufje te geven?

Welkom Femke en Mereltje! *O* Hoe gaat het verder met jullie?

Jeetje, Mart z'n haren al voor de 3e keer geknipt! Ik ga straks even de foto's bewonderen als die er al zijn!
Ymme, over die tanden kan ik weinig vertellen. Emma heeft twee ondertanden en bovenin heeft ze twee hoektanden. :')

Free, was wel lekker zeker, even tijd voor jullie tweetjes? Dubbel genieten nu al je mannen weer thuis zijn! Succes morgen! :* Moeten jullie ook een nachtje blijven of is de tweede test op een andere dag? (Ja toch, lijkt me dat er een paar dagen tussen moeten zitten?)

Becky, ik heb geen idee of Noortje te veel of te weinig drinkt. Wil je een fles gaan minderen dan? Ik zou gewoon overleggen met het CB of een KA.
Minimeeten is een goed idee trouwens! Even pm'en?

Emma heeft vorige week weer een prik tegen het RS-virus gehad en is toen ook weer gewogen. Mag ik even pimpen met mijn kind? *)

Wat ik nog het geweldigst vindt is deze:

6090 gram! 13 keer haar geboortegewicht in 11 maanden! (Beat that! :6 ) *O* Ook ongecorrigeerd heeft ze een lijntje uit de groeicurve te pakken! *O*
[/quote]
A grand adventure has begun.
pi_91228451
En ik deed *O* voor die groeilijntjes en meldde dat de tweede test een week later is ;)
pi_91230005
Mooie lijntjes Keshet en Sonnetje! *O* en inderdaad, 13 keer je geboortegewicht binnen een jaar lijkt me niet gezond voor niet-prematuurtjes... dan zou Lars nu 54,6kg wegen... :o

En succes morgen Freecell... zal voor jullie duimen.

Hier gaat met het kleine mannetje alles ineens weer keigoed. Hij was hartstikke vrolijk vandaag zeiden ze op het kinderdagverblijf. Ik heb nog wel het idee dat hij keelpijn heeft ofzo.. hij doet wat moeilijk met slikken. Of misschien dan toch een tandje... :? Hij heeft er op zich alle symptomen voor... 't is alleen dat ik in z'n mondje echt nog niets zie dat ook maar enigszins op een tandje lijkt. Nah ja, we zullen wel zien.

Het grote mannetje heeft de koorts overgenomen van Larsje. Die ligt nu met 39 graden op bed. Ik heb m'n roeping gemist.. ik had verpleegster moeten worden.. ;) (Bij hem weet ik overigens wel vrij zeker dat het níet zijn tandjes zijn ;) )
pi_91230285
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef freecell het volgende:
En ik deed *O* voor die groeilijntjes en meldde dat de tweede test een week later is ;)
dan duimen we gewoon de rest van de week tot het volgende week is :6

jij kleine sneak jij met de topictitel o|O
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91231509
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef simmu het volgende:

[..]

dan duimen we gewoon de rest van de week tot het volgende week is :6

Oh, ik zat al te kijken naar de tt wat er nu zo anders aan was 8)7

Wat een prachtige groeicurves Keshet en Sonnetje! Ik moet volgende week naar het CB met Hannah voor :{ prikjes :{ , ben benieuwd wat de nieuwe stats zijn aangezien ze zo snel ontspekte toen ze buikgriep had.

Sindell, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Laura *O* *O* *O*

Freecell, hoe ging het met de eerste test?

Verder gaat het hier wisselend. Hannah heeft 's nachts weer regelmatig last van haar buikje (vannacht 4 keer eruit gemoeten) en ik ben eigenlijk wel een beetje oververmoeid aan het raken daardoor want ik slaap ook slecht. Het goede nieuws is dat ze niet alleen met het grootste gemak staat en zich weer op haar kontje laat vallen, maar ze doet ook corrigerende stapjes en aan de handen stapt ze de kamer door. *O* En ze doet alles na wat wij doen, wat meestal hilarisch is :D
pi_91231829
had ik trouwens al verteld dat ravi echt superschattig zelf 'kiekeboo' doet? het duurde even voordat ik het doorhad :@ hij draait zelf zijn hoofd weg (met een flinke grijns naar boven, heel zijn lijfje gaat mee O+ voor de kenners: een flinke banaan!)en ploft dan terug en dan moet ik "kiekeboo!" roepen en dan giert hij van het lachen O+
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:28:50 #8
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91233956
Ik had die topictitel inderdaad ook gezien! ^O^

Freecell, nogmaals heel veel succes morgen en alvast ook voor volgende week!

Fijn dat Lars in ieder geval weer opgeknapt is! Beterschap voor je andere mannetje. 't zou toch wat zijn als ook hij last van de tandjes zou hebben he. :D

Octo, blegh, volgende week alweer prikjestijd voor Hannah? -O- Ik ben ook wel benieuwd wat ze weegt! Denk je dat ze is afgevallen? Wat goed dat ze al staat en stapjes doet met jullie. Dat lijkt me echt zo leuk. O+ Dat nadoen lijkt me ook érg leuk!
Minder leuk dat ze 's nachts wakker wordt van de buikpijn. Weet je ook waar het door komt?
Let je goed op jezelf?

Simmu, dat klinkt echt heel, heel schattig! O+ Zijn er filmpjes van? O+

Emma heeft eenzelfde soort actie. Die trekt *insert willekeurig ding* over d'r gezicht. Als iemand dan roept 'Waar is Emma!?!?!?!' dan komt er echt zo'n breedbekkikkertje onder het ding vandaan. _O-
Maar ja, dat had ik in het begin dus niet zo door. Dan lag ze met een knuffel op d'r gezicht te liggen en te trappelen met haar benen om aandacht te trekken en dan zat ik van ' :? ' :@
Ach, 't is goedgekomen he. :+

Laura, ben je jarig vandaag? Maar dat kan nog helemaal niet! :o
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meisje! *O* *O* *O* Ik hoop dat jij en je papa en mama een hele fijne dag gehad hebben! Tot snel!
A grand adventure has begun.
pi_91235215
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef simmu het volgende:

IK HEB GELIJK }:|
Dus ;)
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:53:09 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91236102
Ik zag mooie curves voorbij komen! *O*

free, veel succes morgen! :*

ik weet even niet wie het vroeg maar gisteren ging het na die worstel- en krijspartij goed. Hij werd wakker om 21:30 voor een slokje en toen pas weer om 2 uur.
Vandaag lag hij er pas om 20:30 in omdat hij 2 slaapjes gedaan heeft vandaag, en het is nog steeds stil!

Kiekeboe is leuk! :D

Och Shandaly, is het nog steeds zo'n ziekenboeg bij jullie? :{
pi_91239568
Kiekeboe spelen *check

Dat is hier nu zo'n beetje ingebouwd in het bedritueel. Stop ik haar in, trekt ze de deken over haar hoofd en flapt hem weer terug, en dat een paar keer na elkaar. En dan dus zo'n hoofd trekken: :D Het mooie is dat ze dan ook zonder te mopperen gaat slapen ^O^

Ik denk dat ze gevoelige darmen heeft, net als ik. Ze heeft gisteren geschranst van witte rijst en een gebakken eitje (wij hadden nasi). ze had de hele dag nog niet gepoept gisteren en 's nachts dus krampjes met windjes tot gevolg. Vandaag had ze 3 poepluiers binnen 3 uur dus hopelijk is het vannacht goed. Het zou mooi zijn als ze de gemakkelijke spijsvertering van haar vader zou hebben geërfd.
pi_91240949
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Asyniur het volgende:
Kiekeboe is leuk! :D

Och Shandaly, is het nog steeds zo'n ziekenboeg bij jullie? :{
Jep... met als enige voordeel dat ik zelf momenteel nergens last van heb.
* Shandaly zoekt stukje hout om dat op af te kloppen

en Kiekeboe is inderdaad geweldig! Als je Lars een doekje over z'n hoofd legt, begint-ie al helemaal te giechelen. En dan trekt-ie zelf dat doekje weg, en komt er zo'n mega brede grijns te voorschijn... geweldig!
Kennen jullie het Kiekeboek ook? Van Dikkie Dik? Dat is ook een hit hier....
pi_91250770
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef freecell het volgende:

[..]

IK HEB GELIJK }:|
Dus ;)
Blijkbaar is daar niet iedereen mee akkoord ;)

Wat een leuke curves heb ik zien passeren *O* Heerlijk als het zo vlot gaat met het eten :)

En ik weet niet meer wie het zei, maar idd geen nieuws is goed nieuws.
pi_91250789
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 07:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Blijkbaar is daar niet iedereen mee akkoord ;)
.
:o Ze hebben het zomaar gewijzigd :o

Zo, ik ga gauw mijn hummels aankleden en richting ziekenhuis. Hij is not amused dat hij zijn fles na zijn broodje niet mag _O-
  donderdag 13 januari 2011 @ 07:58:30 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91250909
Succes vandaag free!
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:59:04 #16
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_91251844
succes vandaag freecell!

Emma, wat ga je goed zeg!

Kiekeboe-en is leuk! Noortje pakt altijd zelf de hydrofiele doek als die op de commode ligt en trekt die over d'r hoofd. Als je dan zegt "waar is Noortje nou, trekt ze die doet van d'r gezicht af met een big smile! <3
pi_91252118
Keshet wat zal je trots zijn op Emma, ik vind het echt ongelovelijk!

Sonnetje ook fijn dat Floris weer goed is gegroeid.

Kiekeboe doen we hier ook. Ik leg een schoon spugdoekje over haar hoofd en zeg 'Waar is Femke nou gebleven?' en dan trekt ze zelf het doekje weg alleen gaat dat in zo'n razend tempo dat ik mijn zin nauwelijks heb kunnen afmaken. Misschien toch eens een hydrofielluier gebruiken want dan duurt het wat langer ;) Geloof dat ze het nog niet helemaal begrijpt :') Het Kiekeboek van Dikke Dik heb ik hier ook, maar daar wordt gewoon flink aan gevoeld.

Ik ben nu wat hapjes voor Femke aan het maken in het vooruit. Waar halen jullie kleine bakjes vandaan voor verschillende porties?
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:24:27 #18
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_91252405
Mereltje, ik heb bakjes van avent, gaat ongeveer 2 ons in. Ik kook vaak ineens drie porties waarvan ik er 1 invries.
pi_91252462
Emma! Knappe meid, gewoon op het onderste lijntje van de normale curve! Wat zullen jullie trots zijn!

Floris welkom! En ook een mooie curve hoor!

Mereltje, bij Ikea hebben ze kleine bakjes bv REDA, DISTANS heel goedkoop. Zelf heb ik toen PRUTA gekocht, maar de kleinste bakjes zijn al te klein voor m'n kleine vreetmonstertje. Daarom gebruik ik nu gewoon 2 van die kleine bakjes voor 1 maaltijd voor Lisa.

Hier gisteren bij CB geweest. Mevrouw is 70cm en 8200gram. Ze was in 1,5 maand tijd maar 160 gram aangekomen, maar dat komt waarschijnlijk door de week dat ze ziek was en niet wilde eten icm met diarree enzo.
We zijn door het CB ook doorverwezen naar een kinderfysio omdat Lisa nog niet rolt. Ik had echt zoiets van... :? ik maak me er niet druk om, met andere dingen is ze wel sneller en zitten doet ze wel, komt echt wel goed. Maargoed toch de verwijsbrief aangenomen en besloten nog een maand te wachten met bellen. Zeker omdat m'n gevoel zei dat het wel goed komt.

En vanmorgen... continue rollen van buik naar rug. Gisteren wat extra geoefend met haar en nu heeft ze het gewoon zelf door. Rollen van rug naar buik doet ze nog niet, maar one step at a time hè! Kinderfysio gaan we dus mooi niet doen voorlopig.

[ Bericht 0% gewijzigd door _NIKKI_ op 13-01-2011 10:59:00 ]
pi_91255228
stom dat je doorverwezen werd nikki..
Mijn neefje doet t ook nog niet echt, maar daar hadden ze zoiets bij: komt vanzelf wel, zn fijne motoriek is goed enzo...
Wel goed dat ze nu wel gedraaid heeft :D Komt vanzelf allemaal wel goed denk ik altijd maar :)

Floris draait wel al...hij heeft veel te haast groot te worden ;( ;)
(met 3 maanden van buik naar rug, met 4,5 maand van rug naar buik en nu draait ie niet meer terug :? apart kind haha) Vond t wel rustig toen ie nog niet draaide ;) :')

ik heb ook avent bakjes, vind t voor nu wel een mooi maatje voor Floris. Vullen ze nog maar voor de helft ;)
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:30:10 #21
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_91256381
Emma wat een mooie curves O+ Wat ben je toch een sterk meiske :*
Keshet je zult wel enorm trots zijn op je meiske O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_91256447
Ik zag een paar goede curves voorbij komen in het vorige topic :)
Super zeg!!

Kiekeboe is ook hier een hit.
Vooral als er iemand achter de deur staat, deur open doet en dan KIEKEBOE roept!
Ligt ie helemaal in een deuk!
pi_91262695
ik blijf dat hele ontwikkelen bij kleintjes lastig vinden hoor. het is allemaal erg afhankelijk van het cb en wie je spreekt. mijn ervaring is dat (mits er verder niets speelt he) het vanzelf goedkomt. ik heb de indruk dat waar de een snel is met fysieke dingen (rollen, kruipen, zitten), de ander juist meer met de fijnere dingen (dingen pakken, bladeren in boekjes enzo)bezig is. ravi speelt echt met zijn autootjes bijvoorbeeld :) hij laat ze heen en weer rijden :) de activitycenter van fisher price is hier ook een hit! selene speelde er pas mee toen ze al anderhalf was.

luxeprobleempje: het ventje past niet meer zo lekker in de box :')
hij kan nog niet zitten, maar is te lang aan het worden om er overdwars in te passen. ik heb trouwens het spijltje teruggewurm, maar dat blijft niet zitten. zou dat met houtlijm vastgezet kunnen worden?
pi_91263858
Als je maar lijm pakt die niet giftig is voor die kleintjes, dan kan het vast geen kwaad.

Lars is helemaal gek op zo'n activitycenter wat we in de box hebben vastgemaakt. Alleen wijzelf worden een beetje dol van dat muziekje dat erin zit. Er zitten er meerdere in, maar Lars blijft hetzelfde knopje leuk vinden..

Iemand al iets van Freecell gehoord? Ben best benieuwd hoe het gaat daar...

Hmm.. ik realiseer me net... Lars heeft gewoon helemaal geen enkel autootje!
pi_91265935
Ja, qua fijne motoriek gaat het wel helemaal oké. Ze kan met duimpje en wijsvinger iets pakken. Als ik haar vraag iets aan te wijzen doet ze dat netjes alleen met haar wijsvingertje en de andere vingertjes krult ze dan op, ze klapt en zwaait als ik het haar vraag, dus daarom vond ik het ook zo overdreven. Maargoed, het is denk maar net wie je treft daar.

Ik vroeg ook nog wanneer Lisa zou mogen beginnen met gewone melk en dat is volgens haar pas vanaf 1 jaar, terwijl ik hier ook 10 maanden langs heb zien komen. Ach, ik start ermee wanneer ik er zin in heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')