abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92424084
dan bel je morgenochtend toch gewoon de huisarts happy. daar istie voor. hoe zijn zijn luiers? plast en poept hij wel goed?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92424100
oh, en er wordt hier achteruit getijgerd :)
  zondag 6 februari 2011 @ 19:46:20 #153
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92424223
simmu, Hij plast en poept wel minder dan normaal, maar hij heeft ook minder in zijn lichaam natuurlijk. Maar vandaag had hij wel een flinke poepluier en diverse plasluiers. Hij is ook helemaal niet duf/sloom ofzo, maar gewoon vrolijk en heel actief.

ga ook zeker de dokter bellen als hij morgen weer overgeeft.
pi_92424446
er heerst vanalles hoor :(

is zijn fontanel erg ingedeukt? je kan altijd bellen he! als jij je niet zeker voelt hierin kan je iig de huisartspost bellen en het vragen :* het klinkt mij wel alsof hij niet direct een vochtprobleem heeft, maar jij ziet, ruikt en voelt hem
pi_92426311
Happy ik zou morgen gewoon even de huisarts bellen, heb geen advies voor je.

Pessie we zijn naar Kardinge geweest. Maar wat een gedoe is dat zeg voor een half uurtje zwemmen. Voorlopig slaan we even over. Ik kwam nog wel de badjuffrouw tegen waar ik ook zwangerschapszwemmen bij had :)

Leonieke, dat ladieladielala klinkt wel grappig :D hier is het tegenwoordig wawawawa :D

Och jeetje Florian :(

Ymme gefeliciteerd met je man en succes morgen met de prikjes!

Orea, met een gillende keukenmeid :D, die gilletjes kunnen ook heel zacht zijn he..

Lisa die de AB lekker vindt :D :9

Vandaag ook nog een cd met liedjes geluisterd die altijd worden gezongen bij de kdv. Je zag echt dat Femke de liedjes herkende.. dat wordt oefenen voor mij ;)

Nu lekker Boer zoekt vrouw kijken en vroeg naar bed :W
  zondag 6 februari 2011 @ 20:22:49 #156
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92426409
zijn fontanel is al bijna dicht, maar nee, die is niet ingedeukt voor zover dat nog zou kunnen. Ik heb ook niet het gevoel dat hij een vochtprobleem heeft, alleen vind ik dat overgeven zo vreemd aangezien hij verder geen ziekteverschijnselen vertoond.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:28:51 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92426819
De huisarts zei tegen mij toen dat een ingedeukte fontanel weinig wil zeggen. Dan moet je kind ook hangerig en apathisch zijn. In elk geval niet zichzelf. Harry heeft namelijk geregeld een ingedeukte fontanel en die is niet uigedroogd...

Daan zal ook wel last hebben van de buikgriep waarschijnlijk. Hopelijk knapt ie snel weer op. :*

Hier was het net weer bal maar ik was het gesodemieter in bed zat. Heb hem toch (al gillend) in zijn eigen bed gelegd alweer hij nog een half uur heeft gehuild/gegild/gejengeld/gemopperd maar uiteindelijk heeft ie het toch opgegeven...

En het huilt weer....

[ Bericht 1% gewijzigd door Asyniur op 06-02-2011 20:38:09 ]
pi_92427983
herkenbaar asy!
floris is vanaf 6uur tot net beziggeweest..wel zielig, je merkt dat ie niet lekker in zn vel zit.
oh en ben ook weer ondergespuugd :')
pi_92430890
arme jullie en arme kinders ;(
sterkte dames! :*
  zondag 6 februari 2011 @ 21:29:25 #160
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92431477
Sterkte Asy en Sonnetje. Hopenlijk houdt het echt snel op.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:57:14 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92437394
Nou ik ben weer naar boven gegaan, jongetje kwijl- en snotvrij gemaakt, zetpil gegeven en met hem in bed gekropen. Hij wilde nog de borst en binnen enkele minuten viel hij in slaap. Weliswaar onrustig maar toch.
En nu slaapt hij nog steeds, dus ik ga mijn bed ook opzoeken.

Truste allemaal!
pi_92447399
Sterkte alle dames met slecht slapende en ziekige kinders...
En volgens mij heb ik ook nog een verjaardag gemist... gefeliciteerd Tessa! (Als ze stiekum nog meelezen hier)

Mijn kereltje heeft wat nieuws ontdekt! Ik vond hem net op z'n knietjes rechtop in bed, met zo'n geweldig trotse blik.. "kijk mij nou mama!" Ik geloof dat het tijd wordt om de bedbodem een standje lager te zetten...

Ow, en we hebben dit weekend ook een fietszitje gekocht. Ik vind het er al prachtig uitzien in de schuur... zo'n kinderzitje aan het stuur :D

Wanneer zijn jullie overgestapt naar een ander autozitje? Meteen vanaf 9 kilo, als de kleine in een ander autostoeltje mag, of pas bij 13 kilo als de kleine echt niet meer in de maxicosi mag?

Ow, en nog een kleinere aanschaf hier: een babytandenborsteltje. Lars heeft nog helemaal geen tandjes, en zelfs niets wat er op lijkt dat ze gaan komen, maar het leek me eigenlijk wel practisch om hem er al aan te laten wennen voordat elke aanraking pijn doet. Maar hoe doe je dat eigenlijk: tandvlees poetsen? Al met tandpasta? Of alleen water? Zo'n baby weet natuurlijk nog niet hoe 'even spoelen' werkt...
  maandag 7 februari 2011 @ 08:42:25 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92447917
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:50 schreef Shandaly het volgende:
Sterkte alle dames met slecht slapende en ziekige kinders...
En volgens mij heb ik ook nog een verjaardag gemist... gefeliciteerd Tessa! (Als ze stiekum nog meelezen hier)

Mijn kereltje heeft wat nieuws ontdekt! Ik vond hem net op z'n knietjes rechtop in bed, met zo'n geweldig trotse blik.. "kijk mij nou mama!" Ik geloof dat het tijd wordt om de bedbodem een standje lager te zetten...

Ow, en we hebben dit weekend ook een fietszitje gekocht. Ik vind het er al prachtig uitzien in de schuur... zo'n kinderzitje aan het stuur :D

Wanneer zijn jullie overgestapt naar een ander autozitje? Meteen vanaf 9 kilo, als de kleine in een ander autostoeltje mag, of pas bij 13 kilo als de kleine echt niet meer in de maxicosi mag?

Ow, en nog een kleinere aanschaf hier: een babytandenborsteltje. Lars heeft nog helemaal geen tandjes, en zelfs niets wat er op lijkt dat ze gaan komen, maar het leek me eigenlijk wel practisch om hem er al aan te laten wennen voordat elke aanraking pijn doet. Maar hoe doe je dat eigenlijk: tandvlees poetsen? Al met tandpasta? Of alleen water? Zo'n baby weet natuurlijk nog niet hoe 'even spoelen' werkt...
Leuk hè SHandaly, dat bekkie O+
Harry zit nog in de maxicosi. Dat is het veiligst om hem te vervoeren en hij zeurt nog niet dus hij blijft er net zo lang in tot hij niet meer past of begint te huilen als hij er in moet.

Ik poets bij Harry ook het tandvlees (hij heeft alleen nog 4 voortanden). Gewoon met peutertandpasta. Die hoef je ook niet spoelen. Daar zit aminfluoride in en dat is nou net bedoeld voor de tandjes.

Vannacht is hier best aardig gegaan. Alleen heel even drama omdat hij het zo benauwd had. Arme kind zit vol snot (en kwijl). Waarschijnlijk voelt hij zich dus een beetje gammel/niet lekker in zijn vel. Hopelijk gaat het komende avonden beter...
pi_92448488
Happy hoe is het nu met daan?

simmu die een achteruit tijger heeft! hoera!

ik poets ook met peuter/baby tandpasta maar is dan ook wel nodig, tanden genoeg!

asy fijn dat het vannacht redelijk gegaan is! nu maar hopen dat harry snel opknapt en eindelijk weer eens zonder franc alla afgelopen dagen gaat slapen! sluit ik mezelf daarbij aan wat minidraak betreft!

floris jij was al ziek geweest ook snel beter worden zodat je mama niet steeds hoeft onder te spugen!

mereltje fijn dat zwemmen wel leuk was maar er gedoe was eromheen?
  maandag 7 februari 2011 @ 10:02:51 #165
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92449671
Ik moet vandaag een tandenborsteltje kopen. Ik had toch niet aan zien komen dat ie nu al een tand zou hebben. Tandpasta heb ik al wel in huis, kreeg van mn tandarts (mn zwager) een proeftube.

Mama's met zieken en heel slecht slapende kindjes, sterkte!

Shandaly, inderdaad ledikant maar even uets naar beneden.
Wij hebben nog niet eens een ledikant. Nathan past nog in beide wiegjes. De ene staat weer even bij ons op de kamer (ik was erg verdrietig na woensdag en wilde hem weer bij me hebben) en de andere is bijna formaat ledikant en staat op zn slaapkamer. Hij is alleen niet zo diep als een ledikant. Nou ja, als we een ledikant nodig hebben kopen we er wel een. Zit er trouwens over na te denken 1 te kopen bij de kringloop ofzo en die dan te verven, of is dat vies?
  maandag 7 februari 2011 @ 10:34:49 #166
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92450459
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef draculettetje het volgende:
Happy hoe is het nu met daan?
Mwuah, hij heeft prima geslapen vannacht en na het overgeven voor het naar bed gaan heeft hij nog bijna 100ml melk gedronken en dat is binnengebleven. Ook de pap vanmorgen heeft hij redelijk goed gegeten. Hij was vrolijk en actief en had geen koorts, dus hij is naar het KDV. Afwachten hoe het gaat. Als hij nou weer overgeeft ga ik meteen met 'm naar de HA.

Ik ben alleen nu zelf thuis met acute diarree :( dus misschien had Daan toch iets onder de leden maar dat moet denk vanzelf overgaan. Alleen het drinken in de gaten houden, maar dat gaat goed gelukkig.
  maandag 7 februari 2011 @ 10:35:40 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92450489
Hoi, wij zijn nieuw hier... :P

***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***

6 augustus meldde ik me 's ochtends erg vroeg vol goede moed op het ziekenhuis...

kiek niet naar m'n hoofd, ik ging bevallen niet op stap

Pas de volgende dag om 15.02 uur was daar dan eindelijk onze Willem O+

Pakweg een maand later was het baby er echt al helemaal vanaf... ;(

En dan gaan we via oktober:

via Sinterklaas:

en al een echt heertje met nieuwjaar:

Naar 2 weken geleden;

M'n menneke is een half jaar oud vandaag *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 7 februari 2011 @ 10:45:21 #168
259886 pessie
pi_92450731
Flugeltje welkom!!!!! Leuk dat je er bent!
pi_92451232
Fluugs, fijn dat je er bent en wat een buik zeg! :D
  maandag 7 februari 2011 @ 11:09:32 #170
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92451478
Ha die Fluugs! Een hartelijk welkom voor jou en Willem. Wat heeft ie toch een guitig koppie!
pi_92451616
Welkom Flugeltje!
Nog zo'n leuk kereltje in dit topic...
  maandag 7 februari 2011 @ 11:17:54 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92451733
Dank voor het warme welkom O+

@freecel, ja ik was best wel huge... :') Gelukkig zijn de extra kilo's er nu inmiddels wel helemaal af.
pi_92452039
Freecell, ben je nog met Florian bij de huisarts geweest? Juliette had ook rond die leeftijd haar hand gebrand, aan een open haard, en we kregen toen via de huisartsenpost een speciale zalf ervoor. Iets met zilver-, ik weet niet meer hoe het heet maar ik zou de tube kunnen zoeken evt. Ze had haar vingertoppen gebrand maar er is nu niets meer van te zien.
pi_92452362
Hij heeft 2 blaren op zijn handpalm, maar als ik het zo bekijk is het niks wat niet opgelost kan worden met een voorraadje calendula :)
En de blaren zijn nog dicht, dus nog even wachten :)
pi_92452396
Flugeltje en je mooie zoon! Welkom hier :)

Zo, woonkamer is weer aan kant. Gelukkig. Leuk joh 2 keer verjaardag geven. Not!
Om 13u20 met Mart naar het CB. 11 maanden afspraak (met 11 maanden en 1 week) en de prikken...

Hoe heet die zalf die je er op kunt smeren ook al weer?
pi_92456006
happy beterschap voor jezelf nu, fijn dat het met daan beter gaat en nu maar hopen dat ie niet meer overgeeft!

pessie, als je ledikantje schuurt en verf is er toch niks mis mee?
en ik denk heel begrijpelijk dat je nathan even heel dichtbij wil hebben :*

flugel :D willem een half jaar! wat een heerlijk mannetje O+
gefeliciteerd met deze mijlpaal!
pi_92456153
Dat had zij ook, maar die zalf was juist bedoeld om ontstekingen/problemen tegen te gaan, bacterieen doden enzo. Als er een open wondje ontstaat kun je er geen zalf meer opdoen. Heb even gekeken, 't was zilversulfadiazine.
  maandag 7 februari 2011 @ 13:38:51 #178
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92456888
KDV heeft nog niet gebeld, als het goed is slaap hij nu, dus dat zou betekenen dat de ochtend goed is gegaan.
pi_92457043
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Ik moet vandaag een tandenborsteltje kopen. Ik had toch niet aan zien komen dat ie nu al een tand zou hebben. Tandpasta heb ik al wel in huis, kreeg van mn tandarts (mn zwager) een proeftube.

Mama's met zieken en heel slecht slapende kindjes, sterkte!

Shandaly, inderdaad ledikant maar even uets naar beneden.
Wij hebben nog niet eens een ledikant. Nathan past nog in beide wiegjes. De ene staat weer even bij ons op de kamer (ik was erg verdrietig na woensdag en wilde hem weer bij me hebben) en de andere is bijna formaat ledikant en staat op zn slaapkamer. Hij is alleen niet zo diep als een ledikant. Nou ja, als we een ledikant nodig hebben kopen we er wel een. Zit er trouwens over na te denken 1 te kopen bij de kringloop ofzo en die dan te verven, of is dat vies?
onze komt ook van de kringloop hoor :) gewoon ff schoongemaakt en klaar ;)

hoi flugel :W gelukkige verhalfjaardag *O*
pi_92459654
Alles was weer goed.
Gewicht lijkt nu eindelijk wat minder snel te gaan :) Groei blijft gewoon hard gaan haha.

Mart, 11 maanden.

Lengte: 80,5 cm
Gewicht: 12,5
Hoofdomtrek: 47,5
Schoenmaat 2

Alleen heeft hij dus wel een droge huid. Ik zelf dacht dat het nog wel mee viel.
Maar goed, nu adviseerde ze iets van vaseline. Maar kan gewoon niet lezen wat er nu achter staat.
Vaseline lan nogwattus. :?
pi_92459934
Intensive care? :)
  maandag 7 februari 2011 @ 15:01:46 #182
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92460143
Agossie, Mart al ruim 80cm en schoenmaat 2 :D

Nee, Ymme, ziet er netjes uit hoor. En idd wat Freecell zegt:
pi_92460218
Nee dat dus niet.
Vaseline dermarzogol? En Vaseline landotte?
Zoiets staat er. Geen intesieve care.
pi_92460321
Deze?

Cetomacrogol :)
pi_92460358
Ymme, ik denk dat ze Vaseline Lanette bedoelen, kan je halen bij de apotheek.
hoewel die cetomacrogol ook goed is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92460632
Dank jullie wel :)

Het handschrift van de cb dame is echt niet te lezen ;)
pi_92460881
Het maakt eigenlijk ook niet uit :D
Elke lekker vette crème is goed :)
  maandag 7 februari 2011 @ 15:26:33 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92461063
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef freecell het volgende:
Het maakt eigenlijk ook niet uit :D
Elke lekker vette crème is goed :)
Hahaha, dat dus eigenlijk ja!
pi_92461279
tenzij het om uitslag gaat, dan moet het juist een vocht-vet-emulsie zijn (die van freecell)

die doet trouwens ook wonderen voor schrale handen :P
pi_92462083
Dat dacht ik dus ook al.
Gewoon zwitsal zal ook toch ook wel voldoende wezen.
  maandag 7 februari 2011 @ 15:56:58 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92462392
Ik smeer zowat overal bepanthen op, die had ik voor m'n tepels tijdens de borstvoeding en die werkt derhalve als een tiet :7
pi_92463063
Zwitsal bij een droge huid vind ik een beetje tricky...
Het ruikt lekker, maar veel meer doet het niet imo :)
pi_92463576
Oh, heb net 3 potten cremé gehaald.
;(

Welk merk dan wel?
Vind bepanthen wel een duur geintje worden als ik dan over zijn hele lichaam ga uitsmeren ;)
pi_92463805
Ook werd mij vitamine d aangeraden.
Om dit dagelijks te gebruiken. Ook dit maar eens aangeschaft.
En de opvolgmelk en laatste fles mogen weg :)
pi_92464296
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef freecell het volgende:
Zwitsal bij een droge huid vind ik een beetje tricky...
Het ruikt lekker, maar veel meer doet het niet imo :)
ligt eraan dewelke je gebruikt. die tube beschermende creme (droog huidje) werkt bij ravi prima op zn droge plekjes. met die gelolie heb ik ook goede ervaringen. bodylotion daarentegen :N
  maandag 7 februari 2011 @ 16:54:07 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92465148
BIj ons werkte de Zwitsal goedenacht creme (heet die zo?) heel erg goed tegen zijn droge vel...

flugel, Willempie is toch nog maar pasgeboren???
Nou ja, welkom hier! *O*

ow en pessie, gewoon lekker poetsen en schilderen zo'n 2ehands ledikant. Niks aan de hand dan hoor!
  maandag 7 februari 2011 @ 17:01:08 #197
259886 pessie
pi_92465440
Ik moest van de huisarts gewone vaseline op Nathans plekjes smeren. t Is nog steeds niet weg trouwens. Nou ja, donderdag weer kijken anders ga ik weer heen voor hydrocortison o.i.d. Ik vermoed toch echt psoriasis als ik naar mezelf (en de rest van de family) kijk. Als het echt psoriasis lijkt te zijn misschien toch eerst langs de dermatoloog. Mijn huisarts heeft geen verstand van huid.
pi_92467918
OMG Willem alweer een half jaar! Maar hij is pas geboren! Welkom hier Flugel! Alles ok met jullie?

Hier heb ik ook het idee dat Zwitsal bodylotion en babyolie alleen goed werkt als er niets aan de hand is. 8)7 Met de massage olie heb ik wel weer goede ervaringen. En Bepanthen zalf (de roze variant), die smeer ik altijd op Lisa's toet. Succes ermee Ymme.

Free, fijn dat het mee lijkt te vallen met het handje van Florian.

Happy, gaat het weer helemaal goed met daan?

Becky, hoe is het met Noortje?
pi_92469040
Welkom Flugel!
Wat enorm herkenbaar is Willem al op foto 2! Hij is weinig veranderd, vind ik dan. :+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 7 februari 2011 @ 18:40:12 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92469192
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Happy, gaat het weer helemaal goed met daan?
:N

Na zijn slaapje toch weer overgegeven. Hele dag prima gegaan. Pap gegeten, gedronken, cracottes, 1 boterham, fles, allemaal niets aan de hand. En ik belde om 16.00 uur om even te checken en te zeggen dat ik 'm eerder zou komen halen en terwijl ze zei dat het prima was gegaan gooide hij er weer alles uit (nou ja, het meeste was al verteerd, dus het was meer water en wat gal). Vanavond heeft hij een halve banaan op en net leek hij toch ook diarree te hebben. Ik hoop dat de diarree betekend dat het virus zijn lichaam aan het verlaten is.

Heb de HA nog even gebeld en die zei dat het idd op buikgriep leek en dat ik het even moest aanzien en anders woensdag even langskomen als het blijft.

Hij krijgt zo weer zijn flesje en dan gaat hij lekker slapen en dan zien we morgen wel weer. Hij is nu lekker aan het spelen in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')