Leuk hè SHandaly, dat bekkiequote:Op maandag 7 februari 2011 07:50 schreef Shandaly het volgende:
Sterkte alle dames met slecht slapende en ziekige kinders...
En volgens mij heb ik ook nog een verjaardag gemist... gefeliciteerd Tessa! (Als ze stiekum nog meelezen hier)
Mijn kereltje heeft wat nieuws ontdekt! Ik vond hem net op z'n knietjes rechtop in bed, met zo'n geweldig trotse blik.. "kijk mij nou mama!" Ik geloof dat het tijd wordt om de bedbodem een standje lager te zetten...
Ow, en we hebben dit weekend ook een fietszitje gekocht. Ik vind het er al prachtig uitzien in de schuur... zo'n kinderzitje aan het stuur
Wanneer zijn jullie overgestapt naar een ander autozitje? Meteen vanaf 9 kilo, als de kleine in een ander autostoeltje mag, of pas bij 13 kilo als de kleine echt niet meer in de maxicosi mag?
Ow, en nog een kleinere aanschaf hier: een babytandenborsteltje. Lars heeft nog helemaal geen tandjes, en zelfs niets wat er op lijkt dat ze gaan komen, maar het leek me eigenlijk wel practisch om hem er al aan te laten wennen voordat elke aanraking pijn doet. Maar hoe doe je dat eigenlijk: tandvlees poetsen? Al met tandpasta? Of alleen water? Zo'n baby weet natuurlijk nog niet hoe 'even spoelen' werkt...
Mwuah, hij heeft prima geslapen vannacht en na het overgeven voor het naar bed gaan heeft hij nog bijna 100ml melk gedronken en dat is binnengebleven. Ook de pap vanmorgen heeft hij redelijk goed gegeten. Hij was vrolijk en actief en had geen koorts, dus hij is naar het KDV. Afwachten hoe het gaat. Als hij nou weer overgeeft ga ik meteen met 'm naar de HA.quote:
onze komt ook van de kringloop hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Ik moet vandaag een tandenborsteltje kopen. Ik had toch niet aan zien komen dat ie nu al een tand zou hebben. Tandpasta heb ik al wel in huis, kreeg van mn tandarts (mn zwager) een proeftube.
Mama's met zieken en heel slecht slapende kindjes, sterkte!
Shandaly, inderdaad ledikant maar even uets naar beneden.
Wij hebben nog niet eens een ledikant. Nathan past nog in beide wiegjes. De ene staat weer even bij ons op de kamer (ik was erg verdrietig na woensdag en wilde hem weer bij me hebben) en de andere is bijna formaat ledikant en staat op zn slaapkamer. Hij is alleen niet zo diep als een ledikant. Nou ja, als we een ledikant nodig hebben kopen we er wel een. Zit er trouwens over na te denken 1 te kopen bij de kringloop ofzo en die dan te verven, of is dat vies?
Hahaha, dat dus eigenlijk ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef freecell het volgende:
Het maakt eigenlijk ook niet uit
Elke lekker vette crème is goed
ligt eraan dewelke je gebruikt. die tube beschermende creme (droog huidje) werkt bij ravi prima op zn droge plekjes. met die gelolie heb ik ook goede ervaringen. bodylotion daarentegenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef freecell het volgende:
Zwitsal bij een droge huid vind ik een beetje tricky...
Het ruikt lekker, maar veel meer doet het niet imo
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Happy, gaat het weer helemaal goed met daan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |