Ik weet eigenlijk niet wat de regels zijn, omdat ik het niet eerder heb meegemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Achossie, arme Daan. Hopelijk issie snel weer beter.![]()
Mereltje, mag ze ook al zou ze koortsvrij zijn gewoon naar het KDV dan? Hier moet Lisa eerst 24 uur koortsvrij zijn voor ze weer mag komen. Met koortsvrij bedoelen ze hier een temp. lager dan 38.5 trouwens. Best beroerd, want daardoor moet je toch vaak 2 dagen vrij nemen.
Mijn referentiekader zijn Leia's mini-pootjesquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef flugeltje het volgende:
@Orea, ik heb eigenlijk helemaal geen referentiekader wat z'n voeten betreft dus geen flauw idee of ze groot zijn. Ze zijn wel in proportie met de rest van z'n lichaam vind ik, het zijn heerlijke voetjes...
Je bedoelt, bij gebrek aan katten gaan we over op konijnen?quote:
Ymme, ik las dit berichtje van je, dan meot je inderdaad Lanette creme hebben, kun je bij de apotheek halen. Minke had ook een hele droge huid (lees: vellen hingen bijna aan haar buikje) en die creme was het enige wat hielp, waar ook geen nieuwe droogte of rode plekken van kwam. Dat was met Zwitsal en alle andere spullies wel (ook neutral en zo)...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef ymme het volgende:
Alles was weer goed.
Gewicht lijkt nu eindelijk wat minder snel te gaanGroei blijft gewoon hard gaan haha.
Mart, 11 maanden.
Lengte: 80,5 cm
Gewicht: 12,5
Hoofdomtrek: 47,5
Schoenmaat 2
Alleen heeft hij dus wel een droge huid. Ik zelf dacht dat het nog wel mee viel.
Maar goed, nu adviseerde ze iets van vaseline. Maar kan gewoon niet lezen wat er nu achter staat.
Vaseline lan nogwattus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |