abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92470226
Wow Flugel, daar ben je al! Met je grote vent! *O* en jemig wat had (heeft) ie grote voeten :o :D
pi_92474312
Welkom Flugeltje, mooie bollie hoor alweer een half jaar geleden :o

Femke is voor het eerst ziek :o Ik denk dat het door het zwembad komt, vies bad, verschil tussen koud en warm, of ze krijgt tandjes. Gelukkig wel veel geslapen en gedronken en gegeten. Ze had vanavond 39.8. Morgen maar niet naar de KDV brengen als ze nog koortsig is.
pi_92474942
En daar is O+ Willem O+
Hij blijft voor mij net iets specialer.
Welkom!
pi_92475022
Achossie, arme Daan. Hopelijk issie snel weer beter. :*

Mereltje, mag ze ook al zou ze koortsvrij zijn gewoon naar het KDV dan? Hier moet Lisa eerst 24 uur koortsvrij zijn voor ze weer mag komen. Met koortsvrij bedoelen ze hier een temp. lager dan 38.5 trouwens. Best beroerd, want daardoor moet je toch vaak 2 dagen vrij nemen.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:42:29 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92475253
Oeh voel mezelf echt helemaal welkom hier O+

Hier gaat alles eigenlijk wel goed, Willem doet het echt heel erg prima. Ik heb echt geboft met m'n menneke, hij is zo makkelijk.

@Orea, ik heb eigenlijk helemaal geen referentiekader wat z'n voeten betreft dus geen flauw idee of ze groot zijn. Ze zijn wel in proportie met de rest van z'n lichaam vind ik, het zijn heerlijke voetjes... ;)

Goss die Daan, hopelijk voelt ie zich snel weer beter

En Femke ook al niet lekker, maar een beetje verwennen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92475361
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Achossie, arme Daan. Hopelijk issie snel weer beter. :*

Mereltje, mag ze ook al zou ze koortsvrij zijn gewoon naar het KDV dan? Hier moet Lisa eerst 24 uur koortsvrij zijn voor ze weer mag komen. Met koortsvrij bedoelen ze hier een temp. lager dan 38.5 trouwens. Best beroerd, want daardoor moet je toch vaak 2 dagen vrij nemen.
Ik weet eigenlijk niet wat de regels zijn, omdat ik het niet eerder heb meegemaakt :@ Mijn vriend zit momenteel thuis dus hoef ik geen vrij te nemen. Het liefst zou ik zelf ook thuis zijn en haar lekker tegen me aanhouden, maar helaas. Morgenochtend maar even kijken hoe het zit. Als ze geen koorts heeft gaat ze wel heen (als het mag volgens de regels). Mijn vriend kan haar zo ophalen mocht het niet goed gaan daar.
pi_92475737
Wij hebben een vrij makkelijke onthaalmoeder op dit gebied. Thomas is al een paar dagen goed ziek geweest (met 39°C koorts of meer) en hij is al altijd mogen bij haar blijven. Maar het scheelt natuurlijk wel dat er voorlopig maar max 3 kindjes zijn per dag (en dat hij tot nu toe altijd goed blijft eten of zelfs spelen in al zijn ziek zijn).
pi_92476155
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef flugeltje het volgende:

@Orea, ik heb eigenlijk helemaal geen referentiekader wat z'n voeten betreft dus geen flauw idee of ze groot zijn. Ze zijn wel in proportie met de rest van z'n lichaam vind ik, het zijn heerlijke voetjes... ;)

Mijn referentiekader zijn Leia's mini-pootjes :D die heeft nog steeds ruimte over in haar maat XS-aapies! Tijdje terug was tessie hier met Anna (die is precies 6 weken jonger) en die paste ze al niet eens meer :D maar nu heb ik ook met moeite maat 37 :P dus mijn dame heeft het niet van een vreemde

Maar het oogt voor mij al snel groot :P
pi_92477868
haha orea met d'r voeten tik! da's echt iets waar je oog snel opvalt he

minidraak ook weer rode wangen, toch niet weer tandjes he?!
poepbroeken duiden er nog niet op maar dat zegt ook niet altijd wat he
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:33:31 #210
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92491468
Hebben jullie ook zo'n kind dat op konijnenjacht gaat? :')

De mobile bestaat hier uit konijntjes, de mobile draait dus niet meer rond maar wordt naar beneden getrokken. Ook nijntje is hier trouwens object van mishandeling :')
pi_92491792
Heeftie van zijn vader :P
pi_92492087
Goede morgen.
Mart slaapt al 2 weken tot 8 uur minimaal 's ochtends. Meestal half negen. Maar vandaag was het kwart over negen. En ik dus ook. Heerlijk bijgetankt!

Nu dadelijk lekker aankleden en dan naar buiten. Dat weertje! Ik word er zo vrolijk van!
pi_92492133
mijn wurmpie heeft een miniprobleempje: hij's dol op kiwi, maar zijn huidje kan er niet zo goed tegen ;( het ziet er zo zielig uit! strakkies een likje bephathen erop en tis weg hoor, hij heeft er geen last van dat het zeer doet. maar toch.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92493189
willem welkom hier! alweer een half jaar (dan is de mijne alweer bijna 7maanden :o)

floris was best.ziek, echt niet zichzelf
hij is aan de betere hand. vanochtend na zn fles wilde hij niet slapen,maar was wel moe. en hij wordt net wakker, toch 3uur geslapen.
pi_92495086
Wat een lekker weer!
Zojuist even een half uur gewandeld. Vanmiddag weer :)
Hopelijk zorgt dit weer er ook voor dat vele kinderen zich weer snel beter gaan voelen!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:04:15 #216
259886 pessie
pi_92496227
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:46 schreef freecell het volgende:
Heeftie van zijn vader :P
Je bedoelt, bij gebrek aan katten gaan we over op konijnen? :')

Ik ben lekker op de fiets naar een vriendin gegaan voor een kop koffie. Het is idd lekker weer!

Fijn dat Floris weer opknapt!

Simmu, zielig voor Ravi dat datgene waar hij zo dol op is dat hij daar uitslag van krijgt -O- .
pi_92497028
Florian is niet blij :X Vannacht gebruld van 23:00 tot half 1 en 's avonds was hij ook al een paar keer beneden geweest.
En hij heeft zo'n beroerd krijsje :X

We waren weer begonnen met melk, maar stoppen maar even weer tot hij weer helemaal blij is... (het begon trouwens pas een dag nadat we weer begonnen waren, dus ik zie niet echt oorzaak-gevolg ;) )

En mijn mama belde: geen uitzaaiingen :) Dus ik ben vrolijk :)
pi_92497439
Gelukkig Free...
Maar wat zielig voor Florian. Hopelijk gaat het vanavond/vannacht beter en is het inderdaad niet van de melk.

Hier een ventje wat de vit D druppels heerlijk vind :)
pi_92497698
wat een fijn nieuws free *O*
da's al een hele grote horde genomen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:17:54 #220
259886 pessie
pi_92498514
Freecell *O* *O* *O* Supergoed nieuws!!!!!

Maar -O- voor F.
pi_92498840
Oh mijn zoon is echt zo lief O+ O+

Net voor het slapen gaan, had ik hem op mijn arm.
Hij pakt met z'n zachte handjes mijn hoofd aan beide kanten vast, heel lief bij m'n wangen.
Geeft mij een kus (met mond open en tong eruit, incl snottebel uit z'n neus) waarna hij me ook nog een dikke knuffel geeft met zijn hoofd in mijn nek.

Je kon me oprapen zeg ik je.! O+
Tranen liepen over mijn wangen. Nu nog...

Wat een schat.
pi_92499560
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef ymme het volgende:
Alles was weer goed.
Gewicht lijkt nu eindelijk wat minder snel te gaan :) Groei blijft gewoon hard gaan haha.

Mart, 11 maanden.

Lengte: 80,5 cm
Gewicht: 12,5
Hoofdomtrek: 47,5
Schoenmaat 2

Alleen heeft hij dus wel een droge huid. Ik zelf dacht dat het nog wel mee viel.
Maar goed, nu adviseerde ze iets van vaseline. Maar kan gewoon niet lezen wat er nu achter staat.
Vaseline lan nogwattus. :?
Ymme, ik las dit berichtje van je, dan meot je inderdaad Lanette creme hebben, kun je bij de apotheek halen. Minke had ook een hele droge huid (lees: vellen hingen bijna aan haar buikje) en die creme was het enige wat hielp, waar ook geen nieuwe droogte of rode plekken van kwam. Dat was met Zwitsal en alle andere spullies wel (ook neutral en zo)...
pi_92500192
Dank je lijnloon :)

De vellen hangen er hier niet bij gelukkig.
De dame bij het CB vind het ook erger dan wij zelf.

Zal eens gaan kijken voor die cremé.

Wat ik dan wel weer denk. Hij heeft op z'n hoofd van die kleine bultjes die je alleen van dicht bij kan zien hoor. Het ziet er uit als een hele vette huid, maar als je dan voelt is het toch heel droog.
Rare huid.
pi_92503644
floris was je zo ziek geworden toch nog, fijn dat je wel al wat opknapt

en ravi kan je niet tegen kiwi, terwijl je dat zo graag lust balen zeg

florian ga eens lekker slapen snachts, toch maar even geen melk
maar wat een fijn nieuws over je moeder free :*

minidraak slaapt tot nu toe het best snachts tussen ons in, dus toch maar eens kijken of een bedje bij ons op de slaapkamer wat opleverd, ik doe haast geen oog dicht op deze manier
vanmorgen is ze trouwens ontzettend vrolijk aan het spelen geweest, dan is slapen toch ook overbodig (van 8 tot 12.30 klaar wakker en toen naar kdv geen idee normaal slaapt ze daar ook niet maar ze zal toch een keer moeten omvallen)
en ik heb het niet eens helemaal meegekregen maar ze zit ineens gewoon heel stabiel te spelen!

verder zelf beetje blergh, ons mam zou jarig zijn vandaag en ik vind het gewoon stom dat ik niet een luiertas hoef te pakken om op verjaardagsvisite te gaan (en ik zou het toch gewend moeten zijn)
pi_92503809
:* draculletje, dat went nooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')