abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92470226
Wow Flugel, daar ben je al! Met je grote vent! *O* en jemig wat had (heeft) ie grote voeten :o :D
pi_92474312
Welkom Flugeltje, mooie bollie hoor alweer een half jaar geleden :o

Femke is voor het eerst ziek :o Ik denk dat het door het zwembad komt, vies bad, verschil tussen koud en warm, of ze krijgt tandjes. Gelukkig wel veel geslapen en gedronken en gegeten. Ze had vanavond 39.8. Morgen maar niet naar de KDV brengen als ze nog koortsig is.
pi_92474942
En daar is O+ Willem O+
Hij blijft voor mij net iets specialer.
Welkom!
pi_92475022
Achossie, arme Daan. Hopelijk issie snel weer beter. :*

Mereltje, mag ze ook al zou ze koortsvrij zijn gewoon naar het KDV dan? Hier moet Lisa eerst 24 uur koortsvrij zijn voor ze weer mag komen. Met koortsvrij bedoelen ze hier een temp. lager dan 38.5 trouwens. Best beroerd, want daardoor moet je toch vaak 2 dagen vrij nemen.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:42:29 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92475253
Oeh voel mezelf echt helemaal welkom hier O+

Hier gaat alles eigenlijk wel goed, Willem doet het echt heel erg prima. Ik heb echt geboft met m'n menneke, hij is zo makkelijk.

@Orea, ik heb eigenlijk helemaal geen referentiekader wat z'n voeten betreft dus geen flauw idee of ze groot zijn. Ze zijn wel in proportie met de rest van z'n lichaam vind ik, het zijn heerlijke voetjes... ;)

Goss die Daan, hopelijk voelt ie zich snel weer beter

En Femke ook al niet lekker, maar een beetje verwennen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92475361
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Achossie, arme Daan. Hopelijk issie snel weer beter. :*

Mereltje, mag ze ook al zou ze koortsvrij zijn gewoon naar het KDV dan? Hier moet Lisa eerst 24 uur koortsvrij zijn voor ze weer mag komen. Met koortsvrij bedoelen ze hier een temp. lager dan 38.5 trouwens. Best beroerd, want daardoor moet je toch vaak 2 dagen vrij nemen.
Ik weet eigenlijk niet wat de regels zijn, omdat ik het niet eerder heb meegemaakt :@ Mijn vriend zit momenteel thuis dus hoef ik geen vrij te nemen. Het liefst zou ik zelf ook thuis zijn en haar lekker tegen me aanhouden, maar helaas. Morgenochtend maar even kijken hoe het zit. Als ze geen koorts heeft gaat ze wel heen (als het mag volgens de regels). Mijn vriend kan haar zo ophalen mocht het niet goed gaan daar.
pi_92475737
Wij hebben een vrij makkelijke onthaalmoeder op dit gebied. Thomas is al een paar dagen goed ziek geweest (met 39°C koorts of meer) en hij is al altijd mogen bij haar blijven. Maar het scheelt natuurlijk wel dat er voorlopig maar max 3 kindjes zijn per dag (en dat hij tot nu toe altijd goed blijft eten of zelfs spelen in al zijn ziek zijn).
pi_92476155
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef flugeltje het volgende:

@Orea, ik heb eigenlijk helemaal geen referentiekader wat z'n voeten betreft dus geen flauw idee of ze groot zijn. Ze zijn wel in proportie met de rest van z'n lichaam vind ik, het zijn heerlijke voetjes... ;)

Mijn referentiekader zijn Leia's mini-pootjes :D die heeft nog steeds ruimte over in haar maat XS-aapies! Tijdje terug was tessie hier met Anna (die is precies 6 weken jonger) en die paste ze al niet eens meer :D maar nu heb ik ook met moeite maat 37 :P dus mijn dame heeft het niet van een vreemde

Maar het oogt voor mij al snel groot :P
pi_92477868
haha orea met d'r voeten tik! da's echt iets waar je oog snel opvalt he

minidraak ook weer rode wangen, toch niet weer tandjes he?!
poepbroeken duiden er nog niet op maar dat zegt ook niet altijd wat he
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:33:31 #210
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92491468
Hebben jullie ook zo'n kind dat op konijnenjacht gaat? :')

De mobile bestaat hier uit konijntjes, de mobile draait dus niet meer rond maar wordt naar beneden getrokken. Ook nijntje is hier trouwens object van mishandeling :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')