abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92541130
Hoi allemaal!

Amy en ik komen ons ook melden. Over 1 minuut is ze 6 maanden oud. Amy ontwikkeld zich heel erg goed. Ze heeft op de valreep zich omgedraaid (rug naar buik) en nog een tandje gekregen. Voor de rest is ze ontzettend blij, lief, vrolijk, lacht veel en naar iedereen. O+ Hier in het ziekenhuis zijn ze ook helemaal dol op haar. We zijn in het ziekenhuis omdat ze slecht groeit, veel spuugt en ze zijn aan het uitzoeken hoe dat komt. We zijn hier vanaf maandag en mogen nog de rest van de week. Ze zijn hier wel heel lief voor ons! De mevrouw van de voedselkar stopt mij steeds stiekem wat eten toe :D officieel is alleen ontbijt voor meeslapende ouders maar ik krijg ook steeds sap en tussendoortjes en net een ei. Lief!
pi_92541392
Welkom Solagratia! Is dat spugen al sinds de geboorte? Zou kunnen duiden op reflux. Anyhoe, ik hoop dat ze vinden wat het is en je met je meisje weer lekker naar huis kunt.

Tot nu toe gaat het weer prima met Daan, pap op, thee op, boterham op, fles bijna op en nu lekker aan het slapen.... ben benieuwd of hij nu vanmiddag weer alles eruit gooit... moet om 14.30 uur bij de HA zijn, maar dat zal wel voor Jan Doedel zijn want er is ogenschijnlijk niets aan de hand met 'm.

Free, :* voor je nacht en het buikje van F. Gelukkig daarna nog goed kunnen slapen.
pi_92541619
Refluxmedicijnen helpen tot nu toe nog niet dus krijgt ze morgen een slikfoto. Is daar niets op te zien dan is het volgens mij sowieso reflux (maar dan zonder pijnklachten en maagzuur) en ze krijg ook KMA voeding vanaf vandaag om te kijken of ze dat beter verdraagt. Verder afwachten dus :)

Succes bij de huisarts, hopelijk komt er iets uit of krijg je tips ofzo!
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:15:39 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92542697
Sola welkom met Amy!!! Leuk dat je er ook bent!
pi_92542709
Solagratia welkom hier en succes in het ziekenhuis!

Ik hoop dat het voor Jan Doedel is Happy ;)

Hier zojuist weer een kies ontdekt. Nr 2 al.
En verder heel veel bobbels in z'n mond.
Tussenstand voor nu: 8 tanden en 2 kiezen!
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:16:36 #256
259886 pessie
pi_92542733
Ymme dat gaat rap!
pi_92543471
nog steeds geen tand te bekennen hier *)

wel gaat het ventje met de pratende beer van zn zusje aan de haal! hij kan het ding nog bedienen ook he! was ik net blij eindelijk selene zover te hebben dat ze niet om dat pratende speelgoed geeft :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92543525
welkom sola! hopelijk komen ze er snel achter wat er scheelt. zitten jullie in een RmcD huis? of pendelen jullie (geen idee hoe ver het is)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92543684
sola en amy welkom hier!
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:05:54 #260
259886 pessie
pi_92544776
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef simmu het volgende:
nog steeds geen tand te bekennen hier *)

wel gaat het ventje met de pratende beer van zn zusje aan de haal! hij kan het ding nog bedienen ook he! was ik net blij eindelijk selene zover te hebben dat ze niet om dat pratende speelgoed geeft :')
Jongentjes he, Nathan is ook dol op speelgoed dat geluid maakt (o.a. een donald duck autootje dat "tuuuut tuuuut" doet).

Nathan heeft Ravi ingehaald :P .

Volgens mij slaapt Sola bij Amy. Ik mocht destijds ook bij Nathan op de kamer blijven slapen (al hebben ze nog geprobeerd me naar huis te praten :') ).
pi_92544879
Simmu, ik slaap bij Amy op de kamer en J. die slaapt bij zijn ouders (wonen 3 min lopen vanaf ziekenhuis) Hij gaat ook af en toe naar huis. Het is voor een week dus dat is te overzien om dit zo te doen. Ik heb heel de kamer al omgebouwd tot onze persoonlijke ruimte :P en pratend speelgoed, gruwel! Terwijl kinderen dat volgens mij veel leuker vinden dan ander speelgoed.

Tnx allemaal voor de reacties :)

Mart al aan de kiezen, ha en ik was net heel blij met dat eerste tandje. Wat een groot verschil zo tussen de kinders. Merkten jullie iets van het tanden krijgen? Ik had niets gemerkt namelijk.

Pessie dat hebben ze bij mij ook geprobeerd. Gister ook nog. Ik had ook zo slecht geslapen de eerste nacht dat ik een beetje huilerig ervan was. Dus dachten ze dat ik overmoeid aan het raken was o.i.d. Maar vannacht heeerlijk geslapen (had de kamer voor ons alleen, tweepersoonskamer) en om 9 uur al naar bed dus vandaag gaat lekker :) Ik vind het toch allemaal best heftig, ook al is Amy niet ziek.
pi_92544965
floris heeft ook nog geen tanden, maar hij mag ook niet voor zn neef tanden heeft (aldus mijn zus)

floris is ook echt een gadgetfreak, kind van zn vader :D
hij zat maandag met de afstandsbediening in zn handen en dan drukte hij op een knopje en keek naar de tv :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:24:13 #263
259886 pessie
pi_92545494
Ze wilden mij naar huis hebben toen we hem net op de afdeling hadden gebracht. Ze zeiden dat ik toch niet meer zou slapen en dat ze wel een flesje voor hem hadden (ik had net de bv een beetje stabiel). Ik was koppig en had echt het idee dat ze ik-weet-niet-wat met hem zouden uithalen als ik weg zou gaan. En heftig it is absoluut! Wij hadden ook een eigen kamer, erg fijn.

Sonnetje, tv-verslaafd kind! :D
pi_92545553
oh dat zeker :D
pi_92552197
Hmm... de dokter zag niet meer dan een licht rood oor, wat eventueel overgeven of diarree zou kunnen veroorzaken, maar aangezien mijn man en ik allebei een lichte vorm van buikgriep hebben (gehad) lijkt dat aannemelijker en daar is niets aan te doen. Heb wel een AB receptje voor zijn oor meegekregen mocht het toch niet overgaan dus dan kan ik dat zo ophalen.

Maar vandaag nergens last van :? Goed gegeten, gedronken en geslapen en niet overgegeven. Maar ik roep het nog niet te hard, kijken hoe het avondeten gaat.

Solagratia, welke refluxmedicijnen kregen jullie? Hier ging het bij Daan gelukkig over toen hij vast voedsel ging eten en met 7,5 maand waren we van alle medicijnen af. Ik hoop dat ze iets vinden bij Amy.
pi_92552369
Fijn dat het in elk geval wat beter lijkt te gaan met Daan, hopelijk spuugt hij ook het avondeten niet uit!

We krijgen Losec en Erythromycine. Amy krijgt sinds 2 weken potjes, maar spuugt nog net zo veel. Soms ook het fruit. Welke medicijnen hadden jullie?

Pessie, ik durfde haar ook echt niet alleen te laten, want ik wist totaal niet hoe ze zou reageren op alles. Nu zou ik wel een nachtje thuis durven slapen, want ze heeft vannacht goed geslapen. Waarschijnlijk slapen we morgen samen thuis.

Ze maakt echt een rommeltje van de flessen vandaag. Ze slaapt steeds terwijl ze een fles moet. Nu ook weer. Ik moet haar maar wakker maken zo. Vind ik altijd zo sneu.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:11:02 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92552526
Sola ook welkom hier :W

Speelgoed met geluid is ook hier favoriet.... Helaas zou ik bijna willen zeggen :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92552601
Welkom Solagratia! En sterkte/succes in het ziekenhuis.

Hopelijk gaat het goed met het avondeten Happy. En als Daan er verder niet zo'n last van heeft zal het ook wel weer goedkomen...

Speelgoed met geluid vind ik nu zelf nog niet zo erg. Vind het nog veel te leuk om te zien wat voor plezier Lars er mee heeft. De irritatie komt vast nog wel ;)

'k heb verder nog niet veel bijgelezen, veel te druk, maar wilde nog even iets showen....
Kijk dan!

Voor het eerst op de fiets vandaag!!
pi_92552607
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Solagratia het volgende:
We krijgen Losec en Erythromycine. Amy krijgt sinds 2 weken potjes, maar spuugt nog net zo veel. Soms ook het fruit. Welke medicijnen hadden jullie?

Wij kregen Motilium en Zantac. Vooral de Motilium heeft heel goed geholpen en ook de JPBM in zijn fles heeft zeker goed gedaan. Zantac was meer voor de zekerheid, voor het geval hij toch last had van maagzuur. Daan had verborgen reflux dus spuugde het niet uit maar het kwam wel door zijn slokdarm omhoog.
pi_92552766
Oh gaaf Shandaly, wat zit Lars netjes.Wat voor stoeltje en windscherm zijn dat? Mooi!

Wat ik nog vergat Solagratia, Daan zat ook al met 6 maanden, dat scheelde ook enorm.
pi_92553086
Het is een Yepp Mini. Op advies van een vriendin van me hebben we geen Bobike (of hoe heet dat) gekocht, maar eentje met een vijfpuntsgordel. Qua prijs maakte het niet veel uit.
pi_92553513
Goeie tip! Denk dat ik dat ook ga doen. Was eigenlijk vastbesloten om een bobike te komen (mede door de leuke designs) maar ik vind dit windscherm erg mooi en misschien met zo'n bewegelijk mannetje als Daan wel beter om een 5-punts te hebben.

Eens kijken waar hij verkrijgbaar is hier in de buurt.

Avondeten en wat yoghurt zitten erin en met smaak gegeten. Nu afwachten of het binnen blijft.
pi_92557700
Welkom Solagratia en Amy.

Wat een leuke foto Shandaly. Ik heb vorige week een moederfiets gekocht en zondag krijgen we ook een Yepp mini (groen) met windscherm voor Hannah's verjaardag. Ik denk dat ze het fietsen echt geweldig vindt.

Raar dagje vandaag. Muppet had vanochtend in de buggy 20 minuutjes geslapen, en wilde daarna niet meer. Ik wilde eigenlijk nog weg vanmiddag (na haar gebruikelijke middagslaap), maar dat ging dus mooi niet door. Om 16.30 uur heb ik haar uiteindelijk in bed laten instorten en heeft ze 3 kwartier geslapen.
pi_92564092
Fijn dat het nu zo goed gaat Happy, het kan dus wel snel overgaan, dat is goed om te weten :Y ! Wij doen nu ook weer Johannesbroodpitmeel door de fles (Nutriton) maar volgens mij doet Amy iets wat niet normaal is. Ze spuugt een paar uur na de fles dus een soort plaksel uit. Doorzichtig, maar heel taai. Wat mij dus echt dat nutriton lijkt. Maar steeds als ik dat zei, dat we er daarom mee gestopt waren, dan kreeg ik een ongelovige blik en een soort van "ja ja" antwoord. Maar vanavond deed ze het weer 2 uur na de fles, dus heb ik er gelijk de verpleging bij gehaald en die zei eerst dat het gewoon slijm was. Maar toen had ik het opgeveegd en liet ik het zien dat het echt heel dik en taai was, toen geloofde ze me eindelijk. Maar heeft iemand hier ervaring mee?

Zitten maakt hier niet uit trouwens, dan spuugt ze alleen haar broek ook onder. Niet dat ze al goed kan zitten, maar ze zit wel vaak rechtop in een wipstoeltje of op schoot om maar haar voeding te laten zakken. Maar het werkt dus niet.

Vanavond had ik Amy in bed gelegd en J. en ik gingen wat eten in het ziekenhuisrestaurant. verpleging zou op Amy letten, extra goed omdat wij er dus even niet waren. Komen we een half uur later terug, hoor ik toch een gekrijs op de gang ;( Ze was echt helemaal overstuur, zo erg heb ik het nooit nooit gezien. Volgens mij lag ze echt al een hele tijd te krijsen :( :'( No way, dat ik nog naar huis ga als zij er ligt :X

Shandaly, wat zit Lars goed zeg! Wat lijkt me dat leuk om samen te fietsen. Vindt hij het ook leuk?
pi_92564664
Solagratia, wat je beschrijft komt me niet bekend voor moet ik zeggen. Maar goed, Daan had ook de verborgen versie en spuugde dus niet. Dat hij een paar uur na de fles pas een aanval kreeg komt me wel bekend voor. Is haar bedje ook schuin gezet? Dat krijsen is wel een kenmerk als ze last hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')