Fijn dat het nu zo goed gaat Happy, het kan dus wel snel overgaan, dat is goed om te weten

! Wij doen nu ook weer Johannesbroodpitmeel door de fles (Nutriton) maar volgens mij doet Amy iets wat niet normaal is. Ze spuugt een paar uur na de fles dus een soort plaksel uit. Doorzichtig, maar heel taai. Wat mij dus echt dat nutriton lijkt. Maar steeds als ik dat zei, dat we er daarom mee gestopt waren, dan kreeg ik een ongelovige blik en een soort van "ja ja" antwoord. Maar vanavond deed ze het weer 2 uur na de fles, dus heb ik er gelijk de verpleging bij gehaald en die zei eerst dat het gewoon slijm was. Maar toen had ik het opgeveegd en liet ik het zien dat het echt heel dik en taai was, toen geloofde ze me eindelijk. Maar heeft iemand hier ervaring mee?
Zitten maakt hier niet uit trouwens, dan spuugt ze alleen haar broek ook onder. Niet dat ze al goed kan zitten, maar ze zit wel vaak rechtop in een wipstoeltje of op schoot om maar haar voeding te laten zakken. Maar het werkt dus niet.
Vanavond had ik Amy in bed gelegd en J. en ik gingen wat eten in het ziekenhuisrestaurant. verpleging zou op Amy letten, extra goed omdat wij er dus even niet waren. Komen we een half uur later terug, hoor ik toch een gekrijs op de gang

Ze was echt helemaal overstuur, zo erg heb ik het nooit nooit gezien. Volgens mij lag ze echt al een hele tijd te krijsen

No way, dat ik nog naar huis ga als zij er ligt

Shandaly, wat zit Lars goed zeg! Wat lijkt me dat leuk om samen te fietsen. Vindt hij het ook leuk?