Of hij leest voor van een heel klein scherm, of hij is zo scheel als maar zijn kanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wilfred leest het ook wel extreem slecht voor.
Johan Servaes.quote:
Echt hé, als mensen nu inzoomen lijkt het net een memorialquote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klinkt meer als een overlijden. Vooral nu met die shots van Johan erbij.
Hahaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef Merkie het volgende:
Zometeen wordt het beeld zwart/wit en staat er 1949-2011.
beetje Theo van Gogh ookquote:
"Ik vraag me dus af of ze over hun volle verstandelijke vermogens beschikken"quote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat je met je volle verstand toe durft te geven Willem 2'er te zijn
Vergeleken met die Ajacied van vorige week, vallen deze gasten wel meequote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat je met je volle verstand toe durft te geven Willem 2'er te zijn
Oja, die moest ik nog afkijken. Staat op de HD van mijn ouders.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met die Ajacied van vorige week, vallen deze gasten wel mee
Kut die heb ik gemist!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met die Ajacied van vorige week, vallen deze gasten wel mee
Oh maar die is dan ook voor Ajaxquote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kut die heb ik gemist!
Zijn zoon ziet er trouwens wel redelijk normaal aan
Het is januari he...quote:
Ja, dat zijn niet de mensen die wat bijdragen aan de kenniseconomie.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dan met zo'n auto elke week 500km rijden!!!!!!!!!1
Ik wil mééééer!!!!!!!!!!!!quote:
Dan hoop ik dus dat VI niet de televizierring wintquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef koningdavid het volgende:
Die uitro, alsof hij overleden is.
Wel echt een geweldige uitzending. Als VI dit jaar de televizierring niet krijgt, ontvoer ik hoogstpersoonlijk Jan Kooijemans en geef ik hem pas terug als Wilfred, Johan en Rene met die ring in hun handen staan.
Dus de favoriete muziek van Johan mag alleen gedraaid worden als hij het niet meer kan horen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Gorill0r het volgende:
Dat einde sloeg nergens opMensen die voorbij zappen en niet weten dat ie jarig is zouden denken dat ie overleden was. Prima aflevering verder
Dat nummer was prima hoor. Johan werd volgens mij ook een beetje emotioneel. Maar met die compilatie erbij leek het net alsof hij was overleden.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus de favoriete muziek van Johan mag alleen gedraaid worden als hij het niet meer kan horen?
Ok dus voortaan geen compilaties meer van Johan Kruif en Maradona op tv want hij is dan immers overleden!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Dat nummer was prima hoor. Johan werd volgens mij ook een beetje emotioneel. Maar met die compilatie erbij leek het net alsof hij was overleden.
jij download nooit mkv-films van 12GB?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:45 schreef Hugo__Boss het volgende:
niet verkeerd, kleine 1 GB zeg voor een uitzending.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, even TVP om binnenkort ff terug te kijken. Waar kan ik dit terug kijken eigenlijk? RTL gemist ofzo?
Dumb-ass alert.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Installeer gewoon een codec bij de Media Player Classicquote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef TanteBeth het volgende:
Shit hoe speel ik die mp4 ook al weer af in VLC player?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Rechtermuisknop -> Koppeling opslaan als.. ?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef luckass het volgende:
VLC buffert heel traag en downloaden lukt ook niet. Ben ik de enige?
Dan gebeurt er niksquote:Op maandag 31 januari 2011 23:57 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Koppeling opslaan als.. ?
Ik klik er gewoon op met Firefoxquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niks
Downloaden in IE lukt wel.
Is toch heerlijk man 's nachts VI terugkijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niks
Downloaden in IE lukt wel.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man 's nachts VI terugkijken.
Hee een beetje respect voor Zwansen hč. Volgens mij postte hij in 1 van de eerste (extreme faal)topics die ik ooit heb gemaakt!quote:
Ik krijg de mp4 niet in grootbeeld. En de uitzending gemist werkt bij mij al weken niet meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hoezo downloaden jullie al die MP4 afleveringen. Laden via VLc Player/ Windows Media Player of gewoon via internet werkt net zo goed, en veel sneller.
Was wel weer een topuitzending. Dat interview met Wim Dusseldorf en al die filmpjes van en voor Johan. alleen kwam het op het einde met die treurige muziek idd over alsof die dood was.
goh knap zeg, dat internet wordt nog eens heel grootquote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef andre347 het volgende:
Die MP4'tjes staan ook op sigaarsnor blogspot.
Goed hoor, ze blijven maar groeienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef Temlin het volgende:
Veel kijkers gisteren plek 18 met 704.000 kijkers
Dat Johanko-grapje was overigens een stuk geslaagder geweest als ze het shirt in de studio onthult hadden.quote:
Heb je het over Derksen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef StringsOfLife het volgende:
Leer de Nederlandse taal eens fatsoenlijk, voordat je begint met artikeltjes te schrijven.
Dat ging over Cor Pot en zijn wat mindere optreden na het verlies tegen Jong Oekraine. Ik zie dat die wedstrijd rond 9 oktober was dus kijk zelf maar verder :pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe kan het dat ik deze heb gemist?! Welke aflevering is het?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hoezo downloaden jullie al die MP4 afleveringen. Laden via VLc Player/ Windows Media Player of gewoon via internet werkt net zo goed, en veel sneller.
Was wel weer een topuitzending. Dat interview met Wim Dusseldorf en al die filmpjes van en voor Johan. alleen kwam het op het einde met die treurige muziek idd over alsof die dood was.
Ok, lijkt me een leuke afleveringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ging over Cor Pot en zijn wat mindere optreden na het verlies tegen Jong Oekraine. Ik zie dat die wedstrijd rond 9 oktober was dus kijk zelf maar verder :p
\heeft iemand eigenlijk dat hele interview van 2 minuten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef laucas het volgende:
Leuke uitzending inderdaad. Vooral dat stukje Jupiler League![]()
Anders kijk je naar de herhaling van de JL (van vrijdag), daar kwam het in zijn geheel voorbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
\heeft iemand eigenlijk dat hele interview van 2 minuten?
Van antidepressiva kan je ook dik wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef StringsOfLife het volgende:
Toen Johan echt belachelijk dik was, was denk ik net daarvoor zijn vrouw overleden. Dat klopt qua periode ook wel.. Het lijkt erop dat de arme man letterlijk en figuurlijk geprobeerd heeft zijn verdriet weg te eten.
Wist niet dat dat rond die tijd was. Wat ik in ieder geval meer bedoel is dat die hele aflevering over Cruijff al op Youtube staat, en dat al die oude shit sowieso leuk om te zien is. Dus meer is altijd goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef StringsOfLife het volgende:
Toen Johan echt belachelijk dik was, was denk ik net daarvoor zijn vrouw overleden. Dat klopt qua periode ook wel.. Het lijkt erop dat de arme man letterlijk en figuurlijk geprobeerd heeft zijn verdriet weg te eten.
Dat klopt, maar ik denk niet dat hij ooit antidepressiva heeft geslikt. Ook geen aanleiding voor om daar vanuit te gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef maril het volgende:
[..]
Van antidepressiva kan je ook dik worden
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ag-Johan-Derksen.htmquote:Recordaantal kijkers viert verjaardag Johan Derksen
01/02/2011 11:20
Voetbal International, de voetbaltalkshow van RTL 7, heeft opnieuw een record gebroken. Er stemden maandagavond 704.000 kijkers af op de aflevering waarin voetbalanalist en VI-hoofdredacteur Johan Derksen zijn 62ste verjaardag vierde.
Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het vorige record voor een reguliere uitzending was 684.000 kijkers op 22 november 2010. 'Voor het eerst hebben we nu meer dan 700.000 kijkers. Een nieuwe mijlpaal op de verjaardag van Johan!', aldus RTL 7-baas Peter Lubbers.
Lubbers is trots op de maandagavond van RTL 7, zo laat hij weten op Mediacourant.nl. 'De maandag is een belangrijk fundament voor RTL 7. Van de vooravond met Politie Op Je Hielen en Operation Repo tot de late avond met Voetbalfans en De Beste Voetballers Ooit wordt alles goed en steeds beter bekeken.'
'Maar de kers op de verjaardagstaart is natuurlijk Voetbal International. Het aantal kijkers blijft gestaag groeien', aldus een trotse Lubbers, die overigens zelf over enkele maanden naar de AVRO vertrekt om daar als mediadirecteur aan de slag te gaan.
Ook Johan Derksen zelf toont zich tevreden. 'Meer dan 700.000 kijkers op een betrekkelijke kleine zender is geweldig. Ik vraag me dan meteen af wat voor kijkcijfers Voetbal International zou hebben met Boer Zoekt Vrouw als voorprogramma. Ik voel me echter geenszins een kijkcijferkanon. We zijn een goed format, omdat we zelfspot hebben en het voetbal niet wetenschappelijk benaderen.'
'Samen zijn we sterk, Wilfred Genee, René van der Gijp en ik. Ik vraag me wel eens af of de mensen nooit gek worden van dat oeverloze geneuzel over voetbal, maar er blijkt wel degelijk interesse te bestaan voor een gezellige nababbel. Alles is puur, we bereiden niets voor, toneelspelen is er niet bij, we zijn onszelf.'
'En de mooie kijkcijfers hadden niets met mijn verjaardag te maken, maar met het sluiten van de transferperiode. Je moet wel je beperkingen kennen, want ik wil absoluut niet zo'n zelfingenomen tv-persoonlijkheid worden die elk succes opeist.'
Vrijdagavond om 20.30 uur is er weer een nieuwe uitzending van Voetbal International bij RTL 7. Studiogast is dan voormalig vice-premier Wouter Bos.
De clichés rollen weer over tafel..quote:Je moet wel je beperkingen kennen, want ik wil absoluut niet zo'n zelfingenomen tv-persoonlijkheid worden die elk succes opeist.'
Zijn vrouw is in 1992 overleden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Terreros85 het volgende:
De dood van zijn vrouw was volgens mij al veel eerder. Volgens mij is zijn dochter een jaar of 27. Die was tien toen het gebeurde. Dus moet rond 1994 al geweest zijn. Sowieso zegt Johan heel vaak dat hij een grote neiging tot dik worden heeft. Daarom sport hij zove (hardlopen, wielrennen).
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef pberends het volgende:
Die jongen van omakutjes komt terug!
PVV'er Sharpe mogelijk terug in Kamer
Oud pruts tennisserquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef DrDentz het volgende:
Oud-tennisser John van Lottum haalt toch wel even hard uit naar onze helden in de VARA-gids van deze week.
"Ik ben inmiddels wel klaar met dat gelul over voetbal. En zeker met dat platte gedoe op RTL met Wilfred Genee en Johan Derksen. Ik heb ooit de fout gemaakt daar een keer als gast te gaan zitten. Ik vind het heel goedkoop. Wat mij tegenstaat, is dat ze geen respect voor de gasten aan tafel hebben. Bij Jack van Gelder zijn ze tenminste nog iets inhoudelijker bezig."
Vooral die laatste zin.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef DrDentz het volgende:
Oud-tennisser John van Lottum haalt toch wel even hard uit naar onze helden in de VARA-gids van deze week.
"Ik ben inmiddels wel klaar met dat gelul over voetbal. En zeker met dat platte gedoe op RTL met Wilfred Genee en Johan Derksen. Ik heb ooit de fout gemaakt daar een keer als gast te gaan zitten. Ik vind het heel goedkoop. Wat mij tegenstaat, is dat ze geen respect voor de gasten aan tafel hebben. Bij Jack van Gelder zijn ze tenminste nog iets inhoudelijker bezig."
Vooral die laatste zin.
Dan is meneer op z'n pik getrapt en heb je opeens geen 'respect'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef bascross het volgende:
Zeker een keer beledigd door Johan. Wat een kneus.![]()
![]()
![]()
Dat was die gast die net aankwam vliegen uit 1 of ander ver land waardoor hij nog geen wedstrijd op het WK had gezien, en daarom zijn bek niet open trokquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef DrDentz het volgende:
Vooral die laatste zin.
Van Lottum: VI respectloos en platquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef DrDentz het volgende:
Vooral die laatste zin.
copypasten is heel makkelijk hoor anno 2011.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Vet, mijn post is gewoon een bron voor een frontpage item.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 @ 19:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gevonden: Vanaf 6.53 min.
Maar die Van Lottum was ook echt verreweg de slechtste VI Oranje gast die er is geweest. Geen woord gezegd! ja de opening met "Ik heb niks gezien, ik kom uit Indonesie" of waar hij ook vandaan kwam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas heeft Van Lottum niet de zelfspot van Stenders
Stenders is wel leuk ook, maar dat achterlijke gegiechel op de achtergrondquote:
Ik heb helaas wel een goed geheugen op dat soort punten. Al zou ik het liever inruilen voor wat extra concentratiequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan dat echt helemaal niet herinneren. Heb toch alle VI Oranjes wel gezien dacht ik. Hij heeft geen blijvende indruk gemaakt.
Mee eens...ik vind nog dat Johan zich heeft ingehouden. Normaal gesproken zou hij zo'n persoon tijdens de uitzending helemaal hebben afgebrand.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar die Van Lottum was ook echt verreweg de slechtste VI Oranje gast die er is geweest. Geen woord gezegd! ja de opening met "Ik heb niks gezien, ik kom uit Indonesie" of waar hij ook vandaan kwam.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Van Lottum: VI respectloos en plat
Dat filmpje erbij was een mooie uitzending trouwens.
Doremifasol alweer een kutblaadje vol.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef Sportex het volgende:
Bij nader inzien toch een sterke aflevering van Van Lottum.
"..en DAT zijn de beste vrouwen!"quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef Sportex het volgende:
Bij nader inzien toch een sterke aflevering van Van Lottum.
Columnpie van Zjenee!quote:Heb je een hekel aan mij of zo, vroeg Wesley geďrriteerd
Ongeveer een half jaar geleden daagde ik Wesley Sneijder op deze plaats uit om mij als eerste voor de rechter te slepen. De begaafde middenvelder had namelijk laten weten helemaal klaar te zijn met alle openlijke kritiek op hem en zijn vrouw Yolanthe. Een ieder die het nog zou proberen, moest het bezuren met een bezoekje aan de rechtbank.
Verbijsterd door zo'n gebrek aan relativeringsvermogen liet ik in de betreffende column mijn onbegrip over deze stap weten en sprak de hoop uit als eerste aan de beurt te zijn. Al was het alleen maar om hem uit te leggen dat hoge bomen nou eenmaal veel wind vangen en dat een dergelijke reactie juist averechts zou werken.
Sneijder reageerde aanvankelijk niet, maar toen zelfs het niet te onderschatten SBS-shownieuws aandacht aan mijn oproep besteedde, was de maat vol en werd ik gebeld door een zeer geďrriteerde Sneijder. ,,Heb je een hekel aan mij of zo?'' was zijn eerste vraag. Aangezien ik hem nog nooit eerder had gesproken, kon ik dat in alle oprechtheid ontkennen.
Nadat de eerste kou uit de lucht was, ontspon zich een prima gesprek waarin hij mij zijn frustraties uitlegde en ik hem adviseerde om ons van de media vooral niet te serieus te nemen. Bij toeval liepen we elkaar een maand later in hotel Huis ter Duin ook nog tegen het lijf, toen ik met het gezin een weekendje Noordwijk had gepland vanwege een competitieloze zaterdag en zondag en vergeten was (!) dat Oranje daar verbleef ter voorbereiding op de wedstrijd tegen Zweden.
Aangezien mevrouw Genee een fan is - reactie Sneijder: 'Toch iemand van de familie die er kijk op heeft' - leverde dat wederom een prettig gesprek op en kon ik niet anders dan concluderen dat Wesley Sneijder een prima gozer is. Met veel meer zelfspot dan ik dacht.
Dat bleek deze week eens te meer toen Johan Derksen zijn 62ste verjaardag vierde en wij als ludieke actie hadden bedacht om hem te laten feliciteren door al zijn 'vrienden', ofwel juist de mensen die door Derksen eerder stevig waren aangepakt. Zelfspot is immers een kostbaar goed en geeft vaak aan hoe groot je bent. Tegelijk kom je er ook achter hoe klein mensen kunnen zijn.
Zo liet Wiljan Vloet weten niet mee te willen werken en verbood hij de persdienst van NEC om het verzoek überhaupt voor te leggen aan Björn Vleminckx. Hans van Breukelen reageerde in het geheel niet op de nodige verzoekjes en Alex Pastoor zag er niet de humor van in om de gehele Excelsior-selectie iets op camera te laten roepen. Al was dat niet direct verassend, want humor en Pastoor is als een potvis op het droge.
Ook Dries Mertens bleek niet alleen klein van stuk, maar ook van persoonlijkheid. Tv-personality Jack van Gelder liet vanuit Australië weten deze drinkbeker aan zich voorbij te laten gaan ('Ik steek wel een sigaar op'), net als TV-talent Jan 'gladjanus' Kooijman en Matthijs van Nieuwkerk. De laatste liet weten mee te willen werken, maar haakte tot twee keer toe af. De tweede keer vanwege ziekte. Gek genoeg zat hij enkele uren later kiplekker DWDD te presenteren.
Tegelijk waren er mensen die er wel de humor van inzagen zoals Willem van Hanegem, Mark Janko, Hans Kraaij jr. en Mario Been. En niet te vergeten Wesley Sneijder, die toch het nodige te verduren heeft gehad van mijn collega. Hoewel zijn management aanvankelijk de boot afhield, zag Sneijder zelf onmiddellijk de humor van dit verzoek in. Doordat er het nodige misging bij onze productie moest Sneijder zelfs zijn vlucht uitstellen, maar hij besloot te wachten om zijn 'grote vriend' Derksen te feliciteren. Hebben we het toch over de voetballer die eigenlijk de Gouden Bal had moeten winnen.
Conclusie mag zijn dat Wesley Sneijder prima in elkaar zit. Als dit geen rechtszaak wordt... (WILFRED GENEE)
Die teksten zijn wel vrij slecht op de shirtsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef Veerboot het volgende:
Haha, er zijn nu allerlei shirts te koop van onze helden:
http://sigaarsnor.blogspo(...)l-international.html
[ afbeelding ]
Tja bij NEC willen ze niks met VI te maken hebben, zeker niet nu ze bezig zijn met een eigen spin offquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef Paul-89 het volgende:
Wel weer typisch die personen die niet meewerkten. Vooral Vloet.
Geniale Genee-imitatie vooral: "Mjaaaa, ek denk da Eniesee wel hooogjerop gja kooome..."quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja bij NEC willen ze niks met VI te maken hebben, zeker niet nu ze bezig zijn met een eigen spin off.
Heerlijk.quote:
Is toch heerlijk man, laat gaan joh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die teksten zijn wel vrij slecht op de shirts
Dat lachje van Gijpquote:
Nee want tijdens de televisiering nominaties maakte Mathijs zich nog hard dat de ring naar VI zou moeten gaan. Dus ik denk niet dat hij echt gekwetst is.quote:
Van Nieuwkerk was te ziek. Kooijemans wilde gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef DrDentz het volgende:
Awwwww Jan Kooijemans was te ziek om iets te zeggen.
Dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch jammer dat Ajax speelt tijdens VI, ach dan kan ik is gebruik maken van die MP4 bestanden die jullie altijd zo vriendelijk neerzetten
dat ik het 100% ga gebeuren? Rustig maar, het hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wedden? Ik zeg toch niet dat ik het 100% gaat gebeuren
Is wel te pruimen als gastquote:
Andries Knevel vind ik juist 1 van de mindere gasten. Zo overduidelijk de hielen van Derksen likken en de semi bijdehante sneren naar Genee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Heufd het volgende:
Een Andries Knevel kan interessanter over voetbal praten dan de gasten uit de voetballerij die nooit hun mening geven en niets anders doen dan cliche's uitbraken.
Altijd1000x beter dan Swerts, Pastoor, Vd Brom of Theo Bos.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Andries Knevel vind ik juist 1 van de mindere gasten. Zo overduidelijk de hielen van Derksen likken en de semi bijdehante sneren naar Genee.
Theo Bos is nog steeds chagrijnig om het feit dat hij ontslagen is, VD Brom is mij iets te passief aanwezig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Altijd1000x beter dan Swerts, Pastoor, Vd Brom of Theo Bos.
Gelukkig maar ...daardoor was het afgelopen maandag weer een legendarische uitzendingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
VD Brom is mij iets te passief aanwezig.
Even een grap van het 'niveau Ambrosius': Ik heb liever de ex van Tong.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even een grap van het 'niveau tong': Ik heb liever een vrouw.
En de enige politicus die ooit Nee heeft gezegd tegen de Amerikanen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dringt zich niet op en heeft kennis van zaken. Prima VI gast dus
Jammer dat we tegenwoordig alleen van die ja-knikkers als Verhaegen hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:59 schreef pberends het volgende:
[..]
En de enige politicus die ooit Nee heeft gezegd tegen de Amerikanen.
Bos is een goede gast, maar politiek gezien ben ik het 100% met hem oneens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat we tegenwoordig alleen van die ja-knikkers als Verhaegen hebben
Misschien moeten ze die gladjanus ook eens in VI uitnodigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bos is een goede gast, maar politiek gezien ben ik het 100% met hem oneens.
Daarom is RTLgemist ook een uitkomt. Ik kijk VI eigenlijk nooit op tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Moet wel eerst Ajax kijken voordat ik VI kan kijken, maar opnemen dus
Mijn god pberendsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die gladjanus ook eens in VI uitnodigen.
[ afbeelding ]
Die kan het aankoopbeleid van Martin Jol nog rechtlullenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bah..dit zijn wel hele enge ideeënquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CDA-ertje bashen is natuurlijk wel altijd leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Of die andere CDA'er, Ger Koopmans!
Derksen clasht met CDA'er over WK
Is al eens te gast geweest bij VI oranjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw politieke held Marijnissen zou idd een goede gast zijn
Zeker als het over vrouwen gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua cynisme kan die prima mee.
Ik mis deadliest warriorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat slecht, ik mis Barend & Barend
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
Dit moet toch gewoon een actualiteitenshow worden.
Top gear is Zondag op BBCquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef muzas het volgende:
hmm kiezen... ajax... of dit... of top gear... TE VEEL
Ajax op stream en VI op tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef muzas het volgende:
hmm kiezen... ajax... of dit... of top gear... TE VEEL
Valt mee man, ik irriteer me aan zijn arrogante houding. 'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos heeft dus echt kennis van zaken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |