Gelukkig maar ...daardoor was het afgelopen maandag weer een legendarische uitzendingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
VD Brom is mij iets te passief aanwezig.
Even een grap van het 'niveau Ambrosius': Ik heb liever de ex van Tong.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even een grap van het 'niveau tong': Ik heb liever een vrouw.
En de enige politicus die ooit Nee heeft gezegd tegen de Amerikanen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dringt zich niet op en heeft kennis van zaken. Prima VI gast dus
Jammer dat we tegenwoordig alleen van die ja-knikkers als Verhaegen hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:59 schreef pberends het volgende:
[..]
En de enige politicus die ooit Nee heeft gezegd tegen de Amerikanen.
Bos is een goede gast, maar politiek gezien ben ik het 100% met hem oneens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat we tegenwoordig alleen van die ja-knikkers als Verhaegen hebben
Misschien moeten ze die gladjanus ook eens in VI uitnodigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bos is een goede gast, maar politiek gezien ben ik het 100% met hem oneens.
Daarom is RTLgemist ook een uitkomt. Ik kijk VI eigenlijk nooit op tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Moet wel eerst Ajax kijken voordat ik VI kan kijken, maar opnemen dus
Mijn god pberendsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die gladjanus ook eens in VI uitnodigen.
[ afbeelding ]
Die kan het aankoopbeleid van Martin Jol nog rechtlullenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bah..dit zijn wel hele enge ideeënquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CDA-ertje bashen is natuurlijk wel altijd leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Of die andere CDA'er, Ger Koopmans!
Derksen clasht met CDA'er over WK
Is al eens te gast geweest bij VI oranjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw politieke held Marijnissen zou idd een goede gast zijn
Zeker als het over vrouwen gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua cynisme kan die prima mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |