Nee want tijdens de televisiering nominaties maakte Mathijs zich nog hard dat de ring naar VI zou moeten gaan. Dus ik denk niet dat hij echt gekwetst is.quote:
Van Nieuwkerk was te ziek. Kooijemans wilde gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef DrDentz het volgende:
Awwwww Jan Kooijemans was te ziek om iets te zeggen.
Dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch jammer dat Ajax speelt tijdens VI, ach dan kan ik is gebruik maken van die MP4 bestanden die jullie altijd zo vriendelijk neerzetten
dat ik het 100% ga gebeuren? Rustig maar, het hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wedden? Ik zeg toch niet dat ik het 100% gaat gebeuren
Is wel te pruimen als gastquote:
Andries Knevel vind ik juist 1 van de mindere gasten. Zo overduidelijk de hielen van Derksen likken en de semi bijdehante sneren naar Genee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Heufd het volgende:
Een Andries Knevel kan interessanter over voetbal praten dan de gasten uit de voetballerij die nooit hun mening geven en niets anders doen dan cliche's uitbraken.
Altijd1000x beter dan Swerts, Pastoor, Vd Brom of Theo Bos.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Andries Knevel vind ik juist 1 van de mindere gasten. Zo overduidelijk de hielen van Derksen likken en de semi bijdehante sneren naar Genee.
Theo Bos is nog steeds chagrijnig om het feit dat hij ontslagen is, VD Brom is mij iets te passief aanwezig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Altijd1000x beter dan Swerts, Pastoor, Vd Brom of Theo Bos.
Gelukkig maar ...daardoor was het afgelopen maandag weer een legendarische uitzendingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
VD Brom is mij iets te passief aanwezig.
Even een grap van het 'niveau Ambrosius': Ik heb liever de ex van Tong.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even een grap van het 'niveau tong': Ik heb liever een vrouw.
En de enige politicus die ooit Nee heeft gezegd tegen de Amerikanen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dringt zich niet op en heeft kennis van zaken. Prima VI gast dus
Jammer dat we tegenwoordig alleen van die ja-knikkers als Verhaegen hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:59 schreef pberends het volgende:
[..]
En de enige politicus die ooit Nee heeft gezegd tegen de Amerikanen.
Bos is een goede gast, maar politiek gezien ben ik het 100% met hem oneens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat we tegenwoordig alleen van die ja-knikkers als Verhaegen hebben
Misschien moeten ze die gladjanus ook eens in VI uitnodigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bos is een goede gast, maar politiek gezien ben ik het 100% met hem oneens.
Daarom is RTLgemist ook een uitkomt. Ik kijk VI eigenlijk nooit op tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Moet wel eerst Ajax kijken voordat ik VI kan kijken, maar opnemen dus
Mijn god pberendsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die gladjanus ook eens in VI uitnodigen.
[ afbeelding ]
Die kan het aankoopbeleid van Martin Jol nog rechtlullenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bah..dit zijn wel hele enge ideeënquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CDA-ertje bashen is natuurlijk wel altijd leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Of die andere CDA'er, Ger Koopmans!
Derksen clasht met CDA'er over WK
Is al eens te gast geweest bij VI oranjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw politieke held Marijnissen zou idd een goede gast zijn
Zeker als het over vrouwen gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua cynisme kan die prima mee.
Ik mis deadliest warriorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat slecht, ik mis Barend & Barend
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
Dit moet toch gewoon een actualiteitenshow worden.
Top gear is Zondag op BBCquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef muzas het volgende:
hmm kiezen... ajax... of dit... of top gear... TE VEEL
Ajax op stream en VI op tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef muzas het volgende:
hmm kiezen... ajax... of dit... of top gear... TE VEEL
Valt mee man, ik irriteer me aan zijn arrogante houding. 'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos heeft dus echt kennis van zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |