Dat nummer was prima hoor. Johan werd volgens mij ook een beetje emotioneel. Maar met die compilatie erbij leek het net alsof hij was overleden.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus de favoriete muziek van Johan mag alleen gedraaid worden als hij het niet meer kan horen?
Ok dus voortaan geen compilaties meer van Johan Kruif en Maradona op tv want hij is dan immers overleden!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Dat nummer was prima hoor. Johan werd volgens mij ook een beetje emotioneel. Maar met die compilatie erbij leek het net alsof hij was overleden.
jij download nooit mkv-films van 12GB?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:45 schreef Hugo__Boss het volgende:
niet verkeerd, kleine 1 GB zeg voor een uitzending.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, even TVP om binnenkort ff terug te kijken. Waar kan ik dit terug kijken eigenlijk? RTL gemist ofzo?
Dumb-ass alert.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Installeer gewoon een codec bij de Media Player Classicquote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef TanteBeth het volgende:
Shit hoe speel ik die mp4 ook al weer af in VLC player?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Rechtermuisknop -> Koppeling opslaan als.. ?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef luckass het volgende:
VLC buffert heel traag en downloaden lukt ook niet. Ben ik de enige?
Dan gebeurt er niksquote:Op maandag 31 januari 2011 23:57 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Koppeling opslaan als.. ?
Ik klik er gewoon op met Firefoxquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niks
Downloaden in IE lukt wel.
Is toch heerlijk man 's nachts VI terugkijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niks
Downloaden in IE lukt wel.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man 's nachts VI terugkijken.
Hee een beetje respect voor Zwansen hè. Volgens mij postte hij in 1 van de eerste (extreme faal)topics die ik ooit heb gemaakt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |