Ik krijg de mp4 niet in grootbeeld. En de uitzending gemist werkt bij mij al weken niet meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hoezo downloaden jullie al die MP4 afleveringen. Laden via VLc Player/ Windows Media Player of gewoon via internet werkt net zo goed, en veel sneller.
Was wel weer een topuitzending. Dat interview met Wim Dusseldorf en al die filmpjes van en voor Johan. alleen kwam het op het einde met die treurige muziek idd over alsof die dood was.
goh knap zeg, dat internet wordt nog eens heel grootquote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef andre347 het volgende:
Die MP4'tjes staan ook op sigaarsnor blogspot.
Goed hoor, ze blijven maar groeienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef Temlin het volgende:
Veel kijkers gisteren plek 18 met 704.000 kijkers
Dat Johanko-grapje was overigens een stuk geslaagder geweest als ze het shirt in de studio onthult hadden.quote:
Heb je het over Derksen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef StringsOfLife het volgende:
Leer de Nederlandse taal eens fatsoenlijk, voordat je begint met artikeltjes te schrijven.
Dat ging over Cor Pot en zijn wat mindere optreden na het verlies tegen Jong Oekraine. Ik zie dat die wedstrijd rond 9 oktober was dus kijk zelf maar verder :pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe kan het dat ik deze heb gemist?! Welke aflevering is het?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hoezo downloaden jullie al die MP4 afleveringen. Laden via VLc Player/ Windows Media Player of gewoon via internet werkt net zo goed, en veel sneller.
Was wel weer een topuitzending. Dat interview met Wim Dusseldorf en al die filmpjes van en voor Johan. alleen kwam het op het einde met die treurige muziek idd over alsof die dood was.
Ok, lijkt me een leuke afleveringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ging over Cor Pot en zijn wat mindere optreden na het verlies tegen Jong Oekraine. Ik zie dat die wedstrijd rond 9 oktober was dus kijk zelf maar verder :p
\heeft iemand eigenlijk dat hele interview van 2 minuten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef laucas het volgende:
Leuke uitzending inderdaad. Vooral dat stukje Jupiler League![]()
Anders kijk je naar de herhaling van de JL (van vrijdag), daar kwam het in zijn geheel voorbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
\heeft iemand eigenlijk dat hele interview van 2 minuten?
Van antidepressiva kan je ook dik wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef StringsOfLife het volgende:
Toen Johan echt belachelijk dik was, was denk ik net daarvoor zijn vrouw overleden. Dat klopt qua periode ook wel.. Het lijkt erop dat de arme man letterlijk en figuurlijk geprobeerd heeft zijn verdriet weg te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |